Clip in extensions
zondag 9 januari 2011 om 13:27
zondag 9 januari 2011 om 13:58
zondag 9 januari 2011 om 14:14
Ik heb mijn clip-in extentions nu iets meer dan een jaar, en ik ben er juist erg blij mee.
Ik heb ook vaak gewone extentions gehad, en daar kreeg ik vaak kale plekken op mn hoofd van.
De mijne heb ik gekocht in het AMC daar zit een kapsalon) in Amsterdam.
Geloof dat ik iets van 160 euro ervoor heb betaald.
Maar ik heb gezien dat ze ook wel op het internet te koop zijn, gewoon even googelen.
Ik heb ook vaak gewone extentions gehad, en daar kreeg ik vaak kale plekken op mn hoofd van.
De mijne heb ik gekocht in het AMC daar zit een kapsalon) in Amsterdam.
Geloof dat ik iets van 160 euro ervoor heb betaald.
Maar ik heb gezien dat ze ook wel op het internet te koop zijn, gewoon even googelen.
zondag 9 januari 2011 om 15:18
zondag 9 januari 2011 om 18:17
Ik heb ze zelf toevallig twee weken geleden gekocht, en het is toch een beetje een beetje een deceptie.
Ze zijn zogenaamd 100 procent human hair, maar het blijft toch zo'n plastic-achtige glans houden. Ik heb ze wel zelf geverfd trouwens, en dat ging prima dus ik neem aan dat het inderdaad echt haar is. Het indoen vind ik een crime, je hebt echt zo'n grote handspiegel nodig om te kijken of er aan de achterkant niks te zien is. En het kost me zeker 25 minuten, maar misschien moet ik er handigheid in krijgen? Ik vind het in ieder geval zeker niet ideaal, misschien voor speciale gelegenheden maar zeker niet elke dag. Dan kun je beter voor fusion extensions gaan. De mijne zijn trouwens van headkandi. Oh ja, ik had 'wavy' gekocht, maar na 1 wasbeurt waren ze steil.
Ze zijn zogenaamd 100 procent human hair, maar het blijft toch zo'n plastic-achtige glans houden. Ik heb ze wel zelf geverfd trouwens, en dat ging prima dus ik neem aan dat het inderdaad echt haar is. Het indoen vind ik een crime, je hebt echt zo'n grote handspiegel nodig om te kijken of er aan de achterkant niks te zien is. En het kost me zeker 25 minuten, maar misschien moet ik er handigheid in krijgen? Ik vind het in ieder geval zeker niet ideaal, misschien voor speciale gelegenheden maar zeker niet elke dag. Dan kun je beter voor fusion extensions gaan. De mijne zijn trouwens van headkandi. Oh ja, ik had 'wavy' gekocht, maar na 1 wasbeurt waren ze steil.
zondag 9 januari 2011 om 18:48
Het merk heet Headkandi en ze zijn volgens eigen zeggen
1 van de betere merken (dat zeggen ze natuurlijk allemaal, maar
de reviews waren ook erg goed). En in plaats van 100 gram haar zoalso
de meeste merken, hebben de mijne 160 gram. Ik heb ze zelf via internet
besteld, ze zitten in engeland. Even googlen, ik zit mobiel te forummen en kan geen link plaatsen.
1 van de betere merken (dat zeggen ze natuurlijk allemaal, maar
de reviews waren ook erg goed). En in plaats van 100 gram haar zoalso
de meeste merken, hebben de mijne 160 gram. Ik heb ze zelf via internet
besteld, ze zitten in engeland. Even googlen, ik zit mobiel te forummen en kan geen link plaatsen.
zondag 9 januari 2011 om 20:05
Hoi, ik heb een oud topic van mij even ge-upt. Daar staat ook nog wel informatie in die je misschien kan gebruiken.
Bij mij liggen ze in de kast (de extensions )
Zoals ik hier al las, geldt ook voor mij.
Het is véél werk om ze in te doen, het is lastig om de clipjes goed onder je (dunne) haar te verbergen en na een dag heb je haarpijn.
Slapen lukt er wel mee, maar het ziet er de volgende dag niet uit.
Ik gebruik ze dan ook alleen voor heel bijzondere gelegenheden.
De mijne heb ik uiteindelijk in Turkije gekocht, maar ik heb de (Amerikaanse) fabrikant op internet gevonden. Moet even nazoeken welke site.
Bij mij liggen ze in de kast (de extensions )
Zoals ik hier al las, geldt ook voor mij.
Het is véél werk om ze in te doen, het is lastig om de clipjes goed onder je (dunne) haar te verbergen en na een dag heb je haarpijn.
Slapen lukt er wel mee, maar het ziet er de volgende dag niet uit.
Ik gebruik ze dan ook alleen voor heel bijzondere gelegenheden.
De mijne heb ik uiteindelijk in Turkije gekocht, maar ik heb de (Amerikaanse) fabrikant op internet gevonden. Moet even nazoeken welke site.
zondag 9 januari 2011 om 20:14
Extensions, of clip-in extensions, het maakt niet uit: je bevestigt het aan je eigen haar, en oefent daarop kracht uit. Dat is niet goed voor je eigen haar, en kan kale plekken veroorzaken. Ik zou het dan ook zeker afraden om te doen. En daarnaast: het vergt nogal handigheid om ze in te doen, vind het nogal gedoe.
@Ava: die plasticachtige glans schijn je te kunnen verwijderen > klik
@Ava: die plasticachtige glans schijn je te kunnen verwijderen > klik
zondag 9 januari 2011 om 20:53
quote:chrissiy schreef op 09 januari 2011 @ 20:14:
Extensions, of clip-in extensions, het maakt niet uit: je bevestigt het aan je eigen haar, en oefent daarop kracht uit. Dat is niet goed voor je eigen haar, en kan kale plekken veroorzaken. Ik zou het dan ook zeker afraden om te doen. En daarnaast: het vergt nogal handigheid om ze in te doen, vind het nogal gedoe.
@Ava: die plasticachtige glans schijn je te kunnen verwijderen > klikBedankt voor de link! Ik ga dat is proberen.
@Ava: die plasticachtige glans schijn je te kunnen verwijderen > klikBedankt voor de link! Ik ga dat is proberen.
donderdag 13 januari 2011 om 12:16
zaterdag 29 januari 2011 om 17:11
ik laat mijn extensions altijd zetten bij www.beauty-queenz.nl
Ze is heel goed en komt ook aan huis.. dit vond ik vooral heel belangrijk.. en heb absoluut geen last van haaruitval of kale plekjes.. ze zet ook microring sinds kort.
Ze is heel goed en komt ook aan huis.. dit vond ik vooral heel belangrijk.. en heb absoluut geen last van haaruitval of kale plekjes.. ze zet ook microring sinds kort.