Veel te zware windows
zondag 23 januari 2011 om 16:57
Zijn hier ook gebruikers die een veel te zwaar Windows 7 besturingssysteem hebben? Tegenwoordig vind ik een opstarttijd van 30 sec. het maximum aanvaardbare .
Met Linux Kubuntu kom ik binnen die tijd . Helaas stond op mijn Asus Win 7 Home premium en dus downgrade ik deze maar naar Win 7 Starter.
Gelukkig kon ik deze met RemoveWAT activeren.
Windows blijft een dwarsleasiepatientje
Met Linux Kubuntu kom ik binnen die tijd . Helaas stond op mijn Asus Win 7 Home premium en dus downgrade ik deze maar naar Win 7 Starter.
Gelukkig kon ik deze met RemoveWAT activeren.
Windows blijft een dwarsleasiepatientje
woensdag 26 januari 2011 om 07:17
quote:hans66 schreef op 25 januari 2011 @ 15:20:
Bij mij doet ie er redelijk lang over. Ik heb Windows 7 Ultimate op een laptop met 4 GB RAM erin. Maar volgens mij heb ik er ook een hoop troep op zitten. Ik weet het; ik ben te lui om eens wat op te ruimen.
Probeer eens naar Pliek te zoeken
@Jaschenca, Jij bent ook duidelijk een tiep dat eerst tapijt legt en daarna het plafond wit
Bij mij doet ie er redelijk lang over. Ik heb Windows 7 Ultimate op een laptop met 4 GB RAM erin. Maar volgens mij heb ik er ook een hoop troep op zitten. Ik weet het; ik ben te lui om eens wat op te ruimen.
Probeer eens naar Pliek te zoeken
@Jaschenca, Jij bent ook duidelijk een tiep dat eerst tapijt legt en daarna het plafond wit