Rammelende Eierstokken - DEEL 3!!!

27-08-2010 13:11 2476 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie wil er meepraten over haar kinderwens?

Heb jij ook rammelende eierstokken maar is je vriend nog niet toe aan kinderen, lucht hier je hart!

Hier kun je je 'ei' kwijt bij lotgenoten.

Er zijn inmiddels al flink wat dames zwanger, maar we gaan gewoon gezellig verder met deel 3!!!

NaamLeeftijdStart!!N.O.D.Zwanger!Uitgerekend!Boefje30December 2009Babyboef geboren!! 31/08/10Verkademeisje30Januari 2010Milkamannetje geboren!! 15/11/10Orchid34Begin 2010Orchidmannetje geboren!! 03/12/10janine2000131April 2010 Meisjes geboren!!! 13/12/10Nukje33April/Mei 201023/03/11Saartje3131Augustus 201014/06/11Assie7832December 201023/08/11Pauley312011 Moimoi30April 2010?/03/11Frutje30Oktober 201021/03/11Pipo32Oktober 201004/03/11Romorantin25201127/02/11Springstof30September 2011Orchis30Begin 2011Lavender32?Magz25(hopelijk heeeel snel) in 2011?Vicodin25?gember99926?

Als je iets wil veranderen in de tabel, dan hoor ik het graag!!

Deel 2
Oh pipo.....ik las op het andere topic dat je vanavond weer thuis bent en kan gaan testen.......ik hoop dat er nog niets roods voorbij is gekomen!

Wij gaan zo weg, maar vanavond kom ik zeker weer even kijken of er leuk nieuws is!!!!
@ Orchis: Dankjewel! Ja Romoman is zeker super lief! Hij zorgt heel goed voor me en aaide steeds lief op mn rug en buik en heeft om half 5 vannacht thee voor me gezet... Nu hopen dat het snel wegtrekt! Belde net even mn collega en die heeft echt exact hetzelfde.. Ik ga nu even proberen wat te slapen, want dat is er vannacht niet echt van gekomen...

Hoe is t op jouw werk? Gaat allemaal goed weer na de vakantie?
OK, hier even een update. Voor wie geen ranzige details wil: stop hier met lezen Vanochtend beetje roze bij afvegen, tampon ingedaan en vanmiddag zat er een beetje bloed op. Het komt allemaal wel heul langzaam en laat op gang deze keer. Ik had de laatste cycli 25-25-26 en nu ineens een 28'er. Maar die had ik daarvoor ook altijd dus waarschijnlijk ga ik weer terug naar de oude situatie.

Ik dacht net om het uit te sluiten kan ik wel even een test doen maar toen had ik net geplast, eh beetje dom. Straks maar even dan.

@Nukje: jemig, wat ellendig. Het wordt wel pittig nu. Luister goed naar jezelf en als jij beter je rust kan pakken door niet meer of minder te werken dan zou ik dat doen!

@Assie: nog even en dan je echo. Wat super zeg. Mooi om mee te maken lijkt me.

@Frutje: jij had toch altijd een superregelmatige cyclus? En hoe loopt hij nu dan? We gaan er weer voor deze maand samen, ok? Zet hem op met je ovu testen!

@Romo: beterschap.

@iedereen: bedankt voor t meeleven.

Jemig, ik zag mezelf het nieuws al aan mn ouders vertellen, met verlof gaan, babykamer inrichten. Ja, ik was drie dagen later dan normaal, dan is het toch logisch dat je gedachten op hol slaan? Nou ja, nu maar weer nuchter op naar de volgende ronde. t Komt wel keer, hoop,hoop. Maar men wat is dit killing.
Pipo: Stom stom stom... voor jou!!!
@pipo en frutje: de volgende ronde testen jullie samen positief.. dat zal nou eens leuk zijn he!!

Hier een beetje niet zo lekker in orde... Ben af en toe duizelig. Heb het gevoel dat dat uit mijn nek komt (spanning)... pfffff. Huisarts al gebeld en ik neem morgen weer contact op met mijn fysio want dit is irritant.

Met de meiden gaat het goed. F mag deze week naar huis (misschien daarom spanning) en B gaat ook met sprongetjes vooruit. En is bijna van de zuurstof af (is alleen nog maar lucht op bepaalde snelheid)... Ze wegen nu 2850 en 2650... !! Goed he.

Ow, en verder. Naast ons (of naast de baby's) ligt een andere baby (ja, dat wisselt ook snel daar)... en nou, die ouders dat zijn echt een soort van tokkies. Ik zag een vrouw op de afdeling binnenkomen in haar bed (dat doen ze na keizersnede) om naar haar zoon te komen kijken.. nou, ik dacht: is die moeder of oma...?? Ze lijkt wel 50+ maar goed. Beetje onverzorgd, grauwe huid.. en toen kwam haar man (of vriend).. nou, dat sloeg alles.. onverzorgd, kleding aan waarvan je denkt ieks, stinken naar alcohol. Gordijnen gingen dicht en ik hoorde de verpleegkundige vragen: willen jullie hem vasthouden? Nou, nee dus, das eng. Is het jullie eerste kind? Ja, wel die van mij (vrouw) maar van mijn vriend is dit zijn vierde maar die wonen niet bij hem... Ow? waar wonen die dan. Die zijn onderbracht bij een pleeggezin (goh, hoezo??!!!)... Echt uiteindelijk werd ze weggereden en onze verpleegster keek me aan van WAT IS DIT??? hahaha. Ja, je maakt wat mee daar hoor.
He Pipo: dat is niet het nieuws wat ik horen wou!!! Knuffel voor jou. Hopelijk heb je wel een fijn weekend gehad?

Janine: wat doen de meiden het goed!!!! Tjee al bijna 3 kilo per stuk. Goed hoor. En die tokkies.....tja, soms denk ik wel eens "die fokken er allemaal maar op los", terwijl wij er eerder teveel over nadenken voordat we de stap nemen. Is eigenlijk heel gemeen van mij, maar ze lijken soms zo onoverdacht weer een kind te maken, terwijl de situatie eigenlijk uitzichtsloos is.

Romo: beterschap!! Hopelijk ben je snel weer helemaal fit, in ieder geval als je vruchtbare periode er weer is

Fijne avond nog! Wij moeten echt een studie gaan maken van kinderopvang. Een collega die ook bij mij in de wijk woont had zich al ingeschreven toen ze 5-6 weken zwanger was. Dan moet ik snel zijn!
@Assie

Nu al inschrijven voor de opvang, het is toch eigenlijk belachelijk. Maar je moet wel...

@Janine

Haha, die Tokkies (al is het eigenlijk helemaal niet grappig, eerder zielig voor dat kind).

En wat fijn dat het zo goed gaat met de meiden! Let goed op jezelf, goed ook dat je naar de fysio gaat. Dat kun je er nou even niet bij hebben.

@Pipo

Ohnee, een negatieve test (las ik op het andere topic)... Ik vermoed ook dat je een wat langere ronde hebt deze keer. K*tzooi. Maar ben het wel eens met Orchis. Dan gaan we samen voor de komende ronde. Is ook wel errug gezellig natuurlijk.

@Romo

Getverderrie je hebt het flink te pakken. Beterschap meid! En wat fijn dat je het zo naar je zin hebt op je werk en kunt praten over je onzekerheden enzo. Ben blij voor je!

@nukje

Dat klinkt niet goed. Als het niet gaat, dan gaat het niet. Sterkte meid, ik hoop dat het snel beter gaat.

@Orchis

Ik ben idd normaal gesproken heel regelmatig. Maar had deze ronde al het idee dat ik een hele vroege eisprong had. Nouja, ik vind het niet zo erg omdat ik ook eigenlijk niet in spanning heb gezeten. En omdat we niet echt veel seks hebben gehad, dus de kans was vrij klein.

Vandaag heel gerelaxt in de sauna. Dat doet me goed, ik kan er wel weer een weekje tegenaan op mijn werk!

Trusten en werkse/moederse/broedse!
Het lijkt nu eindelijk door te zetten. Echt raar: van een cyclus van 25 in 1x naar 28 a 29 dagen. Dat heb ik echt nog nooit meegemaakt.

Nieuwe NOD is 6 februari (ronde 5).
Balen Pipo!!! Op naar de volgende ronde!

@ Janine!! Wat doen je meiden het goed. Ik moest meteen aan mijn babyboef denken. Die was bij z'n geboorte 2755 gram en na twee dagen 2500 gram. Inmiddels is hij 4,5 maand en weegt hij 6,6 kilo!!!!! Kan dus snel gaan! Sterkte met je nek.

Verder zit ik nu op een andere plek op m'n werk waar iedereen op m'n scherm kan kijken. Wordt dus toch niet zo vaak forummen als ik had gehoopt. Ik vind het wel weer lekker om aan het werk te zijn. na 4,5 maand babyvakantie zit er weer wat meer regelmaat en ritme in mijn dagen. Ik ben van 36 uur naar 32 uur gegaan met ouderschapsverlof. Ik ben nu elke vrijdag vrij en op woensdag mag ik voorlopig thuiswerken.

Op ma en di gaat babyboef naar het kdv. Wo werk ik dus thuis, do heeft boefman zijn papa dag en vrijdag ben ik vrij. Babyboef is dus maar twee dagen van huis. En het is een superleuk kdv waar meer bekenden zitten dus ik laat hem er met een goed gevoel achter.

Verder is het zo'n heeeeeerlijk ventje. Hij huilt vrijwel nooit en is de hele dag aan het lachen en sinds een paar weken schaterlacht hij ook! Dat is echt het liefste geluidje van de hele wereld hahaha. Ik moet zeggen dat tot nu toe het moederschap precies is wat ik me ervan heb voorgesteld. Al heb ik volgens mijn omgeving wel heel erg mazzel dat babyboef zo'n makkelijk en relaxed manneke is.

De heerlijkste momenten zijn 's ochtends als hij een flesje krijgt en je hem slaperig uit z'n wiegje haalt. Dan heb je zo'n slap ventje in je armen die allemaal 'wakker worden' geluidjes maakt en zich gaat uitrekken. Na het flesje valt hij dan nog even in slaap bij mij in bed en ligt hij op mijn buik en borst terwijl ik naar het nieuws met Jan de Hoop kijk. Genieten is dat.....

Shit....mijn collega's komen terug. Moet dus weer verder. Kon nog niet op iedereen reageren...

X Boef
mmmm, vandaag gehoord dat een van de kdv bij mij in de buurt een wachttijd van ruim 15 maanden heeft! pfftt.....heb zo'n vermoeden dat ik misschien al aan de late kant ben met inschrijven. Heb gisteravond bekeken welke kdv er bij ons in de buurt zijn en welke me aanspreken. Er zijn er gelukkig in een straal van een paar honderd meter een hele boel, dus keuze genoeg....hoewel ik wel een voorkeur voor 3 heb (qua ligging en prijs). Lastige is dat je al dagen aan moet geven. Werkelijk nog geen flauw idee. Vanavond maar eens met Assieman over brainstormen.

Pipo: he, wat jammer dat het toch doorzet. Ik had nog een beetje hoop.....

Frutje: sauna, heeerlijk is dat! En nog maar heel even en je bent klaar met deze baan! Ben je al dagen aan het aftellen? Ik had 1 baan waar ik absoluut niet naar mijn zin zat en de laatste week was ik zelfs in halve dagen aan het aftellen

Werkse allemaal.....ik heb in ieder geval absoluut geen zin....
@Boef: wat fijn dat je zo'n heerlijke baby hebt. En ook goed geregeld met opvang enzo. Verwacht je eigenlijk ook ECHT te kunnen werken op je thuiswerkdag? Met zo'n kleintje ben je eigenlijk toch de hele tijd bezig behalve als hij slaapt.

@Assie: huh?! 15 maanden, dan moet je je wel errug vroeg inschrijven. Ach ja, er gaat een hele wereld voor je open zullen we maar zeggen. Ik zou misschien inschrijven op de dagen dat je de meeste kans denkt te maken? En dat het het makkelijkst is om niet naar je werk te gaan? (dus meest rustige dag op werk)

Ik ben wel teleurgesteld uiteraard. Ik zag het al helemaal voor me. Maar we hebben helemaal niet op de juiste momenten gesekst. Dat maakt de teleurstelling wat minder en daardoor krijg ik nu niet de doembeelden erbij dat er iets mis is met ons. Want dat schiet af en toe toch nog door mijn hoofd. Pman had dit weekend ook gerookt (doet hij af en toe weer) en dat kon ik ECHT niet hebben. Ben er toch wel meer mee bezig dan hij geloof ik...
Nog even een foto van babyboef in z'n pyjama. Eergisteren gemaakt:

Is op deze foto niet te zien maar het lijkt erop dat hij knalgroene ogen gaat krijgen. Soms lijkt het ineens weer blauw...heel gek. For the record....ik heb groene ogen met een beetje bruin en boefman heeft blauw.
@Assie: hier ook geen zin. Gelukkig bijna lunchtijd
Wat is Babyboef SCHATTIG!!!
Boef! Wat een schattige foto! Kan me voorstellen dat je van die "verliefde momenten" hebt. Heerlijk lijkt me dat.

En weer met plezier aan het werk, dat is ook wel eens anders.

Nu vraag ik me wel af of je tijdens je thuiswerkdag ook echt aan werken toekomt Hoor vooral erg veel verhalen dat het niet te combineren valt....

Pipo: balen dat jullie ook op de verkeerde momenten hebben gesekst. De marge nu maar ruimer nemen, met zo'n langere cyclus ertussen. Nog meer plezier in bed

Zo.....heb geen zin in de standaard lunch die gratis op mijn werk wordt aangeboden, dus ga zo even iets warms halen.....misschien wel een broodje kroket ofzo
Hmmmm lekker! Assie wanneer is jouw eerste echo ook alweer?
Pipo: dat weten we nog niet. De 18e moeten we voor het intakegesprek naar de verloskundige en daar krijgen we een verwijzing voor de echo. Dus ik ga er eigenlijk wel vanuit dat het deze maand nog is. Ben nu wel erg benieuwd of het allemaal goed zit.....
@ Assie: ik had ongeveer met 9 weken de eerste echo. Hoeveel weken ben je nu?

En over het thuiswerken. Afgelopen woensdag was de eerste keer met babyboef erbij en het is inderdaad schipperen met werken en met babyboef bezig zijn. Maar hij slaapt nu nog veel dus dan kan ik gewoon werken. Als hij eenmaal gaat kruipen en lopen dat moeten we een andere oplossing zoeken maar voorlopig gaat het best zo!

Een broodje kroket....heerlijk. Ik ben vrijdag begonnen met een crashdieet met shakes, het cambridge dieet. Bij mij gaan de kilo's er nl niet zo snel af als bij vk meisje en janine

Moet ff een begin maken met dit dieet zodat ik weer lekker gemotiveerd ben. Sinds vrijdag is de score -2,4 kilo. Nu nog 10 te gaan....
@Boefje, wat is babyboef ontzettend schattig! En die grote kijkers! Tsja, en dan nu weer aan het werk, ik kan me voorstellen dat dat ook wel weer lekker is...

@Janine: Wat fijn dat de dames het goed doen, ze zijn flink aan het aankomen! En dat F waarschijnlijk deze week al naar huis mag is ook helemaal super, nu hopen dat B ook snel mag.

@Assie: Jeetje, een wachttijd van 15 maanden??? Dan moet ik ook maar eens gaan rondneuzen... En ik hoef ook pas met 10 weken naar de VK, maar heb al wel een verwijskaart gekregen voor een vroege echo. Die mag dan met 8 weken ongeveer...

Pipo: Balen zeg, dat het toch heeft doorgezet! Ik zal heel hard duimen de volgende ronde, dat jij en Frutje en Moimoi en Romo maar allemaal positief mogen testen *duimduimduim*

Hier nog steeds misselijk. Het leek de afgelopen dagen iets minder te worden maar vandaag is het weer helemaal terug. Maar ik hoef in elk geval niet te spugen! Pauley-man vind het leuk, hij is nog wel wat onwennig, maar roept nog steeds dat hij het zo leuk vind dat-ie het eerder wist!

Gelukkig heb ik niet meer zo'n buikpijn en de duizeligheid is ook weer wat weg, dus eigenlijk is het nu best goed te doen. Alleen kan ik het nog steeds af en toe niet geloven, en dat terwijl ik al 3 positieve testen heb liggen!
Ben nu 8 weken + 3, dus bij het intakegesprek 9 + 4.

Dus hoop wel rond de 10 weken de echo te hebben Verder ben ik helemaal niet ongeduldig ofzo....haha
@boefje: wat een heerlijke verhalen! Ik geniet gewoon met je mee, hier achter mijn computer. En wat een prachtig ventje zeg!

Maar eh, pas je wel op met dat crash-dieet? Da's nogal slecht voor je lijf, en jouw mannetje is nu ook afhankelijk van jouw gezonde lijf! (sorry, juf modus )

@assie: jee, moet je tegenwoordig bij de kdv's al inschrijven als je pas aan het proberen bent of zo?!

@pauley: mooi dat de kwaaltjes iets minder worden. Ik vind het zo leuk voor je dat pauleyman zo enthousiast is!

@pipo: beeeh, balen! Wel raar dat bij jou en frutje de cycli zo afwijken ineens. Maar ja, het vrouwelijk lichaam is niet echt een klok waar je alles op gelijk kunt zetten.

Seksen op de goede tijden is dus niet genoeg! Geef die mannen eens gelijk, en verleid ze ook buiten je meest waarschijnlijk vruchtbare periode! Het is niet voor niets dat periodieke onthouding de minst betrouwbare vorm van anticonceptie is

Gisteren eens lekker met Orchisman zitten zwijmelen over ons toekomstige kind. Komt niet zo vaak voor, dus dan is dat extra leuk! Blij dat die condooms trouwens binnenkort weg kunnen, wat een ellende. Hebben we dat ding erom, is bij beide (mede door lach-aanvallen) de zin alweer over .

Nog eventjes, en dan is het maart!
*Check: hele maand door seks hebben *

Woehoe Orchis: voor jou schiet het eindelijk ook een beetje op!

En Janine, nog even over je Tokkie verhaal: ik denk dan gelijk a) wat erg voor dat kind en b) dan kan ik toch veel beter moeder worden dan zo'n Tokkie geval ???
Over het kdv probleem. Ik had babyboef bij drie verschillende ingeschreven en ze konden niets garanderen. Maar heel veel ouders schrijven zich bij meerdere in waardoor de wachtlijst heel lang lijkt. Ik heb in oktober pas te horen gekregen dat er op 1 kdv plaats was en heb met toen bij de andere twee afgemeld. Gewoon bij meerdere inschrijven en dat komt het meestal wel goed. Je moet idd al dagen aangeven maar als je eenmaal een plaats hebt dan kun makkelijker van dagen wisselen als dat moet. Eerst maar eens ergens toegelaten worden!

Hmmmm....collega achter me is lekker veel weg vandaag. kan ik toch nog veel forummen!!!

@ pauley: Volgens mij heb ik je nog helemaal niet gefeliciteerd! Was het de eerste ronde al raak?
@Boefje, dank je wel! Ja, de eerste ronde was direct raak! Had ikzelf helemaal niet verwacht, Pauley-man wel natuurlijk...

Oh, nu overleg, byebye!
Orchis.....ja maart komt zeker al in de buurt!!!! En dan weg met die condooms!

Assieman maakt steeds grapjes dat we een tweeling krijgen. Ben benieuwd of hij gelijk krijgt......maar vooralsnog spring ik al een gat in de lucht als alles goed blijkt te zijn (en ik dus echt zwanger ben...haha).

Romozou je bij mijn uitgerekende datum voorlopig 19 augustus willen zetten? Als het wordt bijgesteld, zal ik het wel doorgeven.

Boef: bedankt voor de tip. We zijn idd van plan ons bij meerdere dagverblijven in te schrijven. Moet deze week maar eens de daad bij het woord voegen. Vind het eigenlijk belachelijk dat het al zo vroeg moet......maar ik schijn al eerder laat dan vroeg te zijn. pffttt..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven