Het grote Verveel-topic; the sequel

27-10-2010 20:34 3007 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat het oorspronkelijke topic een beetje is doogebloed. En dat is jammer, want het was gezellig. Dus met die topic geven we de boel een nieuwe boost!

Dit topic is de plek om slap te komen ouwehoeren als je je verveelt. Zin of onzin. Als 't maar gezellig is en de tijd verdrijft!

Geen verplichte vaste groepjes, iedereen welkom. Als je je gewoon even een uurtje verveelt en je hebt zin in een praatje, of als je hier wel vaker langs wilt komen... Niks moet, alles kan!!
668, the neighbour of the Beast
He thanks, ik had inderdaad al eens gehoord van Katteschrik. Kan ik wel eens proberen. En lavendel vind ik zelf ook heel prettig dus dat zal ik van 't voorjaar eens gaan halen en planten.
Je bent dus lekker crea bezig ik ook ben armbanden en oorbellen aan t maken en ik zal eens foto's maken en plaatsen want daar vroeg laatst iemand om

Een vriendin heeft aangeboden om kat in huis te nemen maar heeft zelf ook een kat en ik weet vrij wel zeker dat het samen niet goed gaat. Kat houd niet van andere katten.

Mijn ouders hebben honden en dat gaat ook niet Verder heeft beste vriend aangeboden elke dag langs te komen maar dat vind ik dan weer zielig omdat ze dan maar een uur aandacht per dag krijgt.

Ik las dat kattenschik niet zo duur is dus misschien proberen waard en lavendel al helemaal want dat ruikt zo lekker.
Het gras aan de overkant is niet groen.
Jaaaaa foto's!!! Ik had daar om gevraagd, ben heel benieuwd.

Oh wat een gedoe zeg, je wilt de poes toch goed achterlaten. Is het voor langere tijd? Wij deden altijd als we op vakantie gingen een vriendin vragen die dan een paar keer per dag langs kwam of even voer, aandacht en een kroel te geven. Maar die woont dan ook vlakbij en heeft zelf ook poezen dus zij vond het geen probleem en 't was hooguit 2 weken.
Ik ga even de deur uit, langs schoonzus kijken of ze thuis is. Tot later!
Ik zal dan eens even foto's maken van de week.

Ja miekie ik ga voor 4.5 maand weg. Dus geen weekje.

Het liefst wil ik haar in haar eigen omgeving laten. Misschien een combi doen van ouders, goeie vriend en buurman?

Of iemand tijdelijk in mijn huis laten wonen maar wie gedoe

Veel plezier!
Jeetje, 4,5 maand..... dat is inderdaad te lang om ze alleen in huis te laten. Inderdaad, misschien is een combi wat?

Heb je niet een neefje / nichtje van een jaar of 18 ofzo die het leuk vind om op je huis/kat te passen?

Wanneer ga je? En ga je ver, ik bedoel naar 't buitenland?

Wel gaaf lijkt me.
Ik zeg dat Miek op de kat kan passen

Kan ze gelijk wennen en na die tijd toch weer een nieuwe kat nemen

TIKKIE!!! Wat een geweldig goed nieuws!!

Ik hoop zoooo dat het lukt!!

Ik was op de bromfietsbeurs & airbrushshow in Rosmalen. En het was leuk! Met een aantal interessante artiesten staan praten, leuke brommertjes gezien!

Nu zou ik zo eigenlijk eens wat moeten eten.
Nee mijn neefjes en nichtjes zijn nog te jong en vrienden wonen allemaal al op zich zelf.

Ga er nog een ei overleggen

Wanneer is rond juni maar dat is nog niet zeker en ik zou naar Afghanistan gaan tenminste dat ik de bedoeling. Zeker gaaf heb er ook wel zin in.
Jij liever dan ik, toch.

Er gaat toch wel internet mee he?
En ik heb het koud. Ook al.
Ben ik weer!

Migraine heeft gelukkig niet doorgezet. Ik was voornamelijk héél erg moe en als ik dan niet zorg dat ik mijn bed in kom dan wordt het vanzelf migraine. Maar ik was net optijd! Aan mijn haren trekken werkt dan helaas niet want het begint bij mij altijd achter mijn ogen. En ik heb er gelukkig niet altijd enorme hoofdpijn bij (want dat is de garantie voor kotsen) maar soms is het alleen licht en geluid. Maar nu doe ik het weer!

Miekie heb jij soms last van nesteldrang hahaha

Kampen ik wil ook foto's zien! Ik heb ook foto's zal ik zo plakken.

Marels: o die beurs!!??!! Ik dacht ff misschien ben je in de buurt bij de vakantiebeurs.
Ja internet gaat mee uiteraard

Zal binnenkort even foto's maken goed??!

Maar beurs was een succes dus marels?

Fijn dat de migraine niet heeft door gezet.
Mooi Tik ziet er mooi uit!
Zo een beetje. Maak ook geboortearmbanden (zo noem ik ze) met de naam van het kindje erin, maar stom genoeg heb ik daar nog nooit foto's van gemaakt...

Geef soms ook een wurksjoppie erg leuk om te doen.
Ben benieuwd naar de jouwe Kampen! Vind het heerlijk om te freubelen, alleen soms heb ik zoveel ideeen dat ik tot niets kom

Maar je reis wordt dus concreter O nee niet internet gaat gewoon mee Zou wel het beste zijn voor kat 4,5 mnd een baasje te hebben. Heel lief van je vriend die iedere dag wil langskomen maar dat is gewoon te weinig. Lastig... ik heb ook een kat dus bij mij kannie ook niet... anders had ik haar er zo bij genomen hoor.
Leuk hoor ook de workshop enzo! Nou zal van de week ook even foto's maken.

Ga vroeg onder wol vanaaf en morgen weer heerlijk werken kan niet wachten
Ik ga boer zoekt vrouw kijken en daarna ook weer heerlijk slapen. Moet morgen en overmorgen ook werken
Mooi TikkerT, geen migraine.

Ik ben moehoehoehoe!

Maar de beurs was leuk dus. Help me eens met mijn vriend aan zijn haren trekken? Dat ie fanatieker moet gaan airbrushen, zijn neus uit moet steken en moet zorgen dat ie volgend jaar ook kan exposeren?
Het beste is als kat in eigen omgeving blijft denk ik dus ga gewoon kijken of er iemand in mijn huis wil voor die periode. maar lief hoor Tik maar ga hard opzoek naar alternatieven.

Zal je vriend een schop onder zijn hol geven goed
Ik doe mee met die schop onder zijn hol
Mooooooooooi.

Ik zal het doorgeven. Maar hij wauwelt momenteel even tegen me. Over drie onderwerpen tegenlijk

En ik volg 't niet.
Ik denk ook dat dat het beste is Kampen iemand in je huis zetten. Is dat te doen denk je?
Hij wil seksen en ondertussen eten en nog even die bougie aan zijn brommer fixen. Dus of jij even over de brommert kan gaan hangen dan kan hij je vanachter nemen met links bij zijn bougie en rechts een boterham bedienen
Iets in die strekking ja.....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven