De Winter Tetteraars

16-01-2011 10:12 3016 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een nieuw jaar, een nieuwe dag, een nieuw topic!

Ons 17e deel en het blijft leuk.

We hebben hier geen deurbeleid, maar het valt niet altijd mee om ons bij te houden. Er is ook veel te bespreken, want we kletsen over van alles wat leuk is en wat aandacht nodig heeft. En dat is best veel. Dus zet ‘m op, doe je best en dan is het hartstikke leuk om hier te komen tetteren.

Onze huisdieren zijn de basis van al deze gezelligheid en fotospam van je dieren is toch wel een beetje soort van verplicht.

Omdat het nog steeds winter is en sommige Tetters als ernstig uitkijken naar de lente, dit toepasselijke plaatje:

En de link naar ons vorige topic
Oh het lijkt me eeeeeenig om tupperware te verkopen.

Ik heb al helemaal nooit het nut gesnapt van dildo-party achtige dingen. Je wil toch helemaal niet weten wat je schoonmoeder voor vibo met parels gaat kopen of dat je buurvrouw haar vriend eens wil verrassen met een anaal speeltje?

Fant die tupperware is zó duur. Je hebt écht de behoefte niet hoor om volgend jaar weer een nieuw schaaltje te kopen

Heel veel succes bij de dokter (ik wilde kapper typen )
Het Viva forum is papaja.
quote:NymphadoraTonks schreef op 26 januari 2011 @ 19:21:

Oh het lijkt me eeeeeenig om tupperware te verkopen.

Ik heb al helemaal nooit het nut gesnapt van dildo-party achtige dingen. Je wil toch helemaal niet weten wat je schoonmoeder voor vibo met parels gaat kopen of dat je buurvrouw haar vriend eens wil verrassen met een anaal speeltje?

Ik zou dan gelijk vragen of je er ook mee kun mixen en of er ook een komt met een set extra borstels... ben echt niet geschikt voor dat soort gein. Ik ben eigenlijk al melig voordat ik de deur binnenkom.
Optimist tot in de kist!

Mooie schoenen van Kaatje!

En nog maar even geduld dus vwb je sollicitatie Tonks.

Ik heb net ook weer 3 (!!!) goede advertenties gevonden,ga ik morgen maar even de computer uitknallen.

Rihanna kapsel, leuk Olijf.

Foteau?

Enne Francis,ik hoop dat je het volhoudt allemaal.

Lijkt me retezwaar en zo saaaaaai eten

Slofje alle naalden al opgezogen?

Fantje hoelaat moet je bij ome dok zijn?

En weet je al hoe je het gaat brengen?

Vanmiddag bij paps was gezellig.

Waren nog wel aardig wat mensen...4 tantes,2 ooms,moeders,zus,ik en de drie kinderen.

Hokje minizaaltje mutjevol

en de monchoutaart was erg lekker
Ik heb btw ook wel wat tupperware

Ook met zo'n party ingetrapt.

Maarrrr de kaasdoos heb ik al zeker 15 jaar en gebruik ik nog steeds veel en is ook nog steeds als nieuw!

*neehee,ik maak echt geen reclame voor tupperware*

dildo party nog nooit gehad,lijkt me best leuk

maar dan niet met mijn moe en/of tantes enzo erbij...brrrr

al wel eens een lingerie party en dat was erg leuk.
Nou Bieb... Dildoparty organiseren dan

Ghehe

Leuk dat het zo 'fijn' was bij je vader.

Ik ga eens even douchen....
quote:Francisca_ schreef op 26 januari 2011 @ 19:51:

Nou Bieb... Dildoparty organiseren dan

Ghehe

Leuk dat het zo 'fijn' was bij je vader.

Ik ga eens even douchen....MIsschien iets voor de volgende meet? Neem ik er een mee met Canadese vlaggetjes. Geeft vast een leuk effect.
Optimist tot in de kist!
quote:biebelien schreef op 26 januari 2011 @ 11:18:

Splinter,Griekenland klinkt zalig.

Ik heb inmiddels 8 eilanden gezien,wil je nog tips of wordt het daar nog lastiger van ?

Ja, op dit moment misschien nog wel. Hoewel, we hebben onze keuze al ingedikt tot zo'n 8 mogelijkheden. Nu is de keuze tussen Samos, Lesbos en Kos. Wat vind jij daarvan het leukste? Ik ben alleen een keer op Kreta geweest.

Goed van die vacatures, 3 nog wel. Daar krijg je dan weer een beetje moed van.

quote:Olifantjeinhetbos schreef op 26 januari 2011 @ 14:48:

Nou en hier een forumpier: (trouwens eten kikkers geen pieren (Its?)

Ik zie hier een mooi plaatje voor ons volgende topic....

Tonks, productief dagje gehad? Kaatje was dan uiteindelijk wel tevreden zeker, met die stoere schoenen? ik zie haar inderdaad helemaal zitten, in die winkel. En de verkoopster met een steeds roder hoofd rennen om mevroi te bedienen.

Spannend dat je volgende week je onderzoek krijgt. En dat je nog steeds moet wachten op de vacature.

Fijn Olijfje, dat er ook een alternatieve homoknipperT kniphomo is. Mooi model!!

Fran, laat je weten of het werkt, dat Modifast? Ik zag het gisteren op de reclame. Misschien wil ik het ook een keertje proberen (sorry Olijf!) om verder te komen. Nu blijf ik een beetje hangen, terwijl ik wel erg oplet wat ik eet....

Heb jij trouwens neptieten?! Is me helemaal niet opgevallen!

Fantje, ben benieuwd hoe het bij Dok was. Hopelijk een beetje goed.

TH, we waren weer lekker samen vanochtend hè. Hoe was jouw dag? Leuke instructie en wurksjop gehad? Geen lastige kindertjes om je heen?

Oh, en de enige tupperwareparty die ik heb meegemaakt, heb ik op dezelfde manier doorgebracht als Olijfje. Zéér geslaagd.

Hoewel het kadootje dat we meekregen bleek toch wel superhandig. Maarja, het hoge truttigheidsgehalte hè.....
Is Corfu geen optie? Weet ik nog wel een fijn hotel voor je, met korting en een goddelijk restaurant om de hoek

Ik hou je op de hoogte Splint

Enne, ja, keb neptieten en een strakgetrokken buik. Ik ben haske plastic .

Bieb, ik had ff gemist van die 3 sollisitaaaasies. Goed zeg! Ik hoop dat er wat tussen zit voor je.
quote:Splinter02 schreef op 26 januari 2011 @ 20:27:

[...]

Ja, op dit moment misschien nog wel. Hoewel, we hebben onze keuze al ingedikt tot zo'n 8 mogelijkheden. Nu is de keuze tussen Samos, Lesbos en Kos. Wat vind jij daarvan het leukste? Ik ben alleen een keer op Kreta geweest.

Kos alhoewel je daar goed kunt fietsen als dat is wat je wilt.

Verder veeeeel zuipende en brallende (Engelse) jeugd daar.

Samos 2x geweest en ben vooral fan van Pythagorion.

Leuke gezellige havenplaats

Samos-stad zou ik niet doen en Kokkari heeft een stinkend kiezelstrand

Lesbos ook 2x geweest.

1e x al wel 10 jaar geleden met eerste ex naar Skala Kalonis (klein plaatsje in een baai)

vanwege de goede herinneringen in 2008 met Conard nog een keer geweest en wel naar het plaatsje Molyvos

Echt een aanrader,durpie wat tegen de berg oploopt dus sterke beenspieren gewenst

En daar heb ik mijn grote liefde Dimitris leren kennen

Hij is een Lesbosiaanse kat.
Haha, ik zit net Corfu af te schrijven. We gaan in mei en dan is het weer daar toch wat minder zonzeker.

Niet alleen neptieten, maar ook nog een strakgetrokken buik?! Heppik allemaal niet gezien!
quote:Splinter02 schreef op 26 januari 2011 @ 20:27:

[...]

Heb jij trouwens neptieten?! Is me helemaal niet opgevallen! Dan moet je ze ook voelen
Haha, wist je dat niet? Dan is het nooit ter sprake gekomen denk ik. Ik doe er nou niet bepaald geheimzinnig over

Biehieb! Niemand mag aan mijn memmen zitten, behalve mijn vent
Lesbos (Molyvos)

en heeeeele lieve kleine zwarte monstertjes

quote:Francisca_ schreef op 26 januari 2011 @ 20:49:

Haha, wist je dat niet? Dan is het nooit ter sprake gekomen denk ik. Ik doe er nou niet bepaald geheimzinnig over

Biehieb! Niemand mag aan mijn memmen zitten, behalve mijn vent

Aaaaaaah Fran, mag ik.....?

Bieb, ik heb net een goed punt gegeven aan Molyvos (Molivos Castle). Maar help, als daar allemaal ZM's zitten....
Ik heb m ff gegoogled,ziet er goeduit.

Heb je wel gezien dat dit in Eftalou ligt (ligt tussen Petra en Molyvos en is qua plaats niks....dus voor vertier heb je dan wel weer vervoer nodig)
Hallo!!!

Panta bedankt! Ben vandaag bij Zilch langsgeweest, twee jurken en een rok. Verder ook nog even bij Steps... 4 vestachtige kledingstukken gekocht. Lang leve de sale! En nu leg ik mezelf aan banden

Schoenen van Kaatje zijn ook leuk zeg! Lekker stoer!

Dildoparty? Klinkt gezellig!

Borsten, kom ik toch even op terug, de mijne dan. Dit weekend moest ik onverwachts een nieuwe bh kopen. Ging naar Ecity en beugel was kapot. Werd ik geholpen door aardige dame. En de bh's werden maar groter en groter.... Blijk nu ineens 70 H te hebben.... Me niet happy ( zo sorry voor de ego maar heeft me een paar dagen dwarsgezeten)

Bieb nog gefeliciteerd!

Is Griekenland al besloten? Het eiland dan bedoel ik!
Bieb, dat had ik inderdaad als minpuntje op m'n lijstje gezet.

Bengel, goed gescoord joh! Lekker.

Troost je, ik had laatst ook ineens D in plaats van al jaaaren C. Ze hebben die maten gewoon veranderd, kan niet anders.

(overigens is die 70 van jou dan wel om jaloers op te zijn hoor!)
http://www.acropol-hotel.com/

http://www.jiba.nl/molivos-eftalou/apar ... opol-hotel

hier zaten wij toen.

Boven in het durp.
(maar ik zie daar ook Eftalou bij staan......)
Splint, ik ben de afgelopen 5 jaar al van een d naar een f naar een h gegaan... Maar die 70 is wel fijnja... wat is er klein aan mij, die 70, mijn handen en mijn neus!
Dames het was kort maar krachtig, ik ga douchen en op bed lezen, heb ik zin in!

Trusten alvast!
Ben ik ook weer even na een leuke middag .

Bengelie, ik dacht wel even au toen ik H las en die 70, daar heb ik mijn hele leven nog niet ingepast geloof ik. Maar een goed passende BH is wel erg fijn. Staat op mijn verlanglijst .

Bieb, gefeliciteerd met je paps en zo te lezen was de middag gezellig!

Splint, ik vond Samos erg leuk, wij zaten aan de zuidwest kant. En met een auto erbij kan je het hele eiland bekijken .

Olijf, lekker met versgeknipte haren, lekker is dat altijd! Staat ook al op mijn lijstje en dat moet zaterdag wel lukken.

Tonks, gave schoenen voor Kaatje! Ze heeft een prima smaak .

En Francis is een neppert . Maar het was mij ook niet opgevallen . Ik kan me ook niet herinneren dat het hier al eens aan de orde is geweest.

Ollie, ik ben heel benieuwd hoe het bij de ha gaat, daar zal je nu zo ongeveer zijn denk ik?

Slofje, onze boom wint dus . Staat nog steeds goed in de naalden en elke dag hebben we de lampjes nog gezellig aan. Ik vermoed dat we hem nog een week laten staan .

Bij mij begint de vermoeidheid er nu een beetje uit te komen, samen met de opluchting. Al kreeg ik vandaag wel gezeik van de stagecoördinator van de opleiding over het zelf regelen van een school buiten Amsterdam. Stress waar ik niet op zit te wachten . Maar het zal wel goed komen, ik ga in ieder geval niet switchen .
O ja, ik krijg nu dus ook steeds die stomme stack overflow melding . En ik ben te moe om nog te gaan C-cleanen of een andere browser in te stellen . Ik blader alle testen nog een keer door en ga een beetje bijtijds slapen denk ik, die wekker gaat op tijd. Gelukkig ga ik iets doen dat leuk is, dan naar school voor een vergadering en een kennistoets maken om te zien hoe het zit met mijn kennis van de zaakvakken in het basisonderwijs. Wordt dus ook nog een lange dag .

Zo, dat was ff een lekkere egopost
Slaap lekker TH

Jeetje Beng... jij hebt inderdaad flinkerds. Heb je geen last van je rug en schouders?

Nah Splint, als ik dronken ben, ben ik heel makkelijk
Knollen op...net even in bad geweest.

dus ik gooi de apslet uit en reageer morgen nog ff op TH

Slaap lekker!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven