Het grote Verveel-topic; the sequel
woensdag 27 oktober 2010 om 20:34
Omdat het oorspronkelijke topic een beetje is doogebloed. En dat is jammer, want het was gezellig. Dus met die topic geven we de boel een nieuwe boost!
Dit topic is de plek om slap te komen ouwehoeren als je je verveelt. Zin of onzin. Als 't maar gezellig is en de tijd verdrijft!
Geen verplichte vaste groepjes, iedereen welkom. Als je je gewoon even een uurtje verveelt en je hebt zin in een praatje, of als je hier wel vaker langs wilt komen... Niks moet, alles kan!!
Dit topic is de plek om slap te komen ouwehoeren als je je verveelt. Zin of onzin. Als 't maar gezellig is en de tijd verdrijft!
Geen verplichte vaste groepjes, iedereen welkom. Als je je gewoon even een uurtje verveelt en je hebt zin in een praatje, of als je hier wel vaker langs wilt komen... Niks moet, alles kan!!
668, the neighbour of the Beast
zaterdag 15 januari 2011 om 16:20
tikker@live.nl toch?
Ik zie nog niks. Maar ik pleur je er uit en voeg je opnieuw toe. Moment.
Ik zie nog niks. Maar ik pleur je er uit en voeg je opnieuw toe. Moment.
zaterdag 15 januari 2011 om 17:03
Kampen, ik denk dat je vriendin gewoon geschrokken is van het feit dat schijnbaar iedereen op een forum kan lezen. (Is ze een helder licht) Trekt wel weer bij lijkt me.
Tikker je staat bij mij in m'n MSN lijstje heur. Nu Marels nog. Zodra jullie online zijn kan ik proberen bestandjes te sturen.
Heb net nieuwe broek en 2 shirtjes gekocht voor moi. Maar waarom positiekleding meestal truttig en suffig moet? Ik weet 't niet hoor, zoek me suf naar iets leuks. Ik hou niet van frutsels en rouches en dat soort gedoe, schijnbaar moet je dat mooi vinden als je zwanger bent.
Tikker je staat bij mij in m'n MSN lijstje heur. Nu Marels nog. Zodra jullie online zijn kan ik proberen bestandjes te sturen.
Heb net nieuwe broek en 2 shirtjes gekocht voor moi. Maar waarom positiekleding meestal truttig en suffig moet? Ik weet 't niet hoor, zoek me suf naar iets leuks. Ik hou niet van frutsels en rouches en dat soort gedoe, schijnbaar moet je dat mooi vinden als je zwanger bent.
zaterdag 15 januari 2011 om 17:10
ikbeneenonwijsgeilmokkel@dikkenegerinnenlive.fck
Die haal ik uiteraard weer weg, dus liefst even melden als je hem hebt
Die haal ik uiteraard weer weg, dus liefst even melden als je hem hebt
zaterdag 15 januari 2011 om 19:34