Wraak

18-05-2007 23:51 110 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn ex heeft me wat geflikt tijdens onze relatie maar heeft mij dat pas 2 weken geleden opgebiecht (nee, hij is niet vreemdgegaan). We waren toen al bijna een half jaar uit elkaar. Sindsdien laat de gedachte aan wraak me niet los. Ik wil dat het slecht met hem gaat, dat ie problemen krijgt. Ik wil graag anoniem wraak nemen maar weet niet goed hoe. Iemand een idee?
Ik zie nu ook pas de datum.

Nou ja, da's dan jammer.
Nu ben ik benieuwd naar de rare actie van Dammes
Ik kan me voorstellen dat als iemand, bv je ex, je continue het leven zuur probeert te maken, dat je dan wel eens denkt, hoe pak ik hem terug.

Maar als jullie al een tijdje uit elkaar zijn en hij biecht het nu op, dan zou ik daar geen energie in steken. Dat heeft geen zin.
Uhhhhhh... ik heb wel eens wraak genomen...

Een ex vriendje die mij veel ellende heeft bezorgd, stond op een datingsite. Ik een profiel aangemaakt, foto van bloedmooie vrouw erbij, en zo gaan mailen. Nog pissiger werd ik toen hij complete leugens ging vertellen over 'Zn laatste vriendin'. Zei ook dat we al een jaar uit elkaar waren ( was 2 weken!).

Hij werd hoe langer hoe blijer met het mailcontact.

Op een bepaald moment heb ik gezegd dat ik viavia ( hihi, tja, de wereld is klein!) dit en dat over hem gehoord had ( dingen die ook echt waar waren, erge dingen die hij gedaan had!) en niets meer met hem van doen wilde hebben. Raaaaadeloos was ie. Vond het zo erg, en wie vertelde dat over hem?!?!?!' enzenz.

Tja, of ik me nu beter voelde hierna... neu. Zou zoiets dus ook nooit meer doen.
quote:YetiMan schreef op 25 januari 2011 @ 13:05:

[...]

Please, laat dit een grap zijn...

Dit is jammer genoeg geen grapje,voel me vies ,vernederd,gebruikt en kan nog wel even doorgaan.

Hij heeft me ooit verteld soms wel aangetrokken voelde tot mannen ,maar zoveel liefde voor mij voelde hieraan nooit toe zou geven.

Nu lig vaker te piekeren,was hij met “hem”geweest en kwam dan nachts naast me liggen .

Idee doet me walgen,maar heb eens nagevraagd de wet op privacy verbied me om naam hier bekend te maken ook al zou ik het zo graag willen.

Het word niet minder ik wil wraak op hem en zijn vriendje.
Zou iemand me dan kunnen vertellen wat het doel is van wraak nemen dan?

Ok ik heb ook wel eens gedacht, ik steek de banden van die en die lek.

Maar het doen...

Ik zou me kapot schamen.

Waarom jezelf zo verlagen?

Je gaat je er namelijk echt niet beter van voelen

Je krijgt er een ex ook niet mee terug

En ik denk dat je de grap van je vriendenkring wordt

Erover fantaseren vind ik 1 ding, het uitvoeren vind ik ronduit stom.

Compleet gebrek aan eigenwaarde...

Maar das mijn mening hoor...

Overtuig me gerust van het tegendeel
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:sabrina2 schreef op 26 januari 2011 @ 16:06:

[...]

Dit is jammer genoeg geen grapje,voel me vies ,vernederd,gebruikt en kan nog wel even doorgaan.

Weet je zeker dat hij is vreemd gegaan en je bedrogen heeft?

Ben je zo gekwetst omdat hij een ander heeft? Omdat hij gelogen heeft over zijn gevoelens voor mannen? Ik denk eigenlijk dat hij, toen hij dat zei, eerlijk meende dat hij je niet wilde bedriegen, maar dat hij verliefd is geworden en zijn woord niet kon houden. Niet netjes en niet eerlijk, maar dat overkomt velen van ons, denk ik, dat we zeggen voor altijd bij iemand te blijven en dat we daar een paar later anders over denken.

Ben je extra gekwetst omdat hij nu met een man is?
Accepteren of naar een deskundige om je te helpen.

Zet jezelf niet voor gek, dan weet hij helemaal dat je kapot bent.

Dat je er uberhaupt aan denkt vind ik een enge gedachte...
quote:sabrina2 schreef op 26 januari 2011 @ 16:06:

[...]

Hij heeft me ooit verteld soms wel aangetrokken voelde tot mannen ,maar zoveel liefde voor mij voelde hieraan nooit toe zou geven.

Nu lig vaker te piekeren,was hij met “hem”geweest en kwam dan nachts naast me liggen .

Idee doet me walgen,maar heb eens nagevraagd de wet op privacy verbied me om naam hier bekend te maken ook al zou ik het zo graag willen.

Het word niet minder ik wil wraak op hem en zijn vriendje.Ik vind je een beetje eng.
Ik ben toch wel benieuwd wat die actie van die ex dan is geweest...
quote:sabrina2 schreef op 25 januari 2011 @ 11:19:

Wraak blijft een mooi woord,mijn vriend is ingepikt door een homo op zijn werk.

Niemand kan me kwalijk nemen ik wraak wil maar hoe

Heb jij nooit gemerkt dat je vriend homo is dan? Dat valt echt rauw op je dak dus.

Misschien is hij net de kast uit gekomen?

Sterkte!
quote:intheheart schreef op 26 januari 2011 @ 06:48:

Uhhhhhh... ik heb wel eens wraak genomen...

Tja, of ik me nu beter voelde hierna... neu. Zou zoiets dus ook nooit meer doen.Mooi verhaal van wraak intheheart. Wraak is hartstikke zinvol, zeker de dreiging die er van uit gaat. Die voorkomt nl dat je zomaar ff vreemd gaat of op een andere manier iemand kwetst.

Zo redelijk subtiel wraak nemen is prima vind ik, maar je had mss achteraf wel ff je echte identiteit moeten vertellen.
Kom op Jayne, als je een beetje logisch nadenkt dan weet je dat wraak nooit iets uithaalt.

To, zet je er lekker over heen! Door de wraakgevoelend blijf je veel te veel bij hem hangen. Werk aan jezelf en laat hem los! Wraak nemen loopt nooit zoals jij het in gedachten heb en is idd erg kinderachtig. Het zegt namelijk niet eens iets over wat hij heeft gedaan, alleen maar over hoe jij er mee omgaat.

Der komt wel weer een nieuwe vent, laat deze lekker varen!
Ik ben zoooooooo mosterd!
''Wraak is altijd de zwakke genot van een kleine en smalle geest''

Ben het hier wel mee eens, eigenlijk. Erover denken prima en begrijpelijk, maar écht actie ondernemen? Kan je beter de eer aan jezelf houden.
Bitterballen, anyone?
een vega bitterbal gaat er altijd wel in heur
quote:Klontje schreef op 26 januari 2011 @ 21:36:

Bitterballen, anyone?

Jawel

Ok, TO, als je nog wraak wilt....

Doe eerst Veet ontharingscreme in zijn shampoo, verleid hem tot samen douchen.

Wanneer hij zijn haar heeft ingezeept met de shampoo zoen hem dan drie minuten lang.

Laat hem dan zijn haar uitspoelen en laat je afschuw duidelijk merken.

Zorg wel dat het allemaal niet in jouw haar komt tijdens het douchen.

Meid, succes!
Vil
Ik ben ook n kleuter denk ik, want ik heb wel wraak genomen bij mijn ex.

En het voelde heerlijk.

Het was geheel terecht na wat hij mij maar vooral de kinderen aangedaan heeft.

Wat ik gedaan heb? Een leuke normale vent ontmoet die er echt voor mij is en waarmee ik dit jaar ga trouwen op het strand.

En dat zijn allemaal dingen die ex niet kan waarderen.

Ik heb contactadvertenties gezet, hem oplaten draven omdat hij dacht een leuke meid aan de haak te hebben geslagen.(vooral leuk om op afstand ergens zitten te kijken hoe hij afdroop)

Zijn autoslot tijdens vriesperiode vol gegooid met secondelijm.

Ach kinderachtig natuurlijk, het is ook zo'n 5jr geleden toen ik heel boos was en gekwetst was door hem.

Nu sta ik daarboven en zou dat niet weer doen..
Nouja de beste manier om wraak te nemen is volgens mij nog altijd om gelukkig te worden zonder hem.
oud topic zie ik. (nu pas)
.
Madhe het topic is van 2007, volgens mij heeft het niet veel zin om op TO te reageren, die leest denk ik niet meer mee.
Ah je had het zelf ook door

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven