De Winter Tetteraars
zondag 16 januari 2011 om 10:12
Een nieuw jaar, een nieuwe dag, een nieuw topic!
Ons 17e deel en het blijft leuk.
We hebben hier geen deurbeleid, maar het valt niet altijd mee om ons bij te houden. Er is ook veel te bespreken, want we kletsen over van alles wat leuk is en wat aandacht nodig heeft. En dat is best veel. Dus zet ‘m op, doe je best en dan is het hartstikke leuk om hier te komen tetteren.
Onze huisdieren zijn de basis van al deze gezelligheid en fotospam van je dieren is toch wel een beetje soort van verplicht.
Omdat het nog steeds winter is en sommige Tetters als ernstig uitkijken naar de lente, dit toepasselijke plaatje:
En de link naar ons vorige topic
Ons 17e deel en het blijft leuk.
We hebben hier geen deurbeleid, maar het valt niet altijd mee om ons bij te houden. Er is ook veel te bespreken, want we kletsen over van alles wat leuk is en wat aandacht nodig heeft. En dat is best veel. Dus zet ‘m op, doe je best en dan is het hartstikke leuk om hier te komen tetteren.
Onze huisdieren zijn de basis van al deze gezelligheid en fotospam van je dieren is toch wel een beetje soort van verplicht.
Omdat het nog steeds winter is en sommige Tetters als ernstig uitkijken naar de lente, dit toepasselijke plaatje:
En de link naar ons vorige topic
maandag 17 januari 2011 om 19:56
Gefillisiteert Bieb, als vrouw van stoere brandweerman! Uhm, effe denken, is het dan toch MOMNTDOVDDTD?
Tonks, wat een goed begin van de week! Super, dat geeft weer een beetje hoop en moed. En statistisch gezien maak je wel kans, want Fran en ik hebben onze kansen al verspeeld.
quote:pantalaimon schreef op 17 januari 2011 @ 19:20:
Fant, ik lees net nog een vraag van het "pompen" door gecastreerde dieren... Mijn Poef vergrijpt zich op wekelijkse basis aan mijn kuiten Doet hij als ik in bed lig uit te slapen.... En hij heeft echt al 14 jaar geen ballen meer Hoe harig zijn jouw kuiten dan, Panta?
Tonks, wat een goed begin van de week! Super, dat geeft weer een beetje hoop en moed. En statistisch gezien maak je wel kans, want Fran en ik hebben onze kansen al verspeeld.
Fant, ik lees net nog een vraag van het "pompen" door gecastreerde dieren... Mijn Poef vergrijpt zich op wekelijkse basis aan mijn kuiten Doet hij als ik in bed lig uit te slapen.... En hij heeft echt al 14 jaar geen ballen meer Hoe harig zijn jouw kuiten dan, Panta?
maandag 17 januari 2011 om 19:57
Bieb, van harte met de mooie score van MO! Super gedaan, wat zul je trots op hem zijn.
Fran, rare bazin heb jij... Ik ben benieuwd hoe het afloopt.
Tonks, wat goed dat je al zo snel terecht kan. Alleen weer jammer dat je dan niet kan.
Wat heb je samen gekookt Fran?
En die zelfgemaakte hamburger van Panta klinkt ook al zo lekker.
Ik heb een broodje döner gegeten. Was niet zo heel lekker...
Heb nog niks over zoon en DQ gehoord. Er staan iig geen berichtjes op elkaars hyves. Dat scheelt weer.
Fran, rare bazin heb jij... Ik ben benieuwd hoe het afloopt.
Tonks, wat goed dat je al zo snel terecht kan. Alleen weer jammer dat je dan niet kan.
Wat heb je samen gekookt Fran?
En die zelfgemaakte hamburger van Panta klinkt ook al zo lekker.
Ik heb een broodje döner gegeten. Was niet zo heel lekker...
Heb nog niks over zoon en DQ gehoord. Er staan iig geen berichtjes op elkaars hyves. Dat scheelt weer.
maandag 17 januari 2011 om 20:33
meisjes!
Kom alleen even melden dat ik druk ben met voorbereidingen voor morgen. Klas was vandaag zo druk dat ik me echt een beetje zorgen maak of ik ze morgen een half uur zodanig kan boeien dat ze luisteren en aan het werk gaan .
Tonks, solli klinkt goed en gesprek kan dus ook al snel! Goed nieuws en houd moed hoor
Francis, rare baas hoor, gesprek is gelukkig wel snel.
Pants (of zal ik Panta gaan gebruiken ), gave laarzen!! En de jurk is trouwens ook leuk, ik vinnut echt een Pantajurk.
Bieb: gefeliciteerd met MO .
Splint, die afkorting zegt me even niks maar dat zijn de zenuwen denk ik :p
Ik vergeet vast iets, solly! Morgen ben ik wel weer bij
Kom alleen even melden dat ik druk ben met voorbereidingen voor morgen. Klas was vandaag zo druk dat ik me echt een beetje zorgen maak of ik ze morgen een half uur zodanig kan boeien dat ze luisteren en aan het werk gaan .
Tonks, solli klinkt goed en gesprek kan dus ook al snel! Goed nieuws en houd moed hoor
Francis, rare baas hoor, gesprek is gelukkig wel snel.
Pants (of zal ik Panta gaan gebruiken ), gave laarzen!! En de jurk is trouwens ook leuk, ik vinnut echt een Pantajurk.
Bieb: gefeliciteerd met MO .
Splint, die afkorting zegt me even niks maar dat zijn de zenuwen denk ik :p
Ik vergeet vast iets, solly! Morgen ben ik wel weer bij
maandag 17 januari 2011 om 20:38
Hallo meiden,
Allemaal blue monday overleeft??
@ Fantje wat een narigheid, een dikke knuffel meid!
@ Bengelie wat een prachtig exemplaar heb jij zeg.. wauw!
@ Ratteke wat een pupersoap. Is er inmiddels al wat rust in tent?
@ Tonks Wat vervelend dat het met je studie niet allemaal zo gaat als je wilt. Maar wel ontzettend gaaf dat je al een zo snel een uitnodiging te pakken hebt. Hoe ging je sollicitatie vanavond?
@ Pant ik ben jaloers.. wat een enorm mooie laarzen (waar????) en een ontzettend mooi jurkje heb je gescoord!
@ Splinter wat goed dat je bent wezen rennen!! Het begin is er.
@ Biebelien wat lief van MO dat hij je kwam zoeken. En wat fijn dat hij geslaagd is!
@ Olijf blue monday verslapen is volgens mij het beste wat je kunt doen
@ Frans woensdag een gesprek, spannend!
@ Slof ik herken wat je schrijft over de hemelende poezels.. die horen er nog steeds bij. Maar ik wordt er tegelijk erg verdrietig van vandaar maar geen foto van laatste twee lieverds.. dat is nog te vers.
@ Vroon hoe gaat het met Zoë en Yanno?
Allemaal blue monday overleeft??
@ Fantje wat een narigheid, een dikke knuffel meid!
@ Bengelie wat een prachtig exemplaar heb jij zeg.. wauw!
@ Ratteke wat een pupersoap. Is er inmiddels al wat rust in tent?
@ Tonks Wat vervelend dat het met je studie niet allemaal zo gaat als je wilt. Maar wel ontzettend gaaf dat je al een zo snel een uitnodiging te pakken hebt. Hoe ging je sollicitatie vanavond?
@ Pant ik ben jaloers.. wat een enorm mooie laarzen (waar????) en een ontzettend mooi jurkje heb je gescoord!
@ Splinter wat goed dat je bent wezen rennen!! Het begin is er.
@ Biebelien wat lief van MO dat hij je kwam zoeken. En wat fijn dat hij geslaagd is!
@ Olijf blue monday verslapen is volgens mij het beste wat je kunt doen
@ Frans woensdag een gesprek, spannend!
@ Slof ik herken wat je schrijft over de hemelende poezels.. die horen er nog steeds bij. Maar ik wordt er tegelijk erg verdrietig van vandaar maar geen foto van laatste twee lieverds.. dat is nog te vers.
@ Vroon hoe gaat het met Zoë en Yanno?
maandag 17 januari 2011 om 20:39
maandag 17 januari 2011 om 21:29
Ik heb geprobeerd om bij te lezen maar ik moet er echt weer aan wennen hoor, aan al dat getetter!!!
Daarom gooi ik er maar 'n stevige tegenaan voor iedereen die het kan gebruiken en 'n voor alle goede berichten, en beloof beterschap qua bijlezen en meelezen
Zoë en Yanno gaan als een speer. Lagen vanmiddag samen, zij aan zij, op ons bed te slapen
Maar Yanno is wel onhandig zeg... Is al van het bovenste plankje van de krabpaal naar beneden gelazerd (uitrekken, plankje te klein), van het muurtje op de overloop gelazerd de trap af (uitrekken, muurtje te klein) en met z'n pootje tussen de deur gezeten toen hij met Zoë en de deur aan 't spelen was.
Bij Mirtos vonden ze 't wel fijn als Yanno t.z.t. naar buiten zou kunnen hier. Maar ik geloof nooit dat Yanno dat overleeft joh!
maandag 17 januari 2011 om 21:45
Fant, ik lees net nog een vraag van het "pompen" door gecastreerde dieren... Mijn Poef vergrijpt zich op wekelijkse basis aan mijn kuiten Doet hij als ik in bed lig uit te slapen.... En hij heeft echt al 14 jaar geen ballen meer
aan jouw kuiten??? Wat een rare Poef!!
Ik had het laatst geloof ik al een keer gezegd, maar Slofje (de kat ) vergrijpt zich regelmatig aan Flip. En mijn Tommie vroeger deed het met mijn oude Guus.
Fant, ik lees net nog een vraag van het "pompen" door gecastreerde dieren... Mijn Poef vergrijpt zich op wekelijkse basis aan mijn kuiten Doet hij als ik in bed lig uit te slapen.... En hij heeft echt al 14 jaar geen ballen meer
aan jouw kuiten??? Wat een rare Poef!!
Ik had het laatst geloof ik al een keer gezegd, maar Slofje (de kat ) vergrijpt zich regelmatig aan Flip. En mijn Tommie vroeger deed het met mijn oude Guus.
maandag 17 januari 2011 om 23:04
maandag 17 januari 2011 om 23:58
Dag dames,
Ik zit nog lekker aan het werk. Morgen een lange drukke dag dus moet goed voorbereid ten ijs komen
Pant ik ben weg van die Jurk! Zou zo naar Amsterdam gaan als ik ergens tijd zou hebben!
Ik wilde iets zeggen maar wat... Oh ja! Bleu monday. Ik ben nog zo happy van het stappen dit weekend dat ik dat meenam naar vandaag! Handig dan!
Ik zit nog lekker aan het werk. Morgen een lange drukke dag dus moet goed voorbereid ten ijs komen
Pant ik ben weg van die Jurk! Zou zo naar Amsterdam gaan als ik ergens tijd zou hebben!
Ik wilde iets zeggen maar wat... Oh ja! Bleu monday. Ik ben nog zo happy van het stappen dit weekend dat ik dat meenam naar vandaag! Handig dan!