Internetdating kletstopic

29-03-2010 22:29 4410 berichten
Deel je ervaringen, stel je vragen, iedereen welkom!

(Hier stond een poging tot een overzicht van de stand van zaken bij diverse hier regelmatig terugkerende posters. Was echter nauwelijks bij te houden door snelle veranderingen en wisselende aanwezigheid. Nu moeten jullie hier dus weer even zelf de kluwen zien te ontwarren.)
anoniem_90685 wijzigde dit bericht op 12-02-2011 23:41
Reden: Overzicht verouderd, nieuw overzicht nauwelijks te doen
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
@Melanthe

Ik vind hem een interessante man. Maar raak gefrustreerd door het moeilijke contact. Ik heb besloten dat ik de volgende keer dat ik hem zie, dit bespreken ga. Dat het anders moet of dat ik anders afhaak. Kijk, iemand kan een interessante man zijn, maar het moet voor mij inderdaad leuk zijn. Ik moet blij worden van contact met hem, niet onrustig.

Gedoe vind ik het, dat daten.
quote:walkinthepark schreef op 16 januari 2011 @ 19:39:

@Melanthe

Ik vind hem een interessante man. Maar raak gefrustreerd door het moeilijke contact. Ik heb besloten dat ik de volgende keer dat ik hem zie, dit bespreken ga. Dat het anders moet of dat ik anders afhaak. Kijk, iemand kan een interessante man zijn, maar het moet voor mij inderdaad leuk zijn. Ik moet blij worden van contact met hem, niet onrustig.

Gedoe vind ik het, dat daten.Goed plan, het moet van twee kanten komen!
@ Melanthe, fijn dat het nu relaxter is!

Ik ga mijn date vanavond nog zien!! dus ben benieuwd!
We zijn benieuwd, Marit! Veel plezier
Nou leuk Marit, have fun! we willen verslag haha!

zucht... woensdag zien we elkaar weer, kan niet wachten, wellicht dat hij nog eerder komt als zijn stukke lip weer over is haha!

nou en ik ga morgen even de dokter bellen want ik krijg nu gewoon weer keelonsteking aarghhh! ik wil me nou wel eens 100% goed voelen als we bij elkaar zijn...

aan de ene kant wil ik graag mn vrienden vertellen dat ik een leuke vent ben tegengekomen, maar ja die voorzichtigheid he? we hebben elk maar 3x gezien natuurlijk, maar spreken elkaar elke dag... moeilijk moeilijk...
Rasa, Pingpong en Marit hoe waren jullie dates?

Ik ben net weer thuis. De date was echt super gezellig en leuk. Vind hem ook steeds leuker, en het feit dat ik eerst over zijn uiterlijk inzat had ik vanavond helemaal niet. We zijn eerst wat gaan drinken in een cafe en daarna lekker uit eten geweest.

We hebben ook al wat afgesproken voor het einde van de week om samen wat leuks te doen en misschien zie ik hem dinsdagavond nog.

HIj wilde ook niet meer praten over daten, maar meer over afspreken omdat hij 'ons' al als iets serieus ziet.

@Miepie; Succes bij de dokter, hoop dat je iets krijgt om snel weer beter te worden. Erg vervelend dat het al zo lang doorblijft gaan. Hopelijk is je date ook snel beter, kun je hem nog voor woensdag zien.

Ik heb 1 vriendin al wel verteld dat ik aan het daten ben, maar meer ook omdat zij ook net aan het daten is. Als je iemand leuk vind en er ook wel vervolg komt, is het ook wel leuk het te kunnen delen toch?

@Melanthe, fijn dat je nog een en ander hebt kunnen bespreken samen en dat het nu voor jou relaxter voelt.

@walkinthepark; het daten moet inderdaad ook leuk zijn en van beide kanten komen. Succes alvast met het bespreken!
Wauw, wat een hoop dates vanavond!

@Maggyt Klinkt goed! Voelt het voor jou ook alsof je het stadium van daten voorbij bent?

@Melanthe, gezoend! Jeej! Wel fijn dat voor jou de weegschaal op dit moment weer de goede kant op uitslaat!

@Pingpong Benieuwd hoe jouw date bevalt. En ja, mannenaandacht (ook nietszeggend in de kroeg) is sowieso fijn!

Man 1 is net weg. En nee, ik voel me niet verward. Geloof ik. Date stond wel heel erg in het teken van 'waar staan we nou'. Dat begon al toen ik naar het café fietste. Opeens zag ik er tegenop. Weer dat rare 'o jee, als ik hem nog maar leuk vind'. Toen ik hem zag was dat gevoel meteen weg. De fysieke aantrekkingskracht is niet verdwenen. Die is zo sterk dat ik ook wel iets voor hem moet voelen, want dat gaat bij mij altijd samen.

'Hebben we nu eigenlijk verkering?', vroeg Man 1 vanmiddag aan me. We hebben afgesproken van wel. Verkering klinkt onschuldig, niet zo zwaar als 'relatie'. Maar het bevestigt wel de exclusiviteit en klinkt toch een stapje serieuzer dan daten. Maar weer eens onze twijfels besproken. Het blijft frappant hoe we daar gelijk in staan. We vinden het eigenlijk allebei maar gek dat we het heel fijn vinden om bij elkaar te zijn, maar elkaar niet echt missen als we apart zijn. Ook hij vraagt zich af of je niet meer hoort te voelen. En in hoeverre we onszelf (onbewust) misschien beschermen of blokkeren. We weten het niet, we weten het gewoon niet. En tja, dus gaan we maar door.

Gezellige middag in de kroeg afgesloten bij mij op de bank...
@ Rasa dat klinkt toch wel erg leuk! Zeker verkering ff als ''plakkertje' dan wat anders. Legt de druk niet zo hoog. Maar moet je iemand missen als je niet bij elkaar bent?

Ik ben altijd super gesteld geweest op mijn eigen ''vrijheid'' en de tijd die ik doorbracht zonder mijn vriendje mistte ik hem echt niet hoor.

@ Maggyt leuk dat je date leuk was en dat je hem steeds leuker gaat vinden. Lekker gevoel he!

@ Pingpong. Hoe was jouw date? Heb je kunnen ontdekken wat je nu eigenlijk van hem vindt?

Mijn date was eigenlijk wel gezellig! Ging toch naar de afspraak met in het achterhoofd de gedachte om goed naar mijn gevoel te luisteren als ik bij hem ben en als hij (en zijn foute humor.. mannen...) rare opmerkingen maakte. Maar hij was heel lief en wees me ook wel terrecht op dingen waar ik dan mee zit. Ben altijd wel eerlijk dus hem ook wel verteld dat ik altijd wat achterdochtig kan zijn. Communicatie tussen ons is misschein nog wel een puntje, maar het lijkt mij dat daaraan gewerkt kan worden als het ooit wat wordt?
Wat een leuke dates allemaal, Maggyt, Marit, en verkering voor Rasa!

Miepie, wat zei de dokter?
Hallo mede-daters (al kunnen we dat van Rasa misschien niet helemaal meer zeggen ). Leuk Marit, een geslaagde date dus! En natuurlijk zit je niet wat alles betreft gelijk op één lijn, je moet altijd wat op elkaar ingespeeld raken, toch? Maggyt, goed teken dat hij het over 'afspreken' ipv daten wil hebben. Erg leuk om al die geslaagde verhalen te lezen. @miepie: beterschap! vervelend dat het maar niet beter gaat! Goed dat je even naar je huisarts gaat.

En dan ik, haha... Mijn date gisteravond was... tsja... Ik weet het niet. Hij zag er in het echt wel een stuk leuker uit dan op de foto (kan ook nog, kennelijk, haha!) en we hebben gezellig wat gedronken en later ook gegeten. Maar hij is wel echt een ander type dan ik gewend ben en ben er nog niet uit of ik dat fijn of juist niet fijn vind... Hij is nogal direct en merk dat ik daar soms wat moeite mee heb. Ook is hij in/over sommige dingen wel al heel eerlijk en soms heb ik dan zoiets van TMI (too much information). We gaan elkaar nog wel weer zien en lijkt me ook wel leuk, maar op dit moment schat ik in dat het geen blijvertje wordt. We gaan het zien!
En... getoverstaft!
@Rasa, had ik ook al gedaan: Na mijn mooie epistel over mijn projectje zo'n topicvervuiling kán natuurlijk niet
haha, ik ook al gedaan!
@Stoeltie, je leest nog steeds mee dus!

@Pingpong, ik vind het winst:

1 - Hij kwam opdagen

2 - Hij ziet er in het echt beter uit dan op de foto

3 - Je bent niet gillend weggerend

Gewoon even laten bezinken en wat is erop tegen om nog eens af te spreken? Grappig trouwens, ik vond de openheid en directheid van Man 1 juist vanaf het begin leuk...
quote:Marit_83 schreef op 17 januari 2011 @ 11:36:

Maar moet je iemand missen als je niet bij elkaar bent? Ik weet dat soort dingen dus niet meer zo goed. Te lang geleden. Ik lees hier op het forum vaak van die juich- en jubelverhalen van dames die de deur bij hun nieuwe liefde helemaal plat lopen. Misschien gaat het bij ons gewoon anders en is dat prima. Misschien is er niet genoeg gevoel, dat zou ook nog kunnen. Je ne sais pas.
Ahhhh dat klinkt wel goed Pingpong, nou ja het is ook erg aftasten in het begin, maar hij zag er dus leuker uit dan op de fotos? ik hou wel van directheid, soms kan het wel eens bot overkomen.. Mr. 3 is ook wel erg direct met dingen en dat vind ik wel erg fijn...

Nou ik kan morgen pas naar de huisarts, dus das ff balen..voel me wel al iets beter gelukkig :-)
Ja Rasa, ik lees nog (bijna) elke dag trouw mee! En Rasa heeft verkering!!!

Ik ben er wel zo eentje die de deur plat liep bij mn vriend en hij bij mij (ben inmiddels praktisch bij hem ingetrokken, dus eigenlijk is het nog steeds zo ), maar het belangrijkste in elke relatie is volgens mij om het te doen zoals voor JULLIE goed voelt. En het mooie is dat jullie hier allebei hetzelfde instaan.

Dus sch**t aan iedereen (en misschien ook wel aan je eigen gedachten) die zeggen hoe het 'hoort'.. Hoe jullie het fijn vinden, DAT is hoe het hoort!
quote:Rasa schreef op 17 januari 2011 @ 17:25:

@Pingpong, ik vind het winst:

1 - Hij kwam opdagen

2 - Hij ziet er in het echt beter uit dan op de foto

3 - Je bent niet gillend weggerendPunt 1! Dat is bij mij al heel wat ja Heb hem vanavond nog even gesproken en we zien elkaar na mijn vakantie weer, zoals het er nu voor staat. Maar dan biedt hij bijv. nu al aan mij op te halen van het vliegveld, als ik weer kom. Kijk, dat gaat mij dus echt veel te snel (gaat ook niet gebeuren). Dus twijfels blijven...
@ Pingpong: is toch liehief??
@Rasa leuk verkering, en inderdaad wat stoeltie zegt doen wat voor jullie beiden goed voelt. En elkaar missen als je niet bij elkaar bent hoeft niet perse aanwezig te zijn om toch gevoelens voor elkaar te hebben en verkering te hebben.

@Pingpong dat is wel heel lief dat hij voorstelt om je op te halen van het vliegveld, maar is ook snel inderdaad. Er zit in ieder geval nog een vervolg aan te komen na je vakantie, leuk!

@Miepie, succes morgen bij de dokter, en woensdag weer een date toch? of is hij al beter en komt hij eerder nog langs?

@Marit, fijn dat jou date ook leuk was en dat je dingen hebt kunnen bespreken. En communicatie is niet altijd mannen hun sterkste punt, maar daarom juist zo belangrijk om wel dingen te kunnen zeggen met elkaar.

Ik heb met mijn 'date' voor morgenavond afgesproken om naar de bios te gaan. De aankomende drie weekenden heeft hij geen tijd, dus het wordt voornamelijk doordeweeks afspreken. Aangezien we beiden op andere dagen sporten is het wat passen en meten... maar komt goed (oftewel alle avonden bezet )

Ik vind het zelf wel heel fijn dat hij al over afspreken spreekt in plaats van daten. Het geeft mij heel veel rust dat hij er serieus instaat en mij ook echt leuk vind. We hebben nog niet uitgesproken wat we dan van elkaar zijn...maar eerst maar eens lekker afspreken.
@Stoeltie thanx, I know, wil me ook niet vergelijken met anderen. Ik vraag me soms wel af of je niet veel zekerder van je zaak zou moeten zijn. En van de andere kant heb ik die twijfels nauwelijks als we samen zijn.

Ben er zelf zo langzamerhand wel aan toe om een stapje verder te gaan en te kijken wat er gebeurt. Maar Man 1 is nog iets huiveriger dan ik. En dat is ook wel te verklaren. Het is minder dan een jaar geleden dat zijn ex-vrouw een einde maakte aan hun (14-jarige) relatie. Ik ben bang dat hij er nog niet aan toe is om zich weer in een nieuw avontuur te storten, zeker nu de afloop zo onzeker is.

@Pingpong ieuw, dat zou mij ook benauwen hoor, een date die je een keer hebt gezien en die dan al in de aankomsthal van Schiphol wil gaan staan. Waar ga je eigenlijk naartoe?

@Maggyt klinkt alsof het bij jou ook vastere vormen begint aan te nemen. Leuk!
Heb nog geen tijd gehad om alles te lezen, maar Rasa verkering, YESS!! Wat leuk. Geniet ervan.

Het is heel herkenbaar: niet altijd alles samen willen doen en altijd samen willen zijn. Misschien kenmerkt dat wel de Viva-vrouw?

Hier ook alles prima met downloadman: easy does it.
Zo dat gaat toch best wel de goede kant op als ik zo lezen mag :-)

Rasa: nou heerlijk hoor dat je nu zoiets hebt we gaan een kant op! das ook niet niks na 14 jaar gedumpt te worden door je ex, maar goed als hij je leuk vindt dan zet hij zich daar vast wel overheen, heeft gewoon wat tijd nodig denk ik..

Pingpong: na 1 date je al op willen halen? tis wsel lief en galant vind ik zelf, weet alleen niet zo goed wat ik zelf zou doen. denk dat ik gewoon naar huis eerst ga en dan later afspreek, afhankelijk hoelaat je aankomt natuurlijk..

Pffff mr. 3 vind me degelijk haha! hij belde gisteren en we zaten zo te praten over dingen en toen zei hij dat hij mij nog niet ech kon peilen, dat ik wat bedeesder ben.. waarop ik zei van dat we elkaar net 3x hebben gezien een paar uurtjes en we allebei in de lappenmand zitten...ik ben mezelf niet echt door die stomme griep en ben misschien wat kat uit de boom kijkend maar dat ik zekers geintresseerd in hem ben...dat we gewoon zullen gaan zien hoe het zal gaan lopen..blijkbaar zijn de dames die hij voor mij date toch wat mondiger anders geen idee... ik ben misschien wat meer bedeesder maar moet ook iemand leren kennen....dus zat ik toch enigzins te balen gister op de bank grrrrr, maar goed hij vind me nog steeds erg leuk dus das mooi...later nog even een pikant smsje gestuurd en bleek wel weer hoe leuk het eigenlijk is... Ik zie hem helaas morgen pas, want hij heeft zijn kind vanaaf...

gelukkig voel ik me stukken beter, yes! kreeg ik alleen gisteren overal bulten op mn gezicht aargghhh! denk dat ik morgenaaf maar alle lichten uitdoe als hij binnenkomt haha!
Miepie, duim dat die bulten weg getrokken zijn morgenavond, is wel tjee alsmaar dat kwakkelen.

Rasa, verkering hihi klinkt leuk, wat zou jij stapje verder vinden?

Pingpong het is inderdaad wel heel lief maar denk ook niet dat ik dat na 1 date zou willen.

Andere topic is helemaal naar beneden gezakt zou eingelijk wel willen dat het allemaal op 1 was? Kunnen we die andere niet overhalen Miepie?

Ga het erop gooien.

Zelf ben ik op dit moment wel aan chatten met verschillende maar niks speicaals . Heeft ook te maken met onverwerkte kwestie's met ex die terug contact dan zoekt.. Dat ik er met tijden dus ook gewoon niet open voor sta.

Al denk ik als de juiste voor m'n neus sta dan het dan allemaal op z'n plaats valt.
@Poezelig, schrijf gezellig hier mee en haal de anderen ook over! Heb het altijd nogal suf gevonden dat er twee van dit soort topics zijn. Barbie heeft toentertijd haar eigen topic geopend omdat ze geen zin had om als nieuw persoon met ons mee te schrijven. Onzin natuurlijk. People here come and go.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven