Mode & Beauty alle pijlers

Manfield 70%

24-01-2011 15:20 112 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo Allemaal,

Op aanraden van mijn zus, stel ik hier maar even de vraag.

Misschien zitten hier dames met insite informatie.

Ik heb hele mooie schoenen gezien bij de manfield. En had met mezelf, afgesproken te wachten tot er 70% korting zou komen.

Nu na de 50% zie ik vandaag dat er 60% korting is.

Weet iemand of de 70% nog komt? of moet ik nu mijn slag slaan?

alvast bedank.

Liesl
Dilemma dilemma. Wat een moeilijke keuze. Stel je zelf voor dat de deurbel gaat: staat er dan een paar schoenen achter?
quote:tuttjemeteenrietje schreef op 24 januari 2011 @ 15:24:

Dilemma dilemma. Wat een moeilijke keuze. Stel je zelf voor dat de deurbel gaat: staat er dan een paar schoenen achter?
quote:tuttjemeteenrietje schreef op 24 januari 2011 @ 15:24:

Misschien wel, misschien niet. Maar de kans dat ze dan weg zijn is groot...
Tut
Live in the here and now, because your future doesn't look bright.
Week 8 van de Extremely Demotivational Calendar
Ik denk dat dit echt een vraag is voor de glazenbol, maar zag net een ander topic, dus denk dat ie in gebruik is
Ik heb 4 winkels in de buurt die allen nog die schoennen hebben. Ook de juiste maat. Ik durf dus best te wacht, maar wil wel graag weten of die 70% dan nog wel komt.

Liesl
Bel de winkel op, die weten dat, wij NIET.
Geen glazenbol voor nodig hoor, ik dacht eerder aan een mederwerker van de manfield.
dan bel je toch even een medewerker van de manfield op?

Of is je beltegoed op?
Nammma, dan stel ik mijn vraag dus niet aan jou.

Geef dan ook geen antwoord.

Ik vraag toch of hier mensen zitten met insite informatie.

Je hoeft niet meteen te gaan schreeuwen
inside info of die schoenen nog 3,50 goedkoper gaan worden??? Je zit hier niet bij wikileaks hoor.
Tut, weet je hoeveel ijsjes je van 3,50 kan kopen!!!!

(of sokken voor in de nieuwe schoenen)
Mochten er hier dames werken bij Manfield hoop ik niet dat ze die info gaan geven.

Het is namelijk de bedoeling dat je de schoenen voor 60% nog verkoopt. Als hier al word geroepen dat het toch wel 70% wordt wacht iedereen natuurlijk.
Jezus mens, als je die schoenen nou wil hebben (is er echt geen reden dat 4! winkels ze nog hebben? Lelijk ofzo?) dan koop je ze toch gewoon?

Rekensom: schoenen kosten 130 euro.

60% eraf is 52 euro

70% eraf is 39 euro. 13 euro verschil. Als dat een probleem is raad ik je aan helemaal geen schoenen te kopen want je kan het niet betalen.
inside... koop gewoon die schoenen, 10% op manfield schoenen is hooguit een paar euro... sjiesh
Mijn maat is altijd al uitverkocht. Dus ik hoef niet te wachten. Maar als maat 36 of 42 hebt kun je het er misschien

op gokken.
Dat zeg ik. Gamma.
quote:CharlotteAnnaSophie schreef op 24 januari 2011 @ 15:38:

Mijn maat is altijd al uitverkocht. Dus ik hoef niet te wachten. Maar als maat 36 of 42 hebt kun je het er misschien

op gokken.In schoenmaat 42 kan je bij manfield kiezen uit ongeveer 3 paar schoenen (uitverkoop of niet)
quote:CharlotteAnnaSophie schreef op 24 januari 2011 @ 15:38:

op gokken.Maat 42: al-tijd uitverkocht.
Poep, wie heeft jou gescheten?
quote:spectral schreef op 24 januari 2011 @ 15:37:

inside... koop gewoon die schoenen, 10% op manfield schoenen is hooguit een paar euro... sjiesh

Dat zie je verkeerd. Een hanmburger bij de Mac is één euro, dus als je goed gaat rekenen, kan je nog iemand op zo'n burger trakteren ook.

SLA JE SLAG MENS!!!!!!!!!!!!
quote:tuttjemeteenrietje schreef op 24 januari 2011 @ 15:38:

Dat zeg ik. Gamma.Verkopen ze daar ook manfield schoenen dan?
Ik weet niet, even in mijn glazen bol kijken
ah de aller-aardigste viva dames zijn al langs geweest

Als je even wacht Liesl komen vanzelf de mensen die het ook leuk vinden mooie dingen te kopen voor zo min mogelijk geld dan zijn deze dames alweer verdwenen naar een ander topic om daar de TO van hun fijn commentaar te voorzien.

Misschien dat er mensen zijn die weten dat het vaker in een bepaalde maand plaatsvindt

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven