Good luck!
zaterdag 8 januari 2011 om 14:41
zaterdag 8 januari 2011 om 14:42
quote:Star schreef op 08 januari 2011 @ 14:39:
Kinderfeestje; wilde eerst voor pannenkoeken gaan net als Hel, maar neig nu toch naar bloemenworkshop. Ceetje is gek op bloemen en knutselen, dus dat komt wel goed. Ze kan alleen die woensdag dat C. jarig is niet. Grmbl.Heb je niet meer die andere proberen te bellen?
Kinderfeestje; wilde eerst voor pannenkoeken gaan net als Hel, maar neig nu toch naar bloemenworkshop. Ceetje is gek op bloemen en knutselen, dus dat komt wel goed. Ze kan alleen die woensdag dat C. jarig is niet. Grmbl.Heb je niet meer die andere proberen te bellen?
zaterdag 8 januari 2011 om 14:46
zaterdag 8 januari 2011 om 15:07
zaterdag 8 januari 2011 om 15:52
zaterdag 8 januari 2011 om 15:55
zaterdag 8 januari 2011 om 16:25
Hiep hiep hoera voor M.! Gefeliciteerd!
Jin, wat ga je doen met de kinderen dan? Kun je Oudste anders niet laten kiezen, of weg met 7 kindjes of thuis een feestje maar dan met 9 (als je genoeg volwassenen hebt)?
Star, leuk bloemenworkshop! Mag ik ook op Ceetjes feestje ? Laatste keer solliciteren is alweer bijna 7 jaar geleden. Sowieso een goeie oefening dus.
Jin, wat ga je doen met de kinderen dan? Kun je Oudste anders niet laten kiezen, of weg met 7 kindjes of thuis een feestje maar dan met 9 (als je genoeg volwassenen hebt)?
Star, leuk bloemenworkshop! Mag ik ook op Ceetjes feestje ? Laatste keer solliciteren is alweer bijna 7 jaar geleden. Sowieso een goeie oefening dus.
zaterdag 8 januari 2011 om 17:57
quote:bambino schreef op 08 januari 2011 @ 14:38:
Mal, Ik dacht dat ik er in bleef, met je presentatiepakje...
Ja, dat dacht ik ook toen ik het hoorde
Wat grappig, die rietjes van een meter, heb ik ook wel eens gekregen in de kroeg, maar dat viel niet zo goed uiteindelijk
Zo, wij zijn naar het feestje van Sjimmie geweest in de gymzaal, dat was leuk!
Mal, Ik dacht dat ik er in bleef, met je presentatiepakje...
Ja, dat dacht ik ook toen ik het hoorde
Wat grappig, die rietjes van een meter, heb ik ook wel eens gekregen in de kroeg, maar dat viel niet zo goed uiteindelijk
Zo, wij zijn naar het feestje van Sjimmie geweest in de gymzaal, dat was leuk!
Stressed is just desserts spelled backwards
zaterdag 8 januari 2011 om 20:16
Jin: andere optie dan. Iets met borrel met ouders erbij? Tussenweg? Of eerst iets doen met klein groephje en dan met nog paar meer thuis iets?Maar inderdaad, je haalt je wel wat op je hals hoor...
En meisjes op heel andere dag lekker bij jou thuis laten knutselen?
Mal: leuk, feestje!
Mamax: oeh spannend dus!
En meisjes op heel andere dag lekker bij jou thuis laten knutselen?
Mal: leuk, feestje!
Mamax: oeh spannend dus!
zaterdag 8 januari 2011 om 20:18
Net met kindjes naar theater geweest, Sesamstraat. Was zo leuk! Zelfs oudste deed mee met een soort dansje op een gegeven moment. Zo lief! En daarna zelfs nog ergens een pannenkoek gegeten. Meestal niet zo'n geslaagd plan met onze Floddertjes maar op beker omgevallen limo ging het prima! Waren met mijn nichtje, haar man en hun 2 kinderen en was erg leuk.
En vanavond spontane visite van vrienden dus ook gezellig zo denk ik...
En vanavond spontane visite van vrienden dus ook gezellig zo denk ik...
zaterdag 8 januari 2011 om 20:34
Klinkt heel gezellig Bridges!
Ik wil morgen eigenlijk met jongste zoon naar de film ofzo, maar ik ben met de 2 jongste AM en de film met Desteny is dan weer niet zo'n goed plan.
Soms is een baby niet echt handig...
Ik kan haar ook niet de hele tijd bij mijn ouders droppen.
B wilde vandaag naar de kinderboerderij, maar het regende steeds. Dus ik zeg net bij het naar bed brengen tegen hem: als het morgen droog is gaan we lekker naar de kinderboerderij. Zegt ie: of de ramen schoonmaken!
Valt het hem zelfs op dat het zo vies is, of vindt hij dat gewoon leuk ha ha?
Ik wil morgen eigenlijk met jongste zoon naar de film ofzo, maar ik ben met de 2 jongste AM en de film met Desteny is dan weer niet zo'n goed plan.
Soms is een baby niet echt handig...
Ik kan haar ook niet de hele tijd bij mijn ouders droppen.
B wilde vandaag naar de kinderboerderij, maar het regende steeds. Dus ik zeg net bij het naar bed brengen tegen hem: als het morgen droog is gaan we lekker naar de kinderboerderij. Zegt ie: of de ramen schoonmaken!
Valt het hem zelfs op dat het zo vies is, of vindt hij dat gewoon leuk ha ha?