Uitgerekend september 2011

11-01-2011 14:03 2189 berichten
Alle reacties Link kopieren
WNW = wil geslacht niet weten

Cookie803001-9 10 mei vk2e jongen Incinta3003-9 28 mei vk 1e jongenLizi-27 2803-9 22 apr 20 w echo - 28 apr vk 1e jongen Juffie8723 05-9 15 apr 20w echo 1e jongen Tsmama2606-9 26 apr 20w echo - 12 mei vk 2e jongen blond7-9 1e meisje Crazydesi3209-9 14 mrt vk3e jongen Loveland339-9 8 jul placenta lokalisatie 1e jongen margriett2412-9 26 apr 20w echo1e meisje yrusjetd12-9 ? jongen Potatohead?13-9 ? jongen Lyt2613-9 15 apr vk - 26 apr 20w echo2e jongen anne_ananasje2513-9 19 mei vk - 14 jun 3D echo ? jongen Weekend2216-9 3 mei 20w echo1e meisje c773416-9 5 mei 20w echo3e wnwhaarspeldjes2916-9 18 jun 3D echo 2e wnwZonnebloem82 2918-9 4 mei 20w echo1e wnwNavimo3118-9 5 mei 20w echo 2e jongen Peetje74 3619-9 21 apr vk - 2 mei 20w echo 3e wnwGympy77 3320-9 17 mei 20w echo2e wnwMeisjegroningen 2620-9 4 mei 20w echo1e meisje 7up2520-9 13 april vk - 26 april 20w echo1e jongen deborahs1ste2020-9 6 mei 20w echo1e wnwm2b 2621-9 6 mei echo1e meisje xxxjes3324-9 15 jun vk 1e jongen dinges812925-9 11 mei 20w echo 1e wnwSofi2010 3426-9 12 mei vk - 24 mei 20w echo4e meisje ? Deernie3028-9 20 mei 20w echo - 28 apr pretecho 1e meisje Nientje82 283-10 18 mei 20w echo1e wnw
He meiden

Sanneke: ik ga heel hard voor je duimen.kan ook nog de innesteling zijn he? maar kan mij voorstellen dat je nu helemaal in de rats zit..zou ik hetzelfde hebben alle adviezen terzijde...hoop at je morgen terecht kan. hoe is het nu trouwens?

Pippin: leuk zeg morgen al een echo...wel laten weten he?

Kiss: welkom en gefeliciteerd.

hebben jullie het ook steeds zo warm???ik hoef maar wat te doen en pffffffffff ...lijkt wel also ik het heel huis heb gebouwd hahah..

vanmiddag verjaardag gevierd voor de vrienden..nou ja was meer een middagje voetbal kijken dan wat anders ahaha..domme eredivisie live en allemaal net zo fanatiek...vind er zelf niet zo heel veel aan...maar goed ze waren in ieder geval blij allemaal...komt de sfeer dan wel ten goede..

ga de oudsten even in de pyama hijsen en naar bed brengen..en dan RU|ST met BZV....

fijne avond nog allemaal
Puck
Iedereen badankt voor het welkom. Ikzal niet heel actief zijn.. Maar wanneer ik kan, hou ik de verhalen bij en schrijf ik zelf..

Jullie ook allemaal gefeliciteerd, en geniet ervan, dat probeer ik ook..

Sanneke80 : Ik wil jou sterkte wensen en hoop voor je dat het niks is. En de arts je gerust kan stellen.
Ja, ik had toevallig al een controle bij mijn gyno staan, vanwege mijn cystes / endometriose. En dan doet ie altijd een echo. Hopelijk krijg ik nu een keertje iets positiefs te horen!!!

Wat leuk dat jullie allemaal aan het studeren zijn; heerlijk, maar druk, kan ik me voorstellen. Veel succes!
Bedankt voor jullie reacties allemaal.

Voel me nog steeds niet super. Bloedverlies blijft doorgaan. Soms wat meer, soms wat minder. Het is wel hoofdzakelijk bruin. Af en toe ook een rare steek in de buik, net alsof ik steken heb zoals bij het hardlopen. Voelt raar. Ik ga ook de hele tijd naar de wc om te kijken of er weer wat bij is gekomen. Echt naar!

Ik ben wel bij de verjaardag geweest, was ook wel fijn een beetje afleiding. Nu maar hopen dat het snel morgen is.

Ik hoop wel dat ik direct terecht kan, want ik maak me wel erg zorgen.

@lizi27 Bedankt voor je positieve wooden, kan ik idd wel gebruiken. Ik ben nu ook allerlei fora aan het aflopen met verhalen over bloedingen. Daar wordt je ook niet echt vrolijk van. Al hoeft het nog niet verkeerd af te lopen.

Ik heb alleen een heel verdrietig gevoel. Ik wilde zo graag :(
Lieve Sanneke,

Verhalen lezen op fora over bloedverlies zullen je niet veel helpen. Niet doen!

Op het topic waar ik schrijf ( een mooie winterdag..) gaat het ook over zwangerschappen. Een forumvriendinnetje van mij heeft veel bloedingen gehad, en daar is niets aan de hand. Ze heeft al een aantal keer een kloppend hartje gezien van haar kindje. Bij mij was niets aan de hand, totdat... en toen ging het ineens mis, zonder verdere aanleiding ( was ook in augustus uitgerekend). Ik denk dat het goed is om je niet teveel te verdiepen in alle verhalen over bloedverlies, en gewoon op het beste te hopen. Ik weet het, het is heel erg moeilijk. Ik hoop dat het snel morgenvroeg is en je de dokter kan bellen. Ik duim voor je! Sterkte...

Liefs, Sha
Heel veel sterkte vandaag Sanneke. Ik hoop dat je snel terecht kunt en dat het niks is. Ik heb zelf tijdens de zwangerschap van L een bloeding gehad. Gelukkig was het toen niks.
@ meisjegroningen bij mij zit ook wel veel 'angst' dat het misgaat...elke keer dat ik ga plassen maak ik me zorgen...Maar daarnaast zijn de cijfers 9 van de 10 gaan goed wel een beetje hoopgevend en mijn vriend gaat er helemaal vanuit dat het goed gaat...en de kamer van toch aan een nieuwe vloer toe ;)

Aanstaande vrijdag heb ik mijn echo...denk dat ik me dan wat zekerder ga voelen...maar er al mee bezig zijn vind ik wel heel prettig...

(ik was ook zwanger direct na het stoppen met de pil...dus mocht het mis gaan dan geeft dat goede hoop...klinkt heel stom maar ik weet nu dat alles werkt enzo maar daar gaan we niet echt vanuit...ik probeer zo positief mogelijk te denken! Heb wel moeilijke momenten hoor...als ik een krampje voel of denk dat ik bloedverlies...ga heel vaak checken op de wc!).
@sanneke ik hoop dat je snel gerustgesteld kunt worde vandaag. Heel veel sterkte vandaag.....
Kissie, gefeliciteerd met je zwangerschap!!

Sanneke, wat rot dat je zoveel bloedverlies hebt. Ik hoop dat je snel mag langskomen en je goed nieuws zult krijgen. Bruin bloedverlies klinkt niet zo heel erg, maar ik heb er verder ook geen verstand van... Ik duim voor je!!

Meisjegroningen, wat leuk dat je dit jaar gaat trouwen! Ik ben zelf niet getrouwd en zal ook wel niet op korte termijn gaan gebeuren :-)

En was jij nou ook tante geworden of vergis ik me dan met iemand anders? Gefeliciteerd in ieder geval!

Pippip succes vandaag met je echo! Zou inderdaad wel heel erg fijn zijn als je nu eens leuk nieuws krijgt bij een echo!

Lizi sterkte met het omgaan met de reacties van je zus. Ze zal er vast een goede reden voor hebben en misschien vanuit haar oogpunt heel begrijpbaar, alleen vind ik het voor jou wel heel rot dat ze dan zo vervelend reageert. Jij kunt er toch niks aan doen en jij hebt toch ook recht op jouw geluk?! Hoop dat het snel beter zal gaan!

Zo, ben ook weer eens op het forum. Vrijdag kon ik het forum niet op en verder is het een beetje een hectisch weekend geweest want vriend is ziek geweest en voelde zich zo beroerd dat ik er even alleen voor stond thuis. Geeft op zich niet, maar mn moeder is ook nog opgenomen in het ziekenhuis, dus het was een beetje heen en weer rennen steeds.

Had zaterdagochtend ook een beetje een baalmoment omdat ik dit afwachten zo vervelend vind. Ik wilde zo graag bevestiging dat ik echt zwanger ben.... 'Gelukkig' werd ik 's middags misselijk dat was weer beetje meer bevestiging :-)

Nou, nog 2,5 week geduld hebben en dan heb ik eindelijk de echo.
Blond, trouwens fijne vakantie! Waar ga je naartoe dat je een paar weken weg bent?

C77 jij ook een hele fijne vakantie!
@sanneke: succes vandaag!

@ cookie: ik wil ook graag de bevestiging van het zwanger zijn! Moet volgende week naar de verloskundige maar pas over 3 weken een echo :( ben wel strontmisselijk en heb overal last van, dus voel me wel zwanger maar toch.. Wil het bewijs zien :D

Ik ben een partij moe pff en krijg geen eten door mijn keel, ik eet alleen maar voor de baby zal maar zeggen want ik kan niet meer genietn van het eten door die misselijkheid
Vandaag weer wat bloed, niet veel en nog steeds bruin, maar toch.

Bah.....onzeker gedoe.

Mag om kwart over twee een echo laten maken. Ik maak me wel erg zorgen nu. Hoop dat het toch goed is.
Sanneke, wat fijn dat je straks al terecht kunt voor een echo. Hoef je niet zo lang meer in onzekerheid te zitten! Succes!!

Weekend, balen dat je zo misselijk bent. Ik heb er ook wel last van, maar meer een constante misselijke smaak en bijna alles wat ik eet laat een hele vieze nasmaak achter. Maar hoef gelukkig niet te spugen. Succes ermee!
Ik zal voor je duimen vanmiddag, Sanneke!

Ik heb vanmorgen mijn echo gehad, was bloedzenuwachtig. Met mijn eisprong gerekend ben ik vandaag precies vijf weken zwanger (uitgerekende datum 26/9). Op de echo was een vruchtzakje te zien van 4,5 mm, maar geen vruchtje. Volgens de gyno niks om me zorgen over te maken, omdat het nog zo pril is. Maar natuurlijk maak ik me wel zorgen! Zit het echt wel goed? Is het niet te klein? Is het normaal dat je nu nog geen vruchtje ziet? Waaah!

Over twee weken (9/2) moet ik terugkomen, dan moet er een hartje te zien zijn.
Nu mag ik ook meedoen!! Vandaag hebben we de echo gehad, en gelukkig was er een prachtig kloppend hartje, op de juiste plaats dus in de baarmoeder, te zien!! Het lijkt erop dat ik toch 8 weken zwanger ben, en dus uitgerekend op 3 september!!

We zijn heel blij en opgelucht. Het is natuurlijk altijd spannend, die eerste periode, maar deze slag is al gewonnen!!

Nu wil ik ook wel in de tabel, al weet ik nog niet of ik heel veel mee kan schrijven hier (zit nog op een ander topic en druk druk druk) maar ik ga het zeker proberen!

Dus voor de tabel:

Belesta, 37 jaar, 3-9 uitgerekend. 15-2 weer echo (combinatietest) en het is mijn 2e kindje....

Weekend, ik ben al 4 weken kotsmisselijk, bij mijn vorige zwangerschap duurde het tot de 14e week, vreselijk!! Als je ook moet overgeven, let dan goed op verschijnselen van uitdrogen. Bij mij is het tot nu toe binnen de perken gebleven, maar ik moet wel uitkijken. Ik denk erover om naar de HA te gaan voor medicatie, met name vanwege het overgeven. Tot nu toe wisselt de frequentie nogal, de ene dag 3 keer en dan weer een dag niet, gelukkig.....
Hé pippip,

Op zich is het normaal hoor, om rond die tijd alleen een vruchtzakje te zien. Heb ik ook gehad met mijn 2e. Omdat ik toen bloedverlies had bij 5,5 week en ik daarvoor een miskraam had gehad, ben ik toen een aantal keer bij de gynaecoloog geweest voor een echo. De eerste keren zag ik ook alleen een vruchtzakje, daarna een vruchtzakje met "iets" erin, en een paar weken later een kloppend hartje. Het is gewoon nog erg vroeg, dus er is nog niet veel meer te zien.

Sanneke, succes! Hopelijk is alles goed!
O Belesta, lees nu jouw berichtje. Wat fijn dat je een kloppend hartje hebt gezien! Dus toch geen bbz!
Hallo allemaal,

Als eerste gefeliciteerd met jullie positieve testen! Ook ik ben uitgerekend in september, ik denk op 21/9. Ben nu bijna 6 weken zwanger.14/2 heb ik mijn eerste echo! Erg spannend allemaal!

Ik heb me toch maar toegevoegd, omdat ik ervaringen wil delen met anderen. Ik voel me redelijk goed. Alleen heb ik eigenlijk sinds mijn eisprong last van mijn onderrug. Het is een soort stekende pijn, die uitstraalt naar mijn bil. Hebben jullie dit ook? Ik kan soms bijna niet zitten, als ik beweeg gaat het weer wat beter. Dit is mijn eerste zwangerschap dus ik heb vergelijking.. en mijn vriend en ik houden het nog even voor ons, dus kan hierover (nog) niet met vriendinnen praten.

Ik ben benieuwd naar jullie reacties!

Sanneke, ik las dat je vandaag naar de huisarts gaat, ik hoop dat hij je kan geruststellen.
@ zonnebloem: gefeliciteerd! Spannend hoor! Ik vertel het ook nog niet aan iedereen. Ik zit nu thuis wegens enorme vermoeidheid enzo maar op me werk zeg ik dat ik griepheb maar ik zou zo graag willen zeggen dat ik zwanger ben en er erge last van heb!

@pippip: het is wel erg vroeg voor een echo! Hopelijk ligt het daaraan!

@cookie: ik ben wel erg misselijk maar hoef gelukkig niet over te geven, kan alleen amper eten en moet opletten dat ik dus niet te erg afval. Ik heb nu in 2 dagen 4 beschuitjes op en moet er niet aan denken om te moeten eten
@ belesta: gefeliciteerd! Ook vervelend! Ik hoef gelukkig niet over te geven maar dat is inderdaad erg hoor! Er zijn wel middeltjes die mogen toch? Ik eet alleen weinig, eetlust is totaal weg :(
Sanneke, hoe is het nu met je?

Belesta, gefeliciteerd en wat geweldig dat je het hartje hebt zien kloppen!

Pippip: Het is nog heel vroeg voor een echo en de gyn heeft gezegd dat het normaal is dat je nog geen vruchtje kunt zien, dus probeer je geen zorgen te maken, hoe moeilijk dat ook is. Fijn dat je over 2 weken weer een echo mag laten maken.

Ik heb ook weinig zin in eten en zit na een paar happen alweer vol. Dat had ik ook in het begin van mijn vorige zwangerschap. Ik probeer wat vaker op de dag kleinere porties te eten. En zijn jullie ook zo moe?
@haarspeldjes: o wat een moeheid pff word er gek van! Ben ongeveer 5 uur per dag wakker en ben een partij moeee! Echt alsof ik een voetbal team meezeul :p ik eet ook vaak kleine porties maaja echt zin in eten krijgen is lastig
@ Weekend ik doe voor het idee af en toe een zwangerschapstest...slaat nergens op maar geeft wel bevestiging :S

@ pippis kan me voorstellen dat je je zorgen maakt ook al zeggen ze dat dat niet nodig is...waarom had je zo vroeg al een echo?

@ Haarspeldjes ik ben ook doodmoe en kan me slecht concentreren! Ik ben leerkracht dus de leerlingen houden me bij de les...maar na schooltijd ben ik echt 'op'.
Hier is de moeheid ook enorm bleh..... lig er echt op tijd in, sporten komt echt niet van....ben nu ook nog eens snotverkouden.......ach ja voor een goed doel....je doet er niks aan

Eten gaat redelijk...wel voel ik me erg flauw en heb het idee dat ik telkens flauw val...

@sanneke hoe is het ?
@juffie: net 3 gekocht maar heel vies maar s ochtends is mijn urine ook veel geler dan s middags

Ik heb trouwens ook echt moeite met seks! Ben zo bang dat het weer fout gaat :s maarja hoef er niet bang voor te zijn want slaat nergens op maar toch :s

Nu net lekker erwtensoep op hmhm klein beetje

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven