Good luck!

09-12-2010 11:32 2574 berichten
Alle reacties Link kopieren

Vorige
Deze bedoelde ik Bridge:

quote:enka schreef op 11 januari 2011 @ 15:13:

Ja Star, ik kom hier nu echt tot rust

Heb jij al contact gehad met de bloemen?De bloemen worden het niet, Ceetje wil pannenkoeken.
Jeeeee Jin dat is een supersnelle oplossing en gelukkig ook naar je zin, fijn!
Jee, dat is snel opgelost met poes Jin, fijn! En samen met oudste helemaal wegbrengen, avontuur!

Whahaha, die bordjes! Maaaar, moet zeggen dat Maatje geregeld in een deuk ligt als ze Jip en Janneke "te voorschijn eet" (echt Hema ). Dus het zou wel eens kunnen werken!

Ga je zelf opwarmen bakken of wordt het buitenshuis Star? Maatje heeft er echt zin in, heeft de tafelschikking al klaar.
Nee hoor ik ga zelf laten bakken. In pannenkoekenhuis hier in de buurt doen ze ook aan versieren enzo, dus lijkt me leuk. Van tevoren kadootjes, daarna nog speeltuin die er bij zit en klaar. Tafelschikking
Fijn Jinny en wat fijn dat het zo snel kan.

Die borden zijn idd leuk.
Tafelschikking. proest, hahahaha
Die borden zijn te lollig haha.

Denk dat star nog met haar hoofd in de bloemschikking zit en dat nu verhuist naar tafelschikking .
Die borden zijn echt super!!!
Goeie borden!! maar dan willen ze het toch juist niet opeten??? Te leuk zo.

Ben eigenlijk heel blij te lezen dat veel kinderen hier slecht eten. B heeft ook bijna zijn hele leven geen groente gehad. Echt erg. Ik pureer wel eens een hele gekookte courgette door de pannenkoeken (tip voor Cg), dat proef je niet. En ik deel royaal vitaminepillen uit, Knorr Vifit met wortel en banaan en idd de Zonaturapakjes. En dus de ketchup waar tomaat in zit ha ha

Zeg ehh, Jin vroeg het laatst ook al en ik ben het er wel mee eens; kan Cin niet uit het schema? Ze is hier nooit, op Hyves ook zelden. Beetje opschonen zo af en toe mag wel toch?

Jin, wat goed dat je zo snel een nieuw adres hebt voor de kat! Super. Wat een opluchting. Fijn hoor. Vlieg je met man mee terug? Waar blijft jongste?
Ik mis Juud hier ook echt wel...
Ooo, pannenkoekenhuis met speeltuin, dat is helemaal mooi!

Ja, ik vind het ook niet erg als Cin uit het schema gaat hoor. Maar ook niet als ze erin blijft. Met mij kan je alle kanten op.

Typisch toch die kinderen. Groente gaat hier altijd als eerste op (dwz boontjes, snijbonen, wortels, doperwtjes, broccoli of bloemkool). Vlees is ze niet gek op (behalve chorizo en salami).
Ik mis Juud ook, waar is ze dan?

Gek kind die Maatje idd eerst de groentje haha
Juud wel paar dagen geleden nog op de groep. Vast heel druk met verjaardag enzo. Maar mis haar hier ook!
Als ik dit zo lees mag ik met mijn mannen niet klagen. Mini eet geen stamppot of puree en ze zijn beiden niet gek op gekookte aardappels, maar verder eten ze eigenlijk alles wel. O nee, Maxi eet alleen tomatensoep, alle andere soorten niet.

Nog even puinruimen hier, morgen om 9.30 worden de foto's gemaakt.

En nog een voor Maxi, eindelijk weer koortsvrij!!!
Hè wat fijn voor Maxi!!!
Spannend van de foto´s Mamax! Hier ook vrij gemakkelijke eters, ook geen puree (gek, die van jou ook niet, lijkt me typisch wel kindereten), jongste kan wel vreselijk klooien, oudste lust eigenlijk alles.

Compu, ik ga donderdag (morgen gesloten) naar de kinderarzt voor meer uitleg. Zijn schildklierwaarde zat wel binnen de referentiewaardes, maar echt ook maar net. Ik wil daar meer van weten.

Star, leuk feestje wordt het! Hoeveel dames en heren komen er?

Maxi koortsvrij? Daar heb ik overheen gelezen, wat fijn!!!

Mijn moeder komt dit weekend. Ik ga met haar en oudste en kat mee terug (ik ga rijden) en vlieg dan denk ik samen met oudste weer terug vanaf nederland naar huis. Nog even concreet worden. Jongste blijft bij man.
Zo, taart staat in de oven, cadeautjes ingepakt, jongste knapt op van de antibiotica en kan heel braaf zelf stomen als je het apparaat geeft (zo lief), en het is ongelofelijk wat oudste nog presteert qua dwarsigheid met 39,3 graden om dan vervolgens heel hard in te storten. Ik ben klaar voor de bescheiden verjaardag van manlief morgen.
Och en mijn oudste denkertje:

mamma, wanneer stopt dag en nacht? Ik: nooit, dat gaat altijd door. Denkt ie even na: ik denk dat het wel stopt als je dood bent.
Hel, taart is naar je gemaild (geloof werkmail).
Gatver, dat topic van die mevrouw die borstvoeding door het gewone eten wil mengen

Ik heb spontaan weer ochtendmisselijkheid.
Stressed is just desserts spelled backwards
Whaha lekker slim mannetje toch Jin

Gefeliciteerd met Jinnyman vandaag!

Feestje C. vijf vriendinnetjes.

Mokkeltjes blieven ook geen purée hier, grappig wel dat ze dat bij jullie ook niet eten Mamax en Jin.

Wat betreft Cin en Juud; ik zou zeggen vraag het ze eens in plaats van discussie hier.
O Mamax, had je nog uitslag gehad gisteren?
O da's Z weer wedden Mal.
Dat zou zomaar kunnen.
Stressed is just desserts spelled backwards

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven