kleine camping in Devon/Dorset
zaterdag 8 januari 2011 om 21:33
Hallo,
Wij hebben besloten dat we dit jaar naar Engeland op vakantie gaan, in Dorset of Devon. Nu ben ik daar nog nooit geweest. Ben me nu aan het oriënteren op een camping.
Wie heeft er tips?
We zoeken een kleine camping (max 100 plaatsen, maar liever véél kleiner) waar je met de tent welkom bent. Liefst niet aan de kust, maar het binnenland. En allerliefst nog met een zwembad ook, al wordt dat moeilijk volgens mij.
We gaan met 3 kinderen (dan 9, 7 en 3 jaar) dus iets te doen voor hen is ook fijn.
Wie helpt me? Alvast bedankt
Wij hebben besloten dat we dit jaar naar Engeland op vakantie gaan, in Dorset of Devon. Nu ben ik daar nog nooit geweest. Ben me nu aan het oriënteren op een camping.
Wie heeft er tips?
We zoeken een kleine camping (max 100 plaatsen, maar liever véél kleiner) waar je met de tent welkom bent. Liefst niet aan de kust, maar het binnenland. En allerliefst nog met een zwembad ook, al wordt dat moeilijk volgens mij.
We gaan met 3 kinderen (dan 9, 7 en 3 jaar) dus iets te doen voor hen is ook fijn.
Wie helpt me? Alvast bedankt
zaterdag 8 januari 2011 om 22:42
Ik weet 'm voor je! Ben een paar jaar geleden met gezin daar geweest en was erg leuk! Het is een van de weinige campings met zwembad ( want geen warm klimaat!). Het was een stuk bos waar je je tent in mocht zetten, met een simpel zwembadje. Veel tenten, weinig caravans en niet zo dwangmatig aangeharkt als veel andere Engelse campings. Ik weet nu geen naam, want forum mobiel. Ik zoek het zo voor je op, 't was in ieder geval een stukje landinwaarts boven Lyme Regis. Leuke streek ook