minnaar deel 13
zondag 26 september 2010 om 21:24
Kunnen jullie een minnaar hebben zonder er verliefd op te worden? Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo'n man, je hechten.
Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen. Maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze; Vind jij een SV ook zo vervelend?
Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen. Maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze; Vind jij een SV ook zo vervelend?
dinsdag 18 januari 2011 om 21:49
quote:abimopectore schreef op 18 januari 2011 @ 21:40:
@ Angel. Ja tuurlijk!! maar van alles naar alleen vriendjes zijn vind ik zo moeilijk!!! Denk dat ik het er maar van af laat hangen hoe het loopt morgen en dat wishfull thinking maar achterwege moet laten!! makkelijker gezegd dan gedaan, maar wel beter.. Dus schop onder mijn kont en regie weer terug nemen en in de modus van graag of niet!!!
Dat lijk mij ook heel moeilijk om van alles naar niks te gaan Abi.
Volgens mij hou je toch de enorme aantrekkingskracht naar elkaar omdat je al veel heerlijks gedeelt heb met elkaar.
Ik hoop dat je een fijne vriendschap kan hebben met hem maar het zal niet simpel zijn.
Laat het morgen een beetje over je heen komen.
Ik wil je wel helpen met die schop onder je kont .
Sucses morgen,ik lees van de week wel bij.
@ Angel. Ja tuurlijk!! maar van alles naar alleen vriendjes zijn vind ik zo moeilijk!!! Denk dat ik het er maar van af laat hangen hoe het loopt morgen en dat wishfull thinking maar achterwege moet laten!! makkelijker gezegd dan gedaan, maar wel beter.. Dus schop onder mijn kont en regie weer terug nemen en in de modus van graag of niet!!!
Dat lijk mij ook heel moeilijk om van alles naar niks te gaan Abi.
Volgens mij hou je toch de enorme aantrekkingskracht naar elkaar omdat je al veel heerlijks gedeelt heb met elkaar.
Ik hoop dat je een fijne vriendschap kan hebben met hem maar het zal niet simpel zijn.
Laat het morgen een beetje over je heen komen.
Ik wil je wel helpen met die schop onder je kont .
Sucses morgen,ik lees van de week wel bij.
dinsdag 18 januari 2011 om 21:57
@ lasci: en jij donderdag je date!! Super!! Gaat vast weer net zo geweldig worden. Zo blij voor je meis!! heerlijk genieten, wel schrijven weer hier hoe het was he?
@angel: heb je heel mooi gezegd!! Het is alleen best complex. Nu 4 jaar na mijn scheiding, niet zoveel ervaring met mannen (ex man was eerste vriendje) en dan stort ik me in zoiets als dit. Maar zal toch reden hebben dat het op mijn pad gekomen is. Misschien is ergens mijn les wel, dat ik me niet zo moet verliezen in de liefde...
En ja, ik doe het rustig aan morgen! Geen hoop of verwachtingen, gewoon genieten van het samenzijn. Hoe het ook lopen zal! Het gaat toch zoals het gaat, voor een controlfreak als mij moeilijk, maar wel waar. Tuurlijk hou ik jullie op de hoogte!
@angel: heb je heel mooi gezegd!! Het is alleen best complex. Nu 4 jaar na mijn scheiding, niet zoveel ervaring met mannen (ex man was eerste vriendje) en dan stort ik me in zoiets als dit. Maar zal toch reden hebben dat het op mijn pad gekomen is. Misschien is ergens mijn les wel, dat ik me niet zo moet verliezen in de liefde...
En ja, ik doe het rustig aan morgen! Geen hoop of verwachtingen, gewoon genieten van het samenzijn. Hoe het ook lopen zal! Het gaat toch zoals het gaat, voor een controlfreak als mij moeilijk, maar wel waar. Tuurlijk hou ik jullie op de hoogte!
dinsdag 18 januari 2011 om 22:21
Stew, die was nog niet eens in me opgekomen! Zou zomaar kunnen... zijn heel lang bij elkaar geweest en zoals jullie hebben kunnen lezen nog heel goed met elkaar. Maar inderdaad, die pijn wil ik nooit meer voelen. al was het een keus van ons beiden, toch zeer heftig. Denk ik soms ook wel: trut die je bent, heb je dat mee gemaakt en nog zoveel meer (heel veel dierbaren overleden de afgelopen 4 jaar waaronder mijn vader), dan moet ik hier toch helemaal niet zo zwaar aan tillen? Dus snap mezelf soms echt niet! Ik word weer zwaar op de hand geloof ik, haha, tijd om naar mijn bedje te gaan! Tot morgen allemaal!
dinsdag 18 januari 2011 om 22:23
Als jullie dames iets voor een sv gaan voelen kun toch eea gewoon bespreekbaar maken? Soms maak ik dat mee en het heeft nooit tot problemen geleid. Eerlijk blijven en desnoods stoppen, maar voor een man, sv in dit geval naast zijn open relatie, is het misschien wel makkelijker om afstand te nemen.
Katten manipuleren vrouwen.......ik wist het ik wist het......

dinsdag 18 januari 2011 om 23:36
Ik bespreek gevoel met minnaar en man, geen probleem. Ik ga daar niet tegen vechten, maar goed... men weet nu zo ondertussen wel hoe ik erover denk.
Crea: stoer wijf
Bkstr: stoer wijf
De anderen, ook ongetwijfeld stoer maar ik moet even verhaal met Nick matchen... ik bemoei me er ooit wel weer een keertje mee.
Roos is in luf....
Crea: stoer wijf
Bkstr: stoer wijf
De anderen, ook ongetwijfeld stoer maar ik moet even verhaal met Nick matchen... ik bemoei me er ooit wel weer een keertje mee.
Roos is in luf....
woensdag 19 januari 2011 om 09:10
@Lasci: Thanx...ben erg benieuwd naar je date morgen!! spannend...wat verwacht je er van??
@Abi: gewoon lekker genieten vanavond en zien wat er gebeurt! stap er blanco in zonder verwachtingen dan kan het alleen maar meevallen!
Ik ben weer aan het zoeken naar een nieuwe datemogelijkheid...wil hem zo graag weer zien! hmm...hij is toch wel een cutie!
@Abi: gewoon lekker genieten vanavond en zien wat er gebeurt! stap er blanco in zonder verwachtingen dan kan het alleen maar meevallen!
Ik ben weer aan het zoeken naar een nieuwe datemogelijkheid...wil hem zo graag weer zien! hmm...hij is toch wel een cutie!
woensdag 19 januari 2011 om 09:19
Did it! Mail gestuurd. Uitgelegd dat ik wel heel heftig gereageerd heb vorige week en dat zijn idee veel beter was, om de boel even op een laag pitje te zetten. Gewoon even niet mailen en afwachten hoe ik me voel als hij in NL is. (Datum staat nog niet helemaal vast.)
Kreeg een half uur later al antwoord terug, dat hij de laatste tijd ook wel heel erg veel aan mij dacht en me dus heel goed begrijpt.
Hij zou het vreselijk gevonden hebben als ik het hierbij gelaten had en we helemaal geen contact meer zouden hebben.
Ha! Voel me tien kilo lichter!!
Kreeg een half uur later al antwoord terug, dat hij de laatste tijd ook wel heel erg veel aan mij dacht en me dus heel goed begrijpt.
Hij zou het vreselijk gevonden hebben als ik het hierbij gelaten had en we helemaal geen contact meer zouden hebben.
Ha! Voel me tien kilo lichter!!
woensdag 19 januari 2011 om 09:26
@unreach: goed zo! you go girl!
@ Stew & Roos: verliefd zijn leuk vinden..hoop dat het mij ook ooit overkomt.haha..
@ abi: I know.. merk dat ik echt te veel op hem gefocust ben...
Vrijdag een afspraak met sv.. dan hoor ik wat hij heeft besloten..
en dan ik nog... want afgelopen periode heeft me wel veel duidelijk gemaakt...
Voor alle daters!! heerlijk! geniet ervan!
en bkstr: heerlijk zo'n huizenjacht.. wanneer ga je weer kijken?
@ Stew & Roos: verliefd zijn leuk vinden..hoop dat het mij ook ooit overkomt.haha..
@ abi: I know.. merk dat ik echt te veel op hem gefocust ben...
Vrijdag een afspraak met sv.. dan hoor ik wat hij heeft besloten..
en dan ik nog... want afgelopen periode heeft me wel veel duidelijk gemaakt...
Voor alle daters!! heerlijk! geniet ervan!
en bkstr: heerlijk zo'n huizenjacht.. wanneer ga je weer kijken?
woensdag 19 januari 2011 om 10:03
Wat een gezelligheid hier, wou dat ik ook een vrolijke noot kon plaatsen
Fijn in ieder geval dat er zoveel nieuwelingen hier hun plek vinden.
Ik heb minnaar zondag gesproken, allebei van slag door de smsjes van die dag ervoor en dat gesprek liep dus goed fout. Allebei moe, geirriteerd, machteloos en hij vond dat ik hem niet bergreep. het eindigde met 'als jij perse wil stoppen, dan ga je toch lekker stoppen','ja ok,doei'
Einde gesprek.
Kreeg de dag erna excuus, we reageerden allebei niet goed en hij gaf aan dat hij graag een keer face to face wilde praten omdat het nu allemaal nog onduidelijk was omdat hij zo boos was.
Dus dat is nu afgesproken, volgende week. Hoop heel erg dat we niet perse op 1 lijn komen maar elkaar wel begrijpen. Ga in ieder geval komende weken proberen beetje op een rijtje te krijgen wat ik wil zeggen. To be continued dus, maar heb wel aangegeven dat dit het dan ook is. Heb geen zin in tussentijds gesms etc (tot irritatie van minnaar)
Fijn in ieder geval dat er zoveel nieuwelingen hier hun plek vinden.
Ik heb minnaar zondag gesproken, allebei van slag door de smsjes van die dag ervoor en dat gesprek liep dus goed fout. Allebei moe, geirriteerd, machteloos en hij vond dat ik hem niet bergreep. het eindigde met 'als jij perse wil stoppen, dan ga je toch lekker stoppen','ja ok,doei'
Einde gesprek.
Kreeg de dag erna excuus, we reageerden allebei niet goed en hij gaf aan dat hij graag een keer face to face wilde praten omdat het nu allemaal nog onduidelijk was omdat hij zo boos was.
Dus dat is nu afgesproken, volgende week. Hoop heel erg dat we niet perse op 1 lijn komen maar elkaar wel begrijpen. Ga in ieder geval komende weken proberen beetje op een rijtje te krijgen wat ik wil zeggen. To be continued dus, maar heb wel aangegeven dat dit het dan ook is. Heb geen zin in tussentijds gesms etc (tot irritatie van minnaar)
woensdag 19 januari 2011 om 10:04

woensdag 19 januari 2011 om 10:14
Stew, ik heb de afgelopen tijd veel geleerd. Ik schreef op "slapende lust" al eens: minnares zijn moet je leren. Ja, ik was bang voor gevoelens, bang dat het er met me vandoor zou gaan. Ik had dat aan den lijve ondervonden en schrok van de hevigheid.
Nee, ik wil niet met hem trouwen...al heb ik hem laatst gekscherend gevraagd "zullen we een kat nemen?".
Dan krijg ik even een doordringende blik naar me toe... maar gelukkig ziet hij dat het een roosgrapje is.
Crea, wat een rot einde. Goed om daarover te praten. Als er emoties en gevoelens meespelen kan je elkaar zo hard raken. Auw!
Unreachable...10 kilo lichter? Doe mij dat dieet!!
Nee, ik wil niet met hem trouwen...al heb ik hem laatst gekscherend gevraagd "zullen we een kat nemen?".
Dan krijg ik even een doordringende blik naar me toe... maar gelukkig ziet hij dat het een roosgrapje is.
Crea, wat een rot einde. Goed om daarover te praten. Als er emoties en gevoelens meespelen kan je elkaar zo hard raken. Auw!
Unreachable...10 kilo lichter? Doe mij dat dieet!!
woensdag 19 januari 2011 om 11:17
Crea, dat was ook een van de redenen van ex-lief om definitief te kappen. Op het laatst kwetsten we elkaar alleen maar, ook uit onmacht. Dus vrienden blijven ging daarom ook niet werken.
Rooss, ik lees niet altijd op dat topic. Ik ben trouwens wel heel erg benieuwd naar Geminate. Vooral omdat zijn situatie op dat van mijn ex-lief leek.
Minnares zijn moet je misschien leren, maar de mannen waar ik verliefd op word, dat zijn ook gewoon helemaal mijn types. Zucht....
Rooss, ik lees niet altijd op dat topic. Ik ben trouwens wel heel erg benieuwd naar Geminate. Vooral omdat zijn situatie op dat van mijn ex-lief leek.
Minnares zijn moet je misschien leren, maar de mannen waar ik verliefd op word, dat zijn ook gewoon helemaal mijn types. Zucht....
woensdag 19 januari 2011 om 11:29
@unreach: wat supergoed van je!!! Inderdaad veel beter dit!! Ben trots op je!!
@crea: Ook goed nieuws!! Het is altijd beter om face to face nog eens de belangrijke zaken te bespreken met elkaar. Het begrip komt dan meestal vanzelf ook wel.
@netstokstaartje: wat fijn dat je vrijdag een afspraak hebt! Toch ook aan jezelf blijven denken he meis?? Er speelt nu zoveel in je leven! Je moet jouw te maken keuzes ook niet totaal van hem af laten hangen. Denk wel dat het je wat rust zal brengen als je weet waar je aan toe bent. Ook niet teveel gaan piekeren voor vrijdag! Dan maak je jezelf alleen maar gek mee!
@ Honingbeer: lekker he, die roes waar je in zit!! ben echt blij dat het zo goed gaat met jullie en hoop dat er snel een nieuwe date komt!
@Rooss: wat lekker om zo onbezorgd verliefd te kunnen zijn! Denk inderdaad dat minnares zijn iets is wat je moet leren, hahaha. had ik vantevoren maar het hele topic doorgespit! Had ik veel van kunnen opsteken en mijn stomme acties wellicht kunnen voorkomen.
@Bkstr: warme gevoelens voor je huisje!! dat klinkt goed zeg! Weet/ denk je al zeker te weten echt voor dit huisje te gaan??
@crea: Ook goed nieuws!! Het is altijd beter om face to face nog eens de belangrijke zaken te bespreken met elkaar. Het begrip komt dan meestal vanzelf ook wel.
@netstokstaartje: wat fijn dat je vrijdag een afspraak hebt! Toch ook aan jezelf blijven denken he meis?? Er speelt nu zoveel in je leven! Je moet jouw te maken keuzes ook niet totaal van hem af laten hangen. Denk wel dat het je wat rust zal brengen als je weet waar je aan toe bent. Ook niet teveel gaan piekeren voor vrijdag! Dan maak je jezelf alleen maar gek mee!
@ Honingbeer: lekker he, die roes waar je in zit!! ben echt blij dat het zo goed gaat met jullie en hoop dat er snel een nieuwe date komt!
@Rooss: wat lekker om zo onbezorgd verliefd te kunnen zijn! Denk inderdaad dat minnares zijn iets is wat je moet leren, hahaha. had ik vantevoren maar het hele topic doorgespit! Had ik veel van kunnen opsteken en mijn stomme acties wellicht kunnen voorkomen.
@Bkstr: warme gevoelens voor je huisje!! dat klinkt goed zeg! Weet/ denk je al zeker te weten echt voor dit huisje te gaan??
woensdag 19 januari 2011 om 11:38
Eens met Rooss.
Juist het vechten tegen gevoel/emotie zorgt ervoor dat het groeit of minimaal in stand blijft.
Juist als het gevoel/emotie er zijn mag, gaat het niet met je op de loop.
@unreachable:
Vologens mij zegt je naam het al: onbereikbaar ?
Date was super.
Wel een gloeiende wang, maar voldoende verdoving om er geen last van te hebben.
Beetje brak nu, was pas 4.00 uur thuis en de wekker ging om 5.30 uur
Juist het vechten tegen gevoel/emotie zorgt ervoor dat het groeit of minimaal in stand blijft.
Juist als het gevoel/emotie er zijn mag, gaat het niet met je op de loop.
@unreachable:
Vologens mij zegt je naam het al: onbereikbaar ?
Date was super.
Wel een gloeiende wang, maar voldoende verdoving om er geen last van te hebben.
Beetje brak nu, was pas 4.00 uur thuis en de wekker ging om 5.30 uur
anoniem_19286 wijzigde dit bericht op 19-01-2011 11:39
Reden: geen last dus
Reden: geen last dus
% gewijzigd
woensdag 19 januari 2011 om 12:00
@honingbeer.. dat er in mijn relatie toch meer niet goed zit, van mijn kant, dan ik dacht... dingen die niet te vatten zijn in een compromis.. En daarbij heb ik me beseft, mede door dit forum en slapende lust (thanks aan o.a. suzy) dat ik hem ook dingen onthou.. ik belemmer hem ook..en daarvoor hou ik teveel van hem...
SV heeft een mail gestuurd..dat hij voor zijn gevoel zijn nr1 een eerlijke kans moet geven met de juiste intenties...
hoewel ik het begrijp doet het me wel verdriet... hij wil me graag blijven zien (op de 'juiste' manier) maar weet niet of ik dat kan.. en vind het ook niet eerlijk tov zijn nr. 1..valt niet onder goede intentie denk ik...
@hvj: wow.... maar dit slaapgebrek is het waard...daar kom je de dag wel op door...
@unreach: ik ben benieuwd wat je voelt als je hem irl ziet...
@ crea: hopelijk komen jullie tot een goed gesprek,..
@ abi: jij vanmiddag gesprek?
sorry er staan zoveel reacties dat ik het soms niet meer helemaal met elkaar kan rijmen, blond he..
SV heeft een mail gestuurd..dat hij voor zijn gevoel zijn nr1 een eerlijke kans moet geven met de juiste intenties...
hoewel ik het begrijp doet het me wel verdriet... hij wil me graag blijven zien (op de 'juiste' manier) maar weet niet of ik dat kan.. en vind het ook niet eerlijk tov zijn nr. 1..valt niet onder goede intentie denk ik...
@hvj: wow.... maar dit slaapgebrek is het waard...daar kom je de dag wel op door...
@unreach: ik ben benieuwd wat je voelt als je hem irl ziet...
@ crea: hopelijk komen jullie tot een goed gesprek,..
@ abi: jij vanmiddag gesprek?
sorry er staan zoveel reacties dat ik het soms niet meer helemaal met elkaar kan rijmen, blond he..