Kan dit?

16-01-2011 20:44 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo ,

Ik vroeg mij eigenlijk af of het mogelijk is om via een foto die op bijvoorbeeld hyves of facebook staat te zien wanneer die foto gemaakt is.

Dus niet wanneer die op de website is toegevoegd maar wanneer de foto genomen is.

Weet hier iemand dit toevallig?

Bedankt alvast!
Nee, geen idee, maar nu wil ik natuurlijk weten waarom je dit wilt weten. Staat je ex met iemand op de foto en verdenk je hem ervan dat die tijdens jullie relatie is gemaakt?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Volgens mij niet. De foto wordt geupload naar de webserver van Facebook/Hyves en voor zover ik weet slaan die de opname informatie niet op.
Haha blijfgewoonbianca nee mijn ex intereseerd me niets meer.

Het is een foto van mijn vriend die volgens hem al heel oud is , maar die bij een vriend van hem op facebook er op 9 december opgezet is via mobile uplaod ofzo.

En nu snap ik al zo weinig van dat hele Facebook gebeuren , maar vond het een beetje raar dat die vriend dan vorige maand een foto van meer dan een jaar terug er op zou zetten vandaar
Nee joh, dat kan niet.
Nee dat kan niet.

Wat wel kan, jij ziet toch wel of jouw vriend op de foto er uitziet zoals jouw vriend er nu uitziet. En of hij op de foto kleding draagt die hij nu ook nog draagt.
Meer dan een jaar is toch niet oud? ik ben nu 21 maar had tot voor kort nog foto's van mezelf toen ik 16 was Op den duur vond ik dat natuurlijk wel een beetje oud, maar een foto plaatsen van iets meer dan een jaar geleden is toch niet zo raar?

En kan inderdaad niet. Vraag me af waarom je je vriend niet gelooft
@ wallace , ja dat kan idd , maarja een jaar geleden zag die er niet heel anders uit en die trui heeft die nu wel maar toen ook dus dat maakt het lastig.
@ elastiekje , omdat de rest van de foto's van die vriend wel recent zijn , en het komt ook van zijn mobiel af.

Tenminste dat neem ik aan want het staat onder de map ; mobile uplaods.

De foto's staan trouwens niet bij mijn vriend op facebook, maar bij een vriend van hem.
Maar waaróm wil je nu weten wanneer die foto is gemaakt?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Dan moet je erachter komen of die vriend die de foto gemaakt heeft een jaar geleden dezelfde telefoon had.

Zo niet, kan hij onmogelijk een oudere foto er op 9 december pas op hebben gezet.

Wat maakt dat je het zoooo graag wilt weten? En dat je je vriend niet geloofd?
Vriend is vast ergens met mensen op de foto gezet waar hij over heeft gelogen.

TO dacht dat vriend ergens thuis was, maar op de foto te zien was hij dat niet.

Zoiets?
http://www.findexif.com. Als de exifdate beschikbaar zijn kan je ze hier zien.
Nee ik wil het weten omdat hij er met een ander meisje op een niet al te leuke manier op staat ;)

In ieder geval staat hij er zo op , dat ik het niet goedkeur als dit tijdens onze relatie geweest is..

En de reden dat ik mijn vriend niet geloof is omdat hij als hij uitgaat en alcohol drinkt hij zich nogal een beetje oversociaal (bestaat dit woord ? ) kan gedragen , vooraal wanneer hij met vrienden is.
Tineye

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven