De Winter Tetteraars
zondag 16 januari 2011 om 10:12
Een nieuw jaar, een nieuwe dag, een nieuw topic!
Ons 17e deel en het blijft leuk.
We hebben hier geen deurbeleid, maar het valt niet altijd mee om ons bij te houden. Er is ook veel te bespreken, want we kletsen over van alles wat leuk is en wat aandacht nodig heeft. En dat is best veel. Dus zet ‘m op, doe je best en dan is het hartstikke leuk om hier te komen tetteren.
Onze huisdieren zijn de basis van al deze gezelligheid en fotospam van je dieren is toch wel een beetje soort van verplicht.
Omdat het nog steeds winter is en sommige Tetters als ernstig uitkijken naar de lente, dit toepasselijke plaatje:
En de link naar ons vorige topic
Ons 17e deel en het blijft leuk.
We hebben hier geen deurbeleid, maar het valt niet altijd mee om ons bij te houden. Er is ook veel te bespreken, want we kletsen over van alles wat leuk is en wat aandacht nodig heeft. En dat is best veel. Dus zet ‘m op, doe je best en dan is het hartstikke leuk om hier te komen tetteren.
Onze huisdieren zijn de basis van al deze gezelligheid en fotospam van je dieren is toch wel een beetje soort van verplicht.
Omdat het nog steeds winter is en sommige Tetters als ernstig uitkijken naar de lente, dit toepasselijke plaatje:
En de link naar ons vorige topic
dinsdag 25 januari 2011 om 08:39
Leuk Tonks! Wist je al dat ze ging trouwen, of was dat ook nog een verrassing? Jij getuige, Kaatje bruidsmeisje? Ik heb zomaar het idee dat ze dat best wel heul leuk zou vinden.
Kantoor was gisteren ook wel gezellig ja. Hopelijk hebben we alles netjes opgeruimd en ligt het niet nog vol met mayo en wijnvlekken. Of hangt er nog een enorme patatlucht.
Ratje, lekker zo vroeg slapen! Moet ik vanavond ook eens gaan doen. Wat vond K ervan, dat je zijn wekker niet hoorde? Was hij nog op tijd? En voelde jij je niet al te schuldig?
Ik ben onderweg, heb een trein met internet, johoo. Kan ik weer verder met vakanties zoeken...
Tonks,zet 'm op vandaag! Je bent al haske goed begonnen.
Kantoor was gisteren ook wel gezellig ja. Hopelijk hebben we alles netjes opgeruimd en ligt het niet nog vol met mayo en wijnvlekken. Of hangt er nog een enorme patatlucht.
Ratje, lekker zo vroeg slapen! Moet ik vanavond ook eens gaan doen. Wat vond K ervan, dat je zijn wekker niet hoorde? Was hij nog op tijd? En voelde jij je niet al te schuldig?
Ik ben onderweg, heb een trein met internet, johoo. Kan ik weer verder met vakanties zoeken...
Tonks,zet 'm op vandaag! Je bent al haske goed begonnen.
dinsdag 25 januari 2011 om 09:06
dinsdag 25 januari 2011 om 09:47
dinsdag 25 januari 2011 om 14:50
Ik ben ook thuis,gezellig bij collega in Meppel geweest.
Hij woont in zo'n leuk jaren 30 huis met een erker.
Lekker bijgeteut.
Op de terugweg bij Intratuin langsgeweest en ik doe net of het geen januari is...heb het voorjaar in huis gehaald
even wat voorjaarsbolletjes en bloemetjes gehaald en die net in bak/glas gestopt.
dinsdag 25 januari 2011 om 15:22
quote:biebelien schreef op 24 januari 2011 @ 17:23:
Geen geit in de taart Fantje maar geitenkaas!!!
maar die kan ook met aan andere kaas natuurlijk
Ik ga m morgen maken voor mezelf
Balen dat je weer zo moe bent en het slapen in de war is.
(zou ik ook worden van tabtabtab)
Wij korten het af naar "geit" , ik ben gek op geit en zo is de andere helft vd familie dus als ik zoiets maak doe ik er iets voor de andere helft bij Ik kook sowieso meestal dubbele porties. Alles is op 4 personen gebaseerd en door het te verdubbelen hebben we lekker restjes of iets om mee te nemen als lunch.
Morgen ga ik naar ome dok. (of tante). Ben benieuwd. Zie er als een berg tegenop. Weet ook niet welke (2) klachten ik ga noemen: moe en hoofdpijn, of mijn darmen of mijn schouders of mijn knie....Bleh. Misschien mijn grootste angst: alles wordt vaak op mijn gewicht geschoven. En dat voelt zo vernederend. Alsof ik zelf niet begrijp dat ik moet afvallen. Alsof ik zelf al niet van alles heb geprobeert....Dokter ik heb oorpijn, "tja mevrouw dan moet u wat gewicht kwijt, al dat gewicht ligt 's nachts op uw oor wanneer u slaapt" Ja ja....
Wat zijn hier leuke vakantie plannen langsgekomen trouwens!
Lekker naar het warme weer! Hier is het op dit moment ook warm: +5, komt door de Chinook (warme luchtstroming/wind).
Geen geit in de taart Fantje maar geitenkaas!!!
maar die kan ook met aan andere kaas natuurlijk
Ik ga m morgen maken voor mezelf
Balen dat je weer zo moe bent en het slapen in de war is.
(zou ik ook worden van tabtabtab)
Wij korten het af naar "geit" , ik ben gek op geit en zo is de andere helft vd familie dus als ik zoiets maak doe ik er iets voor de andere helft bij Ik kook sowieso meestal dubbele porties. Alles is op 4 personen gebaseerd en door het te verdubbelen hebben we lekker restjes of iets om mee te nemen als lunch.
Morgen ga ik naar ome dok. (of tante). Ben benieuwd. Zie er als een berg tegenop. Weet ook niet welke (2) klachten ik ga noemen: moe en hoofdpijn, of mijn darmen of mijn schouders of mijn knie....Bleh. Misschien mijn grootste angst: alles wordt vaak op mijn gewicht geschoven. En dat voelt zo vernederend. Alsof ik zelf niet begrijp dat ik moet afvallen. Alsof ik zelf al niet van alles heb geprobeert....Dokter ik heb oorpijn, "tja mevrouw dan moet u wat gewicht kwijt, al dat gewicht ligt 's nachts op uw oor wanneer u slaapt" Ja ja....
Wat zijn hier leuke vakantie plannen langsgekomen trouwens!
Lekker naar het warme weer! Hier is het op dit moment ook warm: +5, komt door de Chinook (warme luchtstroming/wind).
Optimist tot in de kist!
dinsdag 25 januari 2011 om 15:39
Fantje, ik zou idd dan opschrijven waar je allemaal last van hebt en dan heel duidelijk aangeven dat je bij god niet weet wat de 2 zijn die je wilt bespreken want je loopt hier al zo lang mee, voelt je niet serieus genomen en je bent het helemaal zat. Desnoods met een paar (krokodillen)tranen erbij. En dan mag meneer of mevrouw dok het gaan uitzoeken.
Ik ben mijn eigen bananenschil