Februari 2011 *deel 3*

27-12-2010 20:57 2500 berichten
Welkom op het topic van de Februari mama's!

NaamLftDatumGeslachtGeboren!Fietje953328 janMeisje12-01 Fietje-dochterAnsari3031 janJongen (2e kind)12-02 Ansari-zoon Kookaburra2803 febMeisje08-02 Kooka-dochterMeekletser2904 febMeisje (2e kind)04-02 'Meisje'Kantineke2504 febMeisje31-01 YaraLentebries2906 febJongen (2e kind)07-02 Lente-zoonDouze3007 febJongen15-02 LaurensMikado1233908 febMeisje06-02 Yara NickyKaat773211 febMeisje16-02 LotteSenshi2611 febJongen17-02 MilanJuliet19822811 febMeisje25-12 Ellis LynneKwikzilver3811 febJongen14-02 Kwik-zoonFemfreggel2811 febMeisje18-02 Rianne MilanaPrinsesjeenco793114 febJongen15-02 Robin MikaJennifervd2616 febMeisje28-02 Elinfeb20112617 febMeisje11-02 'Catootje'Kupcake2818 febMeisje20-02 Kupcake-dochterKriwi2518 febJongen19-02 Kiwi-zoonJuuls822818 febMeisje14-02 SaarMissbreezer2823 febJongen (2e kind)17-02 mb-zoonAmelief2428 febJongen (2e kind)23-02 Zoon-lief

Link naar ons 1e deel: *klik*

Link naar ons 2e deel: *klik*
Alle reacties Link kopieren
dit is ons lijstje :

Zootjes maat M

Socks-ons (wit of roze),

Pyjama maat 80 (herfst)

Pyjama maat 74 (zomer)

Boekje over babymassage

Voorleesboek of prentenboek

Kinderliedjesboek

Cd kinderliedjes of babyliedjes

Magische lamp van Trousselier, thema zee

Groeimeter vissen/zee,

Zwart parapluutje voor de kinderwagen

Nachtlampje voor stopcontact,

Naamletters X Y Z

Familienaambord voor bij de voordeur (m.b.v tegoedbon of geld)

Zacht haarborsteltje

Thermo babyeetlepeltjes van bijv. de Etos

3D foto gravure in kristalglas (m.b.v tegoedbon of geld) Loop-schommelauto,

Baby activity walker

Bad activiteitencentrum,

Speelgoed met ring voor maxi-cosi van bijv playgro

Vormenstoof met dieren en sleutels,

Baby knisperspeelblok,

Speelgoed met zuignap voor kinderstoel,

Stoffen rammelaar,

Activiteiten speelblokken,

Best uitgebreid geloof ik...... We hebben bij heel veel dingen ook een link staan naar wat we ongeveer willen.

Ik ben verder superlui vandaag. loop nog in mijn pyjama rond.........
Nieuwe rits in een vest gezet. Dat was naaiklusje 1. Het is gelukt, ik ben trots!

Ik heb trouwens ook natte doekjes gevonden die speciaal tegen aambeien zijn: aambeidoekjes. Lekker schoon en heerlijk verfrissend.

Ja ik kan nog op een ladder staan, ik kan eigenlijk alles nog...alleen rustig aan doen. En me goed vasthouden. En man vragen om de ladder te verzetten (al doe ik dat ook zelf als ik vind dat hij het niet goed heeft gedaan)

Tja, met die footprint... op hyves kunnen jullie zien dat ik ook al een vrij aparte voornaam heb, en via google is veel over mij te vinden qua werk (ik ben overigen NIET die hypnotherapeut haha). Dat vind ik prima, dat is professioneel maar prive houd ik graag prive. En dan zeker mijn zeldzame naam in combi met zeldzame baby naam...

Mikado mijn man is ook altijd van de actie. Vandaar ook dat ik dit weekeind helemaal niet gepost heb. Alleen verschil is dat ik het ook nog allemaal kan doen, en jij hebt het wat zwaarder zo te horen. Van de andere kant ook altijd wel leuk als er iemand is die je meetrekt leuke dingen doen. Handig lijstje trouwens, ook handig voor kadootjes inspiratie voor anderen.

Oei prinsesje, keukenkastjes, badkamer... nog niet gaan bevallen he! Voorzichtig met ananas, bitter lemon en vrijen!

Oh ja, puur nieuwsgierigheid... vrijen jullie nog? (nu we het toch ook over poepen hebben gehad...) wij wel ong 1x pw, al is het wel wat minder uitgebreid en ik vind de posities iets minder gezellig omdat mijn buik in de weg zit... en soms heb ik wel een harde buik na afloop. Baby vindt het niet fijn volgens mij want die kruipt helemaal naar boven tegen mijn maag aan.

Zo, nu eerst een wandeling maken, het schijnt te gaan regenen straks dus even voor de beweging zorgen!
@Mikado: Hoe werkt dat dan zo'n lijstje? Doe je die bij het kaartje ofzo? En hoe weten mensen dan wat ze kunnen meenemen zonder dat je dan bijvoorbeeld met 5 pyjama'tjes zit? Ben benieuwd..

@Kwik: Vrijen?? Wat is dat?? Pfff

@Prinses: Goed bezig.. is fijn hé als alles weer schoon en opgeruimd is

Ik doe helemaal niks vandaag. Behalve boek lezen, internetten en straks koken. Ben ook meteen dol als ik iets teveel doe.. hopelijk blijf ik niet rondlopen tot 42 weken.. ben het een beetje beu. En vooral nieuwschierig en ongeduldig! Haha
@ vrijen ... om maar met mn neus in de boter te vallen :P ja maar zoals je zegt kwik niet meer zo vaak en uitgebreid ... buik zit in de weg of ik of kleine :P

Verder met aparte namen ... ik moest maar eens van mijn kantineke af :P als je die googled wordt je bijna ziek. Gelukkig niet meer alleen ik, maar toch een hoop en gezien ik toen ik puber en onwetend was best nog wel eens wat stoms heb gedaan ;) niet heel sjarmant :p

vandaag al druk geweest :D kruikenzakken zijn af, de was hangt, en nu laannggg wachten tot vriendlief weer thuis is ...

rijd nu zo'n 2 uur hier vandaan snif ... en komt pas vannacht weer thuis ... en ik vind het nu al niet meer leuk :( ik en mijn 37en en halve week zwanger vinden het stiekem eng ;)

nou ja ik ga vandaag nog wel even proberen wat meer te kletsen en te reageren op jullie

leuke foto's trouwens allemaal op hyves!
Ik kon net ook niet inloggen dus gepost op hyves!

Maar zal het hier ook nog even doen aangezien er weer veel gebabbeld is!

Ben goedgekeurd door de kraamzorg, heb 10 uur extra gekregen i.v.m bekkenklachten. kamertje heeft ze niet eens gezien (hoefde niet) en ze zei helemaal niks negatiefs over flesvoeding, wat ik eigenlijk wel verwachte. Gelukkig maar want blijf toch altijd het gevoel houden dat ik mezelf moet verdedigen ofzo.

Hier krijg ik 1e drie dagen 8 uur per dag en ook alleen als het mogelijk is en minder als het héél druk is, maar dat komt bijna niet voor. Daarna niet gelijk naar 3 omdat ik nu extra heb gekregen. Ach, mocht ik het zat zijn kan ze altijd nog eruit gooien hihi

Vriendje bleef ook thuis voor de intake, had ik helemaal niet gevraagd of verwacht maar wel fijn!! *pluspunt voor hem*

Hij zei achteraf tegen mij wat moet ik dan doen die 8 uur?? nou genieten en doen wat zei je vraagt haha oh ja, en heel goed opletten!

Leuke lijst heb je Mikado!! Kan ik weer wat vanaf pikken zoals het naambordje!

Heerlijk Prinses, alles schoon dat komt me moeder vrijdag doen. Ook al heb ik de neiging om me koelkast even snel te doen, maar beter van niet gezien de klachten.

Over vrijen: Hier ook ongeveer 1 keer per week of nu soms twee. Eigenlijk niet voor m'n eigen plezier maar vindt het anders zo zielig voor vriendje. heb wel gezegd dat hij niet aan me buik mag zitten als ie "iets" wilt want dan moet ik aan de baby denken. Nu weet ik dus gelijk hoelaat het is als me buik wordt overgeslagen met kriebelen haha

Je hebt gelijk hoor Kwik dat je je niet kenbaar wilt maken, ben er ook wel is bang voor dat bijv. m'n schoonmoeder meeleeest nou ja dan weet ze nu dat ik haar zoon niet verwaarloos... haha
Oh ja, hoe was het Jennifer???
@Senshi: lijstje.nl spreekt voor zich!

mensen kunnen dingen afstrepen als ze het willen geven. Ik ben enthousiast!
@senshi: wat feb zegt. hartstikke handig. je kan cadeautjes laten afstrepen of er op laten staan (voorleesboek wil ik er best meer van hebben bijvoorbeeld).

op ons kaartje staat een verwijzing naar de website (van www.webs.com) en daar staat weer een link naar het lijstje. het zijn maar ideeetjes. als mensen wat anders willen geven mag dat best :-)
vrijen..... uhhhh wat is dat??? We hadden voor de zwangerschap al geen denderend sexleven. Zeg maar rustig gewoon heel weinig :D Ik ben er gewoon niet zo van lol! We hebben het sinds ik de baby voel misschien nog maar 1 keer gedaan ofzo.. Wel pogingen ondertussen, maar baby wordt er heel actief van en dan zijn we afgeleid LOL! Heb wel medelijden met manlief hoor.. die vindt zwangere vrouwen namelijk nogal sexy hihi!

anyway.. De badkamer was iets teveel van het goede.. Moest dus helaas stoppen met schoonmaken. In ieder geval is de keuken schoon (zelfs de kastjes uitgezocht) koelkast moet ik nog wel doen. Maar die staat nu iets te vol.

heb me nu maar op het afmaken van de babydeken gestort, voelt ook als iets "doen van het lijstje" lol! Hij is nog niet af, maar wel al weer iets verder dan hiervoor. Als die af is zal ik hem wel posten op hyves.

Nu ga ik eens lekker een middagdutje doen!

@kantineke... zou ook zenuwachtig zijn met bijna 38 weken als mannetje zover weg zit!
@ gekke eetgewoonten ... vandaag is een drama haha zal wel van de zenuwen zijn. pannekoeken met chocopasta en zin in alles wat God ongeveer verboden heeft :P

@ verjaardagen ... of andere bezoekjes. Nee ... ben ik ook niet meer van. Niet mn eigen huis, niet lekker hangen maar netjes moeten zitten ... wat niet meer wil omdat mevrouw dan juist op onmogelijke manieren gaat liggen ... nee .. niet meer geslaagd

@ Jenifer... hoe is de draaipoging gegaan? Ik hop goed!

@ Feb2011 ik denk dat het een geweldig idee is van het lijstje bij het kaartje in! Kan soms zo lastig zijn om iets voor een ander uit te zoeken. En voor jezelf lekker, hou je de rotzooi een beetje buiten de deur ;).

Over alle vieze praatjes ... hebben jullie het ook dat elke keer als je niest, hoest of lacht je een schone broek aan kunt trekken :S ik wordt er helemaal gestoord van.

Pff ik heb de hele dag al pijn onderin mn buik, zo'n net voor het ongesteldworden zeurderige pijn, zal wel de stress zijn omdat vriendlief zo ver weg is. En nu begint mn maag ook nog eens te storen. pff bah ... ik vind het alleen zijn niet meer leuk. Wilde vandaag HEEL VEEL doen ... heb alleen nog maar in bed gelegen na mn kruikenzakken. En gerust al wel 4 uur geslapen en heb het idee nog wel 4 te kunnen slapen voor ik vanavond weer lekker mag gaan slapen...

blug wat een rotmaandag dit zeg
oo kantineke! Lekker slapen hoor! Je zal het wel nodig hebben!

Maar troost je. het is blue monday :D Schijnbaar de meest deprimerende dag van het jaar. (als ik het nieuws en kranten zo mag geloven.)

hmm pannenkoeken met pasta... dat klinkt lekker :D

niezen is HEEL gevaarlijk haha. ik ga nu maar zo vaak mogelijk plassen. Ik heb zelfs dat ik zomaar wat voel "leeglopen" geen idee wat dat is.. Veel afscheiding of urine...

Ik denk niet dat het vruchtwater is, want het is geen constante stroom ofzo.. het is meer na het opstaan, als ik wat wil pakken enz enz. Oja en lang leve de inlegkruisjes.. zoveel schone onderbroeken heb ik niet hoor!
Lijkt me geen fijn idee dat je mannetje zover weg is Kantineke..

Ja heb ik ook last van.. zo waterig! En het ruikt soms ook heel sterk. Lijkt wel amoniak gatverdamme *sorry voor de onsmakelijke details haha*
Nou het is vandaag wel de dag van de "vieze" praatjes. Als het "ruikt" naar ammoniak dan is het urine. dus dat is makkelijk. Als je bang bent dat het vruchtwater is. dan kn de VK dat controleren.

Ik heb soms met niezen er last van, maar meestal gaat het goed. gewoon veel naar de wc gaan.

HIer verder een rustig dagje gehad. lekker weinig gedaan !
ipv van blue monday is het vieze praatjes dag hahaha
Prinsesje: Tegenwoordig heb je Ugg lookalike schoentjes voor babies in verschillende winkels. (H&m enzo). Wij kregen deze vraag ook vrij vaak en hebben de volgende dingen gevraagd: Box, boxkleed, loopfiets, maxicosi, babyhangmat+standaard (erg leuk!!!), klimtoestel voor buiten.

Meekletser: Ik vind Sophie de giraf ook erg leuk. En de Silly billyz slabben zijn geweldig.

Kwikzilver: Fijn dat je je vragen aan de kraamzorg met me wilde delen. Ik ben benieuwd morgenavond. Ik weet niet goed wat ik er van moet verwachten.

Naam: goed idee om dit alleen op hyves te delen.

OK…nu een verslagje van vandaag:

Vandaag in het zkh geweest. Helaas is het draaien niet gelukt.

De gyn. deed erg haar best. Ze had eerst een draairichting bepaald met een korte echo en daarna duwde ze flink tegen de billen en het bovenlichaam. Maar ons kindje duwde flink terug. Het kindje wilde niet draaien, er was geen beweging in te krijgen. Ik heb niet gekeken maar heb geprobeerd te ontspannen met mijn ogen dicht. Het was geen pretje, best pijnlijk, maar de medicatie vond ik vervelender. Ik kreeg een infuus en medicatie om weeen te remmen en mijn baarmoeder te ´verslappen´. Maar hier ging mijn hart heel hard van kloppen, kreeg ik een opgejaagd gevoel van en ging ik trillen. Ik had zeg maar geen controle over mijn lichaam. Zo akelig! Maar het is nu eindelijk wat gezakt. Ik ben alleen erg moe.

(het beeld wat ik heb van drugsgebruikers…dat gevoel kreeg ik van de medicatie)

Nu is het zeker dat ik het in ziekenhuis zal bevallen en als de bevalling niet wil vlotten dan wordt het een keizersnede.

Een stuitbevalling moet vlot verlopen omdat het anders te veel risico met zich mee brengt. We willen het gaan proberen en die ruimte krijg ik ook. Bij een eerste kindje is er 50% kans dat de bevalling over gaat in een keizersnede of dus niet. Dat is fijn! Ik voel me al veel fijner bij het bevallen in het zkh dan voorheen. Ze waren vandaag al zo lief voor ons...gelukkig.

Ik kon verwachten dat mijn buik wat blauw en beurs zou worden maar dat wachten we maar gewoon af.

Een fijne avond! En tot morgen...
Wat balen dat het draaien niet is gelukt Jennifer! Wel spannend of de bevalling op de 'normale' manier gaat lukken..
Hey lieve meiden,

Ik kom even zwaaien, morgen kom ik weer kletsen
Aaah balen dat het niet gelukt is Jennifer, vindt het best stoer dat je het gewoon gaat proberen!

@Kantineke: Ik lees steeds dat weeen beginnen met menstruatieachtige pijn..... Ik heb natuurlijk geen ervaring, maar klinkt best serieus! Het kan natuurlijk ook spanning zijn, ik ben ook niet graag alleen meer en jouw man is wel heel ver weg nu.

@Lekkage: Ik draag al vanaf het begin inlegkruisjes, ik verlies zoveel afscheiding dat ik bij elkaar elke dag wel een slijmprop verlies..... Schijnt normaal te zijn, maar ben als de dood dat als de VK ineens erbij moet dat ik dan niet schoon ben ofzo.... Lijkt me nog erger dan een ongeschoren poes.

Urineverlies heb ik heel soms bij het niezen.

@Prinses: Bij jouw dus sprake van een Lucky Shot haha

En bedankt voor je schoonmaakvirus, mijn koelkast is nu ook schoon, kon het toch niet laten.

Heb er in totaal 3,5 uur over gedaan want ik ben braaf een half uur gaan zitten na elk onderdeel.
Dag dames!

@ Kwik: Met de pijn gaat het, dat komt denk ik ook omdat ik nu geen andere keus heb. Het is immers niet wenselijk om de baby nu al geboren te laten worden. Als ik 37 wk ben (dat is over 20 nachtjes) mag ik van de VK bevallen. Ik merk dat ik ontzettend aan t eind van mn latijn loop, dus wie weet is de 'druppel' wel de dag dat ik 37 wk zwanger ben. We zien het wel, lief dat je er naar vraagt!

De rolstoel hebben we nog wel gebruikt. Die ligt standaard achterin de auto. Van de parkeerplaats naar de VK (best een eind) kan ik bv niet lopen, dus dan laat ik me ff voort rollen Morgen hoop ik mezelf te overtreffen, dan ga ik IN de rolstoel naar de stad. Mn schoonzusje gaat mee. Ik moet namelijk wat dingen aanschaffen voor de kraammand die ik voor mn vriend ga maken en ik ben er echt aan toe om er even uit te gaan. Anders dan de bezoekjes aan de VK of (schoon)ouders.

De kruikenzakken en overig beddengoed heb ik idd zelf gemaakt. Ik was ook bezig met een behangboom, maar die kon ik natuurlijk niet meer zelf ophangen. Dus vandaag heeft mn schoonmoeder op mijn aanwijzingen de boom opgeplakt! Ik ben echt heeel blij met het resultaat! Ik heb er 2 foto's van geplaatst op Hyves. De kleur groen komt wat vies over, in het echt is het veel frisser groen.

Ik geef je trouwens groot gelijk wat betreft je digitale footprint!! Een goed idee om het alleen op Hyves te plaatsen. Dat ga ik denk ik ook maar doen. Ook met terughoudendheid in foto's moet je lekker zelf weten hoor. Als je de mooiste maar laat zien ghehe

Wat fijn dat je zo 'vlekkeloos' de bevalling doormaakt. Des te meer ruimte heb je om er van te genieten!

@ Blue monday: Niks van gemerkt vandaag, lekker actief bezig geweest dus geen ruimte gehad om me 'depri' te voelen ghehe. Of actief bezig geweest.... Anderen op mijn commando actief aan het werk gezet Mijn behangboom 'hangt'! Zie foto's hyves. De kleur groen is in het echt veel frisser.

@ Jennifer: Wat jammer dat de draaipoging niet is gelukt zeg! Het klinkt wel griezelig allemaal wat je schrijft! Maar wel ontzettend fijn dat je door deze 'enge' ingreep juist een goed gevoel hebt gekregen bij het ziekenhuis. Dat geeft je vast wat meer rust. Heb je nu ook last van je buik en zaten er nog risico's verbonden aan de draaipoging?

@ Vrijen: Ja.... Wat zullen we daar eens over zeggen Ook 1 keer per week. Ik heb als extra obstakel mn bekkeninstabiliteit waardoor het niet meer te lang moet duren, want dan doet het me zeer. Ach, kort maar krachtig

@ Kantineke: Wat vervelend dat je man niet dicht bij huis is! Daar zou ik ook spontaan buikkrampen van krijgen met jouw termijn hoor! Wees maar extra lief voor jezelf vanavond, jij hebt een vrijbriefje voor pannekoeken met chocopasta

@ Feb: Wat fijn dat je extra kraamzorg krijgt. Misschien krijg ik dat dan ook wel, ze bellen nog eens wanneer ik 37 wk ben. Of moest je er zelf om vragen?

@ Mikado: Mooie buikfoto op Hyves!

@ Fietje: Meldingsplicht!! Als eerste uitgerekend van ons allemaal, spannend hoor!

@ iedreen: Fijne avond!
Hahaha Feb... een ongeschoren poes Maar je hebt wel gelijk. Alles best, als het maar 'schoon' is!
Hoe krijg je die geschoren nu! Ik probeer op gevoel nu het een en ander bij te houden. Geen idee hoe het eruit ziet hihi!

Oudste zus belde net op... Ze is zwanger!! In spetember worden we dus weer oom en tante als alles goed gaat! Toevallig had mijn tweelingzus 2 weken terug gedroomd dat ze zwanger was van een tweeling... Ben benieuwd dus!
Wat leuk Prinses!!!! Gefeliciteerd!!!

Haha ik doe het ook op gevoel, maar heb al een keer me lies open gehaald AU en bloeden als een gek.

@Amelief: De kraamhulp kwam er uit zichzelf mee nadat ze me had gevraagd hoe de zwangerschap verliep. Gewoon even melden als ze nog bellen idd!
scheren op gevoel ... herkenbaar ...

vroeg voor een tijdje trug aan vriendlief toen hij de douche in kwam ... lief, doe es helpen. haha ... hij wist niet hoe snel hij weer de deur uit moest komen. Maar het ENGE beeld van vies, stinkend bakkie jakkie poes komt steeds vaker in mijn dromen voor :P maar goed ik gok dat de VK ook wel wat gewend is ;).

@ Jenn wat rot zeg dat de draaipoging mislukt is!! maar kan me voorstellen dat het fijn is om even ervaren te hebben dat ze goed voor je zorgen in het ziekenhuis! Neemt geloof ik best een heel eind spanning weg!

Gefeliciteerd met je zus prinses!! super leuk!

@ feb ... dat lees ik ook overal haha maakt me niet rustiger. En nog steeds zit ik alleen in huis met pijn in de onder buik en gespannen spieren rond mn middenrif. Heb van frustratie de badkamer net gepoetst, alles gestofzogen en gedweild en nu ben ik kapot :P en de onderbuuf is boos :D ach ja ... blame it on the hormonen. zat vanavond ff bij mn schoonouders (afleiding doet wonderen ofzo) had ik me daar een harde buiken. MAg nog niet :P blijf nog maar heeeeeel ff zitten. Eerst woensdag avond nog een bevallingscursus volgen. (naja ... anderzijds ben ik daar mooi vanaf, had er toch al geen zin in :P)
hoioi

Jennifer wat balen dat het niet gelukt is... Ik vind je wel een stoer wijf dat je de stuitbevalling wil gaan proberen in elk geval!

Amelief, wat een overwinning he je voor laten duwen in een rolstoel. Maar wel lekker laten doen hoor, zo kom je tenminste nog lekker ergens! En wat een leuke boom heb je op je kamertje!

Prinses wat leuk dat je zus zwanger is. Ben benieuwd of het echt een tweeling is.

Ik hoop dat je man snel thuis is Kantineke. Ik vind het zelf ook niets hoor dat als ie lang weg is. En oeh lekker pannenkoeken met chocopasta!

Fijn Feb dat je langer kraamzorg krijgt. En tja die overhemden zal ie toch zelf moeten doen denk ik. Goh wat ben ik een brave vrouw dan, ik strijk altijd wel z'n overhemden, hihi. Maar als ik vraag of hij het zelf doet doet hij het ook hoor.

Mikado, wat een leuke dingen heb je allemaal gemaakt!

Scheren doe ik hier ook gevoel, maar moet zeggen dat dat eigenlijk best goed gaat.

Afscheiding heb ik niet zo heel erg, gelukkig

En niezen en hoesten enzo kan ik allemaal zonder problemen. Hoewel als ik hoest schiet het wel in m'n rug, maar dat is weer een ander verhaal, haha.

Vrijen, tja eigenlijk net als Prinses al zegt. Wij hadden al niet zo'n hoge frequentie, maar nu al helemaal niet. We hebben er beide niet zo een behoefte aan eigenlijk.

Onze babynaam mag opzich best hier op het forum hoor. We hebben niet zo een heel aparte naam dat ie zo te googelen is. Maar idd de naam op hyves en de voorletter hier is ook een prima idee wat mij betreft. Maakt mij niet zo veel uit.

En idd waar is Fietje?? Gaan we hier meldplicht invoeren? Dan moet ik ook mee gaan doen, ben vandaag ook 37 weken, haha.

Ik heb baby toegesproken dat ie na zaterdag mag komen. Ik moet zaterdag nog het een en ander regelen voor het sportteam dat ie coach. Het seizoen begint weer, en wil graag die meiden nog even zien , vind ik wel leuk. Dus na zaterdag is ie welkom, haha

Morgen weer naar de vk. Ik ga eens vragen tot hoever ze door laten lopen. Ik heb nl echt overal pijntjes. Mijn handen doen echt zo zeer....., heb helemaal geen kracht meer.

Voor iedereen die ik weer eens vergeten ben, het spijt me en het is echt niets persoonlijks hoor, haha

Ik zal me morgen weer braaf komen melden

Slaap lekker lieverds!
Oh en Laika, wat ontzettend lief dat je me opgezocht hebt. en wat ben ik ontzettend blij om te horen dat jullie weer bezig zijn. Ik hoop van harte dat alle nare toestanden van toen allemaal verleden tijd zijn.

Ik heb veel aan je gedacht meis! Ik hoop zo dat deze poging lukt!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven