Ik ben te lief?
woensdag 19 januari 2011 om 12:05
woensdag 19 januari 2011 om 12:07
Als toevoeging op Guinevieve (want ik ben het met haar eens): je schrijft ook dat je vriend wat meer tegengas wil. Heb je het gevoel dat je hem wel eens tegengas geeft? Ik begrijp je vriend namelijk wel hoor. Mijn broer had verkering met een meisje. Zij deed alles, vond alles prima, werd nooit boos. Hij ging steeds later uit, steeds minder doen, zich steeds botter gedragen, puur om een reactie uit te lokken bij haar. Maar zij bleef lief en werd nooit boos, gaf hem altijd gelijk, bleef alles in huis doen: té lief dus. Uiteindelijk trok hij dit niet langer en is de relatie verbroken. En zij begrijpt het tot op de dag van vandaag niet. Nu heeft hij een nieuwe vriendin en soms wordt er met de deuren geknald, maar hij is een stuk gelukkiger. Hij krijgt tegengas, vriendin heeft eigen mening en is heus lief voor hem als in een kopje koffie zetten, maar ze doet niet álles in huis. Dit is een voorbeeld, hoeft natuurlijk helemaal niet jouw situatie te zijn, maar gewoon om je een beeld te geven.
woensdag 19 januari 2011 om 12:08
Hhhahha klopt wat jullie zeggen...
Uhm we kennen elkaar 3.5 maand
Ik zei gister al voor de grap of ben je ongelukkig..
Nee zei hij te gelukkig...
Hhhahhaa
We zijn smoorverliefd...
Ik ben gewoon een persoon die niet gauw chagarijnig is..
Ik ben niet gauw boos of je moet me echt kwetsen..
Ik kom fluitend uit bed, en doe het huishouden..
Doe alles met plezier....
Ik zei gister al voor de grap of ben je ongelukkig..
Nee zei hij te gelukkig...
Hhhahhaa
We zijn smoorverliefd...
Ik ben gewoon een persoon die niet gauw chagarijnig is..
Ik ben niet gauw boos of je moet me echt kwetsen..
Ik kom fluitend uit bed, en doe het huishouden..
Doe alles met plezier....
woensdag 19 januari 2011 om 12:08
Hoewel, een ex van me was ook echt perfect, deed alles voor me, niets was hem te gek. Maar ik werd er heel gek van, en ging op zoek naar grenzen. Misschien is hij daar ook bang voor? Dat hij bang is dat hij je grenzen wilt op zoeken?
Ben gelukkig niet heel ver gegaan, en toen ik het merkte dat ik dit deed uit elkaar gedaan. Maar sindsdien wil ik wel iets meer tegengas.
Ben gelukkig niet heel ver gegaan, en toen ik het merkte dat ik dit deed uit elkaar gedaan. Maar sindsdien wil ik wel iets meer tegengas.
woensdag 19 januari 2011 om 12:11
quote:zonnetje1984 schreef op 19 januari 2011 @ 12:08:
We zijn smoorverliefd...
O, pas 3.5 maand! Dan snap ik dat je nog op die roze wolk zit.. Voelde het zo goed dat jullie nu al samenwonen? Als ik terug denk aan het eerste jaar dat ik mijn huidige vriend kende, ook smoorverliefd. Als hij had gezegd: trouw met me en baar mijn kind, dat had ik alles laten vallen en dat gedaan, haha! We zijn nu ruim 6 jaar verder, kennen elkaar erg goed, wonen nog niet eens samen en zijn heel gelukkig Dus ik weet hoe dat voelt, dat super de puper verliefd zijn!!
We zijn smoorverliefd...
O, pas 3.5 maand! Dan snap ik dat je nog op die roze wolk zit.. Voelde het zo goed dat jullie nu al samenwonen? Als ik terug denk aan het eerste jaar dat ik mijn huidige vriend kende, ook smoorverliefd. Als hij had gezegd: trouw met me en baar mijn kind, dat had ik alles laten vallen en dat gedaan, haha! We zijn nu ruim 6 jaar verder, kennen elkaar erg goed, wonen nog niet eens samen en zijn heel gelukkig Dus ik weet hoe dat voelt, dat super de puper verliefd zijn!!
quote:zonnetje1984 schreef op 19 januari 2011 @ 11:32:
Hallo Allemaal!
Ik zit ergens mee, ik woon nu net samen.
En vertelde mij partner dat hij mij te lief vind
Ik doe heel veel in huis, omdat hij veel weg is.
Hij is bang dat ik mezelf wegcijfer, en hij vind dat ik meer voor mezelf op moet komen. Maar hij maakt hier echt een probleem van.. Maar ik ben wie ik ben, ik zorg graag voor een ander
Wat kan ik hier aan doen??
Alvast bedankt
Dit vind ik altijd zo stom...
Je vriend moet blij zijn dat je zo lief bent!!
Gewoon jezelf blijven, een ander advies kan ik je niet geven.
Want volgens mij maakt hij er een probleem van en jij niet.
Als je er zelf last van zou hebben, in de zin van, wegcijferen, dan kun je er iets aan doen...
Maar ik vind het een beetje raar dat je vriend dit zegt...
Hallo Allemaal!
Ik zit ergens mee, ik woon nu net samen.
En vertelde mij partner dat hij mij te lief vind
Ik doe heel veel in huis, omdat hij veel weg is.
Hij is bang dat ik mezelf wegcijfer, en hij vind dat ik meer voor mezelf op moet komen. Maar hij maakt hier echt een probleem van.. Maar ik ben wie ik ben, ik zorg graag voor een ander
Wat kan ik hier aan doen??
Alvast bedankt
Dit vind ik altijd zo stom...
Je vriend moet blij zijn dat je zo lief bent!!
Gewoon jezelf blijven, een ander advies kan ik je niet geven.
Want volgens mij maakt hij er een probleem van en jij niet.
Als je er zelf last van zou hebben, in de zin van, wegcijferen, dan kun je er iets aan doen...
Maar ik vind het een beetje raar dat je vriend dit zegt...
woensdag 19 januari 2011 om 12:14
woensdag 19 januari 2011 om 12:20
woensdag 19 januari 2011 om 12:21
Als je vriend een keer koffie zou zetten, of de was draaien, zou je dan controleren of het aanrecht nog wel schoon is, na het koffie zetten, of zou je zorgen maken of hij de was wel goed had gesorteerd?
Als hij de kans niet krijgt om het te doen, omdat jij het altijd al hebt gedaan, zou me dat wel een beetje benauwen eerlijk gezegd.
Als hij de kans niet krijgt om het te doen, omdat jij het altijd al hebt gedaan, zou me dat wel een beetje benauwen eerlijk gezegd.
woensdag 19 januari 2011 om 12:25
quote:Katherina schreef op 19 januari 2011 @ 12:21:
Als je vriend een keer koffie zou zetten, of de was draaien, zou je dan controleren of het aanrecht nog wel schoon is, na het koffie zetten, of zou je zorgen maken of hij de was wel goed had gesorteerd?
Als hij de kans niet krijgt om het te doen, omdat jij het altijd al hebt gedaan, zou me dat wel een beetje benauwen eerlijk gezegd.Daar heb je een punt. HIj zoekt geen sloof lijkt me. Maar een gelijkwaardige relatie. Als hij dan het gevoel heeft dat je staat te sloven... tja. Sleutelwoord: balans!
Als hij de kans niet krijgt om het te doen, omdat jij het altijd al hebt gedaan, zou me dat wel een beetje benauwen eerlijk gezegd.Daar heb je een punt. HIj zoekt geen sloof lijkt me. Maar een gelijkwaardige relatie. Als hij dan het gevoel heeft dat je staat te sloven... tja. Sleutelwoord: balans!
woensdag 19 januari 2011 om 12:26
Ik heb vroeger een tijdje een vriendje gehad dat alles wel best vond, en alles deed wat ik zei. Hij was een stuk ouder, maar ik liep over hem heen. Ben er ook wel eens achter gekomen dat hij dus loog, omdat hij niet durfde te zeggen dat hij het niet met mee eens is.
Ik kan me dus voorstellen dat je vriend bang is voor die situatie. Dat je dus jezelf niet bent omdat je het hem naar zijn zin wil maken.
Als jij van jezelf weet dat je goed voor jezelf op kunt komen, zou ik me geen zorgen maken. Dan zou ik hem goed duidelijk maken dat hij niet moet zeuren - is het probleem gelijk opgelost.
Als dat niet het geval is zou ik eens wat tijd voor jezelf nemen en aan je zelfvertrouwen gaan werken.
Mijn ex is nu zes jaar ouder en gaat nog steeds om met meisjes van de leeftijd die ik had toen het uitging - en ik was zes jaar jonger. Daar zat en zit dus iets mis.
Ik kan me dus voorstellen dat je vriend bang is voor die situatie. Dat je dus jezelf niet bent omdat je het hem naar zijn zin wil maken.
Als jij van jezelf weet dat je goed voor jezelf op kunt komen, zou ik me geen zorgen maken. Dan zou ik hem goed duidelijk maken dat hij niet moet zeuren - is het probleem gelijk opgelost.
Als dat niet het geval is zou ik eens wat tijd voor jezelf nemen en aan je zelfvertrouwen gaan werken.
Mijn ex is nu zes jaar ouder en gaat nog steeds om met meisjes van de leeftijd die ik had toen het uitging - en ik was zes jaar jonger. Daar zat en zit dus iets mis.