Internetdating kletstopic

29-03-2010 22:29 4410 berichten
Deel je ervaringen, stel je vragen, iedereen welkom!

(Hier stond een poging tot een overzicht van de stand van zaken bij diverse hier regelmatig terugkerende posters. Was echter nauwelijks bij te houden door snelle veranderingen en wisselende aanwezigheid. Nu moeten jullie hier dus weer even zelf de kluwen zien te ontwarren.)
anoniem_90685 wijzigde dit bericht op 12-02-2011 23:41
Reden: Overzicht verouderd, nieuw overzicht nauwelijks te doen
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Rasa heb het al gevraagd in andere topic.
goed idee om de twee topics samen te voegen!! Hoe meer zielen hoe meer vreugd!! @ rasa herken je verhaal wel! Je word door veel dingen verward die je tegenkomt op het forum en daarbuiten. Ik vind de standaardheden die veel mensen hebbeb tov liefde lastig. (bijv elkaar missen als je niet bij elkaar bent of elkaar constant wilen smsen)...
ik zal jullie ook wat meer info geven over mezelf (en de angst op dit moment qua daten) ... Tot voor kort kon ik gemakkelijk liefde blokkeren als het te moeilijkk, te eng werd, als ik gekwetst kon worden! Dmv coaching is dat nu al goed opgelost maar merk dat ik nog steeds enee moment jippie doe en het volgende moment weer in de rationalisatie val vanne pas op hij vind je vast niet zo heel leuk! Hahaha vermoeiend... Maar hij smst nog steeds niet veel (msnen om de dag met webcam)... Vind het alleen echt nog niet het moment om dat al aan te kaarten
Heb updates maar ff in de OP gezet. Misschien wat overzichtelijker. En uitnodigender voor nieuwe meeschrijvers: kun je af en toe even spieken hoe iedereen ervoor staat. Hoor het wel als mijn interpretatie niet klopt!quote:Poezelig schreef op 18 januari 2011 @ 11:13:

Rasa, verkering hihi klinkt leuk, wat zou jij stapje verder vinden?

Ik zou wel wat meer van het leven willen delen, geloof ik. Nu zien we elkaar een keertje in het weekend en gaan daarna weer ieder ons weegs. En als ik een kutdag heb, bel ik nog steeds een goede vriendin, maar niet hem. Moeilijk uit te leggen, maar ik geloof wel dat ik iets meer zou willen hechten. Op weg naar een klein beetje 'wij' en iets minder 'ik'.

@Marit begrijp ik het goed dat jij het (ook) lastig vindt om je aan iemand te binden? Uit angst om gekwetst te worden? Ja, uiteindelijk moet je het daar wel een keertje met hem over hebben. Wellicht kom je (onbewust) afstandelijk over en denkt hij dan (ten onrechte) dat dat door hem komt.
Haha Rasa, ik heb het niet beter kunnen verwoorden met die griep je mag ook wel neerzetten van mr 1 (die het zoooooooooooooooooooooooooooooooooo druk heeft) en mr 2 die verlegen is...t zal wel haha.

nou ik voel me weer beter dan gisteren zeg woohoo! nog wel flink snotteren en hoesten maar die gezichtspijn is weg gelukkig :-)

Pff hier nog 1 met bindingsangst (nooit gedacht dat ik dat had totdat ik met een psycholoog het hier over had)... angst om me te binden vanwege ervaringen uit het verleden, maar iedereen is weer anders denk ik dan weer en zie ik het als een nieuwe start, maar zodra ik merk dat ik diegene meer dan leuk begin te vinden, dan wordt ik bang bah.... en na wat mr. 3 gister zei tegen me ben ik dus nu weer een beetje onzeker geworden grrrrrrrrrr grrrrrr en nog eens grrrrrr terwijl ik wel weet dat hij oprecht geintresseerd in me is.. ffff heb ernstige knuffelbehoefte...helaas moet nog 1 dag wachten hihi
Hee zieke, heb mr 1 en 2 toegevoegd aan je samenvatting!

Jammer dat het als je geen 21 meer bent allemaal wat ingewikkelder begint te worden in de liefde he? Ik snap het wel dat mannen af en toe nogal geschift van ons worden. Dat worden we zelf soms ook...
haha Thanks :-)

ach liefde was al moeilijk toen ik 18 was haha!! ennuh wij vrouwen worden ook af en toe gek van die mannen hoor, althans ik wel haha!
Rasa helemaal goed omschreven.

Van weekend elkaar zien naar Woensdagavond (stierenavond) erbij hihi. Denk als je meer gaat afspreken/delen dat je dan ook meer hecht.

En miep ik vond liefde dus ook al moeilijk toen ik jong was, en nog steeds
Pfft. Nou. De man die het te rustig aandeed, naar mijn mening, heb ik gemaild.

Dat ik benieuwd naar 'm was, 'm wilde leren kennen, maar als hij dat ook wilde, hij toch echt eens initiatief moest nemen tot afspreken (hij lult er namelijk altijd omheen wanneer ik initiatief neem). En als ik niet leuk genoeg was, dat hij dat gewoon moest zeggen.

Nou. Reactie was dat het echt aan onze moeilijke, onverenigbare agenda's lag dat wij niet af konden spreken (ik ben echt heel flexibel). En dat hij nu het gevoel kreeg dat ik het hem allemaal in de schoenen schoof. Euh ja. Ik heb slechts 5x poging ondernomen af te spreken?

Daarna geen reactie meer gehad. Ik ben echt niet geschikt voor daten.
walkinthepark, volgens mij is die man niet geschikt om te daten haha ,,niet jij.

Ook al meegemaakt "dit soort" en vaak is het dan toch gebonden en vind de aandacht leuk
Nee niet eens gebonden. Dat weet ik heel zeker.

Ik wil het zo graag begrijpen, hoe dat nou werkt in zo'n hoofd bij zo'n man, maar ik vrees dat ik daar nooit achter ga komen.
Nou das wel erg vreemd hoor die reactie... we zouden toch niet met dezelfde man hebben gedate (mr nr 1) die mailde ik toen ook dat ik het gevoel had het nu steeds bij mij lag wbt afspreken, dat hij als hij echt interesse had heus wel tijd kon vinden...dat vond hij aanvallend..

nou raar dat je dan ook niets meer hoort, pfftt mannen
A&k is ook onderweg naar hiero

Soms inderdaad heel vreemd, misschien meer ijzers in het vuur?

Denk dat dat met internetdaten gewoon ook vaak zo is, en niet altijd te voorkomen.

Maar denk dat de ene daar gewoon eerlijker in is of beter met contact onderhouden.

Die houden zich bezig met 1 ijzer en leggen de anderen in de wacht. Vind ik persoonlijk niet de manier, maar chatten , kletsen met meer totdat er iets serius uit rolt vind ik persoonlijk wel kunnen.
Haha. Waar kwam mr nr 1 vandaan van jou?

Ja, daar niets van horen vind ik zo naar. Ik wil het gewoon even netjes afsluiten, met een strik erom. Haha.

Ik merk wel, nu ik zelf weer eens voorzichtig aan het daten ben, de verhalen die ik hier lees, de verhalen die ik van vrienden hoor, dat er nogal wat rare types zijn in de wereld.
Uit de hoofdstad walk

kans vrij klein denk ik maar ik vind wel dat het van beiden kanten moet komen qua afspreken... en als je dan iets erover zegt, krijg je meteen commentaar, pffttt vermoeiend!

ach het hele dating gebeuren blijft vermoeiend hoor haa!
@walkinthepark Vage shit zeg. Ik snap dat soort mensen ook niet. Als je niet wilt, kun je dat toch gewoon zeggen? Al helemaal per mail kan dat nauwelijks eng zijn. Maar goed, wat zijn verhaal ook is, kan me voorstellen dat je inmiddels zó geïrriteerd bent dat het voor jou sowieso wel klaar is. Waarom doe je zelf die strik niet erom? Stuur hem een mailtje dat je het wel gelooft verder en dat je hem veel succes wenst met zijn agenda!
Zal ik je even het mailadres geven van mr. 1 Walk? kun je die geven aan hem, kunnen ze wellicht samen mailen over hoe ze hun agendas moeten gaan indelen voor leuke dames (en zich maar blijven afvragen waarom ze single blijven)
@ rasa ja last van bindingsangst!! Ik wil nu zooo graag heel hard wegrennen het ene moment en het andere moment vind ik dit gevoel en alles erom heen erg leuk! Nu iig veel afspraken maken voor van de week, dan zal ik hem iig niet te snel
@poezelig: haha! dat heet bij ons bokkenavond, de woensdagavond Wat is bij jou de stand van zaken qua daten?

@walkinthepark: ik sta er ook van te kijken hoor, die vage types die ertussen zitten... Maar goed dat je doorgezet hebt; weet je nu tenminste wel waar je aan toe bent. Enne, eens met Rasa, zelf een strik ergens omdoen kan ook

Maar ik ga jullie voor zo'n anderhalve week verlaten: ik ga heerlijk de zon opzoeken . Heel veel geluk en plezier iedereen en hoop véél positieve verhalen bij te moeten lezen!
Mijn komst is al aangekondigd zag ik.

Beetje bijgelezen. ik heb alleen nog niet de namen bij de verhalen:

- iemand waarvan contact geen afspraak durft/wil maken. Misschien geen onwil maar twijfel of hij eigenlijk wel wil daten, (niet) aan toe zijn, onzekerheid, etc..

- Een dame die verkering heeft. Klinkt als een leuke stap verder. Zonder veel woorden eigenlijk gezegd dat jullie exclusief van elkaar zijn. Dat je elkaar niet niet mist als je elkaar niet ziet is toch niet erg? Vind ik wel mooi eigenlijk. Teken dat je tevreden bent met je eigen leven en elkaar als aanvulling daarop ziet. Zo moet het toch eigenlijk ook horen?

- Miepie begint langzaam maar zeker weer beter te worden.

- En mensen die last hebben van bindingsangst. Herkenbaar..

Nou hier ook weer een update hoor.. Pfffff...

Gisteravond zat ik eindelijk met hem te chatten, eindelijk beetje normaal gesprek. Lees langer dan 5 min. Ging Badoo raar doen. Aaargh! Hebben we geen last van zijn computer die uitvalt dan wel van Badoo. Maaarrrr, vanmiddag heeft hij eindelijk de kans gekregen om mijn msn toe te voegen. Twee tellen gechat en toen vloog zijn computer er weer uit. Nou ajuus! Ik zoek geen contact meer.

Terwijl ik de afgelopen weken liep te stuntelen met chatdate ook verder gekeken en met een paar andere gechat. Gisteravond had ik een date met iemand maar na een uur had ik nog geen enkele keer kunnen lachen. Voelde aan alsof ik een beleefdheidspraatje met iemand bij de bushalte zat te maken. Was een aardige man hoor en vast ook wel lief, maar toch na een uur vriendelijk bedankt.

En vandaag had ik eigenlijk een date met een andere man. Meet me halfway. Maar na een half uur en geen antwoord op mijn twee smsjes ben ik maar weer naar huis gegaan. Hij is nu op Badoo. Tegen beter weten in berichtje gestuurd. Wederom geen reactie. Bye, bye, zwaai, zwaai.

Ik zit voor het eerst op een datingsite, 2 maanden. Ben ik nu ongeduldig, of is het gewoon niks voor mij?

Edit: Gisteravond zat ik eindelijk met hem te chatten. hem = chatdate
Goed idee, dat samenvoegen! Maar wat een drukte nu. Ik blíjf lezen.... En heb eigenlijk geen tijd voor hier, want zooooo druk met die RP-mannen, hahaha. Nee, ik vind het maar moeilijk, de meesten die mij iets stuurden lijken me best aardig & leuk. Maar de een is te oud, de ander te klein, weer een ander toch iets te dominant. Niemand PERFECT. Of moet ik daar ook niet naar zoeken??? Heb nu alles uitgeschakeld, krijg ook geen mail over berichtjes meer in m'n mailbox, want ik word er zó onrustig van..... Maar ja, nu is 't weer saai natuurlijk

@Pingpong Fijne vakantie!

@Rasa Leuk, je hebt verkering! Begint de verliefdheid nu toch ook toe te slaan?

@Poezelig Hahaha, 'A&K is ook onderweg naar hiero'. Duurt wel lang. Zo ver is het toch niet?

En waar zijn al die mannen toch gebleven? Die kunnen ons altijd zo fijn weer even op onze plaatsen zetten....
O, kijk, A&K heeft het gehaald

Begrijp ik het nou goed, is je date niet op komen dagen? Bah, weer zo'n waardeloze vent....
quote:BMarianne schreef op 18 januari 2011 @ 20:52:

Goed idee, dat samenvoegen! Maar wat een drukte nu. Ik blíjf lezen.... En heb eigenlijk geen tijd voor hier, want zooooo druk met die RP-mannen, hahaha. Nee, ik vind het maar moeilijk, de meesten die mij iets stuurden lijken me best aardig & leuk. Maar de een is te oud, de ander te klein, weer een ander toch iets te dominant. Niemand PERFECT. Of moet ik daar ook niet naar zoeken??? Heb nu alles uitgeschakeld, krijg ook geen mail over berichtjes meer in m'n mailbox, want ik word er zó onrustig van..... Maar ja, nu is 't weer saai natuurlijk

Dat vind ik dus ook zo lastig. Ga ik me uitschrijven en gewoon even helemaal niks of ....

@Pingpong Fijne vakantie!

Sorry, Pingpong. Vergeten. Fijne vakantie

@Rasa Leuk, je hebt verkering! Begint de verliefdheid nu toch ook toe te slaan?

@Poezelig Hahaha, 'A&K is ook onderweg naar hiero'. Duurt wel lang. Zo ver is het toch niet?

Hahaha! Nee, was niet ver. Moest een stukje terug naar boven. Chatdate en de date van vanmiddag kwamen op msn was even nieuwsgierig of ze me zouden aanspreken of niet. Anders bleef ik editen.

En waar zijn al die mannen toch gebleven? Die kunnen ons altijd zo fijn weer even op onze plaatsen zetten.... Ja, dat kan ik nu eigenlijk best goed gebruiken.

Zit een beetje in een dip dus lekker chips met dip gepakt.

Hopelijk morgen uit mijn mokmodus.
Helaas heb je het goed begrepen BM.
quote:Aliveandkicking schreef op 18 januari 2011 @ 20:59:

[...]

Zit een beetje in een dip dus lekker chips met dip gepakt.

Hopelijk morgen uit mijn mokmodus.Jaaa, chips helpt altijd tegen een chagerijnige bui! Je gaat er niet lekker fris van ruiken, maar ach, gezoend wordt er toch niet . Zal es kijken of er hier ook nog wat in de kast ligt....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven