Internetdating kletstopic

29-03-2010 22:29 4410 berichten
Deel je ervaringen, stel je vragen, iedereen welkom!

(Hier stond een poging tot een overzicht van de stand van zaken bij diverse hier regelmatig terugkerende posters. Was echter nauwelijks bij te houden door snelle veranderingen en wisselende aanwezigheid. Nu moeten jullie hier dus weer even zelf de kluwen zien te ontwarren.)
anoniem_90685 wijzigde dit bericht op 12-02-2011 23:41
Reden: Overzicht verouderd, nieuw overzicht nauwelijks te doen
% gewijzigd
@rara je bent in het schema nog ff een weekje 40
Alle reacties Link kopieren
@ Rara-70. Denk dat ik onbewust ook stiekem hoopte dat hij zo'n actie had als jouw dater. Maar zo is hij helemaal niet. Maargoed, nu wel weer met hem aan het smsen en hopenlijk komt er wat uit. Hij heeft in elk geval nog niet gestuurd dat hij mij niet meer wil zien. (hoewel :P) nou ja. Dan heb ik er zelf alles aan gedaan om het ook weer goed te maken, dan kan ik het wellicht beter afsluiten als dat zou moeten.
@Marit Lijmen, boze sms? Dus je hebt weer contact met hem?

Edit: ah, dus toch! Ontwikkelingen gaan hier razendsnel. Wat fijn Marit! Hoop dat je een herkansing krijgt bij hem. Nu wel steeds eerst ff nadenken voordat je op 'send' drukt he?
(O, en trouwens... het lijkt er wel op, maar het is niet dat ik op dit forum woon ofzo. Zat de afgelopen drie dagen ziek thuis op de bank. Alle tijd dus om hier rond te hangen en jullie statussen te updaten enzo. Morgen weer aan de bak.)
Ja, dat kan natuurlijk niet he Rasa; weer aan de bak gaan. Iemand moet het bijhouden hierzo!! Denk dat je baas er wel begrip voor heeft
@ Rasa: weer beter dus!!! Goedzo!

Maar het is niet goed hoor. Hij smst nog boze dingen. Edit. Net gebeld en hij zei ''ik laat het hierbij''. Nou ja dat was eigenlijk het enige wat hij zei. Daarna zei hij doei en klikte me weg. Bah ben dit ook niet gewend! kan het nog moeilijk loslaten.
Ahhh kijk dat zijn nog eens ontwikkelingen! hij heeft dus wel teruggereageerd marit? Maar idd, niet meer impulsief handelen hoor...

Love2chat:nou gezellig dat je erbij bent... gezellig een man erbij :-)

Ahhh Rara je bent nog gewoon 40 hoor :-)

Ik moest net wel lachen om meneer...omdat ik er eigenlijk vanuit gegaan was dat we elkaar vrijdag weer konden zien en zekers zoenen (hehe eindelijk) had ik zoiets van okay dan zien we elkaar lekker vrijdag.. hij smste me dus vanmorgen dat het vrijdag werd waarop ik terug smste dat ik hem al wilde zeggen dat het beter was om vrijdag af te spreken... Waarom ik dat vond??? waarop ik dus dat zei van vrijdag dat ik dan eindelijk met hem kon zoenen en dat hij dan vanaaf lekker naar zn vriend kon om voetbal te kijken..(hoop dat leukertje niet dacht dat ik hem niet wilde zien of een andere date had ofzo?)

Nu zit ik alleen even met vrijdag, dan gaan we gezellig wat drinken ergens, het maakt hem niet zo uit waar, kan hier ook waar ik woon..maar ja dan kom ik dus veel bekenden tegen en het is al 1 en al geroddel en aangezien ik het mn vrienden nog niet verteld heb....
@Rasa. Dank je voor je welkom. Ik heb idd nog maar één keer iemand irl ontmoet en dat klikte dus niet.

@Love2Chat. Herkenning dus bij jou wat betreft het opeens stoppen.

Ja, tot nu toe heb ik dus nog niet zulke positieve ervaringen, maar vooral die van afgelopen week is er behoorlijk ingehakt. We zaten echt maar zo uren te chatten over van alles en nog wat, hij gaf zondagavond nog aan er zoveel zin in te hebben om me te ontmoeten, en hij had het erover dat we hele leuke weekenden zouden kunnen hebben als het irl net zo zou klikken. En dan een dag later zo'n vaag mailtje en niet meer reageren als ik om uitleg vraag. Juist dat niet meer reageren is zo frustrerend. Dus op dit moment voel ik me aardig moedeloos...
Knowledge speaks, but wisdom listens (Jimi Hendrix)
quote:Marit_83 schreef op 19 januari 2011 @ 18:22:

Maar het is niet goed hoor. Hij smst nog boze dingen. Edit. Net gebeld en hij zei ''ik laat het hierbij''. Nou ja dat was eigenlijk het enige wat hij zei. Daarna zei hij doei en klikte me weg. Bah ben dit ook niet gewend! kan het nog moeilijk loslaten.Mmm Marit het ziet er naar uit dat hij idd erg boos is over jouw actie bahhh niet leuk voor je meid..
@Marit Moet je hem nu niet even met rust laten? Kan me voorstellen dat hij een klein beetje ruimte nodig heeft om te bedenken wat hij van alles vindt wat er gebeurd is.
@ Rasa, ja dat doe ik nu ook hoor. Hij weet in elk geval dat ik er spijt van heb etc. Dus nu is het klaar. Heb erg spijt van mijn actie. En zoals jij had gezegt, ook over nagedacht hoe het zo ver kwam dat ik dat stuurde....

Maar kan het nu ook makkelijker afsluiten omdat ik ook wel veel heb gedaan om te proberen het goed te krijgen, totdat hij zei '' ik wil het hierbij laten''.
@Marit: Nog een paar keer aangeven wat je denkt en voelt is eigenlijk wel mooi, en dat zal je waarschijnlijk ook bedoelen met "lijmen" en "alles eraan doen om het weer goed te maken", maar als je vanuit je gevoel handelde en niets lelijks zijn kant op hebt gestuurd, ga dan alsjeblieft niet door het stof "om hem terug te krijgen"; dan is de balans compleet zoek. Ik begrijp dat het er nu op lijkt dat het contact voorbij is? Als je die impulsieve actie probeerde toe te lichten en daar kan hij alleen maar boos en kortaf op reageren, tsja... Het lijkt erop dat hoe hij reageert door een aantal vrouwen hier begrepen wordt...is er meer gebeurd dan: a) gezellig, samen geslapen, tussen de dates door weinig contact b) jij geeft aan dat je het niet trekt c) in plaats van daarop in te gaan / vragen waarom / wat je voelt lijkt hij het contact weg te gooien?

@Liesje: Klopt. Gebeurt natuurlijk vaker, helemaal met beginnende contacten, maar als het contact al wat diepgaander is dan vind ik het nog steeds moeilijk als iemand zonder boeh-of-bah stopt met reageren. Weten dat het eigenlijk alles over diegene zegt en niets over jou is dan vaak niet voldoende om dat klote-gevoel compleet langs je heen te laten gaan; ik snap dat je je moedeloos voelt. Bij deze even een virtueel hartje onder de de riem; je verdient iemand die wel rekening houdt met hoe jij je voelt en je bent waarschijnlijk beter af zonder deze ontsnapte deelnemer uit "lompe boer zoekt vrouw".

@Rasa: Haha, dank voor de grijns die tevoorschijn kwam toen ik zag hoe ik in "het overzicht" ben opgenomen. :-D
Live today. He who dies with the most toys is still dead.
@Liesje68

Snap erg goed wat je bedoelt. Ook dat maakt het voor mij eigenlijk wel moeilijk, dat daten. De sociale omgangsvormen zijn zo anders. Iemand zo makkelijk afschrijven, door iemand zomaar te blokken, ik snap dat niet. Alsof jij er niet in zit met je gevoel of zo. Ook al heeft het te maken met de horkerigheid van de ander (and its HIS loss), toch raakt het je.

En waaróm iemand je eerst dan dat gevoel geeft en daarna 180 graden draait...ik snap het ook niet.
quote:miepie2303 schreef op 18 januari 2011 @ 23:35:

Net weer 1 1/2 uur aan de foon gezeten met hem en het gesprek was ehh behoorlijk sexueel ingesteld..toch fijn om met een man het erover te hebben wat je wel en niet lekker vindt quote:miepie2303 schreef op 19 januari 2011 @ 14:09:

Overigens hebben wij nog geen sex gehad en dat vind ik wel heel bijzonder, omdat ik anders gewend ben haha!

Damnnn hij is zoooo leuk!

Wauw, dat vind ik wel apart, wel alvast je voorkeuren door de telefoon bespreken, terwijl je nog niet tot de daad bent overgegaan. Weet niet of ik dat zou durven. Vind het nu wel heel leuk om met Man 1 over seks te praten, maar dan wel gewoon als ik lekker in zijn armen lig vóór of ná.

Bewust nog geen seks gehad? Of ging het gewoon niet omdat jullie elkaar nog met name in zieke toestand kennen? Maar nu wel alvast de mogelijke scenario's door de telefoon doorgenomen dus
quote:Marit_83 schreef op 19 januari 2011 @ 18:22:

Maar het is niet goed hoor. Hij smst nog boze dingen. Edit. Net gebeld en hij zei ''ik laat het hierbij''. Nou ja dat was eigenlijk het enige wat hij zei. Daarna zei hij doei en klikte me weg. Bah ben dit ook niet gewend! kan het nog moeilijk loslaten.

He bah :( Je eigen actie was misschien niet zo handig, maar dit is toch ook niet leuk (vooral omdat je zelf toch al door had dat het een van je minder goede acties was geweest).

Nuja, het kan alleen maar betekenen dat er een nóg veel leukere man voor je rondloopt, ergens. Toch?
@ Love 2 chat.

Ik ben een tijdje beziggeweest met een coach om mijn gevoelens weer toe te laten (die kan ik gemakkelijk blokkeren). Dit was de eerste keer dat ik iemand leerde kennen waarvoor ik wat ging voelen. Dat maakte me ook superbang, waardoor deze rare impulsieve actie is ontstaan. Er is dus wel meer gebeurd bij mij (twijfels of hij mij echt wle leuk vond).

aangeboden. Maar bleek toch vandaag dat hij dat raar vond. + mijn impulsieve actie.

Ik zei dat ik het contact wilde stoppen omdat ik weg wilde rennen. Daarna spijt daarvan...

Moraal van het verhaal: ik was dus nog niet klaar voor daten (wel jammer omdat hij wel leuk is)
Ook van mij: welkom @ alle nieuwkomers en "overgelopenen"

@Liesje, bah, echt lomp van die man zeg. (en zeker ook frustrerend als hij er niet eens een fatsoenlijke reden bij geeft - wat ik toch wel normaal zou vinden als je toch uitgebreid met elkaar gechat etc hebt).
@ Melanthe. Ja ik zit eigenlijk in een enorme ''leer periode'' en in die korte tijd met hem ook weer superveel geleerd. Gelukkig ben ik zelf niet zo'n persoontje dat bij de pakken neerzet. En tja, gedaan wat ik kon om het goed te maken. Denk ergens nog wel een klein beetje hoop dat hij mij morgen mist. Maar hem kennende zal dat niet gebeuren.
@Marit, het is ook best lastig om voor jezelf te bepalen of je "eraan toe bent" of niet. En of iets raar/eng voelt omdat je nog niet klaar bent met bepaalde issues, of dat je de man niet leuk genoeg vindt, of... Zo werkt het voor mij in elk geval (man niet leuk genoeg geldt voor jou misschien niet). Ik zit ziek thuis, in een hele turbulente periode. Er wordt aan gewerkt, maar ik kom ook veel tegen, en vind het daten dus best lastig. Het is fijn dat ik dingen besproken heb met mijn dateman, waardoor ik me nu niet zo opgejaagd meer voel, maar ik twijfel ook nog lekker door. Over alles.

(* en ja, in mijn geval was het misschien niet zo handig om me weer aan te melden voor een DS, had beter kunnen wachten. Tsja, toch weer nieuwsgierigheid enzo. En Dateman zei ook "tsja, misschien komen dit soort dingen juist als het niet lekker uitkomt")
Overigens, over het verwarrende van "man 1" "man 2" etc., misschien moeten we aan de bijnamen? Die van Rasa kan sowieso van de naam "Man 1" af,en overstappen op "Verkering"

Ik noem de mijne Dateman, maar ik wil 'm ook best...eh... noem eens wat... Ronnie noemen? ;)
@ Melanthe. Het is fijn he dat je dat met hem hebt kunnen bespreken. Zeker ook als je in een rotperiode zit waardoor je je het lastig vindt om alles te interpreteren. Weet je al iets meer over jouw ''dateman''. Of nog steeds lastig?

Ik vond hem idd echt wel leuk, dat weet ik zeker. Of het een blijvertje was, daar was ik dan weer niet zo van overtuigd, gelukkig! En idd super-jammer dat ik er nu pas achterkom want anders had ik het uit kunnen stellen waardoor het juist wel beter was gegaan. Of wat iemand hier ook net zei ''komt er een leukere man op mijn pad'' wat ik momenteel ff niet zo voel, maar dat komt vast wel weer goed .
Rasa: het is raar maar op de een of andere manier heb ik dat nu al een paar keer gehad met mannen dat we het daar over hadden.. en meneer en ik kunnen heel goed over van alles praten en op en gegeven moment kwam dat ook ter sprake hier bij mij thuis en zo ook ter sprake via de telefoon, en idd het komt ook doordat ik griep had en hij verkouden/koortslip had/heeft., nou ja en we zijn nu op een punt belandt dat we beiden...;-) En nou ja scenarios? nee hoor dat niet, maar we hadden het gewoon over het feit dat we beiden lang single zijn en wat we zoeken in een partner: emotioneel, lichamelijk etc..

Liesje: bah soms zal ik het wel nooit snappen hoor..

Marit: I hear you, heb het zelfde meegemaakt en het is erg fijn om met iemand hierover te praten en dat je er ook veel van leert....Wie weet reageert hij nog terug, maar probeer er niet te veel mee bezig te zijn meid!
quote:Melanthe schreef op 19 januari 2011 @ 19:55:

Overigens, over het verwarrende van "man 1" "man 2" etc., misschien moeten we aan de bijnamen? Die van Rasa kan sowieso van de naam "Man 1" af,en overstappen op "Verkering"

Ik noem de mijne Dateman, maar ik wil 'm ook best...eh... noem eens wat... Ronnie noemen? ;)ehmmmm geen idee hoe ik die van mij moet gaan noemen?
Leuk om deze topic's samen te voegen, iedereen is gelijk aktiever en nieuwe internetdaters.

En man nummer 1 is ook mee,,er waren er nog meer...kom op laat wat van jullie horen.

Melante heeft een Ronny.

Marit knuff deze aktie's zijn vaak uit onzekerheid en dan bevestiging willen, hoop dat het nog goed komt.

Liesje, Niet erachter aanhollen hoor!! is tie niet waard.

Is inderdaad een soort gegeven dat met internetdaten, contacten het niet altijd spoort met normen en waarden.

Heeft bij mij ook lang geduurt eer ik dat gewent was.

Denk dat het pas echt beetje serius wordt als je iemand gezien hebt/mee gedate. Voordien sluit ik m'n hart op (zegt ze stoer)

Miepie, is inderdaad altijd eng he iemand in je omgeving meenemen als je die nog maar net leert kennen.

Rasa, heeft er in ziektewet stiekum bijgeklust hihi forum updaten. Buikgriep gehad?

Ik vandaag op badoo zo'n droomman zo'n woh type, inderdaad weer zo'n good to be tru. Begon leuk met humor maar al snel draaide het om naar...sex, toen ik er niet op in ging was zijn enthousasme beduidend minder en minder.

Iedereen die een date heeft,,,have fun en maak er wat moois van.
Tja, mijn baas heeft inderdaad de laatste paar dagen een substantiële bijdrage aan dit forum geleverd, hahaha! En nee, gelukkig geen buikgriep. Gewoon de kop-vol-snot-griep

Namen, ja!! Dat maakt het weer even wat makkelijker om alles en iedereen uit elkaar te halen. Melanthe, weet je zeker dat je een Ronnie wilt? Mag hoor. Oké, heet die van mij Verkering.

Verkering belde net (nadat ie gisteravond laat ook op mijn sms had gereageerd, eerste was inderdaad nooit aangekomen). Weer gezellig onze twijfels met elkaar uitgewisseld. Ik ben geloof ik wat ongeduldiger dan hij. Hij zegt dat ie het zoals het nu gaat nog heel lang kan volhouden. Terwijl ikzelf wel behoefte begin te krijgen aan wat meer richting en antwoorden. Meteen ook nog even afgesproken voor zaterdagavond.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven