koosnaampje.......

23-01-2011 19:06 41 berichten
Alle reacties Link kopieren
Grrr......mijn vriend gebruikt als koosnaampje voor mijn borsten vaak: 'de jongens' En dat vindt hij zelf enorm grappig........

En hij lacht nog harder als ik zeg dat ik dat écht een stom koosnaampje vind.

Verder is hij erg lief, hoor, en ik vind het nou ook weer niet heel erg storend, maar ben nu wel benieuwd welke koosnaampjes bij jullie de revue passeren?????
Volgens mij hebben mijn tieten geen koosnaampjes. Verder word ik zowel kutje, bitch als schat(je) genoemd.

Wat maakt het ook uit, luisteren doe ik toch niet alleen selectief. Ook als hij me bij mijn voornaam noemt.
quote:reen schreef op 23 januari 2011 @ 19:45:

Nou hier worden ze tot afgrijzen van mij: de meisjes genoemd.

Onzin om die dingen te benoemen, hij mag ze helemaal hebben, ben ik er van af. (cup dd)hahahaa....het meest hilarische in mijn geval is dan ook nog dat die 'jongens van mij' klein van stuk zijn! (75B)
Als mijn man keihard zou moeten lachen na gebruik van wat voor een 'koosnaampje' dan ook, zou het voor mij geen koosnaampje zijn! Ik kan me dus niet echt een voorstelling maken van hoe het gaat bij jullie thuis.

Wij spreken elkaar erg veel aan met lief of lieveling en hebben ook een privé koosnaam, die we alleen gebruiken als we met zijn 2-en zijn.
Een man die koosnaampjes geeft aan lichaamsdelen kan meteen het gat van de deur gaan zoeken.

Wat een afknapper!

Zijn het niet extreem platte, simpele gasten die zoiets doen?
Hier ook "mijn" hangbuikzwijntje of blutske.
Hmmm, mijn ex noemde mijn tieten Jip & Janneke.
Lichaamsdelen hebben hier geen koosnaampjes. Ik noem hem wel eens Mijn God om hem te pesten. Verder meestal schat en liefste.
ik zal maar niet vertellen hoeveel koosnamen ik heb voor mijn vriend en hij voor mij haha. We noemen elkaar nooit bij naam als we samen zijn! We hebben ook een heel eigen taaltje met zelfbedachte woorden. We hebben ook een boel knuffels die allemaal een eigen naam karakter en stemmetje hebben!

We zijn zo lekker zoetsappig!
Wij hebben echt heel foute koosnamen voor elkaar, ook voor de katten en zelfs als voor de ongeboren baby. Maar lichaamsdelen hebben bij ons eigenlijk geen koosnaam.

Ik noem die voor mijn man niet, maar mijn poezen noem ik regelmatig poekiewoekiepoes, pluisbuikje, pluizebol, pluispoesie, klein poezenmeisje.....en ik heb er nog veel meer. En het ergste is denk ik nog wel dat die voor mijn man van dezelfde categorie zijn.

Ik weet niet waar het vandaan komt maar het is echt best wel erg bij ons thuis. Hoopte altijd dat het verborgen bleef voor anderen, maar tijdens mijn mans vrijgezellenfeest hadden zijn vrienden een T-shirt voor hem laten drukken met een van de allerergsten erop.

Als ie met zijn ogen rolt dan zeg ik altijd "Dat is luv, [meest gebruikt koosnaampje]".

Men, ik krijg zowat jeuk van mezelf!!!!!!
Afhankelijk van de stemming zijn koosnaampjes voor mij: schat, miepie of trutje.

En godzijdank heeft hij niet de behoefte om een koosnaam voor "de jongens" te gebruiken, dat zou ik ook een totale afknapper vinden.
Ik zou zijn reactie wel eens willen zien als je zijn piemel "meisje" noemt
Koosnaampje wat ik kreeg van ex-lief: spekkie big (want wat zacht rond mijn buik). Mijn naam voor hem: grijze duif (want flink ouder met een bos grijs haar).

Koosnaampjes voor lichaamsdelen heb (en had) ik niet, maar mijn eerste vriendje melde op onze eerste date dat hij Harry een hand ging geven. Onschuldig/naïef als ik was vroeg ik of ik mee mocht.

Koosnaampje voor mijn katten heb ik volop: kleine muis (want ze piept in plaats van miauwt), roosje (afleiding van haar naam), kleine boef, poezemeis, grietiepietie, vriendinnetjes (als ik ze allebei roep).
Ja wij hebben vanaf dag 1 een 'koosnaam' voor elkaar.... poep.

Poep wil je even dit, Poep pak even dat et cetc, onze kinderen zijn eraan gewend en horen het niet eens.

Bij irritatie of anders zijn we wel opeens onze voornamen.

Koosnaam voor onze kids "spekkie" voor alledrie, en ze zijn (oké 1 wel) niet eens spekkig.

De vuilnisbak heeft bij ons ook een koosnaam, nl.: Bakebak.
Mijn vriend noemde mijn borsten ook "zn jongens"

Daar is hij mee gestopt toen ik zijn snikkel : Prinses Sophie de naam gaf.

Van film how to lose a guy in 10 days !!
Mijn vriend heeft de zeer irritante gewoonte om iedere keer als ik echt boos kijk (of probeer te kijken zoals hij het omschrijft), stralend mij fluffy bunny te noemen . . . . .
quote:saphira schreef op 27 januari 2011 @ 16:49:

Mijn vriend heeft de zeer irritante gewoonte om iedere keer als ik echt boos kijk (of probeer te kijken zoals hij het omschrijft), stralend mij fluffy bunny te noemen . . . . .

Oh, das erg ja. Als ik chagrijnig ben noemt man mij z'n allerliefste chaggerijntje... .

Poes noem ik vaak poezigbeestje, of schatjekatjepatatje, of Fritziepoeziepoekie (afgeleid van haar naam).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven