Uitgerekend september 2011

11-01-2011 14:03 2189 berichten
Alle reacties Link kopieren
WNW = wil geslacht niet weten

Cookie803001-9 10 mei vk2e jongen Incinta3003-9 28 mei vk 1e jongenLizi-27 2803-9 22 apr 20 w echo - 28 apr vk 1e jongen Juffie8723 05-9 15 apr 20w echo 1e jongen Tsmama2606-9 26 apr 20w echo - 12 mei vk 2e jongen blond7-9 1e meisje Crazydesi3209-9 14 mrt vk3e jongen Loveland339-9 8 jul placenta lokalisatie 1e jongen margriett2412-9 26 apr 20w echo1e meisje yrusjetd12-9 ? jongen Potatohead?13-9 ? jongen Lyt2613-9 15 apr vk - 26 apr 20w echo2e jongen anne_ananasje2513-9 19 mei vk - 14 jun 3D echo ? jongen Weekend2216-9 3 mei 20w echo1e meisje c773416-9 5 mei 20w echo3e wnwhaarspeldjes2916-9 18 jun 3D echo 2e wnwZonnebloem82 2918-9 4 mei 20w echo1e wnwNavimo3118-9 5 mei 20w echo 2e jongen Peetje74 3619-9 21 apr vk - 2 mei 20w echo 3e wnwGympy77 3320-9 17 mei 20w echo2e wnwMeisjegroningen 2620-9 4 mei 20w echo1e meisje 7up2520-9 13 april vk - 26 april 20w echo1e jongen deborahs1ste2020-9 6 mei 20w echo1e wnwm2b 2621-9 6 mei echo1e meisje xxxjes3324-9 15 jun vk 1e jongen dinges812925-9 11 mei 20w echo 1e wnwSofi2010 3426-9 12 mei vk - 24 mei 20w echo4e meisje ? Deernie3028-9 20 mei 20w echo - 28 apr pretecho 1e meisje Nientje82 283-10 18 mei 20w echo1e wnw
seks ben ik momenteel veels en veels te moe voor...helaas voor vriendlief....lig ook meestal in bed als hij thuiskomt....
@margriet: ik ook maar ik merk dat hij het mist en ik ook dan denk ik: hmhm vind het wel eng/spannend. Sinds ik het weet pas 1 keer seks gehad en alles doet het nog ( gelukkig)
Ik ben ook enorm moe...maar wij doen het nu gewoon 1 keer per week in het weekend (overdag dan ben ik niet zo moe). Vind het ook wel spannend elke keer, maar het schijnt geen kwaad te kunnen..
Oh, wat schrijven jullie veel! Even een paar dagen niet gekeken, en 5 pagina's erbij.

Ik lees wel met jullie mee, maar reageren zal ik wat minder doen. Ik ben 's avonds erg moe. En ik voel me nog erg onzeker, ben zo bang dat het mis gaat.

Seks staat hier ook een beetje op een laag pitje, het voelt nog een beetje vreemd. Ik denk dat het vanzelf wel minder wordt, gewoon doen Gister nog seks gehad, en gelijk daarna naar de wc gerend om te controleren of ik geen bloeding had (goh, dit klinkt wel heel suf nu ik het intik).

Ik heb trouwens sinds een paar dagen een vreemde zoete smaak in mijn mond. Hebben hier meer meiden last van? Als ik het google lees ik allerlei dingen over suikerziekte. Voor zover ik weet heb ik daar geen last van.

Alle nieuwe zwangeren: gefeliciteerd!
Hallo allemaal!

Bedankt voor jullie lieve reacties. Ik ben vandaag langs geweest en waarschijnlijk is het mis. Op de echo was al wel een vruchtzakje te zien, maar deze was leeg en nog erg klein. De gynaecoloog gaf aan dat twee dingen kon zijn: Of het is nog in een heel pril stadium of het is het begin van een miskraam. Ze gaf aan dat ik ongeveer 3/4 weken zou kunnen zijn, heel pril dus nog, terwijl ik volgens mij al 6 weken en 3 dagen zwanger ben. Aangezien ik wel een constante cyclus heb, denk ik dat het verkeerd is, het voelt ook niet goed. Ik ben ook nog even langs de verloskundige geweest en die zei ook al dat het niet heel positief klonk. Ik moet nu wel over twee weken weer terug komen voor een echo.

Nu maar hopen dat het snel doorzet. Ik ben wel een beetje bang voor wat er komen gaat, het schijnt echt heel veel bloed te zijn.

Hoop dat het meevalt. Zo lastig als niemand ervan weet en je je toch zo vervelend voelt :(
Sanneke, wat erg... en dan ook nog de onzekerheid...

Sterkte
@sanneke heel veel sterkte,
@sanneke: wat een verdrietig nieuws! Kan me voorstellen dat die 2 weken enorm lang duren voor je! Wat een onzekerheid! En zeker rot als je het niet kan vertellen aan iemand :( je voelt je zo rot en moet maar normaal doen! Wat een moeilijke tijd! Ik wens je veel sterkte toe
Hè Sanneke wat een rotnieuws! Heel veel sterkte meid!
Sanneke, wat erg. Heel veel sterkte.
Sanneke, sterkte....
Jeetje Sanneke wat een vervelend nieuws. Helaas heb ik afgelopen augustus ook een miskraam gehad met 9 weken. Ook bij een zwangerschap van 6 weken kunnen ze nog geen groot vruchtzakje zien.

Ik hoop voor jou dat het allmaal mee valt.

Als je miskraam door zet ga je inderdaad veel bloed verliezen. Een hele boel stolsels. Dat kan ook best een paar dagen duren. Zodra je vrucht en zakje eruit zijn zul je dan wat minder gaan vloeien.

Tip!!; vraag altijd voor de zekerheid om een echo te laten maken. Dat geeft uitsluitsel of je daadwerkelijk een miskraam hebt gehad en alles uit je baarmoeder is.

Heel veel sterkte de komende tijd!!!
He bah... Heel veel sterkte Sanneke
Sanneke, heel veel sterkte. Wat ontzettend naar voor je.
Hee Sanneke, wat naar.

Maar kunnen ze niert je HCG meten een week lang, of dat nog toeneemt? Lijkt me erg lang wachten 2 week. Er is nog een kans dat het goed zit.

@all

Elke nacht moest ik er 1x uit om te plassen, deze nacht voor het eerst niet. Maak me direct al zorgen dat het niet meer goed zit.

Vorige keer had ik bij 9 week dat alle symptomen verdwenen waren. Dat bleek dus ook mis te zijn.

Ter geruststelling vraag ik dus; wie heeft er ook last van nachtelijk plassen en slaat wel eens een nachtje over?
@meisjegroningen: geen ervaring mee, ik plas zoiezo s nachts of ik nou zwanger ben of niet. Ik heb wel eens dat ik opeens minder pijnlijke borsten heb eventjes maar dan opeens weer wel.

Vandaag kruidvat test gedaan: gewoon zelfde goeie streep, gelijk al.

Alleen 1 dilemma.. Ik deed ook een clear blue test en die gaf heel snel aan: zwanger 3+!

Maar ik ben nu bijna 6/7 weken zwanger?? Klopt dan toch niet? Zit het niet goed dan? Want hij kan ook 4-5 weken aangeven en had eerlijk gezegd vanuit gegaan dat dat er stond.

Of heb ik teveel geplast vanacht? Had echt express weinig gedronken vanaf 8 uur niks meer. Om 12 uur voor het laatst geplast en om 6 uur getest, hoefde niet te plassen maar was wel genoeg om te testen pfff drama :p
Bij de Clearblue moet je de 2 weken voor de bevruchting er nog bij optellen.CB testen geven ook bij 24 week 3+ aan.
De Clearblue geeft na 3 week niets anders meer aan dan 3+.

4-5 week etc kan hij never nooit aangeven.

Toevallig heb ik gisteravond dezelfde test gedaan met dezelfde uitslag. Hbe uitvoerig het boekje bestudeerd;)
Ooo gelukkig! Want zat me helemaal scheel te turen naar het streepje van mijn kruidvat test! Hahaha hij begon er bijna van te kronkelen!

Ooo k ben echt een doos! Ik zag het op het doosje staan en nu zie ik dus gewoon dat het achter bijvoorbeeld de 2-3 staat en daar staat dan 4-5 weken maar dat betekend + je bonus weken zeg maar!

Ik ben echt een kleine hypochonder!
Lieve Sanneke, wat erg voor je! Vooral de onzekerheid; is het nou echt fout of toch misschien nog goed.... Ik had gehoopt dat het door het bruine bloedverlies misschien toch niet zo erg zou zijn, maar dit klinkt allemaal niet zo hoopvol.

Ik wens je heel erg veel sterkte!!
Pippip, balen dat je nu zo in onzekerheid zit over de echo. Ik heb het in mijn omgeving ook meegemaakt bij iemand waar alleen een vruchtzakje te zien was, verder niks. Zij wist toen niet hoe lang ze zwanger was en kreeg te horen dat het allebei de kanten op kon; of ze was nog te kort zwanger en er was nog niks te zien of het zou misgaan. Zij heeft toen een week heel erg in spanning gezeten en een week later bleek het goed te zitten!

Belesta en Zonnebloem, gefeliciteerd! Leuk dat jullie hier ook mee komen schrijven.
Goedemorgen allemaal!!

Eigenlijk is dit best een lastige fase waar we nu allemaal in zitten. Zoveel onzekerheid en het enige wat je kunt doen is afwachten. Tijd gaat dan opeens ook zo langzaam. Ben blij dat ik 40 uur werk, dan gaat 't iets sneller.... Voor iedereen die nog geen hartje gezien heeft: sterkte met het wachten!!! En mocht het deze ronde toch niet gelukt zijn: je weet in ieder geval dat je zwanger kan worden. Dat is al een mooi begin wat velen onder ons niet gegund is!!!

Wat betreft 's nachts naar de wc. Normaal hoef ik er 's nachts nooit uit, ik slaap altijd als een blok. Nu moet ik er elke nacht wel 2 a 3 keer uit!! Dan rol ik echt slaapdronken naar de wc. Gelukkig val ik binnen drie seconden weer in slaap (bijna op de wc...). Behalve vannacht: mijn borsten zijn opeens zoveel gevoeliger sinds gisteren. Ze waren al wel wat groter en gevoeliger, maar nu doen ze echt pijn. Ik moest echt veel draaien in bed voor ik een goede positie had gevonden waarbij ik geen last had. Ik heb trouwens ook wel een nachtje gehad dat ik er niet uit hoefde, misschien minder gedronken de dag ervoor?? Ik heb er niet zo bij stil gestaan eigenlijk.
Sanneke: heel veel sterkte..en toch stiekem ga ik nog heel hard voor je duimen op een goede afloop...hoe is het nu met het bloedverlies dan?

Pippin: wat een onzekerheid he? mijn vriendin had precies hetzelfde en die ik nu over 8 weken uitgerekend. Ik denk gewoon vroege echo is niet altijd goed je zenuwstelsel denk ik...

Belesta en Zonnebloem..welkom!!! en gefeliciteerd natuurlijk.

Meisjegroningen: dat plassen heb ik nu nog niet zo erg. dat begint bij mij echt later pas...wel denk ik bij elk steekje O o en vlieg ik weer naar de toilet om te kijken. gisteravond zere onderrug...pffffffffffffffff ik wil die weken wel vooruit trekken voor iedereen..................

ga straks ook nog weer een test halen...erg he?

hebben sommigen van jullie het al verteld aan anderen? Hier nog niet..denk ook niet dat ik van iedereen positieve reacties krijg omdat het natuurlijk best snel is na de vorige die nu bijna 6 maand is...maar goed wij zijn er superblij mee en dit toetje is erg gewenst...en vind het stiekem ook wel erg leuk voor mijn jongste...tussen nr 2 en 3 zit nml 3,5 jaar ongeveer...en tussen 1 en 2 zit 22 maanden..die spelen veel met elkaar ...
Puck
@sofi: als je jongste 6maanden is en je bent nu zwanger is dat juist leuk toch! Ik werk in de kinderopvang en zie dat zeer regelmatig, sommige zelfs net bevallen en huppa volgende. Ik heb het echt niemand verteld maar het ligt op het puntje van me tong! Zou t zo graag aan mijn baas willen vertellen maar ik wacht even af. En me zusje, die zit telkens te hengelen haha en een vriendin van me die vind dat ik er zwanger uitzie en had laatst symtomen gegoogled en ik had alles ( gekkie :p) wel grappig
Hoi allemaal,

Je zou die eerste 12 weken liever willen overslaan. Moe, misselijk, onzeker of het wel goed zit, je kunt het nieuws nog met niemand delen en de tijd gaat zooooo langzaam.

Voor de tabel: ik heb op 8 februari de eerste afspraak bij de verloskundige. De verloskundigen hier maken geen echo's, dus daar moet ik apart een afspraak voor maken in het ziekenhuis als ik bij de verloskundige ben geweest.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven