Rammelende Eierstokken - DEEL 3!!!

27-08-2010 13:11 2476 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie wil er meepraten over haar kinderwens?

Heb jij ook rammelende eierstokken maar is je vriend nog niet toe aan kinderen, lucht hier je hart!

Hier kun je je 'ei' kwijt bij lotgenoten.

Er zijn inmiddels al flink wat dames zwanger, maar we gaan gewoon gezellig verder met deel 3!!!

NaamLeeftijdStart!!N.O.D.Zwanger!Uitgerekend!Boefje30December 2009Babyboef geboren!! 31/08/10Verkademeisje30Januari 2010Milkamannetje geboren!! 15/11/10Orchid34Begin 2010Orchidmannetje geboren!! 03/12/10janine2000131April 2010 Meisjes geboren!!! 13/12/10Nukje33April/Mei 201023/03/11Saartje3131Augustus 201014/06/11Assie7832December 201023/08/11Pauley312011 Moimoi30April 2010?/03/11Frutje30Oktober 201021/03/11Pipo32Oktober 201004/03/11Romorantin25201127/02/11Springstof30September 2011Orchis30Begin 2011Lavender32?Magz25(hopelijk heeeel snel) in 2011?Vicodin25?gember99926?

Als je iets wil veranderen in de tabel, dan hoor ik het graag!!

Deel 2
@romo: hoe gaat 't vandaag? Alweer een beetje beter aan het worden?

Het is wel weer fijn om aan het werk te zijn. Zo aan het eind van de vakantie kan ik er wel tegenaan hikken, maar als je eenmaal bezig bent, dan is het gewoon weer heel leuk, gelukkig. En lekker om een ritme te hebben, vind ik.

@janine: Je maakt idd wat mee, daar zo. Toch ongelofelijk dat die mensen aan de lopende band kinderen maken die dan uit huis geplaatst worden... Zo zielig, zo kweek je kleine crimineeltjes of kinderen waar psychisch van alles mee mis kan zijn...

Dan ben ik toch blij dat wij er zo goed over nadenken, en een eventueel kindje veel meer te bieden zullen hebben! (even generaliserend dan, want in zulke gezinnen zul je ook wel veel moederliefde tegenkomen, maar toch)

@assie: wil hij zo graag een tweeling? Grappig
@assie: een tweeling.. nou, haha... als het zo mocht zijn, kun je altijd bij mij terecht voor raad en daad! Ik vind het wel heftig hoor. Maar stiekem ook wel erg leuk en bijzonder.

En owja, kvd. Ik heb me er destijds bij 2 aangemeld en bij de ene kreeg ik direct een rondleiding en hebben meer een huis-tuin-kdv van gemaakt. Heel gezellig en voelde goed aan. Die andere kreeg ik pas nu bericht van dat er op woensdag plaats was. Maar had al voor die andere gekozen mede doordat ze zo attent zijn. 2x bloemen gehad en veel interesse over hoe het ging met mij en de dames..

@boefje: wat een snoeper!!! Echt te cute. Die mooie lange wimpers... en weer werken. Lijkt me straks ook weer fijn..moet er nu niet aan denken
F mag waarschijnlijk morgen of overmorgen naar huis!!! Zo leuk en spannend... maar ook niet leuk voor B.. Dus beetje dubbel gevoel.

Mijn borstvoeding gaat niet heeel super dus ik heb besloten om er mee te stoppen.. moet nu langzaam afbouwen. Het is ook te zwaar omdat ik nu de meiden eerst weeg dan aanleg, dan wegen en dan kijken wat ze nog moeten drinken... pffffff. Nou, dan maar meteen de fles hoor. Ik heb het vier/vijf weken volgehouden maar nu houdt het op. Het is vermoeiend en het komt ook nog niet voldoende opgang. Wel een last die van mijn schouders valt moet ik zeggen nu F thuiskomt.
Gelijk heb je hoor Janine. Ik ben er na 3 weken mee opgehouden. Ik produceerde bij elke kolfbeurt (om de drie uur) maximaal 30cc in 20 minuten. Aan de borst ging babyboef al helemaal niet omdat hij niet goed kon happen. Kolven alleen is geen feest... Ik vond het reuze zwaar.....en jij hebt er ook nog eens 2!

En na het afbouwen weer even lekker een wijntje drinken hahaha. Ik heb meteen na het stoppen met kolven een 'Boefje mag dronken worden avond' ingelast. Was overigens na 3 wijntjes al helemaal wappie maargoed, dat mocht de pret niet drukken!
@ Boefje: Ahhhw wat super cute zeg!! Wat een knapperdje en wat fijn dat hij het zo goed doet!! En pittig hoor weer aan t werk, maar kan me voorstellen dat de regelmaat ook wel weer lekker is!!

@ Pipo: balen dat je cyclus weer anders is, maar het blijft wel netjes en inderdaad nu maar de hele maand jullie best doen haha!!

@ Assie: datum staat er in!! Tis wat, je bent nog helemaal aan t wennen dat je een kindje krijgt en je mag je al in gaan schrijven voor opvang!! je hebt t vast al eens gezegd maar voor hoeveel dagen willen jullie je kindje naar t kdv brengen? En wie weet... een tweeling.. !! Hier ook veel tweelingen in de familie (mijn kant), maar Romoman zit dat absoluuuut niet zitten haha!!

@ Janine: Wat fijn dat F naar huis komt, hoe dubbel het ook mag zijn... En fijn dat er een last van je schouders is gevallen nu je met borstvoeding bent gestopt, je hebt t nog best lang volgehouden vind ik hoor!!! En wat een mooie gewichtjes al zeg!! Dat gaat gooeed!! En tja dat 'tokkie' kindje.. ik hoop maar heel erg dat dat allemaal goed komt en gaat!!!!

@ Orchis: Gaat stukken beter, dankje!! Gisteravond bijna 40 graden koorts... nu 38.. dus gaat wel beter!! Wel erg slap en weinig eetlust nog, maar komt vast snel goed!!!

Fijne dag allemaal!!
@ Pauley: Sorry helemaal vergeten op jou te reageren.. balen zeg van die misselijkheid!! Ben blij dat dat bij mij weer weg is... maar laten we zeggen dat t bij jou wel voor een heeeel goed doel is!! Dat miste ik een beetje haha!! Heb je al enig idee wanneer je ongeveer uitgerekend bent? Dan kan dat ook in de tabel!!
Romo: Beterschap!!!!!

Voor de tabel: ik ben eind december 30 25 geworden
@ Boefje: Thanks!! En heb t voor je aangepast!!

@ Frutje: Jij ook nog bedankt!! Enne heeeeeerlijk sauna, dat is zo lekker!! Succes weer deze week, het gaat snel nu!!!
Oh ja. Voor Pipo, Frutje, moimoi en de rest. Ik berekende trouwens mijn vruchtbare dagen met deze site:

Vruchtbare dagen berekenen

Mijn cyclus was ongeveer 28 dagen en heb deze berekening toen 3x gemaakt met als ingevulde cyclus 27,28 & 29 dagen. En dan sowieso seksen op de 3 dagen dat je volgens die berekeningen het meest vruchtbaar bent.

Waarschijnlijk ben ik flink mosterd na de maaltijd met deze site maar wilde het toch nog even delen!
zo even heerlijk huisje gepoetst... (niet te hard natuurlijk). En straks koken. Vanavond weer naar de meisjes met janinevriend. Verschonen, flesje geven en natuurlijk even knuffelen.

Morgen komt mijn moeder en tante naar de kleintjes kijken.

Ik krijg trouwens de wieg van mijn schoonmoeder te leen.. dan kan kleine F de eerste dagen lekker bij ons op de kamer slapen. Oei wat wordt het nu spannend....

@boef: ja, ik kolf verschillend. Smorgens kolf ik 100 ml en savonds maar 30 ofzo... en tussendoor ertussen in. Maar het werd niet meer.. en tja, dat mot toch he. Wil je er twee voeden. En daarbij F valt vaak in slaap na een paar zuigjes haha.. B doet het eigenlijk beter aan de borst.. die kleine vechtster ook he.
@Janine, wat fijn dat F bijna naar huis mag! Hopelijk volgt B dan snel, dan hebben jullie je gezinnetje lekker compleet thuis.

Lastig van die borstvoeding, wat een gedoe!

@boefje: wat gezellig dat je hier weer regelmatig bent! En, nog gefeliciteerd met je verjaardag. 25 tjongejonge, zo jong nog

Ik word over een paar weken ook 30, vind het wel een heftig iets, ook al is het maar een getal...

Maf, maar ik kijk echt uit naar mijn eerste ongesteldheid, dan heb ik een richtlijn van hoe lang mijn cyclus is. Is vast de enige ongesteldheid waar ik ooit naar uit zal kijken
Dag lieve allemaal,

Ben net terug van een weekje vakantie dus nog geen tijd om alles terug te lezen, heb er vanaf oud en nieuw geen tijd meer voor gehad!

Wel heb ik zelf nieuws... Op nieuwjaarsochtend, toen we wakker werden, zei Magzmannetje tegen me dat hij denkt dat hij in 2011 wel klaar is voor 'dingen'! Tijdens de vakantie veel erover gehad, en het komt er op neer dat we op een zeker moment in 2011 er voor zullen gaan, maar wanneer daar wil hij nog niks over zeggen, volgens mij vindt hij het alsnog best eng.

Maar ik ben zo blij, er is licht aan het einde van de tunnel, eindelijk! Ik mag zelfs een echt baby-boek kopen en zo (durfde ik eerder niet, wou het hem niet aandoen) omdat ik het zo goed mogelijk wil aanpakken, en ik heb na overleg met hem ook besloten dat ik komende week ergens ga beginnen met foliumzuur :-) Zodra hij er aan toe is, wil ik fully prepared zijn!

Ik vind dus ook dat ik nu eindelijk in de tabel mag!

Dus:

Magz, 25 jaar oud, start ergens in 2011!
Lieve Magz, wat goed!! Wat een vooruitgang en wat een mooi begin van 2011! Ik zet je morgen meteen in de tabel!! (Nu even mobiel ) fijn dat hij er nu ook voor wil gaan! Tja spannend blijft het altijd! Vindt Romovriend ook hoor! En hoewel hij eigenlijk pas in de zomer wilde starten gaan we er 'stiekem' sinds een maand voor!

@ orchis: hihi ik word over een aantal weken echt 25!! en dat benieuwd naar je cyclus dat had ik de eerste maand ook! Hoop dat het allemaal goed op gang komt zodat jullie snel van start kunnen gaan straks!
Wat balen, Pipo... Vol goede moed (en sex op de juiste momenten) naar de volgende ronde.

Janine, dat klinkt al goed. Je meiden groeien prima. En fijn dat de zuurstoftoediening steeds minder wordt! Verkadezoon in volgens mij trouwens al bijna 6 kilo met zijn 8 weken. Morgen wordt hij gewogen, dus we zullen zien. Maar hij heeft echt van die hamsterwangen gekregen. Vorige week had ik een heel leuk filmpje van hem gemaakt en die wilde ik jullie mailen, maar hij was te groot. Binnenkort maar een nieuwe poging doen, en anders wordt het toch die foto, Romo.

En wat een verhaal over het "buur"kindje!

Heel terecht trouwens dat je de borstvoeding afbouwt! Knap dat je het zolang volgehouden hebt. Als nou alles goed ging, en je je meiden thuis zou hebben en jezelf goed voelde, dan was het waarschijnlijk makkelijker gegaan. Maar al deze zorgen en onrust maakt het niet makkelijker. Je hebt helemaal gelijk dat dit niet vol te houden is!

Hier gaat de borstvoeding vooralsnog prima. Inmiddels dus acht weken, dus het begin is er. Morgen heb ik een bezoek aan het cb, en dan ga ik eens vragen hoe ik het beste kan afbouwen. Ik zie het niet zo zitten om op school te kolven. Al gaat het kolven wel goed. Vanmorgen kolfde ik direct na de voeding nog 140 cc (na zo'n lange nacht), en 's avonds kolf ik meestal zo'n 100 cc. Maar 's avonds krijgt Verkadezoon wel 200 cc, anders schreeuwt hij alles bij elkaar omdat hij nog honger heeft, wat een vreetzakje

Boef, weer aan het werk! Poeh zeg, lijkt me de eerste tijd wel pittig. En een thuiswerkdag is de eerste tijd volgens mij ook wel te doen. Als ik zie hoeveel wij de afgelopen weken hebben kunnen klussen met Verkadezoon op zolder in zijn reiswieg. En volgens mij is het voor hem ook goed, hij heeft zoveel structuur op zulke dagen, en slaapt dan 's nachts ook heel goed. De afgelopen dagen al van 22.00 uur tot ongeveer 06.00! Maar ik ben nog niet alle kilo's kwijt hoor! Moet er ook nog zo'n tien... Maar ja, als je meer dan dertig kilo aankomt, moet dat er ook weer af. Ik hoop stiekem dat dit klussen en het sjouwen van dozen naar zolder ook zijn werk doet en ik snel weer al mijn eigen kleren aankan.

En wat een mooie ogen heeft babyboef, zelfs in zwartwit!

Assie, lastig he, die kinderdagverblijven. Bij ons hebben ze dus ook pas plek op 1 april, terwijl ik 9 februari alweer aan het werk moet. Let ook goed op openingstijden, hier is een kdv dat pas om 07.45 uur opengaat. Dan red ik het niet om op tijd op mijn werk te zijn.

Pauley, je hebt nog even de tijd om te wennen, hoor. Gelukkig maar. En fijn dat je je weer wat beter voelt. Trouwens, een echo maakt het allemaal wat echter, vond ik.

Orchis, het gaat bijna beginnen! Spannend hoor, weer een kandidaat op de wachtbank. Al hoop ik dat die tegen die tijd wat leger is. Wat leuk dat je zo samen kunt zwijmelen. Die voorpret is ook zo leuk, al kan ik me voorstellen dat het soms iets minder wordt wanneer je al een tijd bezig bent.

Romo, beterschap!

En ik word deze maand alweer 31...

Heel gek, maar nu ik 30 en moeder ben, voel ik me ineens geen meisje meer, maar (meer) een vrouw. Klinkt stom he?

Magz, wat een goed nieuws! Zo begin je het jaar nog eens goed!

Het klussen hier gaat super! Onze keuken is zooo mooi. Wit met een houten aanrechtblad. En alles is geverfd, nu wordt de vloer geschuurd en in de olie gezet en zijn wij boven alvast dingen aan het uitpakken. Vandaag heb ik nog een groen vak boven de commode geverfd en zelfgemaakte schilderijtjes in de babykamer opgehangen. Leuk zeg! En al mijn kleren in onze nieuwe kast gelegd. Die kleren waren al meer dan een half jaar ingepakt, dus het is wel leuk om te zien wat voor kleren je allemaal hebt. Nu maar hopen dat ik ze snel weer pas... Komend weekend gaan we over, heb er zo'n zin in! En volgende week ga ik denk ik iedere avond genieten van ons bubbelbad :-)
@Vkmeisje: wauw.. ben jaloers op jouw borstvoedingsprestaties...! Ja, kolven op mijn werk zie ik ook niet zo zitten. Ik ben begonnen met afbouwen. Fijn dat het klussen zo goed gaat! Heerlijk is dat he. En een BUBBELBAD?? En wat fijn dat VKzoon lekker doorslaapt.. ik ben benieuwd hoe F het thuis doet. In het ziekenhuis zit ze nu op 7 voedingen en slaapt ze van 23.00 tot 5.00 door.. hopelijk zet ze dat thuis door.

@magz: Vanaf nu heerlijk snuffelen, verdiepen in zwanger worden en babydingetjes... fijn dat magzmannetje klaar is voor 'dingen'...

@pauley: hopelijk gaat het steeds ietsje beter met je..

hmmmm, nu 4 weken geleden bevallen.. en volgens mij ben ik echt bijna weer op mijn oude gewicht... maar tis niet meer zo strakjes (alhoewel dat was nooit echt strak haha). Heb jammer genoeg een klein beetje straie op mijn buik. Niet veel. Tijdens de zwangerschap was het niet te zien maar doordat ze met de keizersnede veel aan mijn buik hebben getrokken is het gekomen... hmmmmz...

En trouwens de 'tokkie' baby naast ons.. echt werkelijk waar die mensen zouden gecast moeten worden... te bizar. We zaten bij onze kinderen achter gordijnen.. en zij komen binnen en die stemmen. Die van haar lijkt wel een mannenstem en ze loopt ook te kuchen. Vraag van verpleging: wanneer wil je terug: ja, doe nu maar... lekker naar mijn kamer.. maar eerst een peukie roken. (nou, en dan moet je het horen met een zware rokers mannenstem)... je lacht je kapot. En ook echt van die leuke opmerkingen van haar over bijv. avondeten: 'die troep moet ik niet hoor'. of 'Ej, Koos, mot dat nu zo?'.

Nou, ja dan hebben we wat te lachen toch?

trusten
tjee Janine; is het alweer een maand geleden? En wat goed alweer op je oude gewicht.....maar je was ook pas vrij laat in je zwangerschap wat aangekomen en helemaal niet zo veel.....dus klinkt dat wel vrij logisch

pffftt die tokkies......heerlijk! haha Dan voel ik me ineens wel heeel gewoontjes en braaf

Bedankt voor alle kinderopvang tips! Het is onze bedoeling om 3 dagen gebruik te maken van opvang en beiden 4 dagen te gaan werken.

Verkademeisje: fijn dat de verbouwing bijna af is en het mooi wordt!!!! En dat bubbelbad; heerlijk (ik spreek uit ervaring). Maar ik moet er ook bij zeggen dat ik tegenwoordig steeds minder vaak de bubbels aan zet......het nieuwe is eraf en gewoon in bad liggen is ook al erg lekker.

En zoon al bijna 6 kilo!!! Welke maat kleding heeft ie aan? 62 al?

Magz: wat een goed nieuws!

Ja 2011 wordt voor ons allemaal een mooi jaar. Eerste topickids worden 1 jaar, kids van Janine komen thuis, wachtbank wordt eerst leger en dan aangevuld met iedereen die nu nog onzeker is over een startmoment....maar is aan het eind van het jaar vast helemaal leeg, en er worden baby's geboren. Prachtjaar, al zeg ik het zelf.

Boef: fijn je weer vaker op het forum te zien. Wel zo gezellig!

Ik heb me voor vandaag ziekgemeld op mijn werk (doe ik eigenlijk nooit).....maar ik moet echt even bijslapen (het lijkt erop dat dit kwaaltje mij ineens toch gevonden heeft... )en mijn dag bestond grotendeels uit 2 afspraken die ik als verloren tijd kan betitelen.
@assie.. nou, oude gewicht was iets te enthousiast vrees ik.. nog ruim 3 kilo zag ik vanmorgen op de weegschaal.. maar ach, dat valt nog mee.. en ik snoep nu nog behoorlijk moet ik toegeven haha
@janine: ik moet echt lachen om je Tokkie verhalen. Al is het natuurlijk eigenlijk heel wrang dat dat kindje in zo'n gezin op moet groeien. Soms voel ik me maar gezegend dat ik bij mijn ouders 'terecht' ben gekomen en niet in zo'n tokkie family of een strohut in Afrika.

@Assie: goed naar je eigen lichaam luisteren en lekker bijslapen

Hier nu fully ongesteld. Zeg de hele tijd tegen mezelf dat ik geduld moet hebben (maar heb ik dat al niet zo lang?). Maar het is moeilijk. Er zijn veel mensen in mijn heel directe omgeving zwanger. En op straat zie je zoveel babywagens en kinderen dat ik soms denk 'zo moeilijk kan het toch niet zijn?!' Nou ja, ik ben blij dat ik volgende week lekker op vakantie ga en daar ook mijn wijntje nog kan drinken.

Wow Magz: wat een goed nieuws! Ik ben blij voor je! Je bent ook nog lekker jong dus hopelijk is het dan snel raak voor jullie.
Even snel een ego-berichtje:

Het gaat dus niet goed met schoonvader, kanker zonder kans op genezing. Wij zijn dus allemaal in mineur-stemming...

@Magz: Wat een supernieuws! Heel slim om alvast aan de foliumzuur te gaan, heb ik toen ook gedaan Ik wilde niet nog een maand wachten als hij uiteindelijk zou besluiten er klaar voor te zijn...

@Janine: Zo, dus F mag morgen al naar huis? Wow, dat gaat toch snel... En dat je gestopt bent met kolven vind ik ook heel begrijpelijk, ik vind het al een hele prestatie dat je het zo lang hebt volgehouden!

@VKmeisje: Super zeg, dat de verbouwing zo goed gaat, en dat het zo goed te combineren is met het voeden en slapen van zoon!

@Orchis: Ja! Dat had ik ook echt, dat ik zo benieuwd was naar mijn menstruatie, en mijn natuurlijke cyclus. Ik was dan ook al 8 jaar niet meer ongesteld geweest door de Mirena...

@Romo: Voel je je alweer wat beter? Toch leuk he, dat stiekem ervoor gaan Voor de tabel mag mijn uitgerekende datum voorlopig wel op 14 september gezet worden, misschien dat het na de 12-weken echo nog aangepast moet worden...

Ik heb vandaag van een vriendinnetje een BH gekregen die een maatje groter is, en hij zit perfect! De rest zijn mijn BHs wordt zo langzamerhand te krap
@ pauley: 14 september!!! Dat is bijna precies een jaar na de eerste forumbaby (de mijne ) Ik was namelijk 18 sept uitgerekend!!! Alleen had babyBoef er eind augustus al genoeg van haha.

En wat vervelend van je schoonvader zeg.....kan me voorstellen dat dit nieuws de feestvreugde over je zwangerschap helemaal ondersneeuwt.... Weten je schoonouders al dat je zwanger bent?
@ Pauley: datum staat erin! Wat een rotbericht zeg van je schoonvader... ! Is hij nu thuis of in het ziekenhuis? En kunnen ze wel nog iets voor hem doen? Al dan niet om zn leven nog wat te verlengen of kwalitatief beter te maken/houden? Heel erg veel sterkte!!

@ Janine: En? Mag kleine F naar huis vandaag?! Ik hoop voor jullie dat ze dit schema aan kan houden, dan hebben jullie in elk geval wat uurtjes slaap 's nachts! En hoe is t met het kleine vechtertje vandaag? Wel fijn hoor, bevallen van twee kindjes en alweer bijna op je oude gewicht! En tja, uit die niet-meer-zo-strakke buik zijn wel twee hele mooie meisjes gekomen!

Haha moet ook lachen om je Tokkie verhaal.. zie het helemaal voor me! Hoop wel echt met heel mn hart dat dat kindje een goed leven tegemoet gaat, maar ach laten we daar maar wel vanuit gaan! En wat Assie al zegt, voel me dan ook wel erg gewoon!!

@ Assie: Heerlijk, even bijslapen! Doe je goed! Wat betreft die opvang hangt het er ook wel heel erg vanaf welke dagen jullie je kindje willen gaan brengen of je op een wachtlijst komt of niet volgens mij... Maar het is eigenlijk wel echt te gek voor woorden dat je je vaak al in moet schrijven als je nog niet eens zwanger bent...Eerst maar eens goed rondkijken waar jullie een goed gevoel bij hebben!

@ Verkademeisje: Wat een goeie verhalen allemaal!! En wow een bubbelbad!! Zou zo graag een bad hebben in een volgend huis, lijkt me heerlijk! En dan met bubbels helemaal!! Wat doet Verkademannetje het goed! Zou super zijn als het je lukt om dat filmpje te sturen, maar een foto is ook al leuk!!! En ik kan me best voorstellen dat je je nu echt een vrouw voelt.. klinkt helemaal niet stom vind ik hoor.. je bent nu gewoon een hele trotse mama! En die kilo's dat moet lukken met al die beweging in huis!

@ Boefje: Thanks voor de link! Ik kende deze site nog niet en heb gelijk alles eens ingevuld.. ben benieuwd!! ..

@ Pipo: Balen dat het weer zo heeft doorgezet!! Maarre houd moed he? Het komt, echt!! En volgende week vakantie, wat lekker!! Ben jalooeeers haha! Gaan jullie samen weg? (sorry als je dat al verteld hebt..) Valt het dan niet precies ook met je vruchtbare dagen? (eind van je vakantie?)

@ Orchis: jaaa, die dingen zijn echt killing voor je mood.. haha! Ben je net lekker bezig... Dat was ook een van de redenen dat we er nu gewoon mee gestopt zijn... en dan maar zien hoe lang het duurt! En zwijmelen over de toekomst... heerlijk!! Doen wij hier ook af en toe...

Voel me gelukkig weer bijna helemaal fit! Heb geen koorts meer, gewoon zin in eten, ben alleen nog best moe, maar dat komt vast goed! Vandaag dagje vrij, dus heerlijk nog even bijkomen en dan morgen weer aan de slag!!

Fijne dag allemaal!
Oh Boefje, echt waar? Wat grappig zeg! En toch al eind augustus bevallen... Ben benieuwd... Eerst maar eens afwachten of alles goed gaat...

Nee, we hebben het nog niet verteld... We hoopten dat de uitslag toch wat positiever zou zijn, en ze dus minder zorgen zouden hebben... Helaas. Maar ik denk dat we niet te lang meer moeten wachten met vertellen, want het gaat heel snel achteruit...

Hee Romo, thanks! En ik ben blij dat je je weer wat beter voelt.

Ik kan me vandaag helemaal niet concentreren, ik ga denk ik ook niet te laat naar huis...
Zo, ben net weer wakker en voel me al een stuk beter! Dat terwijl ik altijd al aardig veel slaap en op tijd naar bed ga......maar ach, voor een goed doel!

Pauley: wat een verschikkelijk nieuws!!!! Bah....ik moet zeggen dat ik nog nooit zulk nieuws zo "dichtbij" heb gekregen en ook niet weet hoe ik erop zou reageren. Lijkt me in ieder geval heel dubbel om dan het 'blije' nieuws te vertellen. Maar misschien dat hij daar nog wat extra energie uit haalt?

Pipo: vakantie!!! Heerlijk. Ga je skien of is het een ander soort vakantie?

Orchis: is het verhaal van boef voor jou geen reden om de maand april gewoon mee te pakken? Ook al zou het dan lukken, je weet nooit wanneer de kleine besluit dat hij/zij er genoeg van heeft.

Janine: ohh....nog maar een paar kilo's. Ik zou er nu alvast voor tekenen Vooral als die kleintjes straks allebei thuis zijn, moet je er volgens mij eerder voor zorgen dat je wel genoeg eet en niet teveel afvalt, dan andersom! Dat wordt zometeen een super strakke mama!

Zo, ik ga zo even badderen en daarna toch nog het eea voor mijn werk doen (maar dan lekker vanaf huis).
Jeetje Pauley: wat een )(*@#$)*#$* nieuws! Natuurlijk kun je je niet concentreren. Werk kan af en toe ook als goede afleiding werken maar als je net zulk nieuws gehad heb, moet je even de ruimte nemen om het te verwerken (voor zover mogelijk nu). Veel sterkte.

@Boefje: ben uiteraard bekend met de site en een trouwe bezoekster

@Romo: scherp van je . Einde van de vakantie is inderdaad mijn vruchtbare periode . Dus ik weet wat ons te doen staat. Heb besloten Pman niet meer te vertellen wanneer ik vruchtbaar ben om de druk bij hem van de ketel te halen.

@Assie: is er al iets te zien aan je buik??
@ Pipo: Das een goeie, werkt hier ook erg goed!! Alleen om dat vol te houden moeten we wel de hele cyclus seks hebben, anders weet hij het alsnog wel.. We zijn in elk geval alvast weer begonnen hier.. je weet maar nooit waar t goed voor kan zijn !!

@ Assie: Lekker dat je weer een beetje bijgekomen bent!! Ik slaap normaal ook al best lang en veel dus herken dat wel, maar dit is natuurlijk helemaal voor een goed doel!! Verder (nog) geen klachten? Is je buik al wat opgezet of dat ook nog niet? En hoe is t met Assieman?

@ Pauley: Pff maar dit is ook nogal wat... zou me ook niet meer kunnen concentreren dan... Pas goed op jezelf en zoek afleiding als je daar behoefte aan hebt! Sterkte nogmaals!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven