Full House deel 2

12-10-2010 19:40 2492 berichten
Alle reacties Link kopieren
naamleeftijduitgerekendleeftijd kinderenbijzonderhedenRoze wolk3122 apr. '104 en 3 Bevallen!!

07-04-2010Amalia366 jun. '104 en 2,5Bevallen!!

16-06-2010Sardegna358 jul. '107 en 5Bevallen!!

10-07-2010Viooltje3326 aug. '1012, 10 en 7Bevallen!!

15-07-2010Tieger3130 aug. '104 en 2Bevallen!!

02-09-2010Pinkeltje81305 okt. '103 en 1Bevallen!!

07-09-2010Rikst3121 okt. '105 en 2Bevallen!!

28-10-2010Bengel368 feb. '114 en 2 It's a boy!!Uma3012 mrt '114 en 2,5 It's a girl!!5x5274 en 2Happy met 2

Link naar het eerste deel -> een derde kindje in 2010

Link naar het tweede deel -> 2010, mama's op herhaling

Link naar het derde deel -> Full House
Bengel alles goed dus bij VK, fijn!

Rikst, daar ook al een ziekenboeg. Bij ons alleen koorts (geweest) maar ik vrees dat wij nog aan de beurt komen. Hoop het niet natuurlijk en dan zeker op verjaardag van oudste Neeee nee! Ik neem nog een sinasappel

Alsof dat helpt maargoed.
Fijn bengel !! Oooo ik kan ook niet wachten

tieger je hebt harstikke gelijk wat helder van jou en kritisch richting de media ! Die eigen verantwoordelijkheid van de ouders is er wel ddegelijk alleen een schande dat dit dus kan als ouders geen tegengeluid geven. Erg!
Amalia nee niet ziek worden !
Mijn nacht was weer spook spook ! Ben dat nu wel zat. Ik ben nu om 10:14 gewoon nog gaar en geirriteerd en dan de zooi die iedereen elje dag voor me laat slingeren pffff dat kan ik nu niet gebruiken ! Bierflesjes overal neergezet, as op mn aanrecht ( zo vaak wat van gezegd ) mviool die als hij in bed heeft geplast de beddengoed niet wegbrengt en vaak nog 4 of 5 handdoeken erbij omdat hij snachts dat erbij pakt ( hij weet dat hij dat zelf op moet ruimen nu dus zal het zowel vragen ) overal handschoenen en sjalen en de afwas van gister, na zumba niet meer gedaan. En ik ben moe bah.

Als ze straks een eigen kamer hebben kan ik ze gymtassen en al hun andere spullen toch wel daar dumpen ?? Dat scheelt mij

oh ik ben zo blij dat ik even ben gaan zitten. Straks boodschappen halen. Zit er echt doorheen
As op het aanrecht? Roken jullie in huis dan Viool?

Net naar de ha geweest voor mijn pols. Prik mag nog worden uitgesteld, ik mag nu eerst 2x per dag met Voltaren gaan smeren en een brace om in de nacht. Bah, daar kan ik niet mee slapen, maar alles liever dan die prik.

Aatje alweer wakker. Ze slaapt nu echt goed 's nachts, ben er zoooo blij mee!!!
As !!!! Vreselijk ! Vreselijk! Vind het zo goor. Man rookt onder de afzuigkap. Ik rook niet

amalia wat fijn dat de prik is uitgesteld meid !

Maar wat flauw dat je net goede nachten hebt een dan een brace om je pols moet waar je niet mee kan slapen.

Zo heeel mooi en netjes mijn wenkbrauwen gedaan en zo een masker. Als je dan gaar bent in elk geval er beetje fris uitzien...
Amalia wat fijn dat je voorlopig nog even onder de prik uit kunt komen. Ik hoop voor je dat je het hiermee gaat redden. En misschien went het wel om met een brace om te slapen.

Je dochter werkt in ieder geval goed mee de laatste nachten.

Helaas bij jou dus niet Viool. WAt verschrikkelijk als je de nachten zo aan het spoken bent. En dan inderdaad die ochtenden dat je je zo gebroken en duf voelt. Hmm.... daar kan ik nog niet echt naar uitkijken.

Gelukkig slaap ik 's nachts nog steeds erg lekker. Had ook anders gekund met die dikke buik.

Hoe is met de koortsige kinderen bij jou Sardegna? Gaat het weer een beetje goed? Hopelijk blijft jullie ander soortig ziekzijn bespaard.

Wie van jullie houdt er ook van kaasfonduen? Wat voor pannetje gebruiken jullie dan, en hoe houden jullie de boel warm, en wat eten jullie dan allemaal?

Even nog ideetjes opdoen voor het kaasfonduen morgen. Ik vind het zo lekker!
@bengel ik heb geen tips want ik wil het zelf ook graag leren / uitproberen kaasfondue

aaaaaa ik heb een heel schattig geruit jasje bij mexx in de uitverkoop gekocht want er stond O op. Gek dat je dat nu al kan hebben!

Ook 2 vrolijke armbandjes voor mezelf voor maar 4 euro. De winterjas was 20 euro dat is nou eens een leuke prijs voor een jas die je echt mooi vind.
Het zijn wel inimini hapjes en ik kook een heel bord wortel, bataat etc. Hahaha maarja ik zet het maar in de koelkast haha
Lekker!!! Kaasfondue! Heb net een enorme trog sla op. Ook best aardig, maar ik miste de blauwaderkaas erin, of het gesmolten geitenkaasje. Tja, dat is zo niet Sonja B natuurlijk, het mag niet te lekker zijn

Maar terug naar jou (en ik ga zaterdag uit eten dus heb wat om naar uit te kijken): ik doe altijd stukjes gebakken kipfilter erbij, gehaktballetjes, aardappeltjes gekookt, stokbrood uiteraard, selderij. En ik heb zo'n aardewerken kaasfondeupan. De korst die erin blijft zitten trek je er in 1x uit (en beland in man;s buik!).

Jummy, met Emmetaler???
Mmmm klinkt lekker zeg mmmm
Goed gedaan Viool, een jasje voor maar 20 euro van Mexx. Als je die graag wilde hebben, kan je er alleen maar heel veel plezier van hebben.

Amalia, met aardappeltjes, en vlees heb ik het nog nooit gehad. Is dat niet heel erg machtig? Wij gebruiken altijd veel stokbrood, cherrytomaatjes, paprika, ananas komkommer. Veel rauwkost dus. Mmm ga nog even over jou idee nadenken.

Ik ga morgen ook zo,n aardewerken pan kopen. Wij doen dit nog niet zo heel lang, en zijn begonnen met een heel goedkope simpele fonduepan van de Lidl. Ik dacht als we het niets vinden, heb ik van de pan geen pijn in de buik. Maar we vinden het fantastisch! Hoe houdt jij de aardewerken pan warm met de kaas erin? En warm je de kaas eerst op in een andere pan, of direct in de aardewerken pan? Sorry heel veel vragen voor jou!
Hmm, de iq test gedaan van BNN, ik scoor 29 punten lager dan voorheen!!! Moet toch maar weer eens gaan werken ofzo
direct in de aardewerkenpan. Even insmeren met knoflook, zakje kaasfondue erbij (heb het al heeeeel lang niet meer gedaan, ik denk dat ik het nu zelf zou maken), lekker wat witte wijn erbij (maar mss toch niet met de kinderen ) en dopen maar. Ik doe er zo'n waxinelichtjes thee houdertje onder, en als ik merk dat de boel te lauw word, loop ik even naar het gasstel. Maar kaas is altijd best heet.

Ik heb niet zo'n brandertje wat je moet vullen met spiritus namelijk.

Shit, onwijze trek... ik pak maar wat droge toastjes. 4 kilo kwijt, die wil ik niet echt meer terug...
4 kilo wauw ik heb die erbij denk ik want ik heb 3 gevulde koeken op
Amalia die straling van de iphone kookt het iq

eruit
Ik leg ootje nu net terug in bedje, t is zo'n bol warm knuffelmeisje. Echt pure liefde, een baby. Dat ik dat heb he, op mn 35ste een huis vol kinderen en een baby. Van de week werkte mn man over en zat ik met ( door de weeks dus 3 ..) 3 kinderen aan tafel te eten.

Dat voelt danzo rijk. Ik kan het niet uitleggen maar het was de bekende " ik kom later " en ik besefte dat ik nu met nog een extra kleine thuis zat. En het voelde zo leuk en gezellig.

Nou ik duik mn bed in. Ik ben niet zo lekker, combi slaapgebrek en veel bekenden en man de griep. Ik kan goed met weinig slaap af, blijkt, maar nee met een virusje erbij ga ik om.

Ja Bengel ik bof met dat jasje. Ik geloof dat het duur was. En qua maat verwacht ik O er in sept-okt in. Ik heb ook 2ehands jasje door gekregen dus kan ik mooi wisselen. Ik zal zo eens op zolder zoeken of de maat eender is.Deze is natuurlijk niet leuk op alles ( ruitje ) maar wel netjes.
Oef nog even dozen en tasjes om ver gehaald en het jasje gevonden, t is een maatje groter en ik vond ook nog een soort roze fleece vest en het jasje is van glad spul dus ook heel anders.

Deze winter heb ik alleen doorgekregen jasjes en 1 kraamkado aan bij Ootje. Het simpelste jasje draagt ze het meest, niet eens mooi maar lekker stofje en zacht en makkelijk aan te doen.

Ik heb het van vriendin doorgekregen. Het is maat 56 en ootje draagt het nog !

Een roze 56 heeft ze 2x aan gehad, een te stug jasje met rits ( niet handig ritsen ) gelukkig dan maar datdat niet nieuw is.

En het winterpak is nu te dik, meer voor onder 0 graden.

Gaaaaap mn hoofd auw auw
quote:viooltje schreef op 20 januari 2011 @ 21:18:

Ik leg ootje nu net terug in bedje, t is zo'n bol warm knuffelmeisje. Echt pure liefde, een baby. Dat ik dat heb he, op mn 35ste een huis vol kinderen en een baby. Van de week werkte mn man over en zat ik met ( door de weeks dus 3 ..) 3 kinderen aan tafel te eten.

Dat voelt danzo rijk. Ik kan het niet uitleggen maar het was de bekende " ik kom later " en ik besefte dat ik nu met nog een extra kleine thuis zat. En het voelde zo leuk en gezellig.Wat een mooi geschreven stukje van jou Viool! Er klinkt zoveel liefde en trots in door. Heel ontroerend. DAt gevoel kan je dan ineens overvallen hè, heb ik ook wel eens.
Goeiemorgen!

Het was een slopende week hier, met 4 slapeloze nachten, zieke L en megadruk op m'n werk, maar zie: het is vrijdag, ik heb geslapen vannacht van half 11 tot half 6 en daarna nog een uurtje van 6 tot 7. Ik heb vrij en ik voel me weer prima! Beetje moe nog, maar valt me heel erg mee.

En hoera, grote L is beter! Slapjes, witjes en heel mager, maar hij is verder weer z'n oude zelf. Gister maar 1 bloedneus, een kleintje. Hij hoest nog wat, dat wel, maar heeft weer praatjes voor 10.

Viool, het is superrijk, grote jongens aan tafel en een baby-meisje erbij. Je verwoordt het weer mooi. Ik ben ook vaak een vat van overlopende moederliefde, heerlijk gevoel. Ook al zijn ze soms om achter het behang te plakken

Bengel wat fijn dat je goed kunt slapen met die dikke buik. Kaasfondue: favoriet hier, ook bij de jongens. Ik maak altijd van 1/3 emmenthaler, 1/3 gruyère en 1/3 boerenbelegen. Ik heb ook zo'n aardewerken pan, superhandig. Ik doe trouwens wel met witte wijn hoor, de alcohol kookt eruit. Erbij: veel stokbrood, tomaatjes, champignons, worteltjes, komkommer. hmmm, heerlijk.

Amalia is dat werk voor een paar ochtenden nog wat geworden? Of heb ik daar overheen gelezen? Wel lekker dat je voorlopig niet voor DE prik hoeft zeg. Kun je slapen met die brace?

RW is bij jou thuis iedereen weer beter?

Wat is zo'n vrije dag toch heerlijk, de boodschappen en de was zijn gedaan, meisje ligt haar ochtendslaapje te doen, en ik heb lekker koffie voor mezelf gemaakt
Vanmorgen gaf ik Lmeisje een stukje cracotte bij het ontbijt. Ze vond het heel interessant, maar wat een vieze bende maakte ze ervan! In het mondje, uit het mondje, sabbelen, kneden, uitsmeren. De jongens hadden er de grootste lol om, ha ha. "Mama, ze maakt specie"
En minder goed nieuws: mijn vriendin heeft na lang wikken en wegen besloten de zwangerschap niet uit te dragen. Op de echo was ook een afwijkende ligging van bepaalde hersendelen te zien, die lagen in de knel. Dat is natuurlijk niet goed. Gisteren is ze ingeleid. Ik heb haar daarna nog niet gesproken. Oh ik vind het zo zielig voor haar
Erg sardegna, bevallen van je kindje en weten dat het ( om dat het het beste is / lijkt ) zal overlijden. Vriendin van mij ( kende haar toen niet ) ook. Jecmoet er niet aan denken.

Wat een verdriet. En ze heeft ercook nog zo voor moeten werken met ivf ( toch ?)

nouja wat ik zeg slaat nergens op het is altijd erg

sardegna bikkel !!! Zo weinig slaap !!!

Hoe zit dat met die cracotte, kunnen ze daar niet in stikken ???

Wat vreselijk....
Ik bewonder erg hoe jij je werk combineert met je gezin en ook nog kolft !!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven