Geld & Recht alle pijlers

Belastingaanslag 2010

18-01-2011 16:23 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Over 2009 heb ik mijn belastingaangifte elektronisch via een zzp'

er met administratiekantoor aan huis in laten vullen.

Helaas is 't mannetje er mee gestopt.

Krijg ik nu vanzelf een papieren aanslag m.b.t. 2010 of hoe gaat dit?

(Ben al wel naarstig op zoek naar een nieuw administratiekantoor, kan het echt niet zelf; lang leve MP)
Je krijgt alleen nog de definitieve aanslag 2010 op papier, geen kopie van de aangifte die gedaan is.
Je krijgt vanaf dit jaar alleen een melding dat je aangifte kan doen, en vervolgens kun je met je DigiD het formulier online invullen.

Als je het via een ander laat doen, moet je diegene machtigen om voor jou online aangifte te doen.
Edit; Dat geld dan dus voor de voorlopige teruggaaf 2011. 2010 zal je alleen nog een definitieve aanslag van krijgen. (op papier)
De kopie van de aanslag over 2009 heeft de zzp'er nog netjes afgegeven. Gaat meer om de nog in te vullen aangifte van 2010.
Dan krijg je niet vanzelf een papieren aangifteformulier aanslag. Óf je moet online aangifte doen, of de belastingtelefoon bellen of je nog een papieren versie kan krijgen.
een papieren aanslag krijg je alleen als je aangifte gedaan hebt...

en even bellen met de belastingdienst dat je weer een papieren aangiftebiljet wilt, lijkt me.
komt de aanslag m.b.t. 2010 na de aangifte van 2011?

Dan ben je nog op tijd, geloof ik.
Wat is de vraag die ik niet weet maar wel moet stellen?
@ haarklover

je doet nu, voor 1 april 2011 aangifte over 2010, april volgend jaar over 2011 etc. .. Je doet altijd achteraf aangifte. Dit jaar doe je dus geen aangifte over 2011.
ik heb nog steeds geen formulier gehad....Normaal rond deze tijd heb ik mijn aangifte al ingevuld...erg vreemd.
wij kregen hem vandaag binnen.. een paars/roze papier in een blauwe enveloppe

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven