Mode & Beauty alle pijlers

Smashed Lemon?

26-01-2011 13:12 15 berichten
Hallo allemaal,

Ik zag vandaag online het merk Smashed Lemon. Het lijkt een beetje op King Louie, zo te zien. Kent iemand dit merk? Hoe is de kwaliteit en hoe vallen de maten?

Zal geen linkje toevoegen anders lijkt het op spam, maar op goochel is genoeg te vinden...
Toch maar even een plaatje....
Ik zie de overeenkomst met King Louie niet.

Maar 't kost geen drol, je kan 't gewoon een keer proberen toch?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een jurkje bij hen gekocht deze zomer. Kwaliteit is simpel, maar hé: voor 25 euro klaag ik niet
Disclaimer: ik heb een mannelijk brein.
Het is heel geodkoop en zo ziet het er ook uit
quote:pimpelmeesje67 schreef op 26 januari 2011 @ 13:26:

Ik zie de overeenkomst met King Louie niet.

Jurken en overslagtruitjes met bloemetjes, does it ring any bells?

Het is idd niet duur, maar als de kwaliteit ruk is en er geen model inzit, is het altijd te veel natuurlijk....
Het valt allemaal wel erg kort, of niet?

Die jurkjes zijn in mijn ogen meer tuniekjes.
Ik draag vandaag toevallig een jurkje.

Qua kwaliteit is het niet heel goed, de stof wordt gauw pluizig. Maar ja, wat wil je voor die prijs? Het jurkje wat ik nu draag kostte ¤ 17,-

Qua maat valt het redelijk normaal, niet te klein iig!
quote:TiTaTamara schreef op 26 januari 2011 @ 13:46:

[...]

Jurken en overslagtruitjes met bloemetjes, does it ring any bells?

Ja zeg, er zijn wel meer merken die bloemenprints en overslagtruitjes hebben...
Er zitten wel grappige dingen tussen, maar je betaald verzendkosten én je moet de retourzending ook zelf betalen.

Verder staat er niet bij van wat voor materiaal de dingen gemaakt zijn, of hoe groot bijvoorbeeld een tas is.

Kortom: ze hebben er geen klant bij.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
*kijkt in labeltje*

95% Polyester en 5% Spandex

Ik heb deze jurkjes eind nov besteld en hoefde geen verzendkosten te betalen zo uit m'n hoofd.
Ik vind het jammer dat er geen maattabel op de site staan? Voor het geld vind ik er wel een paar leuke dingen tussen zitten.

AgentL, je schrijft dat de maat redelijk normaal valt, welke maat heb jij van dit merk (S,M,L)? En wat draag je normaal (dus in cijfermaat als 36,38,40)?
Ben een groot liefhebber van King Louie, maar vind dit er voor geen meter op lijken hoor. Cheap en zo ziet het er ook echt uit (want tegen cheap heb ik zeker niks). Vind die zwarte banen tussen de borsten en om het middel lelijk, doet me aan Miss Etam (of hoe heet die winkel) denken, brrrrrrrr!
Hmm. Niet echt positief dus... Ik zag de jurkjes op dress-for-less.nl en daar lijkt het er net allemaal wat beter uit te zien. Thanks allemaal!
quote:LadyPhoxy schreef op 26 januari 2011 @ 15:23:

AgentL, je schrijft dat de maat redelijk normaal valt, welke maat heb jij van dit merk (S,M,L)? En wat draag je normaal (dus in cijfermaat als 36,38,40)?

Ik heb van dit jurkje een L, en mijn maat schommelt een beetje tussen 42 en 44, en soms nog 46.

TiTaTamara, voor het geld zou je het makkelijk eens kunnen uitproberen. Vind je het niks, dan weet je dat ook weer...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven