MAINTENANCE MODE

25-01-2011 15:55 50 berichten
MAINTENANCE MODE

Acceptatieomgeving. Ga naar het live Viva Forum.

Wat is dit? Ik krijg deze melding telkens.
Alle reacties Link kopieren
Ja had je nog geryplied Hoeft niet, ben zelf ook niet zo op m'n mondje gevallen

Maar de volgende x roep ik jou erbij! Maf mens
quote:Madelievv schreef op 25 januari 2011 @ 16:19:

Ja had je nog geryplied Hoeft niet, ben zelf ook niet zo op m'n mondje gevallen

Maar de volgende x roep ik jou erbij! Maf mensMaf mens = dus niet jij he
Ok, dan is het goed....
Lang leve mobiel, nergens last van.
`trouwens, ik kan dus niet meer op dat topic, mag niet van Viva blijkbaar, krijg steeds foutmelding !
Er is een update gedaan waarmee het probleem voor Safari/Mac- gebruikers (zie het bugtopic) is opgelost. Hierdoor was er onverwachts tijdelijk de 'Maintenence mode' melding te zien.

Mocht je toch nog problemen ondervinden met Viva.nl in Safari/Mac, leeg dan je cache (dit doe je in Safari bij Instellingen > Safari opnieuw instellen > Vink Cache leegmaken aan > opnieuw instellen.)

Als je dan nog steeds problemen hebt, kun je dit melden in het bugtopic.

Excuses voor het ongemak.
Dat is fijn!

Worden de andere problemen die al bekend zijn nu ook opgelost? Of zijn jullie er mee bezig maar lukt het niet helemaal?

quote:Opa_Sokkenpop schreef op 25 januari 2011 @ 15:57:

Het forum spoort al weken niet..

Weten de reclamemensen dat eigenlijk ook?Inderdaad! Dat is onze troef
quote:Internetredactie schreef op 25 januari 2011 @ 16:29:

Er is een update gedaan waarmee het probleem voor Safari/Mac- gebruikers (zie het bugtopic) is opgelost. Hierdoor was er onverwachts tijdelijk de 'Maintenence mode' melding te zien.

Mocht je toch nog problemen ondervinden met Viva.nl in Safari/Mac, leeg dan je cache (dit doe je in Safari bij Instellingen > Safari opnieuw instellen > Vink Cache leegmaken aan > opnieuw instellen.)

Als je dan nog steeds problemen hebt, kun je dit melden in het bugtopic.

Excuses voor het ongemak.Het ligt dus niet aan Mac/Safari. Ik krijg deze meldingen ook met Windows7/Chrome, Windows7/Firefox, Windows7/InternetExplorer, UbuntuLucid/Chrome en UbuntuLucid/Firefox. Ik word er gek van!!
Wat fijn dat jullie dat ook even van te voren aankondigen! Het is al vele, vele malen eerder gevraagd, maar daar komt (uiteraard) of geen antwoord op, of het antwoord dat jullie niet weten dat het forum er weer uit klapt. In het geval van een update lijkt me dat het wel bekend is.

Die reclamemensen zal het blijkbaar ook worst zijn dat de hits een heel stuk minder zijn de afgelopen maanden. Of ze verdienen zo godsgruwelijk veel dat dat kleine beetje viva ze niet eens opvalt.
Ik krijg de melding op Mac/Firefox...
Ik krijg de melding ook echt overal! Maakt niet uit via welke browser je forumt, hij ligt er minstens 1xpw uit! En voor de rest is hij traaaaaaaaaaaaaag
Hier Xander68 (geen zin om uit te loggen op de laptop van Erwt )

XionZ, DoSaanvalletje plannen? BAM! Plat die handel
Noo Xander, dan kan ik niet meer forummen
quote:Erwt schreef op 25 januari 2011 @ 16:59:

Hier Xander68 (geen zin om uit te loggen op de laptop van Erwt )

XionZ, DoSaanvalletje plannen? BAM! Plat die handel Is goed. Ik zal mijn smartphone wel even wat pakketjes laten sturen, zal ie waarschijnlijk al down van gaan .
Ja, excuses voor het ongemak.

Nou, we hopen dat het niet weer gebeurt.
Ohja en ik zit ook nog steeds elke keer dat ik op het forum ben geweest alle cookies te verwijdren omdat ik niet kan uitloggen
Nu we toch bezig zijn, kunnen jullie inloggen op 'Mijn Viva'?
quote:Madelievv schreef op 25 januari 2011 @ 17:06:

Noo Xander, dan kan ik niet meer forummen Nou vooruit....dan laten we de mobiele versie overeind staan quote:XionZ schreef op 25 januari 2011 @ 17:08:

[...]

Is goed. Ik zal mijn smartphone wel even wat pakketjes laten sturen, zal ie waarschijnlijk al down van gaan .

Stuur ik er één pakketje achteraan, en dan is het helemaal klaar!

Krijgen we nu een perma? Want we dreigen de site plat te gooien...
quote:JohnnyCake schreef op 25 januari 2011 @ 17:36:

Nu we toch bezig zijn, kunnen jullie inloggen op 'Mijn Viva'?Yep, jij vast niet hè?
quote:JohnnyCake schreef op 25 januari 2011 @ 17:36:

Nu we toch bezig zijn, kunnen jullie inloggen op 'Mijn Viva'?Is dat niet een beetje overmoedig? Dat je dat in het meervoud formuleert? Dan ga je er iig al vanuit dat het er meer dan 1 is die wel kan inloggen
Hahahah.. het is de acceptatieomgeving, dat betekent dat je je er niet aan mag ergeren maar het moet accepteren!!!!!!! ;)

En die tweede zin? Volgens mij verwijzen ze ons naar een "real life" meet...

Ik word er ook schijtziek van
quote:Xander68 schreef op 25 januari 2011 @ 18:02:

[...]

Krijgen we nu een perma? Want we dreigen de site plat te gooien... Dan beginnen we toch samen een nieuw forum? Gezellig met zijn tweetjes.
Ik krijg nu telkens de melding:

Stack overflow at line: 1461.

Vreemd. Hebben jullie dat ook?
quote:XionZ schreef op 25 januari 2011 @ 19:03:

[...]

Dan beginnen we toch samen een nieuw forum? Gezellig met zijn tweetjes. Hmm..ik ben er nog steeds Maar hêy....de site staat nog fier overeind

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven