Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
Denk ook dat het misschien iets te maken heeft met verschuiving in man-vrouw-patronen van tegenwoordig (brrr... prinses klinkt nu als 80jarige), dat ook de rollen van mannen en vrouwen ten aanzien van flirten, daten, relaties und so weiter misschien wat aan het wankelen zijn.
Peas on earth!
Miran does niet zo gek .. blijf maar gezellig hier. . Met jou is t ook heul gzellig !!

En jah ik ben ook niet zon ster wat daten betreft.. Ik ben dan misschien iets sneller met op de man vragen wat hij nou wil .. Maar ik weet ook dat daardoor de man t gevoel kan krijgen dat ik hem benauwd met mijn enthousiasme...

Kan je niet veel tips geven eigenlijk ..
quote:Xander68 schreef op 19 december 2007 @ 23:45:

Xan geeft Prinses alle tijd om een scherpe opmerking jegens Xan te maken ... tsskkk... grmpfff.... prinses delft onderspit (maar erkent haar nederlaag )
Peas on earth!
quote:Miranda01 schreef op 19 december 2007 @ 23:44:

jawel, ik ga niet tussen twee flirtende mensen in zitten )

bye !!!!Ehmmm...heb ff geen tekst..... Gelukkig dat Miran wel een knipoog achter haar zinnetje zette.... dus ze bedoelt het vast goed.
Prinses overigens niet echt heellll veel date-ervaring en daarom moeten prinses-adviezen mogelijk met korreltje zout genomen worden... want ik bedenk ook maar wat. Misschien Date nog een kans geven tot het weekend? Want de vorige keer dat ie spontaan wilde langskomen was ook weekend toch?
Peas on earth!
[quote]Vleermuis28 schreef op 19 december 2007 @ 23:37:

Vleer is weer thuis...

Miranda: tsjah .. ik snap je wel dat wanneer hij niet met een nieuw voorstel komt de lol er voor jou een beetje af is.

Ik heb dan altijd de neiging om achter een vent aan te zitten (das ook niet slim) probeer ook wat geduldiger daarin te zijn.

ja zou ik ook moeten doen, moet er misschien op vertrouwen dat hij nog wel komt met nieuwe date, maarja, zit me niet lekker en vooral omdat ik net dus geen reactie kreeg op msn en sms....boeoeoe......en dat is voor het eerst...misschien vind ie het allemaal te moeilijk worden of zo, wel jammer....
Flirtende mensen...? waar...?
Peas on earth!
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 19 december 2007 @ 23:45:

Denk ook dat het misschien iets te maken heeft met verschuiving in man-vrouw-patronen van tegenwoordig (brrr... prinses klinkt nu als 80jarige), dat ook de rollen van mannen en vrouwen ten aanzien van flirten, daten, relaties und so weiter misschien wat aan het wankelen zijn.

Sorry Prinses, ik kan dit niet goed plaatsen....hoezo de rollen van mannen en vrouwen ten aanzien van flirten e.d. aan het wankelen zijn?

Bedoel je daarmee dat flirten vroeger echt een "mannending" was?
Maar IS hij wel altijd online? Ik bedoel: hij is dus altijd online op RP, dus waarschijnlijk dan ook op msn... maar misschien staat computer wel altijd aan, maar is hij zelf boodschappen doen, sporten, slapen, eten, werken, lezen, luieren, kerstboom versieren, kerstkransjes in boom hangen, ijs van auto krabben, gevallen kerstballen opvegen, weer eten, boodschappen in koelkast inruimen, was doen, stofzuigen, afwassen (of afwasmachine inruimen), douchen, koken, etc... (u snapt mijn punt )
Peas on earth!
Dat de man genetisch gezien de jager is.....en dat tegenweurdig de vrouw ook jaagt ?
Prinses, ja, kan heel goed ! Dan zie ik spoken....maar..geen excuus om dan niet op een smsje reageren, want dat doet ie "normaal" wel altijd.....

misschien moet ik maar ff niks doen, maarja, niet leuk meer zo......of ben ik ongeduldig en te veeleisend?
quote:Miranda01 schreef op 19 december 2007 @ 23:53:

Dat de man genetisch gezien de jager is.....en dat tegenweurdig de vrouw ook jaagt ?

Whahaha das de ongenuanceerde uitleg van wat ik bedoelde

(prinses inmiddels beetje moe en gaat zo slapen, dus misschien daardoor even niet helemaal duidelijk, even eigen stukje teruglezen)
Peas on earth!
quote:Vleermuis28 schreef op 19 december 2007 @ 23:47:

En jah ik ben ook niet zon ster wat daten betreft.. Ik ben dan misschien iets sneller met op de man vragen wat hij nou wil .. Maar ik weet ook dat daardoor de man t gevoel kan krijgen dat ik hem benauwd met mijn enthousiasme...

Klopt Vleer, ik heb bij jou het gevoel dat je "er gelijk bovenop duikt". Kan sommige mannen geen goed gevoel geven, en krijgen het daar spaansbenauwd van. Als je zoiets zelf constateert, moet je leren gas terug te nemen...
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 19 december 2007 @ 23:48:

[...]

... tsskkk... grmpfff.... prinses delft onderspit (maar erkent haar nederlaag )Dit ben ik niet van je gewend....valt me ietsje van je tegen
Xan .. als ik vraag aan mijn ouders , ooms en tantes , opa en oma e.d (en bewoners)

Dan zeggen al die dames dat HUN man achter HUN aanging..

En dat zij zelf echt niets deden , de man zei dat ie de dame om 7uur ophaalde bij haar huis. En dan was de man daar ook.

De vrouw hoefde alleen maar te zorgen dat ze leuke bloemetjesjurk aan had en der haar netjes had.(en goed strakzittend corset )

Mijn ouders ontmoetten elkaar in een bar , mijn moeder zei dat ze mijn vader absoluut niet mocht , was de lul uit de bar zeg. Mijn moeder zag hem echt niet staan , totdat hij es met der ging praten en volgens mijn moeder heeft mijn vader al t werk gedaan. Haar ophalen thuis, bosje rozen , (pa ging zelfs fietsend 30km naar mijn moeder toe om haar mee te nemen achterop de fiets en 30km terug te fietsen naar de bioscoop)

Welke vent zie je dat nog doen ?
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 19 december 2007 @ 23:45:

Hmm flirten hoort inderdaad niet echt in rijtje thuis. Bedoelde eigenlijk vooral dat 'vroegah' man hoofdkostwinner was, hoofd van het gezin, bladerblaaa... inmiddels zijn die rolpatronen aan het veranderen/wankelen. Daarom misschien mannen en vrouwen ook wel in de war: wie neemt voortouw ten aanzien van relaties, enzovoorts.

(gaappp... prinses komt er niet meer helemaal uit )
Peas on earth!
quote:Vleermuis28 schreef op 19 december 2007 @ 23:58:

En dat zij zelf echt niets deden , de man zei dat ie de dame om 7uur ophaalde bij haar huis. En dan was de man daar ook.

Stille hint voor Man3....
Peas on earth!
quote:Miranda01 schreef op 19 december 2007 @ 23:55:

Prinses, ja, kan heel goed ! Dan zie ik spoken....maar..geen excuus om dan niet op een smsje reageren, want dat doet ie "normaal" wel altijd.....

misschien moet ik maar ff niks doen, maarja, niet leuk meer zo......of ben ik ongeduldig en te veeleisend? Denk dat je even moet laten rusten Miran...hij neemt zelf wel weer contact op...geloof me...
quote:Xander68 schreef op 19 december 2007 @ 23:57:

Dit ben ik niet van je gewend....valt me ietsje van je tegen sniffff... minpunten voor prinses...
Peas on earth!
quote:Xander68 schreef op 19 december 2007 @ 23:56:

[...]

Klopt Vleer, ik heb bij jou het gevoel dat je "er gelijk bovenop duikt". Kan sommige mannen geen goed gevoel geven, en krijgen het daar spaansbenauwd van. Als je zoiets zelf constateert, moet je leren gas terug te nemen...

Klopt Xan , alleen ik weet niet wanneer ik bv moet stoppen met duwen.. en duw zelfs nog ff extra door.

Hopelijk geeft MrDate aan wanneer ik aan t duwen ben zodat ik LEER !!! wanneer ik moet stoppen..

Dat is Vleer nl niet altijd even duidelijk , en als niemand t tegen je zegt weet je ook niet beter dat je vrolijk enthousiast door kan gaan .. Zonder te weten dat je diegene eigenlijk keihard loopt te pushen
quote:Xander68 schreef op 20 december 2007 @ 00:00:

[...]

Denk dat je even moet laten rusten Miran...hij neemt zelf wel weer contact op...geloof me...Thanks, ik hoop dat je gelijk hebt
Misschien dus verstandig om aan te geven dat je de neiging hebt om te duwen... en liever even hoort dat dat weer eens het geval is in plaats van achteraf horen dat je geduwd hebt...?

(of leest MrD. inmiddels ook mee...? )
Peas on earth!
Prinses, fijn dat Mr. Tarkan teruggegaan is.... :-)
quote:Vleermuis28 schreef op 19 december 2007 @ 23:58:

Xan .. als ik vraag aan mijn ouders , ooms en tantes , opa en oma e.d (en bewoners)

Dan zeggen al die dames dat HUN man achter HUN aanging..

De vrouw hoefde alleen maar te zorgen dat ze leuke bloemetjesjurk aan had en der haar netjes had.(en goed strakzittend corset )

Mijn ouders ontmoetten elkaar in een bar , mijn moeder zei dat ze mijn vader absoluut niet mocht , was de lul uit de bar zeg. Mijn moeder zag hem echt niet staan , totdat hij es met der ging praten en volgens mijn moeder heeft mijn vader al t werk gedaan. Haar ophalen thuis, bosje rozen , (pa ging zelfs fietsend 30km naar mijn moeder toe om haar mee te nemen achterop de fiets en 30km terug te fietsen naar de bioscoop)

Welke vent zie je dat nog doen ?Vleer, zo ging dat vroeger inderdaad....daar is tegenwoordig weinig meer van over....Nu zal de vrouw zelf ook meer initiatief moeten tonen, omdat over het algemeen de mannen meer afwachtend zijn geworden.
Miranda, misschien voor jezelf een soort 'termijn' stellen.... dat je 'm tot dan en dan de kans geeft om te reageren/deet voor te stellen... zo niet... tsja... conclusies trekken, (of terugkeren naar eerder genoemde opties)...

Lastig hoor...
Peas on earth!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven