Februari 2011 *deel 3*

27-12-2010 20:57 2500 berichten
Welkom op het topic van de Februari mama's!

NaamLftDatumGeslachtGeboren!Fietje953328 janMeisje12-01 Fietje-dochterAnsari3031 janJongen (2e kind)12-02 Ansari-zoon Kookaburra2803 febMeisje08-02 Kooka-dochterMeekletser2904 febMeisje (2e kind)04-02 'Meisje'Kantineke2504 febMeisje31-01 YaraLentebries2906 febJongen (2e kind)07-02 Lente-zoonDouze3007 febJongen15-02 LaurensMikado1233908 febMeisje06-02 Yara NickyKaat773211 febMeisje16-02 LotteSenshi2611 febJongen17-02 MilanJuliet19822811 febMeisje25-12 Ellis LynneKwikzilver3811 febJongen14-02 Kwik-zoonFemfreggel2811 febMeisje18-02 Rianne MilanaPrinsesjeenco793114 febJongen15-02 Robin MikaJennifervd2616 febMeisje28-02 Elinfeb20112617 febMeisje11-02 'Catootje'Kupcake2818 febMeisje20-02 Kupcake-dochterKriwi2518 febJongen19-02 Kiwi-zoonJuuls822818 febMeisje14-02 SaarMissbreezer2823 febJongen (2e kind)17-02 mb-zoonAmelief2428 febJongen (2e kind)23-02 Zoon-lief

Link naar ons 1e deel: *klik*

Link naar ons 2e deel: *klik*
Alle reacties Link kopieren
We hebben dit erin staan. Vriendje/man is tekstsschrijver dus wilde dat ie zelf wat schreef

Hallo daar kleine frummel,

wat fijn dat je er bent.

Nu al geliefd door zoveel mensen,

die je zelf nog niet eens kent.

Welkom in ons gekke leven,

word maar gelukkig kleine vent!

Je bent nu al ons beste vriendje,

wat fijn dat je er bent.
Lieve tekst Prinses!!
pfff ik hoef ook niet zo nodig meer de deur uit en nu wil lief vanavond naar de chinees voor chinees buffet....... dan is de chinees hier wel (bijna) om de hoek maar pfff alles lijkt al te veel. Bovendien heb ik weinig trek en al helemaal niet in pittig of zoetzuur....

Nou ja dat gaan we zo maar even uitvechten.

@princes: mooie tekst !
@princes: mooie tekst!

@mikado: mmm chinees. gelukkig hebben ze veel gerechten die niet zoet/zuur of pittig zijn. zoals tjap tjoy

@kaartjes maken: nog niet gedaan. doen we lekker morgen

vandaag kreeg ik ineens zupernesteldrang. me huisje is weer zo goed al schoon. heerlijk hihi

@feb2011: das wel een leuke, met baby-foto's erbij.

@jennifer: ja dat kan, ik heb dat namelijk ook. en vorige keer zelfs op me werk.

@honger: niet zo een last van. maar had tussen de middag zoooo een zin in pannekoeken, dus die heb ik maar even gebakken hihi.

vanaaf lekker spinazie eten. en morgen komt me vader weer eten. die halen we eerst op van dansen.

noue meiden,

groetjes en liefs van mb
Ik hoef ook echt het huis niet meer uit hoor! Ben bek en bek af! Heb niet eens keer trek in eten. Als het goed is gaat vriendje zometeen tostie's voor me maken.

Beetje vies praatje, maar toen we net thuis kwamen moest ik echt heel nodig poepen. Na 2(!) uur op de wc gezeten te hebben ben ik maar onder de douche gekropen. Nu doet alles zeer daaronder maar ook de voorkant zelfs. Kan het kwaad hard persen voor de baby ? Volgens mij heb ik er wel aambeien van gekregen! Ergste is dat ik nog steeds niet gepoept heb! Ben er helemaal sjachie van. Sorry voor het vieze verhaal! Iemand tips? Mag je bijvoorbeeld roosvicee laxo? Ik heb wel gedroogde pruimen in huis volgens mij, maar die hebben nooit wat geholpen. Eet alleen maar volkoren producten enz omdat ik er toch al snel gevoelig voor ben. Vriendje noemt het oefenpoep! Hahah
haha oefenpoep :P

bij mij werkt sinds ik zwanger ben een kop koffie echt PRIMA :P sinds ik zwanger ben poep ik werkelijk iedere dag ... hele bijzondere ervaring waar ik normaal maar 1 hooguit 2 keer in een week hoefde.

maar wat je mag daarvoor als je zwanger ben, ja pruimen, VEEEL vocht, ehm bruine bonen soep ;). Anders voor advies ff de huisartsen post bellen?

sorry dat ik op de rest van jullie niet reageer ... niet persoonlijk hoor ... maar vanmiddag al gelezen en nu is mijn pap op.

De laatste slaapzakjes en dekentjes hangen. Kamertje is helemaal netjes. Alles boven maat 68 staat in plastic zakken op zolder en maat 68 in zakken in de kast. De rest netjes in de kast. Ghehe ... je wilt echt niet weten hoevele. Maar ben er echt blij mee.

Nu nog mijn kruikenzakken in elkaar naaien en dan is eigenlijk alles klaar :D jeej.

fijne avond lieve meiden! Ennuh wij als hoogzwangere vrouwen moeten verplicht rustig aan doen he ;) niet vergeten!

trouwesn .. ECHT mooie tekst prinses! Wij hebben lekker een tekst van winnie de pooh gegapt ;)
@Honger: hier kan ik soms enorme vreetbuien hebben en dan helemaal geen trek. (Ik heb net binnen een kwartier 5 bokkenpootjes op -schaamschaam-).

@Visite: ik heb nu heel veel koffieafspraken staan. Maar gelukkig de meeste gewoon thuis. Bij een ander moet ik altijd om een kussentje vragen anders zit ik idd beroerd!

@Nesteldrang: Ik merk dat ik toch wel heel erg mijn lijstje met dingen af wil hebben. Sommige zijn weinig werk, andere veel. Maar ben wel echt onrustiger. Morgen ga ik echt een paar uur in de babykamer doorbrengen om de kasten te ordenen. Want nu is alle was echt gedaan! (Kan ik eindelijk het bedje opmaken en de foto's op hyves zetten...

Prinses, leuke tekst op het kaartje! Mijn man is er niet zo van, maar ik wil er een leuk kinderliedje erop hebben. En leuk van de luiertas!

Ansari, was het wel gezellig met je moeder?

Gisterenavond heb ik samen met een vriendin hele leuke canvasdoeken gemaakt, in de stijl van het kamertje (rood, wit, blauw) Ik zal ze binnenkort eens op hyves zetten.

En vanavond heb ik voor Dochter d'r kamer een memobord gemaakt. Roze ruitjes, maar helaas had ik lint te kort, dus moet ik maandag even naar de markt voor nog wat spulletjes en dan zal hij hopelijk ook snel af zijn!

Ik heb nog een flink lijstje met dingen die ik wil doen voor de baby komt, dus hopelijk blijft ze nog even op haar warme plekje zitten!

Dochter is er erg mee bezig, ze was vorige week een paar keer om 4 uur klaarwakker en kon niet meer slapen. Toen heb ik de laatste keer 'een goed gesprek' met haar gehad. Ze vroeg van alles over hoe het zou gaan als de baby er was. Mag de baby later naar bed als ik? Moet ik heel stil zijn? Wat gaat 'ie eten? Ik heb haar gelukkig goed gerust kunnen stellen, want sindsdien slaapt ze weer goed. Het meisje zat zich gewoon vreselijk druk te maken, ach...
Goed georganiseerd bezig Kantineke! Ik ben jaloers!

Voor een prettige stoelgang (oh wat zeg ik dat weer mooi ;) ) werk een dagelijks plakje ontbijtkoek bij mij erg goed. Als ik die een tijdje vergeet gaat het een stuk moeilijker, een stukje chocola eten en wat ijsberen levert zo snel kramp op dat ik dan m'n darmen dan in één keer leeg...

Te lang blijven zitten op de wc vind ik trouwens ook erg pijnlijk worden, alsof m'n baarmoeder tussen m'n benen doorzakt!

Wat kunnen verjaardagen nu vermoeiend zijn hè? Gister 3 rondrennende kinderen op de verjaardag van schoonpa, had 's avonds en in bed continue harde buiken en een onrustige baby.

Lieve tekst Prinsesje! Ik ben dr ook zo één die alles persoonlijk wil hebben, met als gevolg dat ik maar niet kan beslissen over het ontwerp; mooie, zachte kleuren à la babykamer, of toch een fotokaart...
Meekletser wat ontzettend schattig van je dochter! Hoe oud is ze? Merk dat mijn nichtjes van 4 en 2,5 er ook echt heel erg mee bezig zijn. Zijn ook de kids van mijn tweelingzus. M'n neefje van 7 zij, ben zo blij dat het een broertje wordt hihi. Denk dat het nog lastig uitleggen wordt dat het een neefje wordt.

Heb gejuicht om de plons op de wc hahaha! Voor de zwangerschap moest ik wel elke dag en als dat niet ging kon ik het wel trickeren... Nu werkt geen een trucje meer :( ga maandag wel even naar de VK of huisarts bellen en vragen of ze nog tips hebben! Wie weet waar ze mee komen!

Fotokaart heb ik ook aan zitten denken, maar vindt het teveel gedoe net naar de bevalling:) vriendje is helemaal trots dat jullie de tekst mooi vinden (na de verontwaardiging dat ik het met jullie gedeeld had hihi)
Hoi meiden

@ Lente: Super mooi kamertje hebben jullie er van gemaakt!

Hoe heb je het trouwens opgelost met de bekleding van de maxi-cosi? Gezien de kleur... En hoe gaat het met je vader?

@ Prinsesje: Wat een lief gedichtje zeg! Leuk dat je man het zelf geschreven heeft, dat geeft nog veel meer betekenis!

Roosvicee laxo mag trouwens gewoon. Wel vervelend zeg, maar het schijnt heel normaal te zijn icm zwanger zijn. Bizar eigenlijk dat er gewoon een hele baby in je buik past Dus wat dat betreft wel logisch dat je problemen kunt krijgen met je stoelgang. Kind laat ook geen ruimte over ghehe

@ Meekletser: Wat vertederend van je dochter! Zo klein en al zo wijs! Zijn jullie trouwens al uit over de naam? Jullie hadden toch 'eindelijk' iets gevonden, maar toen heette ineens een ander kindje ook zo? Of brengen mijn hormonen me nu totaal van de wijs haha. Zal niet de eerste keer wezen

@ Honger: Gisteren ontbeten met brownies en chocolademelk *schaam, schaam* Ik ben niet eens misselijk geworden, best een prestatie dus

@ Nesteldrang: Opzich lukt me nu niet alles meer met mn bekkeninstabiliteit, maar ook in kleine dingen kun je nesteldrang hebben! Ik heb lakentjes genaaid en kruikenzakken en bedacht toen spontaan dat ik ook een muziek knuffel ging maken. Zie foto's hyves. Voor de rest heeft vriendlief de babykleertjes gewassen en ik heb ze met de meest walgelijke preciezie weer opgevouwen. Dat mocht vriendlief niet doen, want jullie snappen natuurlijk wel dat het vouwen van babykleertjes nog al nauw steekt. Pfffff, wat moeten onze partners toch met zulke hormoon monsters haha.

@ Fem: Ja walgelijk verjaardagen!! Morgen heb ik er ook weer een. De opa van mn vriend is 90 geworden en daar is een heel dorpshuis voor afgehuurd. Ik zie nu al uit naar de drukte morgen... NOT

Leuke buikfoto's heb je trouwens geplaatst op hyves. Schattig met de poezen erbij!

@ Jennifer: Veel plezier met je bedrijfsuitje!

@ Mikado: Nog naar de chinees geweest?

Hier verder alles oke. Erg moe, maar dat zal jullie niet vreemd in de oren klinken! Ik merk dat ik echt al heel bewust aan het aftellen ben. Ik mag in principe met 37 weken ingeleid worden, dat is over 23 nachtjes slapen! Eigenlijk wil ik liever niet ingeleid worden, maar ik loop al een tijdje aan het eind van mn latijn. Maar toch voel ik me op de een of andere manier 'schuldig' tegenover de baby. Dat'ie eerder moet komen omdat IK me niet goed voel. Of is dat te hormonaal gedacht van mij?

Verder hebben we dinsdag ein-de-lijk een afspraak bij de drukkerij. Schandalig laat, zeker als je je bedenkt dat de baby over 23 nachtjes slapen mag komen, laat staan dat het misschien eerder komt. Je weet maar nooit. Dus ja, wij gaan het geboortekaartje ook maar eens regelen Ik heb het zelf ontworpen dus het is een kwestie van onze wensen doorgeven, proefdrukje en klaar. Hoewel ontworpen een groot woord is, want het kaartje bestaat voornamelijk uit de foto van de baby (komt een fotograaf thuis) en wat tekst. Simpel, daar hebben we heel bewust voor gekozen.

Vandaag is mn vader nog geweest voor wat laatste klussen. Hij heeft de lamp opgehangen in de babykamer. Dat was nogal een gedoe, want er moest iets electrisch hersteld worden ofzo. Gelukkig is dat nu klaar!

Ook de kinderwagen en maxi-cosi hebben we vandaag weer bij mn moeder van zolder gehaald. Gelijk maar alle bekleding gewassen en nou zit het er weer op. Door al die babyspullen die het huis steeds meer vullen begin ik toch echt door te krijgen dat er weer een baby komt. Newsflash: en gauw ook!! Slik... Het gaat opeens toch wel heel snel vinden jullie niet?

Nou, ik brei er een eind aan. Ik ga zo lekker mn bed in. Vriendlief is gezellig met een vriend een biertje gaan drinken, dus daar wacht ik maar niet op. Fijn weekend nog meiden!
Dinsdag komt de kraamzorg hier, eindelijk, langs.

Nu heb ik een lijstje gemaakt met vragen. Zijn er nog vragen die ik zeker niet moet vergeten?

Feb: Op bezoek is inderdaad niet heel ontspannen. Al vind ik wel dat iedereen zo lief en geïnteresseerd is dat ik er wel van kan genieten dat ik zoveel ‘aandacht’ krijg.

Wat hebben jullie allemaal op jullie lijstje staan? (en Mikado?), misschien nog leuke kado ideeën voor ons.

Babykamer: hij is helemaal klaar. Nu willen we hem nog een beetje geheim houden. Als ik foto’s op hyves feb ’11 zet, kunnen niet-leden de foto’s dan ook zien? Zo niet, dan wil ik ze best met jullie delen.

Prinsesje: wat een lieve tekst. Hij is zo liefdevol…ik zwijmel even weg.

Hier is de hele stoelgang ook in de war, al duurt het niet 2 uur zoals bij jou. Wat vervelend!

Mikado: chinees is nu ook niet echt eten waar ik blij van wordt op dit moment. Maar er is maar weinig eten waar ik de laatste weken blij van wordt. Ik eet omdat ik moet eten…

En zit ook enorm snel vol.

Meekletsen: wat goed dat ‘mama’ de tijd heeft genomen voor de zorgen en vragen van dochterlief. Het is ook niet niks. Wel heel goed dat ze haar vragen heeft gesteld. Knap!

Nesteldrang: hier is zo goed als alles klaar voor de baby en bevalling. Ik wilde het zo graag klaar hebben want ik werd er helemaal onrustig van. Maar ons huis…dan is het schoon en een paar dagen later zie je er niets meer van. Balen! Want poetsen komt vooral op manlief neer.

Gelukkig wordt hij hier best blij van en mag ik super trots op hem zijn.

Bedrijfsuitje: Het was gezellig en ik heb het goed kunnen uithouden. Ik vond het leuk om te pronken met mijn buik en met manlief. Dit zal de laatste keer geweest zijn dat ik op mijn werk was zonder kleine. Een gek idee!

Draaipoging morgen: Hoe dichter het bij komt, hoe meer zenuwen ik voel. Ik ben ook zo onervaren op ziekenhuis gebied, dat ik het idee van in een ziekenhuisbed liggen al spannend vind. Laat staan het draaien, de medicatie, de spuit en alles rondom mijn kindje.

Maar…we gaan er voor…ik kan niet meer dan afwachten.

Nu lekker rustig op de bank. Dat heeft mijn lichaam verdiend na gisteren.

Liefs,
Hoi meiden.

Wat is het hier rustig zeg.. zijn jullie ook al te moe om wat te schrijven? Pff mijn energiepeil is echt laag nu!

@Jennifer: Succes met de draaipoging morgen, ik duim voor je!

@Prinses: Wat een schattige tekst

@Iedereen: Ik heb alles gelezen hoor.. maar ben gewoon te sloom om weer hele verhalen te typen haha. Voel me echt een oud vrouwke.
Heey meiden,

Ja die aandacht is ook wel fijn idd!

Ik ben vandaag is lekker in janken uitgebarsten. Vriendje moest eerst zelf voetballen en daarna naar Sparta. Hij zou eigenlijk stofzuigen en dweilen, maar ja geen tijd meer voor gehad en ik wil het gewoon gedaan hebben omdat de kraamzorg morgen komt en het moest gewoon.

Daar stond ik dan met de stofzuiger in me handen, de tranen rollend over me wangen...... Ja met diepe uithalen stond ik me huis te zuigen.

Vlak daarna belde me moeder "Hoe is het" Goed! "echt?" NEEEEHEEEEE!!! Ja weer janken!!

Ach en ze voelt zich dan zo schuldig, ze werkt ook 36 uur en flink in de knoop met zichzelf door de overgangsverschijnselen.

Nu komt ze vrijdag heel de dag naar me toe om me keuken en badkamer te doen.

Zelfs me vensterbank stoffen doet al pijn. Mee met boodschappen moet ik ook over gaan slaan, want is niet vol te houden. Misschien donderdag maar is met de verloskundige overleggen hoelang ik dit vol moet houden als ik tegen de 40 weken loop.

Hier dus geen schuldgevoelens hoor als de beeb eerder gehaald zou worden Amelief, ze moest is weten hoe fijn het buiten die buik is!

@Jennifer: Succes morgen meid! Het lijkt mij ook niet niks hoor, hopelijk ben je wel een beetje ontspannen dat zal wel helepen! Oh ja de hyves is prive dus foto's zijn veilig!

@Kantineke: Fijn dat alle kleertjes lekker op orde zijn!

@Lijstje: Ik heb vooral kadobonnen erop staan en wat speelgoed dat ik leuk vindt. Ook een badpakje en spijkerjasje en rompers in maat 62/68.

Zouden jullie het trouwens raar vinden als er een briefje bij het kaartje zit over Lijstje.nl geheel vrijblijvend natuurlijk. Wil hem in de stijl van het kaartje maken net als de etiketten. Ik wil het niet op het kaartje afdrukken want dat vindt ik zonde... Wilde eerst mailen, maar heb lang niet iedereen zijn e-mail adres.
feb: Ik vind het juist een goed idee dat je er een kaartje tussen doet. Als je formuleert als: ''voor cadeautips kijk op"...dan komt het vriendelijk over. Ik hoop inderdaad dat ik morgen kan ontspannen...
Wa een weertje hè vandaag! Ik heb heerlijk in een stoel aanwijzigingen gegeven aan vriendje terwijl hij de voorraad kast voor mij onder handen nam:) ik daarentegen moet nu voor hem de administratie doen, maar dat kan zittend.. Dat scheelt dan weer!

Ontlasting is nu wel weer iets beter, nu hopen dat het zich niet weer helemaal opstopt.

Mijn zus vroeg net of ik nog iets "speciaals" voor de baby wilde hebben. En dan niet een tussendoor kadootje.. Nou pfff ik weet het niet hoor! Ja wil graag een setje baby-Uggs maar die geeft niemand omdat ze dat A belachelijk vinden en B te duur haha. Nou ja ik zie het wel hoor!

Toch volgende week nog even ver weg. M'n neefje mag eindelijk afzwemmen! Mn nichtje is 6 feb jarig. Dus ook maar meteen haar verjaardag vieren, want zie niet dat ik daar nog langs ga komen:)
@Stoelgang: dat is bij mij echt superwisselend, de ene dag gaat het heel soepel en dan opeens weer een dag heel moeizaam. Wel moet ik vrij vaak.

@Snelheid zwangerschap: ja, het gaat echt snel! Vooral als je ziet wat er nu allemaal klaarstaat.

@Verlanglijstje: bij ons staat het volgende erop: (eerst een heel verhaal over hoe fijn we vinden dat er bezoek komt!)

-Nijntje knuffeldoekje met labeltjes

-Leesboekje van Nijntje

-Muziekmobiel voor boven de box van Tiny Love

-Babybanz zonnebril

-Silly Billyz slab

-Slaapzak maat 50/62

-Sophie de Giraf

-Babybadstoeltje

-Leren babyslofjes

-Trui of shirt met mijn eigen naam

Ons lijstje staat trouwens onderaan in het menuscherm op de peutersite van Dochter. Op het geboortekaartje staat een link naar deze site met iets van 'Als u ... alvast wilt bewonderen, kijk dan op de site van haar grote zus'. Dus ik weet niet of het ook echt gelezen wordt...

Jennifer: vraag aan de kraamzorg of je kruiken goed zijn!

Verder heel veel succes met draaien!

Amelief, we hebben nu een naam! Alleen de tweede naam is nog even een drama. Ik wil het wel en m'n man niet en we zijn er nog niet uit...

En verder vind ik het niet 'wreed' als jullie kindje eerder komt omdat jij je niet goed voelt. Het is mss ook niet goed voor je bekken als t kindje te lang blijft zitten en dan kunnen jullie niet lekker gaan wandelen. En dat vindt je kindje hopelijk juist zo leuk!

Morgen komen m'n schoonmoeder en haar vriendin ons huis helemaal soppen. Ben er zo blij mee! Door al die werklui is het er niet schoner op geworden.
* Meiden, sorry dat ik even inbreek maar dit is even een berichtje speciaal voor Douze....*

Hi Douze, wat heerlijk om te horen dat alles zo goed gaat!

Ik laat me niet veel meer zien op de Kinderpijler, en post ook niet meer in het ivf-topic (niemand meer) maar ik wilde je even laten weten dat ik nog leef en dat we op dit moment bezig zijn met ivf-poging 2. Ik heb wel weer een aantal operaties achter de rug maar we hebben weer hoop en we gaan er weer tegenaan.

Heel veel succes de komende tijd en wie weet komen we elkaar hier nog wel een keertje tegen.

Liefs, Laika

* Sluipt weer weg...*
Jennifer heel veel succes morgen met draaien!

Voor de rest even een zwaai, heb vandaag veel gelopen en vanavond naar Harry Potter geweest (2,5 uur duurt die film, en dat is nog maar deel 1!) dus ik ben gebroken... En morgen staat een dagje museum met schoonpa op het programma...
Vandaag om 9 uur me goedkeuring halen bij de kraamzorg.....
Hallo dames, heb het hele weekeind wel meegelezen maar niet geschreven. Als mijn man thuis is hebben we altijd zoveel te doen... vrijdag de hele dag klusjes in huis gedaan, zaterdag naar de stad (nota bene over de vakantiebeurs gesjouwd, alsof we op vakantie gaan! Maar manlief geeft ieder jaar dialezingen op de vakantiebeurs) Daarna was ik wel moe, maar verder valt het me tot nog toe nog steeds mee. Gisteren met dat heerlijk zachte weer heb ik zelfs nog bomen staan snoeien op een ladder...manlief 'kan' dat niet (slecht evenwicht) en ik doe het graag. Hij heeft dan weer de hele moestuin omgespit. En zo blijven we druk... vandaag maar eens wat naaiklusjes doen en achterstallige fotoboeken maken...

@jennifer: ik heb de kraamzorg ook gevraagd wat ze allemaal aan het huishouden doen, hoe het rooster in het weekeind is (wij hebben dan iets minder uren, behalve op de eerste dag na de bevalling). Verder of ze ook hulp geven bij borstvoeding e.d., en ik heb besproken wat te doen als het helemaal niet klikt tussen de kraamzorgster en mij.

Die stekende pijn die je voelt kan ook van het indalen zijn, ik hoorde van de VK dat het indalen gepaard gaat met steken in de vagina. Nu maar hopen dat het kindje nog niet te diep ligt voor de draaipoging vandaag... veel sterkte daarmee!

@feb: verdelend dat je zoveel pijn hebt zeg! Dat zelfs de vensterbank afstoffen al teveel pijn doet...

@prinses: oei wat een naar verhaal over je ontlasting! 2 uur! Ook daar heb ik geen last van (zou me bijna gaan schamen zo makkelijk als alles hier gaat) maar moet wel vaker, bij mij jis het echt 'smeerpoep' dus irritant moeilijk af te vegen. En aambeien natuurlijk.... dat zullen er wel meer hebben neem ik aan?

@mikado: wil jouw lief nou meer dan jij? eerst die lichtjesavond, toen weer de chinees.... lukt eht je wel haar een beetje af te remmen? En voelt het al 'anders', het samenwonen?

@Amelief: hoe is het met de pijn? Nog in de rolstoel gezeten sindsdien? haha dat jij je man de kleertjes niet laat vouwen! Ik doe het ook liever zelf, al is dat niet vanwege de precisie maar vooral voor het sorteren. Wat een leuke kruikzakken op hyves! Alles zelfgemaakt neem ik aan? Leuk hoor!

@Lente, Fietje, Senshi, Douze, BM en wie ik verder vergeet:

Over dingen delen hier op het forum: ik ben er ook terughoudend mee om herkenbare dingen op te schrijven. Ik meld het maar vast, maar wij hebben een naam voor de baby die heel weinig voorkomt. Ik denk zelfs dat als iemand de naam googelt, hij op dit forum terecht komt als ik de naam hier heb genoemd. En dan weten ze meteen alles van me... dus ik geef de naam straks alleen op Hyves. En ook daar ben ik terughoudend om foto's enzo neer te zetten. Niet om jullie, maar gewoon voor mijn digitale footprint. Hoop dat jullie dat begrijpen...

Tot later maar weer!
Goedemorgen ladies!!

zaterdagavond is het geen chinees geworden maar een ander "gewoon" restaurant hier in de buurt. was minstens zo lekker (vond ik). Gisteren bij een vriendinnetje op bezoek geweest die net verhuisd is. Heel gezellig. En mijn lief heeft nog foto's van mijn buik gemaakt. Mijn buik is echt gezakt. Je kan het verschil heel goed zien!!! ik zal straks een foto online zetten. Verder hebben we gisteren een mobile afgemaakt. Die is echt heel gaaf geworden.

Vandaag verder een rustig dagje. Vanmiddag komt de verwarmingsmonteur voor de jaarlijkse controle en verder helemaal niets !

Tja mijn lief is meestal wat uithuizerig en actiever dan ik. Meestal kunnen lukt het wel om daar samen goed uit te komen maar nu wil ik vooral lekker op de bank thuis zitten en niets doen.

.

@jennifer: succes vandaag!!!
Hihi smeerpoep;) ik ben maar aan de natte doekjes gegaan! Dat helpt wel:) (het is of te hard of inderdaad smeerpoep!) aambeien moet ik afkloppen tot nu toe!

Kan je nog wel op een ladder staan? Dapper hoor! Van de week met de post uit de brievenbus halen tipte ik zo voorover! Kon me gelukkig vasthouden, maar m'n evenwicht is echt ver te zoeken!

Snap je wel hoor dat je hè digitale footprint klein wil houden! Die van mij is heel erg groot, dus maakt het toch niet meer uit haha!

@fem die je wel rustig aan!!

@feb succes met de kraamzorg! Denk je wel een beetje om jezelf en de beeb! Het maakt de kraamzorg echt niet uit of er stof op de vensterbanken ligt hoor!! Zometeen krijg je nog verplichte bedrust!

@Hyves kan ineens op de iPhone geen foto's meer bekijken, dus ga dat zo maar eens op de laptop doen:)

@was opvouwen... Hij mag het niet eens wassen!! Lol

Vandaag alweer 36 weken! Wordt nu echt spannend! Vandaag eens de administratie van vriend aanpakken en vanmiddag komen mijn ouders een bureau brengen die ze voor me bij ikea zijn halen. Hopelijk zetten ze hem ook in elkaar en kan ik de rest van het huis weer netjes maken;) (lees ik zit op stoel, rest doet wat ik zeg haha!)

Wel zo makkelijk nu manlief vandaag buiten de deur werkt ipv thuis. M'n handen jeuken ook om de badkamer heeeel grondig te soppen, dus misschien dat ik nog wel een poging waag.

Fijne dag iedereen!
hoi lieve meiden

@naam baby: die zet ik miss ook alleen op hyves neer. wij hebben ook een niet veel voorkomende naam

@feb: succes! maar ik snap het wel hoor, als je je zo voelt. wie weet halen ze de baby eerder wel/ wordt je ingeleid. ik duim voor je en nee hoor, dat is niet erg van dat kaartje. ik doe ook zoiets al vanaf de oudste zijn 1e verjaardag. en het werkt

@kwikzilver: het scheelt wel al die achterstallige klusjes. dan ben je er vanaf. dan hoef je je er ook niet aan te irriteren als de baby eerder komt.

@stoelgang: ook zijn ups en downs, maar wij eten zelden wit brood of witte rijst. alleen vandaag en morgen eten we normale macaroni ipv volkoren macaroni. maar drink je dan ook genoeg? want volgens mij kan dat ook invloed hebben (weet niet zeker)

@femfreggel: en hoe vond je harry potter? ik vond het heel erg jammer toen die plots afgelopen was. ik kan niet wachten op deel 2 hihi

@prinsesje: hahah heerlijk he dat delegeren? haha ik kan er ook wat van. maar 9 van de 10 keer kan ik beter alles zelf doen. maar het is het wel super dat je man je zo goed helpt.

@meekletser: wat een leuk lijstje :-) daar kunnen mensen wel wat mee. en iedereen wil toch een ander bedrag uitgeven dus het idd handig van allerlei prijsklassen

@jennifer: succes vandaag!!

voor de rest even een zwaai ik ga lekker kaartjes met zoonlief maken voor zijn partijtje. dan is dat ook klaar. en ik ga de letters uitknippen van naam baby en daar iets leuks mee doen wat we voor het raam kunnen ophangen als de kleine er is.

een hele dikke

tot snel!

liefs mb
Hoi dames!

@Babynamen: Als jullie kleine geboren is kun je natuurlijk de naam ook alleen op hyves bekend maken. Ik zal het dan in de tabel zetten als bijvoorbeeld: S. (de eerste letter) of als je dat liever ook niet hebt, Kwikzilverzoon of dochter. Het klopt wel wat jullie zeggen, via google ben je zo gevonden. Voorals als je een aparte naam hebt.

@Stoelgang: Wat vervelend Prinsesje! Oeee daar kan ik altijd zo slecht tegen als ik niet naar de wc KAN.

@lijstje: Ik wist helemaal niet dat er van die lijstjes waren. Ik maak ze in ieder geval niet. Verwacht geen bussen met visite met grote cadeau's ;)

@Feb: Succes met de kraamzorg, hopelijk heb je er een goed gevoel bij!

@Fietje: Hoe gaat het met de laatste loodjes? Ik zie dat je al een weekje niet meer online bent geweest
Grrr kon net niet meer inloggen, maar succes met draaien vandaag! Ben benieuwd hoe het gaat!

De keukenkastjes zijn al helemaal leeg geweest en opnieuw ingeruimd! Lang leve de nesteldrang:) op naar de badkamer woei!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven