thee

10-01-2011 08:44 64 berichten
Alle reacties Link kopieren
zit lekker te ontbijten met een heerlijk kopje thee en bedacht me zomaar wat is jullie favoriete smaak??

de mijne denk ik grapefruit/orange van pickwick

moeilijk kiezen want vind eigenlijk alle smaakjes van de fruitwelness serie lekker
Groene thee in allerlei varianten.
Meloenthee!
Earl Grey. Vroeger lustte ik die juist niet, maar sinds een paar jaar drink ik bijna alleen nog maar dat! eerder was ik meer van de aparte theesmaken, heb wel eens aarbeien-slagroom-rooibosthee gekocht, en die was erg lekker!
Zonder twijfel Earl Grey.
Ik begrijp nooit waarop Pickwick altijd zoveel smaken toe moet voegen. een gewoon pakje rooibos hebben ze niet

Als mijn man een keertje boodschappen doet en er staat rooibos op het lijstje komt hij standaard terug met rooibos met kaneel en gember meuk enz. Getver... (ook de supermarkt eigen merk stopt er vanalles in..)

Dus gewoon de Jacob Hooy of Sonnatura oid..
quote:Nammma schreef op 10 januari 2011 @ 09:02:

Ik ben niet zo'n theedrinker, meer een koffie-liefhebber.

Maar als ik dan toch thee drink, vind ik van Lipton de Darjeeling Himalaya en de groene Thee met munt lekker.Die muntthee is lekkah! Ik ben ook een koffiedrinker maar ga thee steeds meer waarderen.
Rooibos met honing..
quote:Mylene_Valerie schreef op 10 januari 2011 @ 08:48:

Cactusthee.Ohhh, die vind ik ook heerlijk, maar waar kun je die nog kopen? Zie het nooit meer in de winkels liggen... En verder drink ik op dit moment graag Dutch blend van Pickwick, maar met groene thee met citroen of verse muntthee doe je me ook altijd een plezier!
Ik ben in oktober in China geweest en heb toen chinese thee meegenomen. Nou... Zo lekker heb ik er nog geen in NL gevonden! Balen, want het is echt bijna op nu!

Maar verder:

- Verse munt thee

- Lady grey

- Alle soorten groene thee (maar de 'gewone' van lipton vind ik dan de lekkerste)

Ik heb in China trouwens ook van die theebloemen gekocht:

Ziet er echt prachtig uit en het smaakt ook nog eens lekker!
Ik heb altijd van die fases met thee... Op dit moment is de Dutch Blend van Pickwick favoriet. wat een heerlijke 'gewone' thee.

Verder Minty Maroc, verse munt, Lady Grey van Twinings. Vroeger dronk ik bij het ontbijt altijd gewone ceylon van pw maar die vond ik opeens niet meer lekker (misschien iets veranderd ofzo)

o ja en ook die thee die een beetje naar tabak ruikt, weet ff niet meer hoe die heet.
Ik dronk laatst African Red van Lipton, smaakte best lekker! Vind de fair-trade thee ook lekker: rode thee, gele thee

Eigenlijk drink ik alles.. heb ook ooit zakjes griekse bergthee (?) gekregen. Ook heel lekker!
Groene, oolong, pepermunt, verveine, sisline.

En soms chai met sojamelk, hmmm
Rituals thee vind ik lekker: Earl Grey. De rest ook wel, maar dit is mijn favoriet.
Ow ja verse muntthee en idd die Griekse bergthee!
Lapsang Souchong vind ik af en toe ook n fijne thee (gerookte thee)
Jasmijnthee bij de Chinees, ook fijn.
Groene thee met Cranberry van Pickwick!
Follow your heart, but take your brain with you....
.
Obstacles are those frightful things you see when you take your eyes off your goal.
Veel van Lipton; Oranje Japur, Gold, Andalusia

Verder vind ik kaneelthee ook wel lekker, en mango en kers.. okee ik hou van thee! (zonder suiker, sinds een jaar *trots* )
Oh ja en de Simon Levelt heeft ook heeele lekkere thee idd!
Groene jasmijnthee van de Simon Levelt, zwarte earl grey van de S.L., Chai sansibar van Kaldi.
Kashmir Valley van Lipton piramids

verder; jasmijn, citroen, kaneel...etc.

Ik drink alleen maar thee, zo'n 2,5 liter per dag
Ik ben meer van de zwarte thee. Favoriet is orange pekoe.
quote:inkjee schreef op 10 januari 2011 @ 10:40:

[...]

Ohhh, die vind ik ook heerlijk, maar waar kun je die nog kopen? Zie het nooit meer in de winkels liggen... En verder drink ik op dit moment graag Dutch blend van Pickwick, maar met groene thee met citroen of verse muntthee doe je me ook altijd een plezier!

Cactusthee van Pickwick zit nog in een doosje gemengde smaken, samen met sinaasappel, bosvruchten en perzik.

Gewoon te koop bij de AH.
quote:inkjee schreef op 10 januari 2011 @ 10:40:

[...]

Ohhh, die vind ik ook heerlijk, maar waar kun je die nog kopen? Zie het nooit meer in de winkels liggen... En verder drink ik op dit moment graag Dutch blend van Pickwick, maar met groene thee met citroen of verse muntthee doe je me ook altijd een plezier!

Toen ik hoorde dat die uit het assortiment ging heb ik voor 2 jaar daarvan ingeslagen. Lees nu van iemand dat hij nog in de combinatiedoosje zit. Lekker is die he!

Herfstthee vind ik ook zo heerlijk. Verder perzik/abrikoos, die turkisch .... is erg lekker, dacht dat het dadel/vijgen/appelsmaak is.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven