Full House deel 2

12-10-2010 19:40 2492 berichten
Alle reacties Link kopieren
naamleeftijduitgerekendleeftijd kinderenbijzonderhedenRoze wolk3122 apr. '104 en 3 Bevallen!!

07-04-2010Amalia366 jun. '104 en 2,5Bevallen!!

16-06-2010Sardegna358 jul. '107 en 5Bevallen!!

10-07-2010Viooltje3326 aug. '1012, 10 en 7Bevallen!!

15-07-2010Tieger3130 aug. '104 en 2Bevallen!!

02-09-2010Pinkeltje81305 okt. '103 en 1Bevallen!!

07-09-2010Rikst3121 okt. '105 en 2Bevallen!!

28-10-2010Bengel368 feb. '114 en 2 It's a boy!!Uma3012 mrt '114 en 2,5 It's a girl!!5x5274 en 2Happy met 2

Link naar het eerste deel -> een derde kindje in 2010

Link naar het tweede deel -> 2010, mama's op herhaling

Link naar het derde deel -> Full House
bengel inderdaad wat amalia al zegt echt respect hoe je het allemaal doet, en dan heel stoer zegt morgen weer een nieuwe week. Ik vind je echt heel dapper!!! En slaapgebrek is killing lekker vroeg naar bed vanavond!

Is de diarree weer over? Hopelijk krijgen jullie het niet allemaal het is zo besmettelijk

amalia klinkt leuk 2 ochtenden in de wk!!! Dat is inderdaad goed om weer in te komen nu nog oppas vinden hopelijk gaat het lukken!

Met man gaat het weer beter (raar he dat zoiets altijd het hele weekend duurt en zondagavond over is grom)

ga nu babboe mailen, trapondersteuning doet het niet meer en dan valt er echt niet mee te fietsen zo zwaar!!!!

Echt balen naar school gaat gelukkig wel is niet zo ver maar vanmorgen was ik naar mijn moeder en toen kapte hij er dus ineens mee en dat was een stuk verder balen!!!

Hopelijk kan er snel een monteur komen
Bengel wat een drukte ook bij jou !! Poeh...

Amalia ik heb je plaatjes op hyves gezien whaaahaaa te erg ben je

hoe ik aan ochtendsex doe ?met een actie-sticker op mn hoofd en deze leus " ik heb een sexleven ( gaaaap zucht gaaap oh wakker blijven ) stug volhouden : " ik heb een sexleven " ( wieg schommelen )

" ik heb een geweldig sexleven " ( deken over hoofd- de trap kraakt - komt er een kind aan ??)

"
@rw balen van die trapondersteuning ! En wat fijn dat man beter is !
Ik heb met m'n leidinggevende gesproken. Ze belde zelf toen ze nog maar net weer op Schiphol was geland, zo lief! Maar ik krijg de ruimte nu om m'n rust te pakken en even tot mezelf te komen. In ieder geval tot ik het kastje gehad heb. Ze had alle begrip voor mijn situatie, dat is een hele zorg minder! Vanavond ook nog met een goede kennis gesproken, die 2 x hetzelfde als ik (alleen dan andere klachten) heeft meegemaakt. Hij heeft me ook benadrukt om goed op mezelf te passen en alleen te doen wat goed voelt. Ik ben zo blij met mijn omgeving en met jullie! Echt geweldig al die steun!
Bengel, jij ook veel sterkte, je hebt het niet makkelijk, knap dat je zo doorgaat met je gezin.

Wat dat betreft voel ik me flink tekort geschoten als moeder, ik moet maar proberen te accepteren dat dat nu zo is, gelukkig zijn kinderen wel flexibel en nemen ze iets gewoon aan zoals het is. Eerst maar even aan mezelf denken, gelukkig is mijn man er helemaal voor de kinderen, hij vangt de boel goed op en neemt me veel uit handen, ook al zo fijn! Ik was al blij dat ik weer even beneden heb gezeten om te eten, dat was een hele overwinning! En verder knuffel ik wel veel met de kinderen en lees boekjes voor, maar de drukke dingen kan ik niet opbrengen en ook als de kinderen druk zijn vind ik dat moeilijk. Ik hoop ook dat dat snel een beetje beter gaat.
Trapt ie dan als een gewone fiets of zwaarder RW?
5x5 je krijgt het wel voor je kiezen zeg... sterkte! Kinderen zijn inderdaad heel flexibel, en heb eens ergens gelezen dat als het een bijzondere situatie betreft ze het ook heel makkelijk weer vergeten. Fijn dat je werk achter je staat!

RW, balen zeg dat de trapondersteuning stuk is! Maar wel goed om te weten dat het zonder trapondersteuning niet te doen is, want had ook naar een Babboe gekeken op internet. Bevalt de bakfiets op zich goed?

Amalia klinkt leuk die vacature! heb je een opleiding in die richting? Twee ochtenden lijkt me ideaal!

Bengel ben nu al beniuwd naar de naam die het uiteindelijk gaat worden, haha. Lekker dat alles zover klaar is, dat brengt in ieder geval rust!

Ooh wat rot zeg, zo weinig slapen en dan twee kleine meisjes die niet mee willen werken... ik voel met je mee! Nog ff volhouden, je bent er bijna!

Aaah Viool-hot-and-steamy Klinkt errug...euh... opwindend dat bedverhaal van je

Sardegna dat was inderdaad geen lang kroeg-bezoek kan me alles bij voorstellen hoor, je denkt toch altijd weer aan morgenvroeg

Ah wat schattig, dat bananenhapje + baard!
zwaarder helaas. Man heeft er net naar gekeken maar ga morgen toch maar de service bellen

viool ik moet echt zo lachen ochtendsex en ondertussen de wieg wiegen lol

is bij ons geen optie, oudtse staat meestal om 6 uur aan ons bed hahaha
5x5 dus je moet echt rustig doen ! Moeilijk in een huis vol kindjes. Fijn dat je leidinggevende begrip heeft. Joh en weet je waar het omgaat dat jij je balans weer krijgt en dan moet alles even anders. Nou dat is het zeker waard. Ik vind je een pittige meid, en nu denk ik dat jou dat echt ten goede komt! Je pakt de dingen bij de kop. Heel veel sterkte en jee door alle commotie vergeet ik dat er ook nog iemand overleden is, je oma. Nog gecondoleerd.

Bengel ben je nog eens opgemaakt door je visagisten

oh man wil geen roze stoel. Hehehe ik bedoel voor ootje ! flauw he

maar ik wil dit interieur ook rustig
Oh ik mis het hele Amalia-werk verhaal! Leuk Amalia
Klopt ook dat ik dingen wel aanpak, dat geeft me enerzijds wel een houvast, maar anderzijds is dat ook mijn valkuil!
Ja 5x5 dat snap ik maar als jij dus een stapje terug doet doe je aktijd nog meer dan gemiddeld en dat is dan ook genoeg !
Nou...meer dan gemiddeld? Ik laat zoveel dingen liggen, ik schaam me soms dood. Het huishouden loopt gigantisch in de soep, ik speel voor m'n gevoel veel te weinig met de kinderen de laatste tijd, en m'n studie heb ik al helemaal geen puf voor. Ik voel het echt als falen...de regeldingetjes ben ik altijd goed in geweest, dat moet ik nu juist leren loslaten.
Huh, ik heb 5x5 gemist van 21.15. Nou, hier heb je een dikke , dat heb je wel nodig. En van mij ook gecondoleerd met je oma. Pittige tijd nu. Goed dat je leidinggevende zo lief is. Dat geeft al een stuk rust lijkt me.

Uma, ik ben idd lerares. Gestopt toen 2e geboren werd, mede doordat we zijn verhuisd en ik om 7.15 de deur uit moest. Vond ik niet handig. En altijd net wat te laat thuis zodat zoon op de verzamelgroep van het kdv kwam, vreselijk. Ik voelde me er zo beroerd onder, dat ik op school niet fijn zat omdat ik naar huis wilde, en thuis weer baalde dat ik vond dat ik te weinig op school voor de kinderne had gedaan. Dus toen gestopt.

Maar halverwege de zwangerschap van Aatje begon het te kriebelen. Toen kwam ik in die 'depressie' en het vooruitzicht weer te gaan werken voelde goed.

Heel voorzichtig weer even aan ruiken lijkt me een goeie.

Maargoed, eerst morgen maar eens bellen voor welke ochtenden het is, dan oppas vragen of ze eventueel wil oppassen en dan nog solliciteren en uitgekozen worden natuurlijk.
Ieks, ga ik weer te laat naar bed!!!

Is toch ook saai in je uppie gaan slapen???
Ik slaap altijd te laat, nooit voor half 12, voor ootje sliep ik om 10 uur. Haha. Maar als ze lekker ligt te slapen bedenk ik nog 1000 dingen.

@5x5 ik ken mensen die een klein leven kiezen, heel kalm, huis af, werk gebeiteld, vijf uur thuis en elke dag gestructuteerd,alleen de boodschap als stress punt etc en mensen die een studie doen naast gezin, een cursus, een eigen bedrijf, vrienden..zo te lezen val je onder de tweede versie met je intereses e.d. Nou dan schijn je vaak te hard te gaan en te veel te willen. Gevolg: burn-out, overspannen, hyper, whatever maar tegelijk ook periodes bergen verzetten.

Ik denk dat periodes van flegmatiek daar ook tussen horen.... Erg he als je het gevoel hebt niet genoeg te doen! Knuffel.

@amalia wat leuk en spannend. Ik ben benieuwd. Oh en ik moet nu echt gaan slapen !!
Dat klopt viool, ik val inderdaad in de 2e categorie, veel interesses (studie), hobby's, een aantal goede vrienden waar ik ook eea mee wil blijven doen en dat alles naast m'n gezin en werk. Veel te veel natuurlijk en ik ga maar door op veel gebieden en thuis faal ik.
Hmm ik val in categorie 1, saaaai
Joh, zie het voordeel...weinig kans dat je in het soort situaties als de mijne beland , das ook niet alles.
@amalia dat wil ik ook !!!! Nou gewoon de basis af en dan voor de leuk een cursus erbij

lijkt me heerlijk. Maar goed komt wel.

maar nu is het me wel te veel hoor. Moet nog heel veel nascholing volgen dit jaar. Doe ik niet denk ik, mss kan ik de komende jaren dan dubbel inhalen maar ik heb dan een peuter i p v baby. Of dat makkelijker is ?? Eh ??? Ik weet niet. Nee denk ik.
Vannacht een uurtje ?? Geslapen?! Man ook wakker. Ootje merkt meteen als ik haar in wiegje leg en zet t op krijsen, man wordt nu ook wakker en zegt " ohhhhhh pak haar maar " ik pak haar, man kermt " ohhhhh ik kan niet slapen met haar in bed " dus ik leg haar terug etc. Mij om het even als ze zo aan het spoken is slaap ik toch niet, nacht hiervoor eender, ook ging ze ineens kletsen enkirren en kraaien die nacht.

Ik vond het zielig voor man, zijn wekker gaat een half uur eerder en hij moet helder en fit zijn. Als ik hier als een hobbezak rondloop is dat pech maar als ik straks werk moet ik gewoon fit zijn. Lukt me ook wel, dan stort ik de dag erna in, haha, van iets doen krijg je vanzelf energie.
Gedeelde smart viool, hier ook prutnacht. Lmeisje is ziek: koorts hoesten en spuitluiers. Gelukkig wilde ze wel bij mij liggen en geknuffeld worden, dan slaap je ook niet maar lig je in ieder geval niet in het gekrijs.

Bengel, ik heb bewondering voor je, je houdt het toch allemaal maar vol zo, ook al heb je het zwaar met jezelf. Nog even en dan ben je verlost van je buik en kan het genieten van je 3e wondertje beginnen. Oh ik hoop zo voor je dat je je dan heel snel weer goed voelt.

5x5 wat fijn dat je werk zo meelevend reageert, dat geeft wat rust.

Leuk Amalia, misschien weer 2 ochtendjes aan het werk. Is fijn om er weer een beetje in te komen. En werk dichtbij is zo makkelijk, geen files, geen reistijd kwijt. Ik hoop voor je dat het wat wordt. En vandaag weer goed aan het SB-en?

RW sterkte met de bakfiets, hopelijk gauw weer gemaakt. Gen rijbewijs toch? Extra belangrijk dat je fiets het gewoon goed doet dan.

Ik ga schoonvader maar eens bellen of hij morgen wil oppassen, want meisje kan niet naar de creche zo.
Is er hier nog iemand met een simpele fiets sportmodel ?? Hoge instap en korte afstand stuur- zadel

niet handig met zitje vrees ik. Ik geef hem anders aan man, kunnen we samen fietsen, hou ik zo van ( hij niet haha we hebben 1x gefietst was zo leuk. Door polder en met fietapont ) maarja ik houd ook wel van een simpel stadsfietsje, mooie fiets hoef ik niet perse. Maar deze is niet veilig en best veel mis mee dus kan beter een nieuwe kopen.
schoonvader komt morgen, gelukkig. en ik een uurtje eerder van m'n werk, dus is ze maar van half 9 tot half 2 zonder mij. ach, ze sliep even een uurtje maar hangt nu als een slap, heet vaatdoekje tegen me aan

viool lekker een degelijke fiets met zitje kopen. over 3mnd, in de lente, kunnen de meisjes al mee voorop, leuk hoor.

ik vind het trouwens heel knap van A dat ze al zo goed rond schuifelt en omhoog komt amalia. die acties zijn bij L nog ve te zoeken.
wat denken jullie, extra aanleggen nu ze zo koortsig is? en maar geen bananenhapje vandaag...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven