Internetdating kletstopic

29-03-2010 22:29 4410 berichten
Deel je ervaringen, stel je vragen, iedereen welkom!

(Hier stond een poging tot een overzicht van de stand van zaken bij diverse hier regelmatig terugkerende posters. Was echter nauwelijks bij te houden door snelle veranderingen en wisselende aanwezigheid. Nu moeten jullie hier dus weer even zelf de kluwen zien te ontwarren.)
anoniem_90685 wijzigde dit bericht op 12-02-2011 23:41
Reden: Overzicht verouderd, nieuw overzicht nauwelijks te doen
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
net sms gehad dat ie straks belt...dus even afwachten....
pffff nou idd Maggy geen hoogte van te krijgen zeg! zeggen dat hij belt en dan gewoon niet bellen, tis een kleine moeite! maar goed wie weet dat hij strx nog belt... echt zo niet tof want dan blijf je maar naar de telefoon staren he? :-) nou ja die belt wel...

t was een heerlijke avond/nacht/ochtend laat ik het daar maar op houden.... wel heerlijk om zo wakker te worden... Ik kan er nog niet over uit dat het zo relaxed is tussen ons.. iemand die me niets opdringt, me claimt...
@Miepie, super fijn dat je een leuke avond-nacht-ochtend hebt gehad! Klinkt allemaal zo leuk en fijn. Heerlijk dat het zo lekker loopt en hoop voor je dat dit heel lang duurt....

Hij belt na de training dus verwacht het aankomende uur nog niks.
Oh, wat een leuke berichten van Miepie en Rara, hoera!

Maggyt, nog aan het klessebessen aan de telefoon?
@ Rara!! wat klinkt dat leuk!!! :D. Super joh. We hebben het hele weekend allemaal met smacht op dinsdagochtend gewacht ;). Maar het was dus superleuk, echt fijn joh!

@ Melanthe. Heb jij je mr. nog gesproken?

@ Maggyt. Dat wachten is ook niet leuk!! GRRR. Ben je nog aan het bellen ?!! en hoe is het nu verder met je?

@ Miepie!! Wat klinkt dat superleuk die date van jou~! waar heb je die opgedoken? ;)...

Ik heb mijn profiel (even) laten verwijderen van RP. Rust aan mijn hoofd, heerlijk! Hoop dat ik hier nog wel mag blijven schrijven?. Wil alleen even wachten met daten (hoewel onverwachte ontmoetingen sla ik echt nie af) en pas weer aan beginnen als ik er weer behoefte aan heb. Net afspraak met coach, drie weken achter elkaar werken aan gevoel + in mijn kracht staan. Ben benieuwd. Word wel heftig denk ik.
Hij heeft nu wel gebeld, bellen is toch wel beter en fijner dan smsen, tenminste een verklaring en kun je vragen hoe en wat.

Gisteren was hij zo moe dus uiteindelijk in slaap gevallen en heeft mij niet meer kunnen bellen. Hij gaf ook aan het even wat rustiger aan te willen doen om anders bang te zijn dat het te snel gaat en daardoor mis. Dat heeft hij in het verleden gehad en dat wil hij niet. Dus hij vond het ook wel fijn dat we deze week niet konden afspreken door drukte.

Hij vond het ook wel erg vervelend dat hij gisteren in slaap was gevallen en smste vandaag ook wel dat ik mij niet druk hoefde te maken dat ik hem nog niet gesproken had....dus nu met het bellen erbij ben ik wel wat rustiger gelukkig en snap ik tenminste hoe het zit en dat hij mij nog steeds leuk vind
Hey Asure, het lijkt wel of ik mijn vriendin hoor die ook in verwegistan woont. Ik begrijp je. Maar denk dat je raar staat te kijken hoe we hier in NL met elkaar omgaan. Ook hier is vreemdgaan schering en inslag heb ik af en toe het gevoel.

Inmiddels sta ik er niet meer raar van te kijken.

@ Miepie: Getrouwde man weet dat er niets gaat gebeuren. Ik heb hem duidelijk gezegd dat ik nr. 1 wil zijn en niet in de wacht wil staan. Hij begrijpt mij en ik hem daarbij duidelijk aangegeven dat vreemdgaan niet de oplossing is maar een vlucht.

@ Maggyt: Inmiddels dus een teken van leven gehoord. Heb je hem nog wat uitgebreider kunnen spreken nu?

Date1 heeft wel via msn contact gezocht maar toen was ik er niet. En nu hij niet. Helaas...
Goed nieuws dus Maggyt. Ik vind de reden wel mooi. Bang te snel te gaan en daardoor jou kwijtraken. Hoop dat het een beetje rust in je hoofd heeft gebracht.

Vergeet Marit d'r post helemaal. Heel goed dat je dat daten nu even op een laag pitje zet. Merk zelf ook dat je toch iedere keer weer de neiging krijgt om 'even te gaan kijken'. Eerst jezelf dat is een hele goeie prioriteit. Succes komende weken. Zal af en toe best heftig en confronterend zijn. En blijf vooral meeschrijven.
Wat een rust hier vandaag! :-)

@ Marit: Lijkt me wel, ik ben nu ook niet actief aan het daten en schrijf af-en-toe een woordje mee. Als jij weg moet ga ik mee.
Live today. He who dies with the most toys is still dead.
ahh maggy dat kan toch? dat hij moe is? hij heeft in ieder geval gebeld :-)

ach jullie blijven gewoon hier hoor, harstikke gezellig :-)

Rasa hoest nu?

Rara nog aan het nagenieten van je weekend?

Mmmm morgen vertrekt mr 3 voor een lang weekend met vrienden weg...en dan moet hij weer meteen aan het werk...:-( maar gelukkig komt hij vanaaf even afscheid nemen zuchtttt leuk leuk!
.
Nou het is zeker rustig geweest hier vandaag!

@Rasa waar ben je???????

@Miepie Leuk dat hij nog even langs komt voordat hij weggaat!

@rara lekker gevoel he dat zwijmelen.. Blijf maar lekker in deze mood hangen tot je hem weer ziet!

@A&K waar blijven jou dating verhalen??

Hier niet veel meer gebeurd, was gister voor het eerst dat we elkaar niet hebben gesproken, kreeg vandaag wel een lief smsje.. Ohh nog ietsjeeeee minder dan twee weken!
@ Miepie: Voor jou jammer dat hij weekend weggaat. Andere kant. Hij vind het zelf blijkbaar ook niet zo leuk om jou lang te moeten missen dus vanavond weer een lekker avondje om de afkickverschijnselen te verlichten.

@ Rara: Tuurlijk zit je met zo'n heerlijk weekendje niet te verlangen naar dinsdag. Had volgens mij wel langer mogen duren.

En ja, het is even rustig aan het datingfront. Gisteravond sprak onverwacht chatdate me aan op badoo. Hij zat er privé helemaal doorheen. Zodanig dat ik dacht "wij gaan niet daten."

Date1 net aan de telefoon gehad. Morgen gaan we elkaar zien, maar ik ga er niet naar toe met de intentie een relatie van te maken. Ook hij heeft momenteel een flinke rugzak. Maar bij hem heb ik iig nog het gevoel dat er een leuke vriendschap uit voort kan komen.

Probeer mijn rugzak zelf zo leeg mogelijk te houden en kan daar eerlijk gezegd geen zware rugzak van een ander bij hebben. Egoïstisch?
Hi, ik leef ook nog!

@Rara en @Miepie wat een heerlijke verhalen!

Ik ben fysiek weer helemaal hersteld. Verder gaat het ook wel eigenlijk. Denk niet zo veel aan ex-verkering. Besef nu ook wel dat ik mezelf een beetje voor de gek heb zitten houden. Ik voelde te weinig voor hem, maar vond het gewoon heel fijn om weer eens een vriendje te hebben. Was ook een leuke tijd, maar misschien is het maar goed dat het niet langer heeft geduurd. Baal er wel van dat ik nu weer single ben. Weer terug bij af...
Rasa, niet helemaal terug bij af. Ik probeer het altijd maar als een leerproces te zien.

Dankzij mijn zomerliefde weet ik dat ik iig geen relatie meer wil met mannen met een flinke rugzak.

Dat kost me teveel van mezelf. Ben net zo ver. Wil ik niet kwijt.
Hoi hoi!

Mag ik me ook aanmelden in dit topic

Ik ben sinds vandaag hier "actief".

Ik ben een jonge meid van 26, al bijna 5 jaar single, date regelmatig via RP of Badoo, maar tot nu toe zat er nog niet veel bij.. Op 1 na (zie relatie-pijler).

Kortom; still single, maar niet zo heel happy at the moment!
Hoi secret, tuurlijk ben je welkom. Ik heb net even je topic gelezen. En ik zou zeggen kijk naar mijn post van 19.42 en je weet gelijk hoe ik erover denk. Niet lullig bedoeld maar hij heeft nu echt zijn energie voor andere dingen nodig en als ik het zo lees jij voor jezelf. Goed bedoeld maar je helpt jezelf er niet mee. Laat hem even de boel op orde brengen. Af en toe een teken van leven (zodat hij weet dat je hem leuk vindt) en het daarbij even laten. Maar dat is mijn bescheiden mening.
Rasa, knuff meis denk dat we allemaal wel regelmatig balen dat we singele zijn en na zoiets is dat gevoel even weer sterk aanwezig.

Miep en rara zijn verliefd nanana hihi.

A@K is niet ego hoor vind ik omdat zo te stellen. Maar als echte liefde soms inslaat,,,zijn al die idealen soms vervaagd, niet belangrijk meer.

Asure is aan het aftellen, is helemaal spannend daten.

Ikzelf buiten me gewone chitchatjes even niks, ex heeft me weer helemaal uit balans gebracht

Maar ik blijf meelezen en genieten
@ Secret love. Heb net je topic even snel gelezen. Maar je stelt je wel afhankelijk op leek het (excuses als dit niet zo is). Maar ben je wel eens bij jezelf te rade gegaan waarom je je zo afhankelijk kan opstellen? Je kent hem in principe wat kort!

Fijn dat ik hier mag blijven posten! Anders kan ik alleen L2C lastigvallen ;)... Had nog wel een contact lopen met iemand uit dezelfde woonplaats. Heeft hij me weer verwijderd van facebook etc, wtf?! Maar ja, weer eentje minder :P. Heb hem nog wel smsje gestuurd van goh vertel, wat was er mis. Dus bijna iedereen afgeschreven die op MSN had of die met mij wilde daten! RUST, HEERLIJK!

@ Rasa dat voelt altijd ff rot he! Maar ja je moet maar zo denken in een relatie zitten en niet genoeg voelen maakt je absoluut niet gelukkiger! En je eigen leven is al leuk ;).

@ Iedereen. Ja denk dat het goed is, dat het voor mij het juiste moment is om lekker egoistisch alleen aan mezelf te denken en te werken en niet te daten. Soms kom je tot inzichten bij de coach die ik al langer geleden had kunnen krijgen, maargoed.
@ Poezelig. Vervelend dat je ex je uit balans brengt. :(. Heb je nog regelmatig contact of is het nog niet lang uit? IIG knuffel!
Zo even pauze bij The Bachelor dus even gauw gluren.

@ Poezelig Schitterende reactie op Miep en Rara.

Exen; ze zouden verboden moeten worden. Probeer niet te vaak door hem uit balans te raken. Is ie niet meer waard.

Thanks voor je reactie. Je hebt gelijk. Door wat er vandaag met date 1 besproken is en mijn gevoel daarbij weet ik ook gelijk dat hij niet de ware is.

Met chatdate was al zoveel gebeurd dat ik daar al helemaal niet meer aan moest denken.

@ Marith: ik kan me je gevoel goed voorstellen. Grote schoonmaak in je mail/msn, schoon in je hoofd.

Achteraf is altijd een koe in zijn kont kijken. Soms stellen we op de verkeerde momenten verkeerde prioriteiten waardoor je jezelf opzij zet. Nu heb je het gelukkig in de gaten en ga je lekker aan jezelf werken. Hier word je alleen maar wijzer van.

Bachelor gaat weer beginnen.
@ Alive: ik vind niet dat ik erg afhankelijk/aanhankelijk ben. Ik moet dicht bij mezelf blijven, zodat ik mezelf kan blijven.

Ik moet door, hij grijpt me maar bij de vodden als hij oprecht denkt mij leuk te vinden. Mijn eigenwaarde is belangrijker dan achter zijn kont aan huppelen iig
Die wijze woorden waren niet van mij maar van Marit. Ben het wel met haar eens. Je kent hem slechts 1,5 week. Ok het voelde goed. Maar toen was alles bij hem persoonlijk nog goed. Nu heeft hij even ruimte voor zichzelf nodig. En deze neemt hij ook. Dat moet je respecteren. Persoonlijk zal ik denk ik hetzelfde reageren. Mezelf en leven als prioriteit stellen om daarna met een schoon hoofd en alles stabiel weer mensen toe te kunnen laten. Daarom schreef ik al. Geef hem de ruimte en laat door af en toe wat te laten horen zien dat je hem daar in steund.
Ow, oops, foutje!

Weet je wat het is, als hij zo die tijd voor zichzelf wil, waarom zit hij dan weer op die datingsite te koekeloeren? Wanneer ik vraag hoe het bij de dokter was en of deze wat voor hem kon betekenen, kreeg ik geeneens reactie...

Ik laat het nu voor wat het is en hij moet maar mooi zien.. Zal hem in de loop van de komende week wel een keer vragen hoe het gaat. Mocht hij daar niet op reageren, ja, dan weet ik het ook niet meer.

Ondertussen mooi mezelf focussen op werk en andere leuke dingen
Secret ik kan niet voor hem antwoorden. Weet wel waarom ik hetzelf doe. Doelloos kijken. Niks meer en niks minder. Graag iemand naast je willen maar tegelijkertijd ook weten dat het op dat moment geen goed idee is. Wanneer ik dat doe loop ik echt met mijn ziel onder mijn arm. Kan op een datingsite zijn maar ook bij wijze van spreken hier op het forum. Of doelloos televisie kijken.

Goed dat je het het laat voor wat het is. Ook even lekker je eigen ding doen. Hij is duidelijk nog niet zo ver dat hij zijn diepste zieleroerselen met je wilt/kan delen. Kan ik me wel voorstellen eerlijk gezegd. Er is nog niet echt een basis.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven