Vriend Twitter
dinsdag 11 januari 2011 om 10:48
Mijn vriend Twittert soms met een meisje/vrouw (ze is moeder, weet niet of ze single is, volgens mij wel), en hij bedoelt er niets mee, en hij heeft haar volgens mij ook nog nooit ontmoet maar ze noemen elkaar soms "liefje" en "lieverd" en dat soort dingen. Het betekent verder niets, dat weet ik ook wel. Maar ik vind de signalen die hij daarmee afgeeft naar de buitenwereld niet kunnen. Je hebt een vriendin, dan vind ik niet echt dat je zulke dingen kan doen.
Wat zouden jullie daarvan vinden? Stel ik mij aan?
Wat zouden jullie daarvan vinden? Stel ik mij aan?
dinsdag 11 januari 2011 om 18:59
quote:blond schreef op 11 januari 2011 @ 11:44:
Ik vind het geen aanstellerij hoor..
Ik vind het sowieso al vreemd contact te hebben met vrouwen die je niet kent, laat staan die ook nog eens lieverd ofzo te noemen! En dan al helemaaaaaaaaal wanneer iedereen dit mee kan lezen..
Vinden sommige vrouwen hier dit echt niet vreemd als jullie vriend/man dit zou doen?Eensch!
Ik vind het geen aanstellerij hoor..
Ik vind het sowieso al vreemd contact te hebben met vrouwen die je niet kent, laat staan die ook nog eens lieverd ofzo te noemen! En dan al helemaaaaaaaaal wanneer iedereen dit mee kan lezen..
Vinden sommige vrouwen hier dit echt niet vreemd als jullie vriend/man dit zou doen?Eensch!