Een dochter voor Nick Schilder
maandag 17 januari 2011 om 08:39
Gisteravond is Kirsten, de vriendin van Nick & Simon zanger Nick Schilder bevallen van een meisje. De trotse ouders noemen het meisje Nikki. Gistermiddag werd al duidelijk dat de bevalling begonnen was.
Vanmorgen maakte Nick het nieuws op Twitter wereldkundig: “Onze prachtige dochter is gisteravond laat geboren! Ze heet Nikki! Kerngezond, héél knap en een zondagskind, we kunnen ons geluk niet op. N&K”
Vanmorgen maakte Nick het nieuws op Twitter wereldkundig: “Onze prachtige dochter is gisteravond laat geboren! Ze heet Nikki! Kerngezond, héél knap en een zondagskind, we kunnen ons geluk niet op. N&K”
maandag 17 januari 2011 om 08:42
De naam an sich vind ik wel leuk, maar in combinatie met een papa die Nick heet vind ik het helemaal niks..
Edit: oh wacht.. Nu valt het kwartje pas dat de naam een samentreksel is van zowel papa als mama... Mmmm nog steeds niet leuk...
Edit: oh wacht.. Nu valt het kwartje pas dat de naam een samentreksel is van zowel papa als mama... Mmmm nog steeds niet leuk...
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
maandag 17 januari 2011 om 08:47
maandag 17 januari 2011 om 09:08
quote:DJ Momo schreef op 17 januari 2011 @ 08:51:
waarom krijgt dit een eigen topic? we hebben toch een algemeen zwanger/bevallen etc in showbizzland topic?
zooooooooooooo bijzonder is Nick nu ook weer niet. wel heel fantasieloos. Want het kind had minstens Struik of Vogel moeten heten want dat is pas hip?
waarom krijgt dit een eigen topic? we hebben toch een algemeen zwanger/bevallen etc in showbizzland topic?
zooooooooooooo bijzonder is Nick nu ook weer niet. wel heel fantasieloos. Want het kind had minstens Struik of Vogel moeten heten want dat is pas hip?
maandag 17 januari 2011 om 09:48
quote:bommi schreef op 17 januari 2011 @ 09:24:
Lekkere ordi naam. Maar vader en moeder komen uit Volendam, dus het is te verklaren.
En lekker generaliserend ben jij: alles wat uit V'dam komt is ordi.
Kirsten komt uit Monnickendam trouwens.
Nikke an sich leuk, maar Nick en Nikki vind ik niet zo goed gekozen.
Had trouwens wel wat anders verwacht, want ze zei laatst dat ze al van jongs af aan een naam in gedachten had en toen ging ze toch twijfelen.
Nick z'n moeder zal wel in de doopnamen vernoemd worden.
Ik vind het voor Nick z'n kan wel erg leuk, in dat gezin hebben ze immers 3 jongens.
Lekkere ordi naam. Maar vader en moeder komen uit Volendam, dus het is te verklaren.
En lekker generaliserend ben jij: alles wat uit V'dam komt is ordi.
Kirsten komt uit Monnickendam trouwens.
Nikke an sich leuk, maar Nick en Nikki vind ik niet zo goed gekozen.
Had trouwens wel wat anders verwacht, want ze zei laatst dat ze al van jongs af aan een naam in gedachten had en toen ging ze toch twijfelen.
Nick z'n moeder zal wel in de doopnamen vernoemd worden.
Ik vind het voor Nick z'n kan wel erg leuk, in dat gezin hebben ze immers 3 jongens.
maandag 17 januari 2011 om 09:50
maandag 17 januari 2011 om 09:59
dinsdag 18 januari 2011 om 20:09