Full House deel 2

12-10-2010 19:40 2492 berichten
Alle reacties Link kopieren
naamleeftijduitgerekendleeftijd kinderenbijzonderhedenRoze wolk3122 apr. '104 en 3 Bevallen!!

07-04-2010Amalia366 jun. '104 en 2,5Bevallen!!

16-06-2010Sardegna358 jul. '107 en 5Bevallen!!

10-07-2010Viooltje3326 aug. '1012, 10 en 7Bevallen!!

15-07-2010Tieger3130 aug. '104 en 2Bevallen!!

02-09-2010Pinkeltje81305 okt. '103 en 1Bevallen!!

07-09-2010Rikst3121 okt. '105 en 2Bevallen!!

28-10-2010Bengel368 feb. '114 en 2 It's a boy!!Uma3012 mrt '114 en 2,5 It's a girl!!5x5274 en 2Happy met 2

Link naar het eerste deel -> een derde kindje in 2010

Link naar het tweede deel -> 2010, mama's op herhaling

Link naar het derde deel -> Full House
Ik heb op esther gestemd haha slaat nergens op maar ik gun het haar meer dat ze in de finale staat dan ben
Wat erg, ik heb ook op Esther gestemd ha ha ha!
haha lol leuk dat je er voor uit komt ik was bang dat jullie me voor gek verklaren whahaha

nou ik ben benieuwd!!!
goedemorgen!!!!

Zo de laatste en de eerste gaaaaaaaap

Jammer dat Ben er nog in zit, hij is wel goed hoor maar had het wel een stunt gevonden als hij eruit lag

De kids zitten voor de tv, zandkasteel, echt zo schattig oudste vind dat ook nog gewoon leuk.

J slaapt nog, hij slaapt nooit uit! Ben al wezen kijken ligt hij heel lief op zijn zij!
Nou, weliswaar iets later dan Roze wolk, maar ik zit inmiddels ook al even beneden, met een dolenthousiast meisje naast me dat in het speelgoedboek alles aan het aanwijzen is wat zij, oudste en jongste wel willen krijgen. En da's zo'n beetje het halve boek, met soms de meest afgrijselijke dingen

Hier slaapt jongste redelijk uit, ze is alleen wel vroeger wakker dan de andere twee. En waar die nog makkelijk weer gingen slapen, doet jongste dat een stuk minder. Maar dat zal ook wel komen doordat we op de doordeweekse dagen gewoon altidj op moeten staan omdat oudste naar school moet. Bij middelste konden we op onze thuisdagen natuurlijk nog gewoon lekker thuisblijven.

Hmmm, jongste heeft d'r schaar gepakt om uit te knippen wat ze wil hebben

Nu eerst maar eens wat administratiedingen doen, moet ook weer gedaan...
Oh is Esther eruit? Jammer, ik vond haar ook heel goed. Maar ja, die Ben is zo'n hype he, hij zal wel winnen. Pearl is ook waanzinnig goed vind ik, zit die er nog in?

Jongste zoon naar voetbal, oudste heeft zich met een leesboek op de bank genesteld en het kleine meisje doet haat ochtendslaapje, wat een rust hier op za-ochtend. Zo lekker een kopje koffie, heerlijk

Geen goed begin weekend gisteravond: om uurtje of 11 (na he voice ) meisje gevoed. Was al half in slaap gevallen, schiet kwartiertje later wakker en leg haar terug. Waarop vriend begint te plukken enzo, ja sorry, maar na die late voeding wil ik nog maar 1 ding GEWOON SLAPEN. Ik heb dat ook al een keer gewoon gezegd, dat ik na die late voeding niet meer te porren ben voor bedactiviteiten. Is dat nou zo gek? Hij kan dan toch eerder bedenken dat 'ie zin heeft en dan vast een beetje moeite doen? Het werd me niet in dank afgenomen dat ik niet reageerde, heb ik het weer gedaan natuurlijk, zucht.

Nou ja, vanavond weer een kans, misschien moet ik dan maar een beetje m'n best doen
Ah, schattig Tieger, zo helemaal in haar eigen wereld met speelgoedplaatjes en fantasie over kadootjes en zo.
oh haha wat een gedoe sardegna, ik kreeg geen beweging in mijn man pfffff die is savonds gaar.

goedemorgen!!!

nou hier dacht ik vandaag een dag samen te hebben, maar komen weer klussen tussen van man en hier moest nog ; de kinderstoel gehaald, een kast, de fiets en vaatwasser gemaakt

en naast die lijst hoopte ik dan nog gezelluuug samen te zijn...maar man is foetsie
Sar, juist wel na die laatste voeding! Val je daarna heerlijk in slaap en schop je hem eruit als de kimderen wakker worden. Draai jij je nog even om. Heerlijk, weekend .

Ik werd gister gewoon afgewezen

Nouja, kan gebeuren... Maar niet net nadat ik onder judo de meest recente en plostelinge scheidingen heb doorgenomen van mannen met een midlifecrisis . Lekker dan.

Ga hem zo maar eens porren

Het is weer weekend dames ha ha.

Aatje is onrustig!!!! En dan bedoel ik dat als ze bij je zit. Ze zit maar te bewegen en friemelen, vermoeiend. ik ben trouwens gister met haar in bad gegaan, samen. Zo leuk!

Overigens hing ze boven mijn borst, en echt geen enkele interesse of herkenning . Terwijl voorheen ze als we 's ichtends met z'n allen in bed lagen ze nog wel eens out of the bleu mijn borst pakte ha ha.

Beetje gek verhaal eigenlijk....
Meisje slaapt naast ons nog steeds Amaal, dus wil ik niet na de laatste voeding, veel te bang dat ze wakker wordt. Als ze ervoor wakker wordt kan ik tenminste nog voeden als slaapmiddeltje. En ik word zelf ook altijd heel slaperig van voeden in bed... Maar wel leuke avond gehad gister hoor

En jij deze keer niet afgewezen hoop ik voor je???

Lmeisje kan bij vlagen ook heel onrustig zijn op schoot, ze wil dan alles pakken en als dat niet mag of ze kan er niet bij begint ze flink te protesteren, ze is haar eigen wil aan het ontdekken, schattig ook wel weer. Maar soms heerlijk rustig tegen je aan knuffelen ook, zo gezellig. En als ze moe is of ziekjes heet ze nog wel van die momenten dat ze eigenlijk het liefst rond gedragen wordt. Onze kleine prinses noemen we haar dan.

Opgeschoten met de klussen viool? Vaatwasser weer in bedrijf? Fijne apparaten zijn dat, vaatwassers.

Oh, ik weet het nog van de jongens Amalia, die waren de borst ook snel vergeten toen ik eenmaal gestopt was. Maar ook vrijheid toch? Je lijf is weer van jezelf.
Oh ja, gister worteltjes gemaakt, ze vond het echt heel vies, ha ha! Peer met banaan ging redelijk, straks maar weer proberen.
Ongesteld geworden bah bah bah....

We zouden gisteren met mijn zus en kinderen en man uit eten gaan, maar middelste kreeg ineens koorts. Dus afgebeld. Nou gaan we volgende week, gaan mijn ouders ook mee dus wel zo gezellig. Maar toch jammer.

Toen maar pannenkoeken gegeten, zo niet Sonja... Vandaag maar weer verder met Sonja, gaat echt goed. Middelste heeft nog koorts, maar gaat al wel beter.

en het beste nieuws: A heeft doorgeslapen tot half 8!!! Hoera! en toen heb ik haar tot 10 voor 8 in haar bed gelaten, want ze was zo zoet aan het kraaien, dan weer stil, lachen, kirren. Te schattig. En als ik haar uit bed haal is ze altijd zo blij. Altijd, ook als ik haar wakker maak (wat ik zelden doe hoor). Wat is ze toch een vrolijk kind, daar hebben we het zo mee getroffen. Veel mensen zeggen het ook, dat ze altijd vrolijk is. Als ze dat nou voor altijd vast kan houden, dat is toch een mooi geluk in je leven? Heerlijk altijd een lach op je gezicht.

Ben op zoek naar vakanties, wat een hel is dat toch altijd om uit te zoeken En we moeten naar de meivakantie en zomervakantie zoeken.

Moeten ha ha, alsof het een straf is!

We willen in de meivakantie naar Turkije een weekje. All inn, lekker aan niets denken qua boodschappen en alleen maar genieten. Maar ik wil:

Balkon of tuintje (A slaapt nog en ik ga niet 2x per dag op die kamer binnen zitten)

zwembad

aan het strand

geen uren in een busje om van het vliegveld bij het hotel te komen

Weinig eisen he?

Ik zag iets bij Kids world, dan krijg je een babybedje en box en op het strand ook een box. Wel handig. Dat ga ik even uitpluizen.

he, lekker weer zeg vandaag!
beterschap met B. Leuk, vakanties uitzoeken! Ben ook aan het kijken voor zomervakantie, we willen huis in de alpen huren met vrienden. Nu al zin in!

Getsie, ongesteld.... dat krijg je dan ook weer ja. Ik stel het nog een paar maandjes uit hoor
Slaapt A 2 x per dag? Heeft ze een beetje een vast slaapritme? En komt dat uit met schooltijden van oudste?

Lmeisje slaapt nog 3x per dag:

rond half 10/10 uur een uurtje

rond 1 uur/half 2 anderhalf - 2 uur

rond 5 uur/half 6 kort slaapje (half uur- 3 kwartier)

En dan 's avonds tussen half 8 en 8 uur erin, tot de volgende ochtend 7 uur/half 8. (met 1x 's avonds laat drinken, op mijn verzoek en vaak 1 x 's nachts drinken, op haar verzoek).
Bluh, ongesteld...balen, Amalia!

Oooo, vakanties....ik heb ook al een poging gedaan om me er in te verdiepen. Vind de vakantie heeeerlijk , maar het uitzoeken is idd veel werk. Niks aan. Ik krijg daar geen "vakantievoorpret" van, zoals sommigen blij beweren!

Wat sneu, dat je middelste ziek is...En jammer vh eten dan ook.

Maar wel lekker, een keertje pannenkoeken, toch?

Heerlijk, dat A zo'n blijerd is! Ik geniet daar ook zo van! R. heeft ook altijd een lach op haar gezicht, zodra ze je in beeld krijgt.

En lekker weer idd! Vanmorgen al even een uurtje met de jongens naar de speeltuin geweest. Lekker hoor!

Vanmiddag ga ik met oudste naar het theater. Naar een voorstelling gebasseerd op "heksen" van roald Dahl. Hij is gek op boeken van Dahl, dus wordt vast leuk!

Sardegna, hihi, wortel dus geen succes.

En ooooo, die mannen! Pffff, zoooo herkenbaar. Vriend raakt hier ook altijd gepikeerd als ik niet op zijn avances in ga. Dzjieieieiezzzzz, ik wil ook wel eens gewoon slaaaaapen!

Hij denkt dan altijd gelijk, dat er van alles aan de hand is. Ook best irritant.

Weet je trouwens al meer van je vriendin?

Tieger, wat schattig, je dochter druk met mooie dingetjes uitknippen!
-
anoniem_52797 wijzigde dit bericht op 16-01-2011 14:05
Reden: 2X is niet nodig..
% gewijzigd
Trouwens...ik vraag me af hoe het met Pinkeltje en haar moeder gaat...
@amalia hm dat had ik ook ! Had al verslag op hyves gedaan ik zette niks geen zoden aan de dijk

@sardegna ootje reageert blij op geraspte appel minder op geprakte banaan

wortel 1x gwprobeerd

de bv pap op lepel is het lekkerst maar eten.. Nee.. Het zijn wat hapjes van alles..

Amalia ik tip je okee. Ik ben daar geweest en er zit een heerlijke italiaan, veilige strand ( baai )

je hebt er geen fijne grote supermarkt maar luch en ontbijt moet je gewoon buitenshuis doen dat valt echt mee qua prijs )

gevaar: wie weet kom je ons er nog tegen ; al ligt dat niet in de planning.

Wij zijn van prive huren ( zijn ook villa s of appartementjes met zwembad te huur ) maar reisorg zit er ook.
Hyves amalia !
hoi hoi!

Amalia heb je al gekeken bij een apart hotel? Heb je een apartement maar wel bij een hotel dus de luxe zoals all inclusive. Hebben wij toen op lanerote gedaan was heel fijn, heb je een eigen keuken om dingen voor baby te maken enzo wel relaxt. En ook meerdere kamers. En ook aanschuiven bij de bufetten. Heerlijk!!! Wel stoer om zoiets te doen met 3 kinderen! Vind je die vliegreis dan niet spannend lijkt me een hele toestand. Wij wachten tot J iets ouder is lijkt ons toch makkelijker. Nu heb je echt nog de handen vol aan 3

Ja prachtig weer vandaag heerlijk!

Hier staan de vakanties al vast, in de mei vakantie een weekje naar texel, we hebben een heel groot prive huis gehuurd met omheinde tuin met boomhut en speeltoestellen voor de kinderen.

En van de zomer gaan we drie weken kamperen in Zeeland.

Makkelijk en dichtbij.
Rikst jouw man is onzeker dus dat je naast de baby nog een minnaar hebt ha
RW ik wacht al 5 jaar tot de kinderen groter zijn Maar we zijn nu echt toe aan zon.

Viool, ik lezen en lezen bij je post: tip??? Waar dan. Zie ik eronder Hyves ha ha. Ga ik zo kijken.

Sardegna, A heeft precies hetzelfde ritme!!! Grappig. Al merk ik dat ze de laatste week aan het verschuiven is. Ben er nog niet helemaal achter hoe en wat, maar soms 2x wat langer.

I don't mind, ze werd vanmorgen om half 8 wakker dus ik ben blij ha ha.

Oooh ze speelde net zo leuk met haar ehhh hoe heet het eigenlijk, zo'n ding wat je aan de boxrand kan hangen. Echt heel bewust spelen, zo knap! Ik heb het op mijn telefoon gefilmd, zal kijken of ik het kan plaatsen op hyves.

He, mijn man zei dat ik een slanke kont heb ha ha.

Liever een slanke buik maargoed, het gaat dus wel ergens vanaf

Even naar Hyves.

Rikst, hoe was de voorstelling?

Viool, ik kook appel vaak even, Dat ruikt en smaakt zoooo lekker! Heerlijk! En eet lekker zacht.
Amalia haha slanke kont maar we willen slanke buiken !!! T is ook nooit goed he ?!

Gaap moet mn bed in.
Joepie weer half 8 hier!!!
Jeeeee

oh oh ik heb heel de nacht met ootje geslapen, na haar voeding van 2 uur laten liggen.Het is zo knusjes maar wel dom als ik haar er niet aan wil wennen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven