minnaar deel 13

26-09-2010 21:24 3015 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kunnen jullie een minnaar hebben zonder er verliefd op te worden? Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo'n man, je hechten.

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen. Maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze; Vind jij een SV ook zo vervelend?
@HVJ: hopelijk gaat je date door...heerlijk genieten..kop uit en gaan...

ik al te lang in hold-modus voor deze SV..niet mijn stijl en krijg er flink de balen in... deze week wil ik weten waar ik aan toe ben..

al weken sv-seksloos.... ;-(
@Unreachable: tnx voor het opfrissen van mijn geheugen! Ik heb hem weer..Ik denk dat je voor jezelf moet bepalen of je relatie met sv de overhand gaat krijgen in je relatie met nr1.

Gister toen ik bij sv was hadden we het zo heerlijk dat ik er ook wel eventjes over nadacht om gewoon weg te lopen met hem...maar dan denk ik er ook aan dat ik dit gevoel bij hem na een paar jaar misschien ook wel krijg. het gras bij de buren lijkt af en toe groener maar ik hou mezelf voor dat dat het nooit is.

@Stokstaartje: Probeer je eigen behoeftes niet aan de kant te zetten voor die van je sv....hoe leuk jullie het ook hebben samen.
Ik heb geen kiespijn, maar minnares.

Laatste bericht is dat het doorgaat.

Neem wel likeur mee om de kiespijn te "dempen"
@HvJ: of breng je likeur mee voor andere dingen ?
@Unreachable, LEZEN!
vanaf nu alleen nog maar weer oppervlakkige sv's...geen gezeik meer...geen aanhankelijkheid of verwachtingen...heerlijk...

Wat likeur betreft...1 x 'n 'grapje' uitgehaald met goldstrike..beviel hem toch minder..hahaha..

was niet echt doordacht door me..oeps...
@Unreachable: rigoureus is ook cold turkey afkicken, pff. Ik weet niet of dat altijd het beste is.. dat gebeurt vaak als het te heftig wordt, maar ik moet zeggen dat dat ook vrij heftig is, van veel naar niks! Dus als het mogelijk is, een middenweg, dan zou ik het contact iig persoonlijk liever open houdem.

@HvJ: gin werkt het beste *zei ze uit ervaring*... maar na een ingreep weet ik dat niet met zekerheid, ik verdoof het daar vooraf altijd mee.. en spoelen/verdoven met Bocasan, maar dat is meen ik uit de handel ;-(

Enjoy vanavond, ik lees dat het doorgaat!
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
@HvJ: veel plezier, hoop dat die likeur werkt !!

@Honingbeer: Lekker dat dat etentje ook zo fijn is verlopen, kun je weer even mee voorruit.

@Unreachable: idd gewoon rustig over na denken voordat je dingen gaat zeggen waar mss spijt van gaat krijgen. succes ermee.

Voor mezelf staat er a.s. donderdag weer een hete dat op het programma, kan niet wachten !! pffff....Gelukkig kan ik ook gewoon bij hem thuis afspreken, scheelt enorm in allerlei geharrewar en daar voel ik me toch het meest op m'n gemak.
@allemaal: wat staat er toch een hoop te gebeuren!! Ben erg blij te lezen dat het met sommigen van ons zo voorspoedig gaat!!! Dus aan een ieder die een mooie date in het verschiet heeft, lekker genieten ervan en wees extra lief voor je geliefde. Want zoals ook blijkt uit de verhalen hier, het tij kan zomaar keren.. Ik gun jullie alle moois en lvooral ekkers!

@lascivo: heerlijk zo snel weer een nieuwe date!! ben echt zo blij voor je!!

@ netstokstaartje: kan me zo goed voorstellen dat je wilt weten waar je aan toe bent! Maar vergeet vooral je eigen weg niet, die je vooral toch zelf zult moeten bewandelen.. Het is zo zwaar, I know, maar je moet erdoor heen meis!! Je kunt je eigen ik niet weg blijven stoppen..Wat hij ook doet of zal besluiten.. Jij staat echt ook voor bepaalde keuzes die riching zullen moeten geven aan jouw leven!

@ unreachable: dat impulsieve dat jij hebt herken ik maar al te goed. Maar denk aub goed na voordat je reageert. Tuurlijk is de iegen regie op je leven helemaal super. Mar wil je hem echt wel helemaal schrappen uit je bestaan?? Ik denk van niet.. Misschien is het nu teveel voor je. Maar de deur op een kier houden kan toch ook?? Laat weten wat jre hem terug mailt!!!

@ crea: snap zo goed wat je bedoelt: een rot einde is nooit leuk!! Maar met elkaar praten en elkaar toch nog zien kan ook goed zijn toch?? Dat op de een of andere manier toch de harde nare kantjes van het toenmalige einde slijten?? Moeilijk hoor! Maar misschien krijg je ook wel spijt als je de deur helemaal dichtgooit..Zou zeker niet zomaar iets lulligs sturen. Krijg je vast ook spijt van. Dat je tijd voor jezelf claimt is heel goed! Maar hou ook je gevoel in de gaten. dat zit er niet voor niets!! Sterkte meis!!
quote:stewardess schreef op 17 januari 2011 @ 21:53:

Weet Toytje het al Bkstr? We moeten echt weer eens gaan meeten, maar dan graag weer in het midden van het land. Ik weet ook nog wel een paar oud-forummers die willen komen.

(sorry voor het onderonsje)

Welkom alle nieuwelingen!

Nou gezellig .

misschien willen er ook wel nieuwelingen mee?
Hahahaha angel!!! Zou ik zeker leuk vinden!!!
Date morgen gaat echt door!! Ben best nerveus!! Hoop ergens dat hij open staat voor een middenweg. Ik hoef niet perse terug naar hoe het was. Maar wat mij het leukst lijkt voor nu, is vriendjes zijn plus wat extra. Dus wel beetje zoenen en aan elkaar zitten, maar niet perse dat het tot seks leidt. Zou ik hem dat kunnen voorstellen of zou dat ook afschrikken..
Je bent welkom Abi
Je bent een lieffie stew!!!!
Dankje schatje.
hey stew&angel lijkt mij ook heel leuk. mag ik mee?
Wat een geweldige mensen toch op dit topic! Bijna overal zou je worden vergruisd om de gemaakte keuzes en wegen die we bewandelen.. maar toch, als ik naar jullie kijk en naar mezelf.. zo slecht zijn we niet! Er gaat toch meestal heel wat aan vooraf. Heb echt niet het gevoel dat wie dan ook lichtzinnig de weg als genomen aan het bewandelen is.
Even voor de duidelijkheid; Angel ken ik niet, maar je bent natuurlijk ook uitgenodigd Mystic.
thx stew!
quote:mysticgirl schreef op 18 januari 2011 @ 21:12:

hey stew&angel lijkt mij ook heel leuk. mag ik mee?

Moet je aan stew vragen die zal dat tzt misschien wel regelen die meet.ik heb hier heel lang gepost samen met o.a stew en meer oudgediende en er is in het verleden een meet geweest waarvan ik heb begrepen dat dat gezellig was.

Ik ben daar niet bij geweest ivm werkzaamheden.

Dus in die zin kan stew mij niet personelijk.
quote:abimopectore schreef op 18 januari 2011 @ 21:01:

Date morgen gaat echt door!! Ben best nerveus!! Hoop ergens dat hij open staat voor een middenweg. Ik hoef niet perse terug naar hoe het was. Maar wat mij het leukst lijkt voor nu, is vriendjes zijn plus wat extra. Dus wel beetje zoenen en aan elkaar zitten, maar niet perse dat het tot seks leidt. Zou ik hem dat kunnen voorstellen of zou dat ook afschrikken..Ik hoop echt dat je een leuke vriendschap kan hebben met hem maar dat zoenen verlangt misschien naar meer??
* Dubbel
@ Angel. Ja tuurlijk!! maar van alles naar alleen vriendjes zijn vind ik zo moeilijk!!! Denk dat ik het er maar van af laat hangen hoe het loopt morgen en dat wishfull thinking maar achterwege moet laten!! makkelijker gezegd dan gedaan, maar wel beter.. Dus schop onder mijn kont en regie weer terug nemen en in de modus van graag of niet!!!
@abi: veel sterkte morgen meis, ik zal aan je denken, probeer het gewoon luchtig en bespreekbaar te maken. Gewoon zien wat er van komt. Gooi je verwachtigingen over boord, want anders vreet je jezelf alleen maar op en wordt het mss wel een teleurstelling. Succes en veel plezier !!
quote:abimopectore schreef op 18 januari 2011 @ 21:15:

Wat een geweldige mensen toch op dit topic! Bijna overal zou je worden vergruisd om de gemaakte keuzes en wegen die we bewandelen.. maar toch, als ik naar jullie kijk en naar mezelf.. zo slecht zijn we niet! Er gaat toch meestal heel wat aan vooraf. Heb echt niet het gevoel dat wie dan ook lichtzinnig de weg als genomen aan het bewandelen is.

Waarom zouden we slecht zijn Abi?

Om de keuze's die gemaakt hebben?

Iedereen in zijn waarde laten en dingen overkomen je ook.

Natuurlijk heb je een keuze of je dingen doet/doorzet maar dat is altijd nog je eigen keuze.

Voor mij is het ruim een jaar geleden fijn geweest om hier mij verhaal kwijt te kunnen en door mensen gesteund te worden en feed back te krijgen en heb ik dingen mee gekregen om over dingen(en minnaarschap) en mezelf na te denken.

Ik hoop dat jij ook hier lekker je ei kwijt kan en dan komt er vanzelf een tijd dat je het forum niet echt meer nodig heb.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven