Mode & Beauty alle pijlers

Lush!

17-10-2010 22:39 999 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het vorige topic is vol, dus hier gaan we verder.

Vertel hier wat je van Lush gebruikt en wat je favorieten zijn

Deel 1
quote:Janna_ schreef op 20 januari 2011 @ 17:19:

Ik heb weer een nieuw wish lijstje

-Enzymion gezichtscreme

-Enchanted oogcreme

-Skin Drink gezichtscreme (wil ik aan m'n moeder geven)

-Brimstone scrub

-Big shampooIk heb alles behalve Brimstone en kan het aanraden
Sun Lover, geen dank! Blij dat jij het wel lekker vond, is toch iemand er blij mee :-)
quote:Very Cherry schreef op 20 januari 2011 @ 18:31:

@ Janna; Skin Drink is behoorlijk olie-achtig, je loopt de hele dag met een vette bek Voornamelijk geschikt als nachtcreme, dus. Als niemand je ziet. In mijn geval dan.quote:Sun lover schreef op 20 januari 2011 @ 18:47:

Bij mijn droge huid trekt skin drink gelijk in. Voor mij is het de perfecte dagcreme.M'n moeder heeft ook een droge (dan zeggen ze 'rijpere'!!) huid, dus ik denk dat het dan voor haar wel goed is. Ze is begin 60.
quote:vrolijk schreef op 20 januari 2011 @ 18:59:

Ik heb alles behalve Brimstone en kan het aanraden Volgens mij is Brimstone nieuw
quote:Janna_ schreef op 20 januari 2011 @ 19:07:

[...]

Volgens mij is Brimstone nieuw

Aha, dat is het! Schrok er al een beetje van

Mijn favo scrub is aqua mirabilis, die scrubt fijn!
O ja ik gebruik Enzymion als dag/nachtcreme en soms Skindrink als extra bv met koud weer als je huid schraal aanvoelt (s nachts!).

En als ik echt outbreak krijg, dreamcream!
quote:vrolijk schreef op 20 januari 2011 @ 19:08:

Mijn favo scrub is aqua mirabilis, die scrubt fijn!Die vind ik niet lekker ruiken... en hij schimmelde heel snel, vond ik. Hmmm, misschien was er gewoon iets mis mee, bedenk ik nu...
Hij ruikt wel beetje apart idd (nootachtig?) maar scrubt lekker stevig. Ik heb ook rub rub, die ruikt lekker maar zijn van die kleine minikorrels. Dan liever een wat stevigere korrel :-)
Ik heb nu die groene Sugar Scrub, die ruikt heerlijk naar alpen weiden!!
Ik heb ook nog zo'n gezellige roze/gele sugar scrub, die ga ik ook binnenkort proberen!
Oh ja, die was van de kerstcollectie, iets met fairy ofzo? Die had ik ook maar is al op. Was ook lekker ja. Ik heb nu die witte sugar babe, maar vind de groene lekkerder. Die is groffer en ruikt lekkerder.

Wel in een bakje doen he, niet zo onder de douche, net als die aqua mirabilis. Dan spoel je em zo weg.
Zo dan. Ik heb net snel mijn credit card laten blokkeren, de Lush.uk is gehacked en iedereen wordt verzocht de bank te contacten. Kijk maar even op de site, plus ik heb een mail gehad.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Ik heb vanmiddag voor de zekerheid ook mijn credit card laten blokkeren.

Dacht dat ze het vorige maand al opgelost hadden maar het schijnt dat de hack pogingen tot deze week zijn geweest.

Balen hoor, wel heel erg fijn dat ze er open over zijn en iedere klant die in die periode besteld hebben een mail hebben gestuurd.
Had jij die mail vanmiddag al??
Nee maar op het lushforum stond eergisteren al een stuk die ze weer van het IF forum hadden gehaald. De britse lush site ligt er sinds gistermiddag uit, dus meteen maar gebeld toen ik dat zag.

Als het goed is komt er binnenkort een nieuwe site waarbij je in eerste instantie met alleen paypal kan betalen.

Zou erg fijn zijn!
Geen mail gezien, maar ik heb wel besteld met kerst... Hmmm. toch wel mail...
Ik heb ook mijn creditcard laten blokkeren.

Baal er wel van dat ze in zo'n lange periode van oktober tot nu, gehackt zijn. Je zou toch verwachten dat ze zoiets eerder door zouden hebben ?
Tinydancer dat was ook het geval. Vlak na de kerst is de site een paar dagen uit de lucht geweest vanwege het hacken. Een aantal klanten uit Frankrijk hadden toe problemen met hun creditcard, er waren allerlei (kleine) bedragen afgeboekt.

Het blijkt nu alleen dat er nog steeds hack pogingen gedaan worden, dus nu nemen ze nemen nu geen risico meer.
Nou, heb ook m'n creditcard laten blokkeren. Er waren nu in ieder geval nog geen rare afschrijvingen. (Over 7 werkdagen heb ik een nieuwe...)

Goed dat ik het hier las, want die mail zat in m'n junkmail (en die zie ik ook niet op m'n mobiel, dus dat duurt altijd even voor ik die op de computer weer eens uitzoek)
quote:Janna_ schreef op 21 januari 2011 @ 11:01:

Nou, heb ook m'n creditcard laten blokkeren. Er waren nu in ieder geval nog geen rare afschrijvingen. (Over 7 werkdagen heb ik een nieuwe...) Same here.
Ik had een mail gehad van de ICS/VISA (ANWB) dat er een verdachte transactie van 1 euro had plaatsgevonden en we contact met ze moesten opnemen om eea te controleren. Gebeld en daar begon men gelijk over het lush-hack-verhaal.

Gevolg: pas laten blokkeren en een nieuwe aangevraagd.
Ik belde gisteren met de bank en die zeiden meteen; oh, er hebben net ook al 2 mannen gebeld (jaja, mannen!) met dit verhaal over Lush en die hebben ook hun creditcard laten blokkeren. (Die dachten vast, dit is m'n kans! )
Wilde nOg even melden dat mijn pakket binnen 3 werkdagen binnen was :-) niets kapot, en keurig de 3 proefjes waar ik om gevraagd had!!!

Helemaal goed en voor herhaling vatbaar.
Leuk Nikki! Wat had je besteld? En in NL of in de UK?
Iemand hier interesse in de Strawberry Santa jelly (jan. 2010)?

Heb er twee, ze zijn heel schattig, maar vind ze zelf te zoet.

En ik heb ook nog uit jan. 2010 de bubblebar Ruby Red Slippers. Heb geen bad... Is van de kerstcollectie van vorig jaar. Kruidig winters geurtje met wat fijne glitters.

Everytime you make a typo, the errorists win.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven