***APRIL 2007***

12-09-2007 21:11 19840 berichten
Alle reacties Link kopieren
naamleef-

tijdnaam kindjegeb.

datumgewicht nulengte nuandere kidszwangerWitchke30Xander13/03/0714,4kg86cmneeneeSpitsmuisje31Hugo

Steijn16/03/07

16/03/0711 kg

11kg83cm

81cmMees

28/11/08neeDropneusje31Fleur24/03/079500gr72cmnee

27/03/09Lilien30Kaj26/03/0713200gr86cmneeneePoezewoefke27Kieran28/03/0711 kg80cmneeneeEsan38Vincent30/03/0710500gr.76cm../00neeYumak..Kim02/04/079495gr.73cmneeneeLievelust29Daan03/04/0710200gr.72cmMeisje

27/09/08neeSwissie34Finn04/04/071140gr.80cmneeneePunkiepop..Kleine Pop12/04/078750gr76cmGr. Pop

11/12/04neeXaloy35Robbie15/04/0711300gr80cmneeneeMichasha33Morris15/04/0710500gr.76cmLars

22/12/05

Nina

15/09/2008neeIcke30Ruben15/04/078500gr72cmLiselot

04/01/2009neeFramboos8127Tommy16/4/0711,7kg90cmLivia

24/5/08neeFachat30Ole21/4/0710030gr.75,5cmKaj

15/12/02neeLeen23..Luna21/4/078820gr.72cmnee

15/10/09Draakjenoah33Noah22/4/078950gr.74cmThomas

16/02/09neeLayla39Zahra26/04/0712,4 kg83cmYasemin

23/11/08Buitenmeisje27Koen27/04/0710590gr.75,5cmGijs

8/11/08neeLara197830Puk09/05/0711kg86cmneenee

DE GROTE DROPNEUS BEVALDATUM-POULE

Witchke13 maartBuitenmeisje16 maartSpitsmuis16 maartDraakjeNoah17 maartLara18 maartEsan21 maartChance24 maartLilien26 maartFachat27 maartMichasha31 maartFramboos1 aprilSwissie4 april
Oh Lara, ik heb ook nog wel eens het gevoel dat ik een toeschietreflex heb! Vreemd, want ik ben halverwege juli gestopt met het geven van borstvoeding.
Witchke: hoe lang heeft hij nu precies koorts? Drinkt hij wel goed?

Lievelust: lekker!!! Jammer dat je zo ver weg woont...

Spitsmuisje: ah, gelukkig, ik dacht al dat ik gek was ofzo. Het is alleen zo'n raar gevoel dat nergens mee te beschrijven is, dus ik wist ook niet wat het anders kon zijn. Nouja, het blijft vaag.
Wij gaan met kerst zelf een etentje houden voor schoonouders, en met nieuw gaan we naar hen.

Ben net terug van dat centrum, als hij beter is maandag, dan gaan we maandag en woe en oudjaar naar dat centrum, zie dat wel goed zitten, er zijn nu twee meisjes van 2.5 en 4 jaar, hij zal nogal verwend worden.

De dokter zegt dat we hem pas moeten verwittigen als Xander meer dan 3 dagen koorts maakt

Ga gauw naar mannetje kijken.
Lara sinds maandag heeft hij al 39.5 s avonds . Drinken lukt ook niet goed .
Maar het is toch 3 dagen? En als hij niet goed drinkt zou ik ook maar oppassen!
heeeej computer nerds!!! Wij hebben ook de ""Wij" thuis! Vriend vind het leuk, ik ben altijd snel uitgekeken op computerspelletjes...Hou eigenlijk helemaal niet van spellen! Kreeg ik ook nog een kerstpakket vol spellen!! Allemaal van die dure spellen als davinci code, wild live etc.

Koen van harte gefeliciteerd met je diploma!!! Knap gedaan jochie!!En een ontzettend schattige foto op de msn...

Vanmiddag zo gelachen, ik had tommy in het rollator mandje van mijn oma gezet. Hij heeft zo het hele bejaarden tehuis gezien! mijn oma van 86 duwen en duwen heel geestig!
Witch veel baby's in mijn bekenden kring hebben op dit moment ook een buikvirus (tommy paar week terug) het heerst heel erg! Misschien dat het zoiets is? sterkte!
Echt supergrappig, je oma met Tommy in de rollator!
Witch, zou je morgen niet toch even de dokter bellen? Als hij al sinds maandag ziek is heb je reden genoeg!

Framboos, wat lief! Tommy in de rollator van je oma! Heb je er een foto van? Lijkt me leuk om te zien hoe Tommy wordt rondgereden! Mijn omaatje heeft ook een rollator, maar ze gebruikt hem niet. "Het is iets voor oude mensen", zegt ze. Tja, ze is "pas" 94 en ze komt haar huis bijna niet meer uit. (durft niet te lopen in verband met een paar harde klappen die ze heeft gemaakt). Heel de familie zeurt aan haar hoofd dat ze het ding echt eens moet gaan gebruiken, maar ze vertikt het. Een paar maanden terug heeft ze ook een scootmobile aangeschaft en die staat sindsdien werkeloos in de kelder. Ze vindt dat ze voor joker staat als ze er mee de straat op moet... Ook heeft ze van mijn vader een mooie stok gekregen, maar die stopt ze onder haar arm in plaats van waar hij voor bedoeld is. Eigenwijs mensje! (maar ze is wel heel gaaf!)

Zoooo, ik heb net de Wii uitgeprobeerd! Het is best leuk, maar ik denk dat ik aan de kerstman toch maar wat Mariospelletjes ga vragen. Heb nu flinke pijn in mijn arm van de tennis!
hahaha spitsmuis, jij mario-verslaafde! hahahahah!
Muisje..had jij die crème die je laatst hebt geprobeerd nog gekocht eigenlijk?

Ik heb de laatste dagen sinds het zo koud zoveel last van droge schilfertjes op m'n voorhoofd en ik ben de laatste tijd al een paar keer verwisseld en ik maar niet het goede spul vinden....
Spitsmuisje wat een coole oma heb jij! groot gelijk heeft ze toch? Wij worden later vast ook van die hippe omaatjes die niet mee meegesleurd willen worden in de grijze massa!

Mijn moeder maakte een wat onscherpe foto met haar mobiel van tommy in de rollator! Heb hem ff op de msn gezet!
Zag net pas Kaj als superman!! geweldig!! en zo goed ingeleefd in zijn rol!

Nu ga ik babyboom kijken!
Wat een leuke foto's weer!

Ole als superman is ook grappig :-) En Tommie als boodschappen ook :-))

Ik ben moe-oe! Werken is zwaar! Moet echt wennen en het is aardig stressig bij deze baan. Moet er even inkomen, en hopelijk snel wat dingen op de automatische piloot kunnen doen. Alles nieuw is zo vermoeiend!

Oh ja.. kerstdiner..

Eeh

Eeh

Bonen met tomatensaus ook goed denken jullie?
Kaasfondue kost ook weinig toch en is ook nog eens beregezellig, een beetje stokbrood om te doppen en flessen wijn erbij...tadaaaaa, kerstdiner!
Ik vind die foto van Tommy echt hilarisch!!

Spitsmis: cool omaatje heb jij zeg! De oma van mijn vriend is 91 en heeft ook geen zin in haar rollator. Ze is laatst heel hard gevallen toen ze weer eens naar buiten ging en nu durft ze niet meer. Tsja, misschien had ze niet direct 2 volle tassen mee moeten nemen het trapje op, maargoed.

De hele familie vindt dat ze de deur uit moet. Ik vind eigenlijk dat ze het lekker zelf moet weten. Als je op je 91ste niet eens mag doen wat je zelf wilt, wanneer dan wel? Het is trouwens een hartstikke lief mensje dat nog enorm bij de tijd is.

Zooooooo, kerstmenu is besteld bij de Albert (ze komen zondag, wat een luxe!), kerstkaartjes geschreven en huis bijna weer opgeruimd. Ik ben goed bezig geweest! Zo, nu ga ik even gezellig doen bij mijn vriend.
Wat doe je met kleine jongetjes die op dit tijdstip niet meer willen slapen en in bed huilen, maar uit bed ronduit zitten te keten en te schaterlachen...?
Pff Lara, heeft Max nog geslapen? Ik ben zo blij dat wij daar geen last van hebben! Robbie slaapt altijd om half negen (vaak al eerder) en wordt wakker om 8 uur. Behalve in de ziekenhuistijd, maar dat was logisch. En gisternacht sliep hij zelfs 13 uur..

Even koffie maken. Pff vandaag wéér een dag werken. 5 dagen is écht wennen!
Blijkbaar was het nodig om even dat berichtje neer te zetten; alsof hij het las! Hij sliep toen ik mijn computer uitzette en slaapt nu nog steeds.

Volgens mij is hij zijn ritme een betje aan het verleggen, want hij wordt de hele week al om 9:00/ 9:15 wakker. Het rare is dat hij overdag ineens zoveel wil slapen. Ik denk da we hem 's ochtends gewoon wakker moeten maken en misschien overdag ook niet zoveel moeten laten slapen.
We hebben sinds eergister al de dokter gesproken (hadden de huisarts opgebeld na bezoek aan CB) Het is die , die zei dat Xander een middenoorontsteking heeft. Nu heeft hij 37.7 graden, als het stijgt boven de 38 uit over een uur of twee, houd ik hem thuis van de creche.
Beterschap voor Xander! Max mag trouwens niet eens naar de creche als hij koorts heeft. Mag dat bij jullie wel?
Als ze koorts hebben en echt ziek zijn niet. Maar Xander ziet er levendig uit. Maar drinkt zijn fles nog niet leeg. Nu zit ik zelf te twijfelen wat ik nu zou doen. Hem thuishouden of brengen met 37.7
Hij heeft nu weer 38.2, ik hou hem dus thuis bij mij. Ik ga ff nog eens proberen zijn fles te geven.
Goed zo Witch! Lekker thuis houden...je zult zien als je hem wel weg brengt dat je hem later weer kan ophalen en dat is helemaal vervelend!

Xaloy was ff vergeten te zeggen het CB adviseerde als je meer melk dan 800cc geeft (wat de max. behoefte is) dan kan je beter de laatste 200cc opvolgmelk nr 1 geven. Anders krijgt hij teveel bouwstoffen van de samenstelling van nr.2 binnen, en dat was niet goed.

Dacht misschien ook wel ff handig voor jou om te weten!

Ik wil nu naar de 800cc melk, dus probeer de nr. 1 te voorkomen...
Als hij verder levendig doet zou je hem kunnen brengen en vragen of ze je bellen als het niet gaat. Ik vind 37.7 niet zo zorgwekkend. Toch?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven