Kan dit?
zondag 16 januari 2011 om 20:44
zondag 16 januari 2011 om 20:56
Haha blijfgewoonbianca nee mijn ex intereseerd me niets meer.
Het is een foto van mijn vriend die volgens hem al heel oud is , maar die bij een vriend van hem op facebook er op 9 december opgezet is via mobile uplaod ofzo.
En nu snap ik al zo weinig van dat hele Facebook gebeuren , maar vond het een beetje raar dat die vriend dan vorige maand een foto van meer dan een jaar terug er op zou zetten vandaar
Het is een foto van mijn vriend die volgens hem al heel oud is , maar die bij een vriend van hem op facebook er op 9 december opgezet is via mobile uplaod ofzo.
En nu snap ik al zo weinig van dat hele Facebook gebeuren , maar vond het een beetje raar dat die vriend dan vorige maand een foto van meer dan een jaar terug er op zou zetten vandaar
zondag 16 januari 2011 om 21:09
Meer dan een jaar is toch niet oud? ik ben nu 21 maar had tot voor kort nog foto's van mezelf toen ik 16 was Op den duur vond ik dat natuurlijk wel een beetje oud, maar een foto plaatsen van iets meer dan een jaar geleden is toch niet zo raar?
En kan inderdaad niet. Vraag me af waarom je je vriend niet gelooft
En kan inderdaad niet. Vraag me af waarom je je vriend niet gelooft
zondag 16 januari 2011 om 21:11
zondag 16 januari 2011 om 21:13
zondag 16 januari 2011 om 22:04
http://www.findexif.com. Als de exifdate beschikbaar zijn kan je ze hier zien.
maandag 17 januari 2011 om 14:26
Nee ik wil het weten omdat hij er met een ander meisje op een niet al te leuke manier op staat
In ieder geval staat hij er zo op , dat ik het niet goedkeur als dit tijdens onze relatie geweest is..
En de reden dat ik mijn vriend niet geloof is omdat hij als hij uitgaat en alcohol drinkt hij zich nogal een beetje oversociaal (bestaat dit woord ? ) kan gedragen , vooraal wanneer hij met vrienden is.
In ieder geval staat hij er zo op , dat ik het niet goedkeur als dit tijdens onze relatie geweest is..
En de reden dat ik mijn vriend niet geloof is omdat hij als hij uitgaat en alcohol drinkt hij zich nogal een beetje oversociaal (bestaat dit woord ? ) kan gedragen , vooraal wanneer hij met vrienden is.