Veel te zware windows

23-01-2011 16:57 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zijn hier ook gebruikers die een veel te zwaar Windows 7 besturingssysteem hebben? Tegenwoordig vind ik een opstarttijd van 30 sec. het maximum aanvaardbare .

Met Linux Kubuntu kom ik binnen die tijd . Helaas stond op mijn Asus Win 7 Home premium en dus downgrade ik deze maar naar Win 7 Starter.

Gelukkig kon ik deze met RemoveWAT activeren.

Windows blijft een dwarsleasiepatientje
quote:rosanna08 schreef op 23 januari 2011 @ 17:25:

wat maakt het in hemelsnaam uit of iets in 30 sec of 50 sec opstart? Je kunt ook problemen zoeken waar ze niet zijn je moet sommige mensen ook gewoon hun problemen gunnen.
Weet je, eigenlijk is het best wel komisch. TO post dit met de bedoeling een oplossing te bieden, blijkt hij verdorie met een probleem te zitten!...Hahahaha!!
Bij mij doet ie er redelijk lang over. Ik heb Windows 7 Ultimate op een laptop met 4 GB RAM erin. Maar volgens mij heb ik er ook een hoop troep op zitten. Ik weet het; ik ben te lui om eens wat op te ruimen.
World of Warcraft: Legion
quote:hans66 schreef op 25 januari 2011 @ 15:20:

Bij mij doet ie er redelijk lang over. Ik heb Windows 7 Ultimate op een laptop met 4 GB RAM erin. Maar volgens mij heb ik er ook een hoop troep op zitten. Ik weet het; ik ben te lui om eens wat op te ruimen.

Probeer eens naar Pliek te zoeken

@Jaschenca, Jij bent ook duidelijk een tiep dat eerst tapijt legt en daarna het plafond wit
Wat is Pliek?
World of Warcraft: Legion
quote:hans66 schreef op 26 januari 2011 @ 08:41:

Wat is Pliek?Ik Google Het Even Voor Je

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven