Mode & Beauty alle pijlers

de krullen van mijn dochter

07-01-2011 08:16 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Onze dochter ( net een jaar) is gezegend met een super bos krul haar. Alleen dit pluist zo enorm. Aangezien wij stijl haar hebben weten we eigenlijk niet zo goed wat we moeten gebruiken om het minder te laten pluizen en dat de krullen echt mooi zijn.

wie heeft er een tip of advies??
bedankt allemaal voor jullie reacties!

volgende week eerst naar de kapper om het een beetje bij te punten. nu gebruiken we andrelon krulspul en babyolie en opzich gaat het dan wel alleen na haar slaapjes zit het dan niet meer zo mooi maar met een beetje water lukt het dan wel weer. hopelijk na volgende week valt het een beetje beter.
Dat pompje van Andrelon kan ik er ook nog wel bij proberen. Die spray werkt wel goed.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Hier nog een krullen/pluizen/kroeskopje, met 2 kleine halfzusjes met een kroes/krullenkopje.

Ik ben het met .... (sorry, even je naam kwijt) eens dat je bij kinderen niet zomaar dezelfde producten kunt gebruiken als bij volwassenen.

Dus voor mijn halfzusjes:

leave in conditioner Moisture kick (schwartzkopf BC bonacure)

en daarna gewoon babyolie. Even opknijpen en voila.

Na het middagslaapje, gewoon een beetje vochtig maken met een plantenspuit met water en weer opknijpen, succes gegarandeerd!

X Sam
quote:jacjac schreef op 12 januari 2011 @ 20:21:

bedankt allemaal voor jullie reacties!

volgende week eerst naar de kapper om het een beetje bij te punten. nu gebruiken we andrelon krulspul en babyolie en opzich gaat het dan wel alleen na haar slaapjes zit het dan niet meer zo mooi maar met een beetje water lukt het dan wel weer. hopelijk na volgende week valt het een beetje beter.

Even heel nieuwsgierig, maar hoe zijn haar krullen nu?

Ik denk echt dat je beter iets speciaals voor kinderen kunt gebruiken. Mijn collega heeft ook een dochter met wilde krullen en zij vertelde mij dat producten op basis van olijfolie erg goed zijn.

Wellicht is dit dus wat voor jouw dochtertje:

Kidz Organics
Mijn zoon en ik hebben ook krullen. Ik kam het alleen als het drijfnat is, net gewassen onder de douche. Als ik mijn haar of dat van zoontje kam als het droog is of handdoekdroog wordt het een pluizige ellende.
Ik kam zelf mijn haar niet, maar ik borstel met een grove borstel terwijl ik met mijn hoofd naar beneden hang. Zo borstel ik de krullen er niet uit, maar blijft het verzorgd ogen en pluist het niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven