De Winter Tetteraars

16-01-2011 10:12 3016 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een nieuw jaar, een nieuwe dag, een nieuw topic!

Ons 17e deel en het blijft leuk.

We hebben hier geen deurbeleid, maar het valt niet altijd mee om ons bij te houden. Er is ook veel te bespreken, want we kletsen over van alles wat leuk is en wat aandacht nodig heeft. En dat is best veel. Dus zet ‘m op, doe je best en dan is het hartstikke leuk om hier te komen tetteren.

Onze huisdieren zijn de basis van al deze gezelligheid en fotospam van je dieren is toch wel een beetje soort van verplicht.

Omdat het nog steeds winter is en sommige Tetters als ernstig uitkijken naar de lente, dit toepasselijke plaatje:

En de link naar ons vorige topic
Haha, Bieb, je moet me niet zo serieus nemen hoor

Ik doe, natuurlijk, niet aan verplichte nummertjes

Misschien valt het wel mee Slof...

En als je ze gewoon uitbetaald krijgt, met lunch en zonder rugpijn... Makkelijk verdiend toch?

Its, voor je erwtjes...
gheghe... Nee hoor Francis.

Je was op dit gebied ook wel inene flexibel qua dagen en schema omgooien.

Dan kun je het toch wel he..flexibel zijn

*heks snapt gewoon niet dat er iets tegenover moet staan blijkbaar *
Slofje,lekker je buik rondeten en dan je afterdinnerdutje toen tijdens het gewauwel

makkelijke overuurtjes!

Hier net een rondje kattennagels knippen gedaan.

Altijd gezellig

Isa wel..die blijft na het knippen lekker zitten knuffelen maar Bibi liet even weer horen dat ze best kan miauwen en grommen en ZM was ook gevlogen zodra ik hem losliet.

Ik bel haar gelijk!
Haihai, ben ik ook weer! Vandaag hard aan het werk gegaan. Was snel over.... ben wat eerder weggegaan en ik hoefde de hond niet eens uit te laten. Had zoon net gedaan. Daar nog ff mee gebabbeld en wat in huis gedaan.

Its... een hele voorzichtige, dat je erwtjes niet nog meer pijn gaan doen. Ik weet hoe het voelt, niet leuk! (en ik had dan ook nog een fikse melkklierontsteking in de rechter... )

Fran, Je bent soms té grappig. Wel goed dat je je koffer al hebt gepakt. Flink ruimte overgelaten voor de nieuwe spullen?

Bieb, heldin... ik wil ook zulke katten, die lekker blijven liggen en niet moeilijk doen als er nagels geknipt moeten worden.

Fant, poeh. Het zit je écht niet mee he. Wat een klotebaan heb jij. Kijken hoe mensen aan het 'werk' zijn. Is ontslag nemen niet een optie? Heb je het geld écht héél dringend nodig? Als het antwoord nee is zou ik toch ernstig over ontslag nemen nadenken. En flink blijven kijken naar een andere baan, hoe moeilijk het ook is.

Tonks, hoe is het met de stem? Gaat het weer een beetje?
De tegels liggen erin
Ik ben mijn eigen bananenschil
Rat: neem Burmezen Die steken bijna hun pootjes zelf uit als ik nagels ga knippen. Ik moet alleen oppassen dat ik niet in hun neus knip want er moet natuurlijk wél gekeken worden wat er gebeurt
Ik ben mijn eigen bananenschil
quote:Olijfje_ schreef op 20 januari 2011 @ 17:40:

De tegels liggen erin Wooohooo!!

quote:Olijfje_ schreef op 20 januari 2011 @ 17:42:

Ik moet alleen oppassen dat ik niet in hun neus knip want er moet natuurlijk wél gekeken worden wat er gebeurt

(ik heb er gelijk weer beeld bij)
Dag allemaal!

Gaan we seksen? Hier zit de zin altijd erg goed tot vreugde van Bengelaar.... :-)

Er rent weer een hoop over het scherm aan gebeurtenissen. Wat me vooral opviel was hoe laat jullie allemaal aan de slag gingen... tsss! Daar stond ik dan om 8.15 druk aan de arbeid! :-)
Tja...ik heb de bedoeling om wel op tijd op te staan maar op de één of andere manier lukt me dat niet zo heel goed deze week.

Wat fijn Olijf!

Rat, wat fijn dat Taartje al buiten was geweest Geen DQnieuws?
Oja dat wou ik nog vragen....DQ staat voor?

(ik weet wel wie er bedoelt wordt maar die afkorting??)
olijfje, wat fijn dat de tegels liggen

ik was ook laat op, maar ik mag dat, ik heb vakantie
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
DramaQueen!

Zo, nog een sollicitatie eruit gefietst...
Drama Queen, Bieb.

Olijfje met de nagelknipperts, is heb er ook gelijk een beeld bij. Komt gewoon omdat je het altijd zo lekker beeldend vertelt, Olijf!

En seksen op afspraak? Neu hoor. Mijn zin hangt erg af van hoe ik in mijn vel zit. Dus soms een hele tijd niet en soms een hele tijd heel vaak. En op vakantie altijd een keertje extra.

*my god, zit ik dit echt te vertellen?!*

Kuch, mag ik even melden héél blij te zijn dat ik mezelf heb kunnen weerhouden om onder Frans loepje te kijken hoe het zit met haar forumactiviteit op woensdag- en zaterdagavond? Pffff.

Its, au. Hopelijk zijn je erwtjes snel weer in vorm. Waar moest je assertief voor zijn trouwens?

Olijfje, hoera voor de tegels. En voor schoonpap natuurlijk. Is het naar je zin?
Fran, we gaan gelijk op. Ik heb er vandaag ook eentje de deur uit gedaan.

Ratteke, was het niet leuk om je werk? Hoeveel uur werk je nu?
Splinter!

Hier wisselt het ook hoor. Soms elke dag, soms een tijdje niet. Hangt af van stress en energie vooral. Nou, dat zegt al genoeg over de laatste tijd he?
gedoe over dingen die ik afgesproken had maar niet konden waardoor ik maar een zeikert was en ze dus een beetje genoeg van me leken te hebben.
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Vandaag een heerlijke hapto-sessie gehad. Zat niet zo fijn in mijn vel de laatste tijd, te weinig ruimte voor mezelf gehad en dan sluit ik me af voor man en is alles wat hij doet irritant. Op de één of andere manier heeft hapto-peut me weer los gepeuterd en ben ik weer helemaal 'open'. Man even flink geknuffeld toen ik thuis kwam, lekker gepraat en verder ga ik maar niet verwijzen naar waar we het hier net over hadden, qua activiteit.

Oh, ik heb de festivalkracht van het IFFR gehaald vandaag. Op de voorkant: Black Swan. Dat toevallig! En in het artikel dat er over gaat zegt de regisseur dat hij zich helemaal kan voorstellen dat mensen, na het zien van de film, zin hebben om naar een echte voorstelling te gaan. Dus TH, je voldoet helemaal aan zijn verwachtingen! Hij noemt het trouwens een gothic-film. Is het een aanrader?
Splinter hahahahaha!

De festivalkrant is hier ook al uitgeplozen. Black Swan is een mustsee! Is het niet op het IFFR dan wel gewoon in de bios.
Geen verwijzingen? Dus ik hoef niet aan te geven wat ik tussen mijn berichtjes gedaan heb ;)
quote:biebelien schreef op 20 januari 2011 @ 19:29:

Oja dat wou ik nog vragen....DQ staat voor?

(ik weet wel wie er bedoelt wordt maar die afkorting??)

Drama Queen.

Ik heb vanmiddag daar nog ff met zoon over gehad. Of hij 80 met haar wil worden. Of hij wil dat zij de moeder van zijn kinderen wordt. Eh, nou, eh, nee. Deze relatie is geen lang leven meer beschoren (hoop ik) K heeft het ook nog met hem over haar gehad. Maar dan zitten ze aan tafel te mompelen (allebei niet van die hele duidelijke praters, en met mijn dove oren én tv aan hoor ik niet alles) Wat ik mee heb gekregen is K nu ook een beetje bezig om zoon uitmaken aan te praten.

Olijf, fijn dat het af is. Geen lawaai meer, geen rotzooi en je kan weer bij je koelkast.

Bengelie, sorry. Ik win. Ik begin om half 8 met werken
Maar rat, tot hoe laat dan????

Deze week heb ik wel weer meer dan 50 uur gemaakt. Ik ben trots op mezelf hahaha
quote:Splinter02 schreef op 20 januari 2011 @ 20:03:

Fran, we gaan gelijk op. Ik heb er vandaag ook eentje de deur uit gedaan.

Ratteke, was het niet leuk om je werk? Hoeveel uur werk je nu?

Werk ging wel, heb een paar moeilijke zaken gedaan en na de lunch werd het erg warm op de kamer. Dan val ik bijna in slaap.

Ik werk nu nog maar 5 uur. In de praktijk bijna 7, om weer te wennen aan het langer moeten gaan werken. Anders moet ik van 5 uur gelijk naar 8 uur. Is een beetje te veel van het goede.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven