Ik heb een probleem...

13-01-2011 14:29 98 berichten
Ik moet boodschappen doen maar heb geen zin om naar buiten te gaan. Ik had al aan mijnah gedacht, maar a. ik heb geen brood voor morgen ochtend en b. ik heb 33 euro op mijn rekening. Tips zijn werlkom.
Alle reacties Link kopieren
De shoarmaboer bellen of hij als hij toch je avondeten komt bezorgen, gelijk even langs de bakker of de Appie wil om een halfje bruin voor je mee te nemen.
quote:MEFS schreef op 13 januari 2011 @ 16:18:

MV, je mag morgen ochtend om 7 uur onder amsterdam aanleveren, graag warm en wit.U zegt het maar, ik heb ook nog meel om foccacia te maken!
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Ik heb trouwens ook een probleem. Ik kan niet meer uit dit topic komen hahahahahah. Ik krijg een wit veld als ik probeer naar iets anders te gaan.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
ik heb je gevange genome, gna gna ga!
quote:mamalief schreef op 13 januari 2011 @ 16:07:

[...]

Heb twee groentelades vol fruit.Goed zo!
quote:Mylene_Valerie schreef op 13 januari 2011 @ 16:34:

Ik heb trouwens ook een probleem. Ik kan niet meer uit dit topic komen hahahahahah. Ik krijg een wit veld als ik probeer naar iets anders te gaan.Ah, jou hoef ik dus niet meer op te halen, want je bent er al!
ehhh zin maken?
Ik heb zin gemaakt. Offeh... gewacht totdat 't droog was.

Ga nu aan m'n nasi beginnen!
sorry dames, geen paella vanavond. Er is wel pizza, voor de liefhebbers.
quote:MEFS schreef op 13 januari 2011 @ 16:14:

Sorry, mosterd had ik niet nodig. Ik heb al boodschappen gehaald en volgens mij komt de helft van de forummers bij mij eten

Wat zeg je dat onaardig. Ik was geen mosterd want ik had het hele topic gelezen en je schreef wel dat je naar de winkel zou gaan, maar niet dat je ook daadwerkelijk gegaan was.

Maargoed, mijn suggestie was natuurlijk sowieso niet serieus want als je te belabberd bent om naar de buurtsuper te sloffen dan ben je natuurlijk helemáál te belabberd om zelf een brood te bakken.

Liefs en kusjes,

Java
quote:MEFS schreef op 13 januari 2011 @ 17:42:

sorry dames, geen paella vanavond. Er is wel pizza, voor de liefhebbers.Wow! Daar heb ik nou net zin in!
quote:Java schreef op 13 januari 2011 @ 17:42:

[...]

Wat zeg je dat onaardig. Ik was geen mosterd want ik had het hele topic gelezen en je schreef wel dat je naar de winkel zou gaan, maar niet dat je ook daadwerkelijk gegaan was.

Maargoed, mijn suggestie was natuurlijk sowieso niet serieus want als je te belabberd bent om naar de buurtsuper te sloffen dan ben je natuurlijk helemáál te belabberd om zelf een brood te bakken.

Liefs en kusjes,

JavaNou nou. Volgens mij was dat voor mij hoor, aangezien ik vroeg welke merk ze wilde!
Ik heb nog 5 euro en ik moet er nog een week mee doen.

Iemand tips?
quote:DeKenau schreef op 13 januari 2011 @ 17:48:

Iemand tips? Ik zou er soep van trekken.
Nodig jezelf uit bij anderen, over 1 minuut kun je al bij MEFS aanschuiven
Er wordt net aangebeld!!!!!!
maybe mosterd maar...;

Hebben er ooit mensen wél zin om boodschappen te doen eigenlijk?
Ik ben waarschijnlijk een vreemde eend. Ik vind boodschappen doen leuk en relaxing. Het probleem vandaag was naar buiten te gaan en boodschappen voor een week onder de 30 doe.
Dat probleem had ik gister ook MEFS. Nog 30 euro en voor een week boodschappen. In de stromende regen.

Bah.

Ik heb sowieso een hekel aan boodschappen doen, snap die mensen echt niet die elke dag naar de supermarkt gaan.
quote:DeKenau schreef op 13 januari 2011 @ 17:48:

Iemand tips? Een hele grote pan pastasaus maken en voor de rest brood met pindakaas?
quote:DeKenau schreef op 13 januari 2011 @ 18:49:

Dat probleem had ik gister ook MEFS. Nog 30 euro en voor een week boodschappen. In de stromende regen.

Bah.

Ik heb sowieso een hekel aan boodschappen doen, snap die mensen echt niet die elke dag naar de supermarkt gaan.Ik zal wel moeten anders krijg ik de boodschappen niet boven, 8 trappen.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ik heb kip ketjap, rijst en sperzieboontjes omgeroerd met een beetje atjar en chilisaus en genoeg voor een weeshuis. Moeten jullie er wel voor naar Limbabwe fietsen...

En wat die man betreft die alleen lekkers meeneemt van de supermarkt, geef hem een mooi boodschappenlijstje mee. Doe ik met Popeye ook. Sterker nog, die gaat geen boodschappen doen zonder lijstje.

Ook lekker als je niks in huis hebt, witte rijst met roomboter en suiker. Heb ik als kind kilo's van opgevreten (ik was nogal kieskeurig met warm eten).

Of van die hele goedkope pakjes bamisoep (30 cent of zo), kip smaak, half zakje soepgroenten even koken, eitje koken (in een andere pan) en dan de bamisoep bij de soepgroenten doen, eitje pellen en ook erbij. Ben ik mijn studietijd mee doorgekomen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven