Longdistance deel 10!!!!

07-10-2007 22:06 2899 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoera, een jubileum!

Nu ga je iets te snel!
Zo, paar dagen geen tijd voor forum en d'r zijn meteen megadingen gebeurd!

Etosha: klote zeg, dat het écht niet doorging! Erger dan klote als je 't te horen krijgt. Margaretha's verhaal over teleurstellingen is voor mij ook zeer herkenbaar. Nog 21 nachtjes, dat schiet op! En beter nog: B. die nu serieus hierheen wil komen. Is 'n beter cadeau dan dat ie volgende week met z'n kop op tv zou zitten lijkt mij (Marg omschreef 't beter).

Jooles: sterkte! Jij ook 'n fijne kerst bij je ouders, en relax-ze!

Fille overweegt 'n brazilian, oeoeoeoeh! Gewoon doen, echt. Het valt mee als je je op 't ergste voorbereidt.

(ik zou 't dus nooit zelf doen, ik weet zeker dat ik niet verder kan na de eerste haar-uitruk)
Ik heb eerst verdovingscreme gekocht

Was achteraf niet nodig hoor maar ik durfde 't ook echt niet. Maarja je weet hoe 't is met een Brazilian, als je 't niet bijhoudt dan doet 't alleen maar meer pijn als je 't een volgende keer weer doet (ik heb 't bv eens een halfjaar niet gedaan en vond die keer erna niet zo'n pretje). Nu doet 't geen pijn omdat ik alles constant bijhoud, net als met wenkbrauwen eigenlijk. En als ik 't niet bijhoud krijg ik een soort vervelend kriebelend gevoel en dan is 't zelfs een soort van 'lekker' als ik hars (of is dit ziek? - in 't boek 'Wilde Vijg' wordt hetzelfde beschreven en ik herkende 't meteen)

Maar nu De Hamvraag: ligt er sneeuw in Nederland??????????????????
Ieuw ieuw ieuw!!! Echt, deze verhalen vertellen mij wederom never ever. Ik heb het ooit één keer helemaal geschoren en ik vond dat zó lelijk, dat ik dat echt nooit meer wil zien. Nu knip ik het kort en scheer ik het bij aan de randen. Dat vind ik mooi zat.

Gelukkig is mijn vent een soort van Neanderthaler als het om dit soort dingen gaat en vindt hij al dat moderne gedoe maar niks. Haha!

Wat een ontboezeming trouwens weer...
Haha dat heb ik ook één keer gedaan en vond ik ook niet echt charmant. (wel kinky trouwens). Ik had vroeger een streepje maar sinds elke truus in de sportschool dat heeft, heeft dat zijn glans ook wel verloren bij mij

Nu heb ik een ouderwets driehoekje, alleen bij een brazilian is er alleen haar op 't schaambeen en de rest wordt eraf geharst. Ik vind dat echt heeeeeerlijk voelen en de liefde is nou ja goddelijk.
Ow... ik dacht dat een Brazilian echt helemaal niks noppes nada haar was. Dat valt dan op zich alweer mee.

Ik was zaterdag in de sauna en dan verbaas ik me echt over het grote aantal mense dat helemal geen haar meer heeft, zowel mannen als vrouwen. Ik vind het echt niet mooi. Maar omdat het er zovéél zijn, voel ik me dan wel zo'n Hair-hippie za'k maar zeggen. Terwijl ik toch echt keurig geschoren oksels, benen en liezen heb en echt geen enorme bos ofzo. Maar dan nog...

Nou ja, waar ik dan wel weer bij hoor is het leger aan mensen met een tattoo. Da's dan in elk geval nog iets.

Ik dacht al, wat is 't lang niet over ontharen e.d. gegaan.
Ik durref geen brazilian.

Ik onthaar mezelf wel daar waar het moet, met het risico op besnijden
Ja Fille dacht, ik gooi 't er effe in anders dan haal je straks nog de tag weg.

Zo hebben we weer aan onze plicht voldaan. Waar hebben we 't nog meer lang niet over gehad?
Kapper?

Ben 2 weken geleden geweest, zo'n 10cm eraf, en R. zag er niks van. M'n opmerkzame moeder trouwens ook niet maar op m'n werk was dat de eerste opmerking van alle collega's. Heel apart .
De ombudsman dus. Maar dat is maar goed ook dat we die niet meer nodig hebben!

Maarrehhh what about... 'jeej-geboekt?'

Ik heb trouwens geboekt, zelfs twee keer. Eén keer om met kerst een romantisch rendez-vous met vriend te hebben in een prachtige stad in 't hart van Al-Andalus, en één keer om een paar dagen, samen met vriend naar Nederland te gaan in de eerste week van januari. Jeejj!!!

En vandaag is mijn vakantie begonnen!
He fijn Isiss, mannen!!!! (nouja, en moeders!!!)

Ik wil niet eerdrer gaan dan eind januari want ik wil 't tot net boven mijn taille laten groeien. Heb 't nu op mijn behabandje. Ik heb bedacht dat ik in Nederland henna ga kopen en meenemen, dan kan ik weer even vooruit. Gelukkig groeit mijn haar hier tot nu toe heel snel, laten we hopen dat 't zo doorgaat, ik moet nog een cm. of 10

maareh.. kapper is toch geen tag?

Ben je al in Belgie naar de kapper geweest of gewoon in Nederland? Merkte je verschil?
Ik nog één dag en dan heb ik vakantie. Heb echt reuze veel zin in een weekje niks doen. Heb vandaag wel lekker gewerkt (druk!) dus ik hoop dat ik morgen nog af kan maken wat ik af wil hebben.

En ik ga na oud&nieuw naar de kapper. Ik twijfel of ik iets heel anders zal gaan doen of niet. De laatste keer dat ik het een stuk korter heb laten knippen, besloot ik om dat voorlopig niet meer te doen, maar ik wil ook niet één van de miljoenen meisjes met lang haar zijn. Ik heb dan vaak het idee dat mijn haar suf is.

Isiss, bij mij vraagt iedereen meestal pas na een week of vijf of ik bij naar de kapper geweest ben.
Ik vind kort haar vaak cooler en lang haar vaak mooier.

Gister liep ik achter een meisje in de metro, met echt prachtig haar. Ik vraag me nu af waarom ik niet heb gevragd wie haar kapper is.

Ikzel heb 't kort gehad en lang en gemiddeld, en rood, en blond, en zwart, en blauw en paars, vlechtjes, krullen, stijl, etc. En nu wil ik 't gewoon naturel en dan zo mooi mogelijk. Vroeger zei iedereen altijd 'hey leuke hairdo' maar nu zeggen ze meestal 'hey, mooi haar'.
Wat zijn jullie kerst en oud en nieuw plannen?
Altijd lang, nog nooit kort gehad.

Kerstavond, onze kinderen hier. 1e dag bij vriend zijn familie in A'dam. We nemen ook zijn zoon mee. Fucking eind rijden. En we gaan 'savonds gewoon weerom.

2e dag, beetje bij mijn ouders langs, weet nog niet. Vriend's zoon is tot en met 29 dec bij ons, maar ik moet wel gewoon werken donderdag en vrijdag.

Oud en nieuw, weet nog niet.

Het liefst zou ik een winterslaap houden, heb een gigantische winterdip. Twee keer kunnen omzeilen, want 2 winters achter elkaar Afrika.

Wat haat ik die donkere maanden.
Ben gewoon bij m'n ouwe kapper geweest omdat die niet zo ver van m'n werk zit. Had 't in laagjes maar wil weer op 1 lengte ongeveer dus d'r moest wat af (is nu nog tot op m'n schouders, dus kort niet, behalve vergeleken met taillelengte) maar bedacht me 2 weken geleden dat ik 'n kapper in BE ga zoeken. Irriteerde me nml. mateloos aan 't gezwam van de kapster over zichzelf. Oké, anders krijg je standaard vragen als waar je op vakantie gaat of wat de plannen voor kerst zijn, maar om nou 'n half uur helemaal over jezelf vol te lullen was wel zeer irritant.

Ik werk ook alleen morgen nog en dan 1,5 week vakantie, en ik ben er aan toe! Januari & februari worden weer 'n gekkenhuis op m'n werk en met 'n overspannen teamleider is dat heftig. De zeer-niet-complimenteuze directeur heeft deze week tegen 'n collega gezegd dat ie er vertrouwen in heeft dat ik 't goed kan regelen op onze kamer dus dat was erg leuk om te horen. Ben benieuwd, ik denk zelf ook wel dat we alles voor elkaar gaan krijgen, misschien laat ie zich daardoor leiden .

Kunnen we 't alleen maar over tag-onderwerpen hebben trouwens? Want dat kan zo geregeld worden.

Klinkt wel erg leuk, die reisjes met vriend!

Wij gaan waarschijnlijk dit weekend naar vrienden in Brussel, en in januari 'n weekendje naar R's zus in Frankrijk, en vooral dat laatste heb ik heel veel zin in. Verder in de vakantie weinig gepland, R. is ook vrij, ik ben nog 'n keer jarig en dat gaan we lekker samen vieren. Verder 1e kerstdag bij m'n ouders en oud en nieuw nog steeds onduidelijk. Tijd voor goed feesten want oudjaarsdag krijgt R. z'n verblijfsvergunning maar aangezien dat altijd met auto moet, gaan we misschien samen 'n feestje vieren, ook leuk.

En jullie?
Hier geen echte last van winterdip, maar wel heimwee naar de Marokkaanse zon. Nou R. hier is beleef ik de seizoenen wel heel intens, niet zoals andere jaren. Bedenk me of het ieder jaar zo koud is, of het iedere herfst zo veel regent, enz. Wel grappig, want R. boeit 't niks.
Ik heb Berliner trouwens deze week een kaart gestuurd (en souvenirs uit Rome) met een lief gedichtje in het Nederlands erop. Ben benieuwd of hij er iets van kan maken. Zijn broer probeert namelijk wel altijd de titel van het boek dat ik lees te vertalen en komt er altijd wel uit.

Ik had de laatste keer een vreselijk kapster. Het gesprek ging zo:

Kapster: 'Ga je nog wat leuks doen vandaag?'

Ik: 'Ik ga zo winkelen met mijn zus en mijn tante en nichtjes.'

Kapster: 'Oh leuk.'

Stilte.

Kapster: 'Ga je nog wat leuks doen vandaag?'

Kote stilte.

Ik: 'Uhm ja, winkelen.'
Oh en Marg, wat lekker dat je geboekt hebt. En een romantische trip en naar Nederland! Leuk. Zijn je ouders ook blij dat je komt?
Ow marg... el andalous... prachtige streek... Binnenkort kom ik er ook weer langs als ik in de bus naar Marokko zit. Heel veel plezier alvast.
Kerst. Ik heb er ook zin in. Nog twee dagjes werken. Ik ga namelijk voor het eerst in mijn leven op 24 december werken. S'avonds ga ik dan met vriends ouders naar de Kerstmis, vriend zelf zingt in het kerkkoor. Ben benieuwd. Ik ben nog nooit eerder mee geweest. Ik vind dat het altijd toch wel lekker ligt op zondagochtend in bed

En dan op eerste Kerstdag 8 uur in de auto om bij mijn familie te komen, waar wij een week blijven. Lekker.

Haren? Ik wil ze ook nog langr laten groeien, ze zijn denk ik nu even lang als bij Marg, maar ik vrees dat veel langer niet gaat lukken, heb nogal last van gespleten punten en afbrekende haren. Maar lang blijven ze sowieso.Ik heb ze ook heel kort gehad en in totaal vind ik lang beter bij mij passen.

Hoe bevalt het samenwonen trouwens Yas?

Oke ik ga weer aan het werk.
Bij mij gaat de eindejaarsperiode gelukkig snel voorbij zijn. Morgen werken, kerstavond werken, kerstdag werken, 27 december werken, oudejaarsavond werken, nieuwjaarsdag werken, 4 januari werken, 3koningen werken... Hoe meer hoe liever... Hoe meer werken, hoe minder pîekeren en hoe sneller het februari is zodat ik terug naar huis kan.
Ik ga NU naar de screentest van Deal or No Deal! Duimen julie dat ik daar in ieder geval doorheen kom??? Ik word rijk en beroemd!
Succes Etosha!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven