hulp gevraagd...
maandag 10 januari 2011 om 13:50
Hulp gevraagd! Wij zijn op zoek naar een geschikte vakantiebestemming voor aankomende zomer. Wij zoeken:
-zon
-zee (liefst een rustige, langzaam aflopende zee ivm onze twee kids)
-strand (liefst zo wit mogelijk)
-leuk stadje in de buurt, restaurant/terras
-geen hotel, wel appartement, stacaravan, bungalow
-kinder animatie
-met de auto, ongeveer tot zuid frankrijk
-met het vliegtuig ongeveer max 5 uur vliegen
Ik kan het gewoon niet vinden wat wij zoeken. Zie ik een leuke camping in zuid frankrijk staat er bij dat het hard kan waaien en dus geen rustige zee is....
En nog iets,,,met de auto durf ik het wel aan om met twee kinderen ongeveer 10 uur in de auto te zitten. Maar 10 uur vliegen?
Kinderen zijn 3 en 0 jaar.
Hoop dat jullie inspiratie voor mijn hebben!
O ja, Turkije en griekenland zijn uitgesloten.
-zon
-kinder animatie
Ik kan het gewoon niet vinden wat wij zoeken. Zie ik een leuke camping in zuid frankrijk staat er bij dat het hard kan waaien en dus geen rustige zee is....
En nog iets,,,met de auto durf ik het wel aan om met twee kinderen ongeveer 10 uur in de auto te zitten. Maar 10 uur vliegen?
maandag 10 januari 2011 om 14:19
Mallorca? Geen specifieke tips voor je, maar het eiland zelf voldoet verder aan alle eisen. 2 uur vliegen, zeer kindvriendelijke zee, meestal niet al te veel wind, zon, zee en witte stranden in overvloed.
Wij zijn zelf in een appartementencomplex geweest ooit, Floriana oid. Was op zich best mooi, 5 minuutjes lopen van het strand en boulevard. We hadden die week alleen geen strandweer (eind april), dus verder weinig strandervaring.
Wij zijn zelf in een appartementencomplex geweest ooit, Floriana oid. Was op zich best mooi, 5 minuutjes lopen van het strand en boulevard. We hadden die week alleen geen strandweer (eind april), dus verder weinig strandervaring.
..
maandag 10 januari 2011 om 14:22
bilbao, zarautz( en omgeving).Spanje.
Volgens mij heb je daar van alles wat.
Bilbao ben ik zelf geweest,veel leuke campings met zwembaden en volgens mij ook animatie. Bilbao heeft een vliegveld maar ik weet dat ik via madrid moest, vliegen.
Zarautz hoor ik goede verhalen over, maar ik ben er nog nooit geweest
Volgens mij heb je daar van alles wat.
Bilbao ben ik zelf geweest,veel leuke campings met zwembaden en volgens mij ook animatie. Bilbao heeft een vliegveld maar ik weet dat ik via madrid moest, vliegen.
Zarautz hoor ik goede verhalen over, maar ik ben er nog nooit geweest
maandag 10 januari 2011 om 14:23
De Adriatische kust in Italië voldoet prima aan je eisen, volgens mij. De hele landtong bij Lido di Jesolo stikt van de campings, plaatsjes en brede zandstranden die langzaam aflopen in zee. En net de boot zit je zo in Venetië. Wij hebben in Lido di Jesolo zelf in een hotel gezeten, maar ook een keer twee weken op camping Union Lido. Groot, maar heel netjes. Het enige waar je rekening mee moet houden zijn de muggen. Maar daar spuiten ze elke dag tegen.
De omgeving van Les Sables d'Olonne in de Vendée, Frankrijk zou ook kunnen. Het weer is prima, de meeste zonuren van Frankrijk buiten de Cote d'Azur om. Wij zaten op La Dune Des Sables, een prima camping aan het strand. Niet ver van de plaats af.
Je kan natuurlijk ook nog naar de Cote 'd Azur!
De omgeving van Les Sables d'Olonne in de Vendée, Frankrijk zou ook kunnen. Het weer is prima, de meeste zonuren van Frankrijk buiten de Cote d'Azur om. Wij zaten op La Dune Des Sables, een prima camping aan het strand. Niet ver van de plaats af.
Je kan natuurlijk ook nog naar de Cote 'd Azur!
maandag 10 januari 2011 om 14:30
Malta!! St. Julians.
De strandjes daar zijn baaien, dus is erg rustig zwemwater!
In de zomer is het heet! (dus koel je graag in het water af)
Het stadje is echt super gezellig!
Er is vlakbij een "dierentuin"met mega zwemparadijs en met de bus (die 45 eurocent kost) ben je in 30 min. in de hoofdstad waar je kan winkelen tot je erbij neervalt.
owja, het is maar iets van 3 uur vliegen...
De strandjes daar zijn baaien, dus is erg rustig zwemwater!
In de zomer is het heet! (dus koel je graag in het water af)
Het stadje is echt super gezellig!
Er is vlakbij een "dierentuin"met mega zwemparadijs en met de bus (die 45 eurocent kost) ben je in 30 min. in de hoofdstad waar je kan winkelen tot je erbij neervalt.
owja, het is maar iets van 3 uur vliegen...
maandag 10 januari 2011 om 15:02
quote:kink schreef op 10 januari 2011 @ 13:50:
Hulp gevraagd! Wij zijn op zoek naar een geschikte vakantiebestemming voor aankomende zomer. Wij zoeken:
-zon
-kinder animatie
Waarom in hoogseizoen ? Je hebt nog jonge kinderen.. scheelt bakken met geld..
Spanje: Cambrils mooie zandstranden, wel druk maar niet zo met de discojongeren als in Salou..
Frankrijk.. antibe etc. die kant op.. mooie stranden en goed weer.. Provence.. geen strand maar wel mooi weer
-zon
-kinder animatie
Waarom in hoogseizoen ? Je hebt nog jonge kinderen.. scheelt bakken met geld..
Spanje: Cambrils mooie zandstranden, wel druk maar niet zo met de discojongeren als in Salou..
Frankrijk.. antibe etc. die kant op.. mooie stranden en goed weer.. Provence.. geen strand maar wel mooi weer
maandag 10 januari 2011 om 15:30
maandag 10 januari 2011 om 16:21
quote:himalaya schreef op 10 januari 2011 @ 14:28:
En waarom een zo'n wit mogelijk strand?
Krijgen je twee kids vlekken en jeuk van een niet-wit strand?
Mallorca is een prima bestemming. Menorca wordt het buggy eiland genoemd, dus dat zegt ook wel wat over dat eiland. De Costa Brava heeft leuke kleine baaitjes waar je zonder al te veel stroming prima kunt zwemmen.
En waarom een zo'n wit mogelijk strand?
Krijgen je twee kids vlekken en jeuk van een niet-wit strand?
Mallorca is een prima bestemming. Menorca wordt het buggy eiland genoemd, dus dat zegt ook wel wat over dat eiland. De Costa Brava heeft leuke kleine baaitjes waar je zonder al te veel stroming prima kunt zwemmen.