Lush!
donderdag 20 januari 2011 om 18:59
donderdag 20 januari 2011 om 19:06
quote:Very Cherry schreef op 20 januari 2011 @ 18:31:
@ Janna; Skin Drink is behoorlijk olie-achtig, je loopt de hele dag met een vette bek Voornamelijk geschikt als nachtcreme, dus. Als niemand je ziet. In mijn geval dan.quote:Sun lover schreef op 20 januari 2011 @ 18:47:
Bij mijn droge huid trekt skin drink gelijk in. Voor mij is het de perfecte dagcreme.M'n moeder heeft ook een droge (dan zeggen ze 'rijpere'!!) huid, dus ik denk dat het dan voor haar wel goed is. Ze is begin 60.
@ Janna; Skin Drink is behoorlijk olie-achtig, je loopt de hele dag met een vette bek Voornamelijk geschikt als nachtcreme, dus. Als niemand je ziet. In mijn geval dan.quote:Sun lover schreef op 20 januari 2011 @ 18:47:
Bij mijn droge huid trekt skin drink gelijk in. Voor mij is het de perfecte dagcreme.M'n moeder heeft ook een droge (dan zeggen ze 'rijpere'!!) huid, dus ik denk dat het dan voor haar wel goed is. Ze is begin 60.
donderdag 20 januari 2011 om 20:49
Oh ja, die was van de kerstcollectie, iets met fairy ofzo? Die had ik ook maar is al op. Was ook lekker ja. Ik heb nu die witte sugar babe, maar vind de groene lekkerder. Die is groffer en ruikt lekkerder.
Wel in een bakje doen he, niet zo onder de douche, net als die aqua mirabilis. Dan spoel je em zo weg.
Wel in een bakje doen he, niet zo onder de douche, net als die aqua mirabilis. Dan spoel je em zo weg.
donderdag 20 januari 2011 om 22:21
donderdag 20 januari 2011 om 23:52
Ik heb vanmiddag voor de zekerheid ook mijn credit card laten blokkeren.
Dacht dat ze het vorige maand al opgelost hadden maar het schijnt dat de hack pogingen tot deze week zijn geweest.
Balen hoor, wel heel erg fijn dat ze er open over zijn en iedere klant die in die periode besteld hebben een mail hebben gestuurd.
Dacht dat ze het vorige maand al opgelost hadden maar het schijnt dat de hack pogingen tot deze week zijn geweest.
Balen hoor, wel heel erg fijn dat ze er open over zijn en iedere klant die in die periode besteld hebben een mail hebben gestuurd.
vrijdag 21 januari 2011 om 09:24
Nee maar op het lushforum stond eergisteren al een stuk die ze weer van het IF forum hadden gehaald. De britse lush site ligt er sinds gistermiddag uit, dus meteen maar gebeld toen ik dat zag.
Als het goed is komt er binnenkort een nieuwe site waarbij je in eerste instantie met alleen paypal kan betalen.
Zou erg fijn zijn!
Als het goed is komt er binnenkort een nieuwe site waarbij je in eerste instantie met alleen paypal kan betalen.
Zou erg fijn zijn!
vrijdag 21 januari 2011 om 10:59
Tinydancer dat was ook het geval. Vlak na de kerst is de site een paar dagen uit de lucht geweest vanwege het hacken. Een aantal klanten uit Frankrijk hadden toe problemen met hun creditcard, er waren allerlei (kleine) bedragen afgeboekt.
Het blijkt nu alleen dat er nog steeds hack pogingen gedaan worden, dus nu nemen ze nemen nu geen risico meer.
Het blijkt nu alleen dat er nog steeds hack pogingen gedaan worden, dus nu nemen ze nemen nu geen risico meer.
vrijdag 21 januari 2011 om 11:01
Nou, heb ook m'n creditcard laten blokkeren. Er waren nu in ieder geval nog geen rare afschrijvingen. (Over 7 werkdagen heb ik een nieuwe...)
Goed dat ik het hier las, want die mail zat in m'n junkmail (en die zie ik ook niet op m'n mobiel, dus dat duurt altijd even voor ik die op de computer weer eens uitzoek)
Goed dat ik het hier las, want die mail zat in m'n junkmail (en die zie ik ook niet op m'n mobiel, dus dat duurt altijd even voor ik die op de computer weer eens uitzoek)
vrijdag 21 januari 2011 om 12:34
zaterdag 22 januari 2011 om 11:16
zondag 23 januari 2011 om 15:39
Iemand hier interesse in de Strawberry Santa jelly (jan. 2010)?
Heb er twee, ze zijn heel schattig, maar vind ze zelf te zoet.
En ik heb ook nog uit jan. 2010 de bubblebar Ruby Red Slippers. Heb geen bad... Is van de kerstcollectie van vorig jaar. Kruidig winters geurtje met wat fijne glitters.
Heb er twee, ze zijn heel schattig, maar vind ze zelf te zoet.
En ik heb ook nog uit jan. 2010 de bubblebar Ruby Red Slippers. Heb geen bad... Is van de kerstcollectie van vorig jaar. Kruidig winters geurtje met wat fijne glitters.
Everytime you make a typo, the errorists win.