PMS maar dan anders, zó klunzig! Wie ook?
dinsdag 18 januari 2011 om 07:37
Score gisteren: 1 kapotgevallen bord en 3 omgevallen glazen.
Score vanochtend: 1 beker thee over de ontbijttafel en een gekookt ei direct stuk laten vallen op de keukenvloer.
Want: ik moet weer ongesteld worden.
Was ik maar prikkelbaar of chagrijnig zoals 'normale' vrouwen, maar ik verander in een ongelooflijke kluns die ene week per maand. Tampon erin, coördinatie eruit lijkt het wel. Sommige maanden is het zo erg dat het mensen zelfs opvalt: wat loop je toch allemaal te doen?
Ik ben het echt zo zat. Is er iemand die het herkent?
En, belangrijker nog, is er iets aan te doen?
Ik heb het overigens met en zonder dat ik de pil slik en ik heb ook al meerdere anticonceptiepillen geprobeerd maar dat lijkt niet veel verschil te maken.
Score vanochtend: 1 beker thee over de ontbijttafel en een gekookt ei direct stuk laten vallen op de keukenvloer.
Want: ik moet weer ongesteld worden.
Was ik maar prikkelbaar of chagrijnig zoals 'normale' vrouwen, maar ik verander in een ongelooflijke kluns die ene week per maand. Tampon erin, coördinatie eruit lijkt het wel. Sommige maanden is het zo erg dat het mensen zelfs opvalt: wat loop je toch allemaal te doen?
Ik ben het echt zo zat. Is er iemand die het herkent?
En, belangrijker nog, is er iets aan te doen?
Ik heb het overigens met en zonder dat ik de pil slik en ik heb ook al meerdere anticonceptiepillen geprobeerd maar dat lijkt niet veel verschil te maken.
I only get one shot at life - so I shoot to kill

dinsdag 18 januari 2011 om 07:40

dinsdag 18 januari 2011 om 07:41
dinsdag 18 januari 2011 om 07:43
Septembergirl, ik leg het echt soms uit aan mensen omdat het gewoon te gênant voor woorden is dat ik alles om- en stukgooi. Heb ook in de horeca gewerkt en dan bijvoorbeeld aangegeven dat ze me op sommige avonden beter niet met hele grote stapels borden of dienbladen vol glazen kunnen laten lopen, maar dat ik het voor de uitzondering even in twee keer doe.
Suf he..
Het hindert me en ik wil er vanaf!
Suf he..
Het hindert me en ik wil er vanaf!
dinsdag 18 januari 2011 om 07:45
Onhandigheid tijdens de menstruatie, volgens dit artikeltje kan het: http://www.ehow.com/facts ... om-menstrual-period_.html

dinsdag 18 januari 2011 om 07:48
PMS kan ook het gedrag beïnvloeden. Je bent onhandig en je coördinatie loopt niet lekker, je kunt je slecht concentreren.
Als je het googled lees je dat meer vrouwen er last van hebben...
Gemeen he, dat wij daar zoveel last van hebben!
Jessica Simpson (I know, I know) was op tv, ze was op bezoek in Afrika, en daar moeten vrouwen tijdens hun menstruatie gezellig met z'n allen een weekje in een menstruatie-hut. Dan mochten ze van hun mannen niet op het land werken en koken. Ook niet echt gezellig....
Als je het googled lees je dat meer vrouwen er last van hebben...
Gemeen he, dat wij daar zoveel last van hebben!
Jessica Simpson (I know, I know) was op tv, ze was op bezoek in Afrika, en daar moeten vrouwen tijdens hun menstruatie gezellig met z'n allen een weekje in een menstruatie-hut. Dan mochten ze van hun mannen niet op het land werken en koken. Ook niet echt gezellig....

dinsdag 18 januari 2011 om 07:52
Oh hee, er zijn artikelen over! Ja ik wist wel zeker dat het met mn cyclus te maken moest hebben maar het is toch fijn het bevestigd te zien.
Ik heb het dus zowel tijdens die pms-periode als tijdens mijn menstruatie. De ene maand erger dan de andere maand.
Ik ben ook behoorlijk gevoelig voor hormoonschommelingen, heb lang moeten zoeken naar een pil waarvan ik geen bijwerkingen kreeg zoals migraine. (of nog wel een beetje maar niet meer iedere maand)
Nu nog hopen dat er iemand is die weet of er iets aan te doen valt.
Ik heb het dus zowel tijdens die pms-periode als tijdens mijn menstruatie. De ene maand erger dan de andere maand.
Ik ben ook behoorlijk gevoelig voor hormoonschommelingen, heb lang moeten zoeken naar een pil waarvan ik geen bijwerkingen kreeg zoals migraine. (of nog wel een beetje maar niet meer iedere maand)
Nu nog hopen dat er iemand is die weet of er iets aan te doen valt.
dinsdag 18 januari 2011 om 08:04
dinsdag 18 januari 2011 om 09:23
Yasmin ga ik zéker nooit slikken, veel te veel enge verhalen over gelezen en gehoord. In Nederland zijn er twee meisjes aan overleden dus nee, ik pas. (google maar eens op yasmin trombose of yasmin longembolie)
Vrouwzondernaam, heb je dan een spiraaltje met of zonder hormonen?
Vrouwzondernaam, heb je dan een spiraaltje met of zonder hormonen?