Good luck!

09-12-2010 11:32 2574 berichten
Alle reacties Link kopieren

Vorige
Starretje gefeliciteerd! Vier je je verjaardag samen met Ceetje, alleen of sla je het over?
Viel mee, ze waren allemaal op school vandaag
quote:Juud_ schreef op 27 januari 2011 @ 09:16:

Starretje gefeliciteerd! Vier je je verjaardag samen met Ceetje, alleen of sla je het over?Ik sla het over. Ga zo tussen de middag met Ceetje en mijn moeder lunchen
Gezellig samen lunchen! Moet je dan haast maken om Ceetje weer op tijd op school te krijgen of houd je haar thuis?
Lukt wel in een uur hoor, doen het wel vaker.
Star, gefeliciteerd! En veel plezier met lunchen straks. Ziet er gezellig uit dat feestje, allemaal blije koppies vooral met de ijsjes.
En daar hadden ze eigenlijk helemaal geen trek meer in
Ceetje nog van harte!!!!!

En Star jij ook natuurlijk met je dochter en jezelf

Heb nu heel leuk sms contact proest. Ik stuur Star een sms met Gefeliciteerd! Verwend vandaag? Groetjes Amalia.

Krijg ik terug: waarmee en wie ben je?

Ik: ha ha verkeerde nummer. Nou gefeliciteerd met de dag dan maar.

Ja, jij ook

Goed, ik heb dus een heel oud nr van Star in m'n telefoon. Zal eens de nieuwe gaan zoeken. Staat ie op onze Hyves?

Desje iets beter, nog niet helemaal. Houdt wel wat flesjes binnen maar gisteravond spuugde ze weel van alles uit. Maargoed, is toch een tijdje binnen gebleven, goed nieuws. De fles van half 5 zit er ook nog in. Wel (sorry) diarree vanmorgen. Arm kind. Ook niet handig een zieke baby met 2 kinderen die naar school en psz moeten. Man gister weg dus mijn mijn moeder kwam hier in pyamabroek (nouja.. Ongeveer dan) aangerend om even op te passen. In de middag bij het ophalen was mijn vader de fietsende oppasdienst tussen zus en mij want die heeft ook 2 zieken thuis. Handig dat ze om de hoek wonen

Gezellige dag allemaal!!!
Oeeeeee is het een spannende meneer Amaal?

Toch wel handig dus ouders om de hoek?

Nou lullig ziek meisje.
Even bij adressen gezet mijn mobiele nr.
Van harte Star!!! Veel plezier met lunchen. Klinkt een beetje als mijn verjaardag .

Juud, leuk zwamles, spannend!

Bridges, knap van je. Succes met de studiedag!
Juud kan lekker kletsen, maar zwamles Jin?

Heej Star, gefeliciteerd! Pannekoekenfeest wel geslaagd dus? Mooi, dan kan ik er volgende week met een gerust hart heen.

Hebben je ouders al spijt van de verhuizing Amalia? Nee, echt super lijkt me dat, zo dichtbij. Hopelijk houdt Deetje vandaag ook alles binnen, arm popje...
ik lees het nu ook. Goed gevonden . Ik bedoel natuurlijk zwemles .
Zwamles Die houden we er in hè Hel voor over twee weken
Balen zeg, Vent had een blad cadeau en ik mocht er een uitzoeken. Hartstikke leuk natuurlijk heb ik alleen een verkeerd blad uitgezocht en nu kan ik hem waarschijnlijk niet meer omruilen. Heb gekletst als brugman en nu even de mail afwachten, irritant!

Gaan Ceetje en Maatje tegelijk op zwemles in hetzelfde zwembad?

Lekker geluncht Star?

Fijn dat Des alweer wat opknapt Amaal en wat heerlijk je ouders zo dicht in de buurt! Zijn ze allebei al met pensioen?

Vanmorgen met Sjimmie naar de poppenkast voorstelling van Fiet geweest, was erg leuk! Nu moet ik wat in huis doen maar ik heb zo geen zin .
Wat heb je voor blad gekozen nu dan per ongeluk Juud_? Punniken voor gevorderen?

Lunch was lekker, alleen kind wat lastig

Dingen in huis doen zijn ook jakkiebah enzo. Ga zo Eetje van kdv2 halen, ze is nu oefenen.
Eetje van kdv2? Ga je switchen?

Een lastig kind, daar heb ik nou noooooit last van .

Nee hoor, geen punniken, zo erg is het gelukkig niet. Ariadne at home heb ik nu, maar dat is helemaal niet onze woonstijl. Ik vroeg aan mijn zus wat een leuk woonblad was en zei adviseerde deze. Beetje dom van mij om er niet bij na te denken dat zij haar huis anders heeft ingericht dan dat wij dat hebben . Ik wil nu de VT wonen, maar of dat gaat lukken...
Whahahahahaha ik geloof je ook echt meteen

Vanaf volgende week ga ik vier dagen werken en kdv1 had geen plek, dus moet ze naar een ander kdv die dagen. Tot er plek vrij is, dan kan ze naar 1 kdv, nu gaat ze er dus even naar 2

Ariadne is op zich wel grappig voor een keertje, soms staan er wel leuke dingen in, maar elke maand is inderdaad een beetje teveel van het goede.
Nu werkte je 3 dagen? Blijf je 4 dagen werken in dezelfde functie? Gaat C dan naar de bso?
Twee dagen nu, want ouderschapsverlof. Gaat wel een tegenvallertje worden C. gaat 1 middag naar de bso, dus er verandert voor haar niet zo heel veel.
Gefeliciteerd Star! Hopelijk heb je fijne dag lunch gehad!

Ben weer weg, ga WIDM kijken...
Ik vind Ariadne juist leuk. Mamax vast ook VT wonen ook wel aardig hoor, maar mij wat te strak.

4 dagen, best pittig ja als je nu 2 werkt Star. Heb je er wel zin in ?

wat heb je gekregen vandaag?

Desje heeft me om half 12 weer compleet ondergespuugd, maar de rest van de dag alles binnen gehouden. Fijn. Niet dat ze heel veel heeft gegeten, maar het is iig binnen gebleven.

Nou ging L net klagen over buikpijn Hoop zo niet dat hij ziek wordt dit weekend!
Amalia: Hoe is het met de kinderen?

Goedemorgen!
Grappig allemaal stuiterende kinderen voor het kinderfeestje van Juul morgen. Die uitnodigingen hebben blijkbaar nogal hoge verwachtingen losgemaakt
Bam, wat ontzettend leuk al die stuiterballen. Het wordt een klapper morgen!

Star, hoe heb je de woensdag geregeld? Zie je er tegenop, vier dagen werken?

Juud, leuk die voorstelling! Hopelijk lukt het van het blad, jammer als je er eentje hebt die je net niet wilt!

Bridges, wie is jouw mol?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven