Good luck!

09-12-2010 11:32 2574 berichten
Alle reacties Link kopieren

Vorige
Hoe is het met de kinders JIn?

Nou moet nog zeer veel doen, eerst maar eens zien of ik dat red

Heb gisteren wel clowns diploma's gemaakt.. Dat is een begin
quote:amalia schreef op 27 januari 2011 @ 21:18:

Ik vind Ariadne juist leuk. Mamax vast ook

Klopt, ik heb er al een paar jaar een abonnement op. Wonen Landelijke Stijl vind ik ook erg leuk trouwens.

Fijn dat het met Desteny weer wat beter gaat.

Star, nog gefeliciteerd!
Star, 4 dagen werken, heftig hoor! Ik zie al een beetje op tegen die 5 halve dagen van mij. Ik heb er ook zin in om weer te beginnen, maar het is ook zo gezellig met jongste ventje.
Mamax, wanneer ga je beginnen? Als het eenmaal loopt wil je vast niet meer anders, maar zal best even een omschakeling zijn! Heb je veel reistijd?

Bam, leuk die diploma´s! Oudste gaat oke, jongste is weer aan het hoesten, proesten, beetje koortsig eind van de dag, maar het gaat wel goed op de kita. Zijn het hele huis kattenvrij aan het maken (kat al weg, maar vloerbedekking eruit, gelukkig maar een klein beetje, gordijnen wassen, anti-allergisch beddengoed kopen, alle vloerkleden weg, echt alles wassen, kussens vervanegn etc. best een klus). Ik hoop zo dat het helpt! Zijn weer aan het stomen met hem. Blijft wat tobben.
Dinsdag Jin. En dan eerst 3 dagen (di-do-vrij) en dan vanaf half april 5 dagen. Reistijd valt mee, het is 10 minuutjes met de auto.

Wat een werk zeg alles katvrij maken! Fijn dat Jinnyman er nog even is om te helpen
Wat een klus Jin. Voor een goed doel, maar toch...

Star, ow dat zal even wennen zijn, van 2 naar 4 dagen....

Mijn lieve kind zit te verfen en te zingen en komt een kusje brengen omdat ik zo serieus kijk. Ze is niet lekker, beetje drukke week gehad met drukke dagen in het vooruitzicht. Dus vooruit dan maar een dagje thuis (moest wel even enorm slikken vanochtend want had een belangrijke vergadering in Den Haag waar ik al weken alles omgeen heb gepland en georganiseerd). Gezellig.
Gezellig dat Maatje thuis is Hel. Wel lastig dat je dan je werk af moet bellen. Kan ik nu al tegen op zien.
Ik heb ook weer een ziek mannetje thuis. Is de buikgriep over, loopt het snot er een alle kanten uit. Veel virussen op het moment he?

Jinny, hopelijk helpt het allemaal goed!

Amalia, hoe is het nu met Desje?

Hel, beterschap voor Maatje! lekker vandaag even niksen samen.
Stressed is just desserts spelled backwards
Nou niks buikgriep over hier Mal Weer terug with a vengeance hier, bleeergh.
Ja jij mag je kind nog thuishouden Hel
Jin, zie er wel wat tegenop ja. Woensdag ben ik zelf vrij
Star, hoe is dat zo gekomen? Dat je woensdag vrij bent? Zijn ze daar dan toch mee akkoord gegaan? . Gaan je ouders ook inspringen?

Hel, wel gezellig dat ze thuis is, geniet er maar van. Wel balen van de vergadering, ook voor jou een . Werd er wel goed gereageerd dat je het moet verschuiven?

Mal, he balen, weer een ziek mannetje. Vooruit, .

Mamax, dat zal wel even wennen zijn inderdaad. Vooral die eerste weken zijn taai, als je gewend bent en het loopt is het vast heel fijn. .

Zo, net geshopt. Leuke truien voor de boys gekocht, twee cd´s met kinderliedjes en verder hyacinthen voor in het toilet op de vensterbank. Ik heb een berg verjaardagsbonnen gekregen en daar ging ik voor shoppen, maar die lagen nog thuis, sukkel ben ik .
Jin, de bezetting op de woensdag was ineens geen probleem meer als ik vier dagen aan de slag zou gaan. Rare gasten daar.

Nee ouders springen niet bij, tenminste, niet meer dan ze nu doen. Starman gaat vier dagen werken ook.

Leuke aankopen! Mag je nog een keer want die bonnen heb je dus nog
Toch fijn dat Hellus haar kind thuis houdt omdat ze morgen een leuk feestje heeft

Halloooo!

Jin, Cee, Star: nog van harte gefeliciteerd met jullie verjaardag!

Hier de eerste zwemles achter de rug: een groot drama. Jeetje heeft van de 1,5 uur een uur gehuild en zodra er nu iets over zwemmen geroepen wordt: janken. Nieuwe mantra: het is maar tot juli, het is maar tot juli..

Maar leuk is anders, hopelijk bij jullie kinderen makkelijker.

Bam dat wordt een top feest! Je bent er lekker mee bezig

Mamax, dinsdag aan de slag dus. En kwam nou vandaag die kijker? En komen er nog meer?

Beterschap voor Desteny, huize Star en mr J!

Ik ga nog ff wat voor de baas doen
Wat vervelend Suus, hopelijk is het snel achter de rug. Had ik niet verwacht trouwens van Jeetje, die poedelt altijd zo lekker in het water op vakanties.
Jeetje is niet best in vreemde situaties Star. En dus is bandjes af en hoofd onderwater een probleem in combinatie met 10 vreemde kinderen en een badmeester en een badjuf. Afgelopen weken met judo ook niet echt succes. Vast geplakt aan mama. Na ja, wie weet valt het volgende keer wel mee. Hoop ik.

Zondag gaan we samen zwemmen en daar heeft ze dan wel weer vreselijk veel zin in.
En jij starks weer 4 dgn werken. Pittig wel. Ben je trouwens nog op zoek naar wat anders? Actief bedoel ik?
Ah ik snap het. Vrees hier zelfde soort tafereel over twee weken. Afijn, we zullen het merken.

Actief niet, hou wel mijn ogen open.
Suze, jammer van de zwemles. Het wordt beter, het wodt beter, het wordt beter (ook zo´n mantra).

Star, gek dat de woensdag wel kon ineens. Fijn! Starman ook vier dagen is mooi verdeeld! Dank voor al je kaarten! De laatste kwam vandaag. En grote dank voor de site. Ik heb zojuist 250 euries uitgegeven daar. Als het maar helpt! Heb een dekbed, kussen en matrashoes aangeschaft voor jongste.

Kokos, dank je wel voor al je lieve kaarten!
Shitttttttttttttt Juul 39.7 :(

Hij is wel gewoon vrolijk, alleen wel rustig..

Hopelijk is het de spanning

Suze: ohh da's balen, heeft ze een lange wenperiode nodig?

Ik dacht dat ze op ballet ofzoiets zat? Judo ook wennen dus?

Jin: balen dat kleine man weer zo moet hoesten, hopelijk helpt de schoonmaak, en alle andere dingen die je doet.

Ohh ja: Iedereen bedankt namens Juul voor de kaarten, de deur is behangen

Hij vond het geweldig al die kaarten.
Juul doet gewoon een Ceetje Bam, no worries, op dag van feestje zelf was het over. Hoop dat voor Juul ook zo is!

Jin, ja dure grap wel hè dat beddengoed. Maar goed, het is het wel waard.
Bam, he getsie. Hopelijk de spanning! Zou zo zonde zijn als je je leuke feest moet verzetten! Beterschap! Het is vast geen roodvonk .

Star, ik hoop dat het helpt! Dat gespook en piepen en hoesten ´s nachts is ook niks. Wat heb je voor cadeaus gekregen voor je verjaardag? Starman weer op honk?
Voor verjaardag nieuwe iPhone gekregen, mijn oude beestje is nu met pensioen

Verder twee bossen prachtige bloemen, een kookboek en van mijn ouders mag ik een ring uitzoeken.
Dat is nog eens een mooie opbrengst! Mooie cadeaus!
O en mijn broertje en opa komen morgen nog bedenk ik me net

Slapen de jongens?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven