Bedankt!!

10-01-2011 21:21 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal!

Ik lees nou al een tijdje mee op het forum, omdat ik gewoon liefdesverdriet heb!

Ik lees hier wat iedereen meemaakt en vooral de reacties die iedereen geeft... En het doet me op de een of andere rare manier "goed" om te weten dat ik lang niet de enige ben die zich rot voelt om een vent!

Sommige verhalen zijn zo herkenbaar en ook de adviezen van jullie allemaal.. Daar heb ik echt wat aan! Ik vind het echt mooi dat hier zoveel lieve mensen zijn die er gewoon voor elkaar zijn!

Dus ik wou gewoon even zeggen.. Bedankt allemaal voor de goede adviezen waar ik ook echt iets mee kan!!

Ik heb al vaker liefdesverdriet gehad, dus ik weet dat alles altijd goed komt, hoe dan ook! Dat geldt voor iedereen! Het is alleen wachten op het moment dat je denkt.. Ik ben er overheen! En tot die tijd lees ik lekker mee hier op het viva forum en onderneem ik zoveel mogelijk leuke dingen!
Goed om te lezen dat je wat hebt aan sommige adviezen.
Het gras aan de overkant is niet groen.
Wat een leuk topic! Is eens heel wat anders.

Ben blij voor je dat je wat aan de adviezen hebt gehad en dat je zo vrolijk in het leven staat!
At your service.
Leuk dat je een topic opent, en fijn dat je wat hebt aan de vele verhalen en adviezen hier.

Ook jij wordt wel weer vrolijk, dat zul je zien. Sterkte voor nu.
Hey wat n leuk bericht!
Misschien ben jij straks wel degene die hier uitstekende adviezen geeft op basis van haar ervaringen en kennis die ze heeft opgedaan op dit forum

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven